1. Eerste keer bij Pan, nooit meer weer. Ontzettend lawaaierig in het restaurant.

Er is superveel keus, maar de wok sauzen smaken allemaal het zelfde. Ik vroeg om de Szechuan saus, dit zou een pittige saus moeten zijn maar het smaakte echt nergenss naar. Dit geldt ook voor de overige sauzen. Mijn vriend nam een zoete saus, en deze heeft gewoon dezelfde basis als alle andere sauzen, teppanyaki is oké maar ook niet bijzonder.

Bijgerechten genoeg, maar als ik ga wokken ga ik nooit langs het buffet. Wel een paar dingen geproefd, zoals de sushi, en kleine hapjes. Maar deze waren ook echt niet lekker. Alsof ze er al heel lang lagen.

Verder was er één meisje in de bediening die ons keurig naar de tafel bracht en het een en ander uitlegde. De rest van de bediening was vreselijk. Er kon geen lachje vanaf, en ze waren erg traag met de borden afhalen. Stond je te wokken en kwam je terug, staat het vieze servies er nog, terwijl ze meerdere keren langsgelopen zijn.

Nee wil je wokken, ga dan naar een beter Chinees/Japans wokrestaurant en niet zo'n "wereld" restaurant als Pan.

1,4

1. Beetje overdreven slechte recensie. Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren.