in Ede

Reserveren via restaurant@debaronvanede.nl

1. Wat een geweldig lekker eten! Zowel de heerlijke Vitello Tonato als de lamshaasjes met knoflooksaus maar ook het panna cotta dessert. Echt een 10 voor het eten! Ook de chardonnay en merlot die ik erbij dronk waren voortreffelijk!
    Bediening is vriendelijk en netjes. De uitstraling is mooi en gezellig. Had wat mij betreft ietsje romantischer/intiemer gemogen voor een diner voor twee maar dat is echt een héél klein puntje wat mij opviel (door de vrij grote tweepersoonstafels zat ik een beetje ver bij mijn vriend vandaan).
    De toiletten zijn overigens ook super mooi en netjes. Heerlijke Rituals zeep en geurkaarsjes, het leek wel een wellnessruimte. Hier komen wij zeker terug. Het is hier niet goedkoop maar mijns inziens zeker wel in verhouding met de kwaliteit van het eten en vooral 'de ervaring' die het personeel voor je verzorgt.
    Ik vergeet bijna de lekkere amuse die we vooraf kregen, ook top gedaan! Was ook kalfshaas meen ik.