1. Echt megaaa lekker gegeten! Lang geleden dat we zo lekker gegeten hebben tijdens het uit eten gaan. Helaas moesten we wel extreem lang wachten en dat zelfs na 8 uur savonds gereserveerd te hebben. Toen er per ongeluk een wijntje omgegooid werd door ons zelf werd er niet gereageerd van ooh je krijgt een nieuwe of van ooh geeft helemaal niks. Dr werd wat nors gereageerd helaas. Ondanks dat wel echt lekker gegeten! Zeker de moeite waard alleen reserveren is een must!

1. Hoi Leonie,
    heel vervelend om te horen dat is echt niet de normale gang van zaken bij ons.
    Als jij contact met mij opneemt ga ik dit gepast oplossen.
    wij streven ernaar om al onze gasten op een goeie manier weer de deur uit te laten gaan.

groeten Hans Kames
    Bistro2.53

2. Geprobeerd contact op te nemen met u via de mail contact van uw zaak.. Geen reactie. Ben nergens op uit zeker goed eten gehad en dat vertellen we volop door. Gr leonie