Op dit adres zit nu: De Gouden Lepel

1. Wij komen hier heel regelmatig, en hebben echt niets te klagen! Het eten is altijd goed, en zo gauw er iets op is, worden de bakken vervangen door nieuwe, gevulde bakken. We hebben nog nooit lang moeten wachten of last gehad van "lange rijen" maar dat is voornamelijk omdat we wat later gaan, als de ergste drukte weg is.

Personeel is wel jong maar ook vriendelijk, en we hoeven ook niet lang op drank te wachten. Als het erg druk is kun je dat drankprobleem trouwens oplossen door om een "groot" drankje te vragen (0,5 liter) maar onze ervaring is dat er genoeg personeel rondloopt om je bestelling op te nemen. Als het te lang duurt dan vraag je toch gewoon nog eens?

Verder is er genoeg keuze, is de sushi erg lekker en is er een milkshake automaat, kun je zelf softijs tappen en noem het maar op. Wij willen nergens anders meer wokken!!