Restaurant verhuisd

Op dit adres zit nu: Insho

Olympus in IJsselstein

1445420909 81
1714951977 76

1. A v schaik

Heerlijk gegeten!
    Wij vinden het altijd een knus restaurant met aardig personeel.
    En ook belangrijk, makkelijk parkeren.

2. Vandaag met een opgewekt gezicht en een lege buik, vol enthousiasme op weg naar de griek in IJsselstein. Helaas stonden we na 1 uur met teneergeslagen gezichtjes weer buiten. Reden:
    De helft van de bestelling werd niet gebracht
    Kip te droog
    Champignonsaus met paprika en uien smaakloos.
    Patat niet gaar
    1 eetlepel Tzatziki bij het hoofdgerecht serveren. Dat is nooit genoeg. "Wat hun uitgangspunt natuurlijk is". Bestel bij, en je mag gelijk 3,50 extra afrekenen (smerige truc)
    Verzoek voor extra pittigheid. Nooit gebeurd.

Topje van de ijsberg: Je meld dit en er wordt totaal geen empathie getoond. Nee ze houden hun mond dicht en willen natuurlijk zo snel mogelijk je pinpas zien. Dat was een gezellige Griekse avond bij Olympus IJsselstein.

3. Samen met een vriendin heb ik heerlijk gegeten bij Olympus. Zeker een aanrader, erg gezellig restaurant met heerlijk eten.

4. Eerste keer in dit restaurant. Komen veel in Griekse restaurants maar nu met een gift for you dinerbon. Korting met bon max €36,- op een eenpersoons gerecht. Maar eigenaar gaf direct aan dat we konden kiezen en de volle €36,- van totaalbedrag af zou gaan!
    Eten was erg goed en gekozen voor 3 gangen menu. Niets op aan te merken. Bediening was erg goed en vriendelijk. Goede sfeer, een aanrader. Feit dat men zo soepel met de diner bon omging was kers op de taart.

5. Zeer goed restaurant, lekker gegeten en goede bediening.

6. Na de welkomst ouzo's de huiswijn besteld die prima is. We beginnen met een smakelijke Feta Psiti (€ 8,75) - helemaal goed. Daarna bestelde mijn vrouw een vegetarische moussaka (€ 16,50). Moussaka kun je bij elk Grieks restaurant bestellen maar lang niet overal in een vegetarische uitvoering.
    Zelf bestelde ik de Solomos speciaal (20,50). Het was voor ons twee weer ouderwets smullen!
    Vlotte bediening en erg aardige mensen, wat wil je nog meer.
    Eigenlijk is alles positief en de gerechten vind ik kwalitatief het geld zeker waard. Wij komen graag weer terug!

7. Marleen Brekelmans

Erg lekker gegeten. Vriendelijke en adequate bediening. Het toetje was ook erg lekker. We zaten buiten op een leuk terras met een Griekse sfeer. Ik vond de prijs-kwaliteit verhouding prima. Een Grieks restaurant wat zeker aan de verwachting voldaan heeft!!

8. Heerlijke gerechten, vooral de inktvisringen zijn een aanrader! Vriendelijk personeel en leuke sfeer. Als je het aan mij vraagt de beste griek in IJsselstein en omstreken.

10. Ans v Doorn

Gastvrij en vriendelijk personeel. Heerlijke Griekse gerechten.

11. We hebben vandaag het heerlijk bereide eten mogen proeven van de nieuwe Griekse kok van Grieks restaurant Olympus. Het was Grandioos lekker.

12. Prima restaurant, gezellige sfeer.
    Heerlijk Grieks gegeten. De bediening was erg aardig.
    Hier komen we zeker terug! Een aanrader.

