1. Helaas heel slecht gegeten. Vis, heilbot, was niet om aan te zien. Een klein bleek zompig stukje dreef in een bruine vloeistof. De vis smaakte waterig en was veel te gaar.
    Voor 24,50 voor alleen het hoofd gerecht mag je wel wat verwachten. De klomp waarin de frites werd geserveerd bevatte alleen klein stukje harde patat. De overige gerechten waren niet vers, de salade smaakte zelfs naar koelkast. De jonge bediening was vriendelijk maar ontkende dat de vis niet goed klaargemaakt was. Over de rest hebben we maar gezwegen. Inrichting gezellig.

3,7

1. Wij vinden het spijtig dat uw diner niet naar wens is geweest. Wij proberen klachten altijd met de grootst mogelijke zorg af te handelen. Graag bieden wij u de mogelijkheid nogmaals bij ons te dineren.

2. Nee, dank u wel.
    Tijdens het eten hadden wij al aangegeven dat de vis niet goed was.
    Ondanks de toezegging dat de vis niet in rekening gebracht zou worden bleek deze bij thuiskomst toch voor de helft op de rekening te staan.