1. We komen regelmatig bij oa. De waterspiegel, maar dit nog niet eerder meegemaakt. 3 van de 4 pannenkoeken werden geserveerd met het bericht dat de andere opnieuw moest want te zwart was. Aangezien er open keuken is kan je alles meekrijgen en bleek dus dat het wederom weer verkeerd ging. Uiteindelijk toch de pannenkoek gekregen, maar toen had de rest al bijna alles op...lekker gezellig! Tevens was het ijs dat erbij zat (bloesem pannenkoek) nog steeds dezelfde als in eerste instantie geserveerd zou worden en dus waterig/gesmolten. Ondanks dat dit een goede pannenkoek had moeten zijn had hij nog steeds zwarte/aangebakken stukken. Ook een andere pannenkoek was aan 1 zijde deels zwart maar daar hadden ze 'slim' de topping overheen gegooid waardoor je het bijna niet zag maar wel proefde.

Toen we klaar waren werd gevraagd of alles gesmaakt had en hebben we dit aangegeven maar werd verder niks op gezegd, alleen dat het waarschijnlijk paar keer mis ging omdat beslag niet goed was? En dat voor een pannenkoeken restaurant?

Kortom over de €50,- lichter maar geen enkele tegemoetkoming of service!
    Voor ons de laatste keer geweest.

2,1