1. Wat een ontzettend onvriendelijk personeel! Wij kregen 18 euro aan koud en niet goed doorbakken friet! Toen wij hierover belden, kregen we als mededeling het maar in de magnetron te zetten... Nou nee dank je!!

Nooit geen euro meer voor deze zaak!!

1. Meneer heeft telefonisch besteld om 17:23, de bestelling stond zoals afgesproken na 10 minuten klaar. Meneer komt bestelling om 17:49 ophalen. Om 18:02 belt meneer Anoniem na de Cafetaria en meld zijn klacht. Hierop krijgt hij duidelijk antwoord: ''u komt uw bestelling 25 minuten later ophalen dan afgesproken, wij hebben het nog warm gehouden op een warmhoud plaat,maar nieuwe frites bakken is geen probleem''.Hierop zei meneer: ''ik hoef al geen frites meer van jullie'' Waarna het gesprek eindigt. Meneer blijft vervolgens bellen en bellen(3x) zonder enkel doel? Ander half uur later komt meneer met de volgeschreven tas de zaak in en loopt zonder iets te zeggen weer weg. De bestelling was bijna helemaal opgegeten??? Die avond is er nog meerdere keren anoniem gebeld zonder gehoor.

Jammer dat het zo is gegaan..