1. Wat een tent!!! Redelijk gegeten, maar toen begon de ellende. Serveerster had ons verkeerd geïnformeerd over de prijzen. We konden voor 35€ onbeperkt eten of gewoon een keuze maken van het menu. Met weinig trek best een bescheiden keuze gemaakt. Gezeten in een tent die bijna leeg was, ondanks de live muziek. Kregen we de rekening, is er toch 35€ per persoon in rekening gebracht! Volgens de eigenares standaard procedure! Hoe klant onvriendelijk kun je zijn!

Serveerster erbij gehaald, begon glashard te liegen. Er werd een uitzondering voor ons gemaakt met de prijs. Voor een paar drankjes is 27,50 toch best veel geld. Uiteindelijk wilden we dan toch nog wat bestellen en gebruik maken van het all in concept. Ruim een half uur voor einde avond, werd er aangegeven dat de keuken dicht was aangezien het niet erg druk was! Ja daag, standaard procedure, open tot 12 is open tot 12! De eigenares heeft ons net niet de nek omgedraaid na het bestellen van nog wat eten, maar stormde op ons af met de mededeling dat als wij nog wilden eten we toch 35€ per persoon moesten betalen!

Deze mensen snappen het echt niet. Mensen gaan uit voor een avondje gezelligheid, maar iemand die een zaak runt en zo'n groot bord voor zijn kop heeft is eigenlijk best zielig. Eens en nooit meer. Zeker de moeite niet waard.

3,3