1. Heel rumoerig als het druk is. Het voorgerecht was simpel maar smaakte redelijk. Het vispotje was ronduit gezegd smerig. Ik had een betere kwaliteit hier verwacht. Maar ja, als je het niet probeert weet je het niet. Het is niet voor herhaling vatbaar.

1. Geachte heer/mevrouw Stroo,

Allereerst willen wij u danken voor uw bezoek aan ons restaurant. Het spijt ons dat u ontevreden bent over met name het hoofdgerecht; het vispotje. Wij nemen de meeste op- en aanmerkingen van onze gasten uiterst serieus, echter als er een gast tijdens zijn/haar verblijf geen uiting van ongenoegen geeft, en vervolgens een recensie op internet plaats met woordgebruik als "ronduit smerig", hebben wij daar wat meer moeite mee.
    Graag willen wij ons desondanks excuseren voor het feit dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Voor een tegemoetkoming kunt u zich richten aan ons restaurant; telefonisch, per e-mail of door even binnen te wandelen. Gewoon zoals normale mensen met elkaar omgaan. Ook u kunt het vast op deze manier !

met vriendelijke groet,
    Restaurant Mossels & Meer