1. Gisteravond via de voucher 4 gangen diner gegeten. Dat was een echte tegenvaller. Om 19.00 uur gereserveerd en 20.10 uur kwam de carpaccio met mayonaise en heel veel sla erover! Ergens rond de klok van 20.45 uur kwam de bloemkoolsoep met garnaaltjes, je moest het bord kantelen anders kreeg je de soep nog niet op je lepel. Ik proefde geen bloemkool. Tussendoor kwam een stokbroodje wat veel te lang in de oven had gelegen, tegen het verbrande aan. 21.20 uur kwam dan het varkenslapje in combinatie met prei, zuurkool (veel te zuur) puree en een aangebrand aardappelpartje met pepersaus. Het nagerecht was lekker, pudding met bosvruchten.
    De juffrouw van de bediening was aardig, alleen geen kennis van bediening en wijnen. Helaas, deze juffrouw kwam ik tegen op het toilet en handen wassen kon er zelfs niet vanaf.
    Alles bij elkaar genomen kom ik hier nooit meer terug, het 4 gangen diner was een verrassingsmenuutje volgens de bediening. Dat was het ook!! Wij hadden dit cadeau gekregen en dit menu zou dan een waarde van rond de €45,00 p.p moeten vertegenwoordigen, €17,50 p.p was nog te duur!! We zijn ook met honger weg gegaan! Hier win je geen klanten mee, vandaar dat La Luna vaak op Groupon en Social deal staat.

3,2