Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maarssen verdeeld zijn.

Heel gezellige entourage, lekker smakelijk eten.Nadeel was dat de muziek behoorlijk de overhand had, jammer

Laat ik positief beginnen: het personeel is zeer vriendelijk. Dat was een warme binnenkomer. Maar in het restaurant was het koud en werd het tijdens ons verblijf ook niet warm. Ramen van enkel glas dragen daar natuurlijk ook niet aan bij. Verder was het eten matig, de garnalen niet de beloofde gamba's en de gegrilde eendeborsten werden welhaast afgekoeld opgediend en ook nog half gaar. Natuurlijk werd het, met excuses, hersteld, maar zo maak je je gasten niet enthousiast over je spijzen. Daardoor loopt de prijs-kwaliteitverhouding wat uit de pas. Wij lopen er in ieder geval niet warm voor en reden met ijskoude voeten en onderdanen huiswaarts.

Elise den braber

Ondanks dat we aangaven geen haast te hebben stonden we toch heel snel weer buiten. Ook stonken onze kleding naar de rook uit de open haard.

Met collega's gegeten. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Sjaak van Gestel

Geweldige gehaktballen en Bereklauwen. Kom er snel maar graag. Klant vriendelijkheid super! Kwaliteit kan niet beter en een gezllige sfeer.

6. Nederlands Maarssen

We zijn met een groep van 13 man geweest. En we vonden het allemaal tegen vallen. Het eten duurde lang voor dat we het kregen ...En was ook nog eens niet goed warm. Bediening wist niet eens wat er goed in de gerechten zit. En er ontbraken dingen. Sausen. ..En ik vond het duur. De vorige eigenaar had het beter voor elkaar. Dat was voor ons de rede om op die locatie terug te gaan. Ik zou het nu niemand aan bevelen.

Loes Overbeek

Het was gezellig en het eten was heel lekker. Vooral de kippendijen waren heel mals. En dat is vaak bij andere restaurants wel anders. Zeker een aanrader om daar te gaan eten.

Altijd gezellig bij de Zuster… het eten is zoals je mag je mag verwachten bij een bistro: niet hoogdravend, maar gewoon smakelijk en de sfeer is er prima. We komen er al jaren en zijn eigenlijk nooit teleurgesteld.

Vol restaurant. Gezelligheid met live muziek. Bediening was matig vanwege de verschillende taken. De een mocht alleen drankjes en geen eten opnemen etc. Eten was goed.

10. Nederlands Maarssen

Waardeloos!!!!!

Een mooie locatie, eigen parkeerplaats, netjes gereserveerd voor een zaterdagavond met 13 personen. Kaart op de Website bekeken, moet goed komen. HELAAS bij aankomst kregen wij een Nog beperktere kaart(min 1), ruim een uur moeten wachten(min 2) tot eindelijk de bestelling opgenomen word. BijNa iedereen besteld spareribs, de bediening verteld je dan niet even dat hun gerecht lijkt op spareribs, maar dan zonder bod.(min 3) bij het uitserveren blijkt er een kind vergeten te zijn bij het bestellen (min 4) helaas was zowel het vlees als de patat eerder lauw dan warm (min 5) ook de bestelling opnemen van een dessert duurt wederom erg lang. Na een bestelling van 10 desserts blijkt er bij 2 geen slagroom op te zitten en 4 andere missen de cranberrycompote. (min 6) als er keus is uit 5 desserts mag je denken dat ze deze dan ook conform de kaart kunnen opdienen. De hele avond verstopt de bediening van 3 man sterk zich het grootste gedeelte en is lastig bereikbaar. 2 drankjes in meer dan 3 uur lijkt mij iets aan de weinige kant. ( min 7) dan is er nog een kinderhoek, leuk idee, maar kaal aangekleed weing en kapot speelgoed, kortom niet de plek waar je een kind veilig kunt laten spelen (min 8) en deze hele avond zijn er naast deze groep welgeteld 2 andere tafels met 4 gasten geweest, dus aan de drukte kon het niet liggen.

Kortom mooie locatie, waardeloze bediening, eten is redelijk, maar niet op temperatuur en je krijgt niet wat er op de kaart staat.

