Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarssen verdeeld zijn.

1. Nachtteam Snavelenburg

Goede kwaliteit/prijs verhouding.
    Jammer dat niet alles op de kaart aanwezig was.

2. Giga groot zakelijk gezelschap. Wij moesten dicht op elkaar zitten. Elleboog aan elleboog. Weinig ruimte om je stokjes normaal te bewegen. Restaurant zat HELEMAAL vol. Het eten: vieze bruine, harde etensranden i.d. bakken. Het vlees ernstig uitgedroogd. 18.45 uur toetjes, fruit en smoothies op. 19.00 uur. Personeel chagrijnig, onverschillig na de vraag waarom producten niet bijgevuld werden. Kaartjes met productnaam ontbraken of stonden verkeerd. (pas op met allergie!) Vieze opscheplepels. enz. enz. Conclusie: Een dure, vieze, Chinese vreetschuur.

3. Heerlijk gegeten. Waren met een grote groep. Goede bediening. En iedereen heeft het naar zijn zin gehad.

4. Hetty van Petten

Wij komen hier al jaren en de bediening is altijd goed en het eten super lekker.

5. H.Kooijman

Dit was de eerste keer dat wij er zijn gaan eten. Wij waren op zoek naar een Grieks restaurant waar je tijdens de kerstdagen zelf een tijd kon reserveren en á la carte kon bestellen i.p.v. twee bloktijden en een vastgesteld menu. Ik moet zeggen, wij zijn zeer zeker niet teleurgesteld. Het eten was perfect; goed van smaak en ruime porties voor een leuke prijs. Het is een leuke sfeervolle zaak en gezellig ingericht met voldoende ruimte tussen de tafels. De service van het personeel was heel goed met advies en zelfs ondanks de drukte even tijd voor een kort praatje. Kortom; wij komen zeker hier terug en is zeer zeker een aanrader voor anderen !!

6. Richard leemkuil

Eten en drinken was super, erg gezellige sfeer en heel vriendelijk personeel. Beste Grieks restaurant van Maarssen.

7. Wat een heerlijk eten zeg!
    Ik was zelf sceptisch over de 5 rondes. Maar uiteindelijk maar 3 rondes besteld want oh my wat was het vreselijk lekker maar 5 gerechten per ronde vult toch ook echt wel!
    Personeel is echt super aardig. En ook echt snel!
    Voor mij echt zeker voor herhaling vatbaar. Vond het eten kwalitatief echt goed.

8. J.l zaterdag gegeten. Een uur moeten wachten voor we een biertje kregen, daarna de rijsttafel, het was gele lauwe rijst, geen witte rijst in een mandje. Satés waren niet gaar. Verder waren er een aantal bakjes met vlees, groente niet warm. Kortom slechte ervaring. Er was maar 1 vriendelijke bediende die het veel te druk had en ontevreden gasten bediende. Als er geen personeel genoeg is dan sluiten. Wij hebben over het algemeen goede ervaringen bij tante Lien, maar dit was niet goed. M.v.g.

9. Eten prima belachelijk dat je niet kunt pinnen en de meneer achter de counter is niet klantvriendelijk.

10. Zeer vriendelijke eigenaar met goed en vriendelijke bediening en erg goed en lekker eten zeker een aanrader.

11. Prima eten in een gastvrije sfeer, we komen er wel vaker en de kwaliteit is elke keer gewoon goed.

12. Heerlijk gegeten, heel vriendelijke bediening. We komen zeker terug.

13. Eten was heerlijk, personeel super vriendelijk.
    Alleen waren er erg veel spinnenwebben aan de wandlampjes en plafond, vond ikzelf heel onsmakelijk om tegen aan te kijken.

14. Lekker gegeten. Bediening was goed.
    Gerechten waren goed!
    Leuke avond gehad.

15. Oprecht lekker gegeten. Service goed. Aanrader dus!

16. Heerlijk gegeten en de bediening en service was top. De spareribs waren fantastisch, goed van smaak en het vlees viel zo van de botjes af. De zalmmaaltijdsalade zag er erg smakelijk uit en was ook bijzonder lekker.

