1. 2 dagen geleden heerlijk geluncht op een super plekje in de zon op het terras. Leuke attente ober. Ons broodjes waren ze vergeten in de keuken, maar door de goede bediening en het heerlijke plekje vonden we het geen probleem.
    Vandaag teruggegaan met dezelfde verwachtingen voor een diner... Maar helaas het liep anders dan verwacht. Een glaasje kraanwater voor ons zoontje konden ze niet serveren, onze serveerster ging in discussie, ongelofelijk onprofessioneel, ze gaf zelfs aan dat er op de drank wordt verdient en de baas ook ergens van moet eten. Een goed begin dus... Het hoofdgerecht fajitas, kwam redelijk snel, maar niet warm. Gemeld bij serveerster, geen sorry of enig excuus. Onze borden gingen retour naar de keuken. Na 5 min. kregen we ons hoofdgerecht opnieuw, dampend op tafel maar de porties waren gehalveerd! Magnetron? Opnieuw opgebakken? Maar de smaak was redelijk. De serveerster heeft ons de rest van de avond genegeerd. Bij het betalen van de rekening opnieuw totaal geen klantvriendelijkheid of een sorry....
    Wat een domper vergeleken met onze eerdere ervaring.

3,7