1. We hebben hier afgelopen weekend met wat familieleden en kennissen gegeten. We hebben echt heerlijk gegeten en genoten. Alles was vers, en er was veel keuze uit Italiaanse, Aziatische en andere Europese gerechten etc. De sushi, sashimi en het wokgedeelte vond ik vooral zeer geslaagd!

Ook waren de medewerkers behulpzaam en vriendelijk, en de sfeer was goed. Wel was het behoorlijk druk. Maar goed daar heb ik me niet al teveel aan gestoord. Wij waren immers ook met een grote groep.

De toetjesbuffet vond ik zelf het hoogtepunt van de avond, overweldigend qua keuze en de crème brûlée smaakte heerlijk. Wel fijn dat frisdrank (verse jus d'orange) en thee (ook verse muntthee) gewoon bij de prijs in zit.

Wij hebben heerlijk genoten, ook al zijn we best kritisch qua eten. Zij zien ons snel nog eens terug!