17. Gezellige sfeer! Lekker eten. Redelijke prijzen!

18. Wat is er in hemelsnaam gebeurd met dit icoon uit Maarssen? Ik kom hier denk ik al 30 jaar, altijd naar volle tevredenheid. Tot de afhaal van vanavond. Naam opnemen aan de telefoon was al lastig, bestelling zou koud klaar staan, maar was al opgewarmd (“thuis een beetje bijwarmen”). Bij thuiskomst, kipsaté totaal niet gaar (gevaarlijk!), blado zo kurkdroog dat het oneetbaar was. De prijs is de laatste tijd hard opgelopen, tja, inflatie. Maar daar bleek ook hele forse krimpflatie bij te zijn gekomen! Voor de drie soorten groenten in de nasi rames speciaal wilden we vooral sperziebonen. We telden er 3 (boontjes, geen soorten groenten). Paar zielige stukjes vlees, eitje gehalveerd, veel minder rijst, de porties (en bakken) zijn gewoon echt half zo groot als voorheen. De prijs-kwaliteitverhouding ging in één klap van geweldig naar zeer zwaar onder de maat. Al met al echt zo’n totale wanprestatie dat we meteen voor altijd genezen zijn. Geen tante Lien meer voor ons, ontzettend jammer maar helaas.

19. Enrico van der Linde

Het was weer heerlijk!

20. De entourage was gezellig/leuk, verder hebben wij overheerlijk gegeten, de kipsate en de spareribs waren super!!! Echt een aanrader 👍😀

21. Steeds weer overweldigend wat het aanbod betreft. We hadden deze keer het fonduen erbij genomen. Veel variatie ook op deze afdeling. Ik kom steeds aan mijn trekken en ga weer met een voldaan gevoel weg. Het personeel kan nogal gereserveerd zijn, maar ze doen hun werk naar behoren. Het verwonderd mij enigszins dat de kwaliteit en smaak in die afgelopen jaren hetzelfde is gebleven. Ook bij andere gasten herken ik bij vertrek dezelfde vrolijkheid en tevredenheid als bij mezelf over de Malle Jan. We hebben niks te klagen over hun aanbod aan drank (ook alcoholisch) dessert, de originele Chinese keuken en ook het Indische daar. Je ziet ook veel Indo's en Chinezen als gasten. Dat zegt dan wel wat over de kwaliteit!

22. Rien en Lily van der Meer

Wij komen regelmatig bij deze fijne zaak. Onze laatste bezoek met 10 personen was om ons 60 jarige huwelijk met kinderen en kleinkinderen te vieren. Wat een verrassing, versieringen rond de tafels en bloemen - cadeau. De gastvrijheid is altijd al geweldig maar dit was TOP. En natuurlijk was het eten weer heerlijk.

23. Gezellig eetcafé met lekkere traditionele kaart. Spareribs zijn een aanrader.

24. Eigenlijk is altijd alles goed hier! Het eten is erg lekker en voor een goede prijs. Personeel is top! En volgende keer willen we weer bij de (open) deur zitten 😉😂

25. Heerlijk eten, fijne bediening, leuke sfeer.
    Altijd gezellig en lekker!
    Niks is te gek, alles kan geregeld worden.

26. Fam Marin

We hebben de tapas gekozen. Een aantal was erg lekker zoals het rundvlees in rode wijn, biefstuk en kip spies en de zelfgemaakte worst. We hadden bij eerdere recensies gelezen dat het eten best wel zout is. Daar sluiten we ons bij aan. Met ietwat minder zout zou het nog steeds prima zijn. Verder lekker gegeten!

27. Wat een slechte tent na meer dan een uur wachten shoarma niet te vreten patat slap en vet hoe durven ze dit te verkopen dit eten geef je nog niet aan je hond. Na een hap te hebben genomen inde vuilnisbak gegooid zonde van de 30 euro.

28. Heidi Geurtsen

Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.

29. Wat een slechte tent na meer dan een uur wachten shoarma niet te vreten patat slap en vet hoe durven ze dit te verkopen dit eten geef je nog niet aan je hond. Na een hap te hebben genomen inde vuilnisbak gegooid zonde van de 30 euro.

30. Tanja Van De Hoef

Griekse tapas gegeten, was super lekker en heel gezellig.