13. Heerlijk gegeten! Goede rustige sfeer, goede bediening. Echt aan te bevelen voor grill liefhebbers!

14. Gisteren wezen eten was erg druk en moesten lang wachten, maar het eten was geweldig. Heb in geen tijden zo lekker gegeten. Wij kregen voor het lange wachten een consumptie van het huis en wat hapjes als compensatie. Een aanrader dus

15. Mark 17 punten

Ik kom al jaren bij Olympus. Waar ik de eerste 2 jaar erg enthousiast was over de service en de kwaliteit van het eten werd het de laatste tijd steeds minder. Sinds kort is er nieuw personeel in de bediening en dit is echt een aanfluiting. Ze weten niks van het eten en zijn ook niet in staat om de bestelling goed op te nemen. Als het eten goed is, krijgt men daar de credits voor maar als het eten niet voldoet, laat ik dit ook subtiel blijken. Afgelopen week was het eten ronduit slecht. Toen ik hier iets van zij, kreeg ik zo'n onbeschofte reactie van de eigenaar. Ik stond gewoon perplex en begreep niet waar dit vandaan komt. Al met al was het voor mij de laatste keer. Als je zo met "vaste klanten" omgaat, is voor mij de keuze snel gemaakt. Op zoek naar een nieuwe griek.

16. Ik kom regelmatig vanuit Zierikzee naar Olympus om lekker te eten! De sfeer, service, eten en prijs zijn prima!
    De kaart is uitgebreider en net als altijd heerlijke gerechten.
    Ga zo door, wij zullen er nog vaak komen. Veel succes Arthur en Levon.

Ik zou zeggen gauw een bezoekje brengen.

17. Wij komen hier vrij regelmatig en hebben goede ervaringen. Het eten is erg goed en lekker, maar ja, wij zijn dan ook gek op de griekse keuken.
    De bediening is vriendelijk en attent. Met name de jongen met bril. Hij is erg beleefd.
    Het restaurant is echt een aanrader en als je niet bekend bent met het griekse eten zou ik zeggen...probeer het in dit restaurant eens!

18. A. Brunt

We hebben we Olympus in IJsselstein ontdekt, echt een aanrader. Een heel gezellig restaurant met goede bediening en zeer uitgebreide menukaart! Het eten is heerlijk en de prijs/kwaliteit is zeer goed!

Ik zou zeggen gauw een bezoekje brengen.

19. Al een paar keer hier heerlijk gegeten, smaak is beter dan de gemiddelde Griek. Dit blijft onze favoriete Griek.

20. Lekker eten en een sfeervolle bedoeling.

21. Ben er al een paar jaar niet meer geweest. Hoorde dat het sinds 3 jaar van eigenaar is veranderd dus wij dachten: laten we het weer eens proberen. Had de dorade besteld, en deze was ont-zet-tend lekker! Mijn vrouw had de moussaka en ook zij vond het eten super. Nagerecht (dame blanche en baklava) ook top! Je krijgt hier een heel bord vol, en dus echt waar voor je geld. We komen hier zeker nog een keer! Bediening was ook top. Aardige jongen en meisjes.

22. Goed eten hier en gezellig. Alle gerechten waren smakelijk en goed mals.

Personeel was vriendelijk en snel genoeg.

23. D.Veenman

We werden heel hartelijk ontvangen.

De zeebaars was echt vers en heel erg lekker. De tzatziki was nog beter en lekkerder dan in Gouda.

Zeker nog vele bezoeken waard.

We willen dit restaurant dan ook aan iedereen aanraden.

24. Wij komen al jaren bij Olympus. Met de nieuwe eigenaar en daardoor ook de nieuwe kaart is de binding gebleven. Sterke nog, met het nieuwe menu is er ook een grotere verscheidenheid en met een kwalitatieve uitstraling. De bediening is ondanks de jeugdige uitstraling enorm klantvriendelijk, wat je in al zijn facetten terugvindt. Een aanrader als je van heerlijk eten, prettige sfeer en lekker uitgaan houdt.

25. We gingen gewoon zonder reservering en zoals altijd was het weer grandioos. Zeker een aanrader. Tot de volgende keer.

26. ilse 190 punten

Een keer in de zomer gegeten.

Erg gezellig op het terras.

Alleen 3 gerechten die we hadden uitgekozen waren jammer genoeg op.