Erg jammer dat mensen een avond zo kunnen verpesten en het bedrijf ruïneren. Want voor een lunch kunnen ze het wel en als de goede mensen aan het werk zijn is voor de bediening niets te veel.

Weer heerlijk gegeten, lekker mals vlees en ontzettend aardige meiden in de bediening.

José de Langen

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en vrolijk personeel. We gaan zeker nog een keer terug.

J.a. Japing Simons

Het was een zeer geslaagde avond. Vrolijke en vriendelijke bediening met adviezen als je die nodig had. Het eten was heerlijk. Niet vet en met zorg bereid. Zeker een restaurant om aan te bevelen en er zeker weer naar toe terug te gaan.

Wat een leuk restaurantje, vriendelijk personeel
    Leuke kaart en heerlijk eten
    Ik kwam hier met mijn vriendin en hebben zo een leuke avond gehad .. we zeiden ja wij komen zeker weer terug.
    Lieve mensen van team Callas
    Dank jullie wel

Wat een superleuk restaurant. Wij hebben er met zijn viertjes gegeten.
    Men serveert een 3 gangenmenu incl frisdrank en koffie voor EUR 20,00.
    Wat we gegeten hebben was ontzettend lekker en goed van kwaliteit. De bediening was zeer vriendelijk en kwam ook regelmatig vragen of nog iets wilde drinken. Vlotte meiden trouwens.
    Toen we buiten stonden zeiden we gelijk tegen elkaar....we gaan gauw weer gezellig eten hier. Restaurant Callas is een aanwinst voor Maarssenbroek en omgeving. En zeker 40 punten waard.
    Nogmaals dank voor alle goede zorgen en tot gauw.

Met de trein gereisd vanuit Amsterdam naar Utrecht. Gestrand door seinstoring in Maarssen. Terrechtgekomen in dit prachtige restaurant waar zeer attent en vriendelijk personeel ons een warm onthaal gaf. Eerst lekker geborreld en daarna heerlijk genoten van culinaire verrassingen uit de Griekse keuken. De prijs was helemaal het eind… ONGELOFELIJK… 3 gangen voor 20 euro. Werkelijk fantastisch. Al het personeel DANK voor deze avond.

Vangelis

Kom hier vaak terug! Service is altijd top en eten nooit tegengevallen. Fijn dat er een plek in Maarssen is waar echt aandacht wordt besteed aan de ervaring van de gast. Aanrader!

Ongeïnteresseerde bediening, moesten steeds zelf om drankjes vragen. Eten niet lekker, minimaal vlees en veel patat, alles op één bord, bifteki taai stukje smaakloos gehakt, geen salade erbij, niet met zorg klaargemaakt, dat is te merken aan alles.
    Vergane glorie, sfeerloos. Wij komen hier niet meer.

Marjolein

Wij hebben een super leuke en gezellige avond gehad. Personeel was erg vriendelijk en werkte met veel plezier. We hebben veel met elkaar gelachen over een mes dat per ongeluk viel. Het moordspel was spontaan begonnen. ;-) We hebben lekker gegeten met elkaar en raden dit restaurant zeker aan.

Pauline van Tienhoven

Het eten is heerlijk. Goede porties, mals vlees, heerlijk gekruid. Jammer van de huiswijn, met name de droge witte is niet lekker. Dus eten een 9, wijn een 5.

Wim Vermeulen

Eten voortreffelijk en bediening top!!
    Geweldig uitje. Gaan weer gauw een keertje terug

We hebben heerlijk gegeten. Leuke sfeer. Goede bediening.

Gezellig restaurant. Heerlijk broodje gegeten

We waren met 17 man sterk om te gaan eten. Iedereen tevreden.
    Daar is echt om te eten niet om te relaxen en rustig eten kan daar niet,
    daar eet je met 500 pers. Tot 1000 pers.
    Eten is grandioos met 1000 gerechten.

Beneden was het tochtig en koud.

Super tent. Leuk dat je een amuse krijgt vooraf. Bediening was goed, netjes en kwam regelmatig langs. Eten was ook nog eens lekker! Leuk om vaker te gaan!

Remco Rijnbergen

29. Internationaal Maarssen

Prima restaurant heerlijk gegeten vriendelijke bediening, 1 min puntje erg gehorig.

Lekker eten en betrokken bediening.