De bediening heeft toen we er zaten een aantal keer zijn excuses aangeboden en drankje gegeven. Erg netjes.

27. Wij zijn 25-10-09 wezen eten en het was echt super. Eigenlijk was ik in het verleden niet zo gek op Grieks. Maar nu wist ik niet wat ik kiezen moest.. dus toen het verrassingsmenu. We hebben echt heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.

Het personeel was vriendelijk, idd wel jong maar daar hebben wij niets ten nadele van gemerkt.

Ook niet van een norse gastheer.

Binnenkort gaan we weer en daar kijk ik alweer naar uit!

28. Mijn ervaring is dat het altijd heerlijk is. Wij komen er al jaren en de baas heeft wel degelijk een vriendelijk woord en een lach en helpt zelf ook hard mee.
    Ik hoop er nog heel veel te komen, samen met mijn man en kinderen.

We zijn er 10 oktober 2009 nog geweest en het was weer een verwennerij.

29. We waren hier met een personeelsavond. Geen Ouzo als startertje helaas.

Geweldige leuke live band, maar de eigenaar is een ontzettend onvriendelijk type. Nors, en hij kijkt niemand aan als hij iets komt brengen aan de tafel. Ik ging nog een paar Griekse dingen zeggen tegen hem, maar verder dan een klein knikje kwam hij niet. Een eigenaar moet charmant zijn en charisma hebben voor zijn klanten en een praatje aan tafel met een vriendelijke lach hoort erbij. Is dit de Griekse warmte? Ik had het gevoel op de Noordpool beland te zijn en iedereen aan tafel vond dat ook, dus nee, sorry. De Giros was niet lekker knapperig en het vlees was erg taai. Sorry, maar nooit meer.

Ik ga in eerste instantie voor het eten, maar zo n chagrijnige kerel gun ik geen cent!

5,7
  30. Op zaterdagavond 26 september 2009 gegeten bij deze Griek. Het is een troosteloze avond geworden in een sfeerloze omgeving met een gastheer die alleen maar nors voor zich uit kijkt, of hij praten kan is niet duidelijk. In ieder geval niet met zijn gasten. De bediening is erg jong en erg onervaren. Moeten wel alles zelf uitzoeken, de "baas" zal zeker niet meehelpen. Het begint al bij binnenkomst. Er wordt een ouzo aangeboden, leuk. Omdat mijn partner wijn bestelde kreeg zij voor het gemak maar niets. Bij het bestellen van een 2e ouzo werd deze geserveerd in het glaasje van de welkomstborrel. Uiteraard wel onder het 2e rode streepje op het glaasje. Wat restte waren 2 slokjes voor € 3,=. De opgediende kipsalade (Kotosalata van € 7,75) zag er niet alleen uit als instantsmurrie maar smaakte ook nog eens nergens naar. Bij het gerecht met ossehaas (Fileto Katerini van € 18,75) was er een overvloed aan uien en champignons maar heel weinig vlees. Het weinige vlees was voor het overgrote deel ook nog eens zo taai als wat. Hoe krijg je het voor elkaar. De ober is de kok inlichten wanneer hij terugkomt weet ik niet. De zeetong (Glossa van € 27,50) was veel kleiner dan op de menukaart stond. De garnering was hopeloos, wat hulpeloos gesneden tomaat en komkommer en een schaaltje blokjes gefrituurde aardappel. Bij het toetje, bananenijs met advocaat (Coupe Banaan van € 6,50), was het niet anders. 3 bolletjes ijs, een drupje advocaat, wat slagroom en los er tegenaan een banaan in diverse hompen gesneden. En dan de prijs : voor al dit eerder genoemde "lekkers" en ieder 3 drankjes mocht ik € 95,= neertellen. Prijs staat voor mij in geen enkele verhouding tot het gebodene. Kortom: Ik begrijp niet dat er mensen zijn die hier lekker eten. Ik kom er in ieder geval niet meer.

1,6
  31. Het eten was heerlijk!
    De bediening was wat minder, er liep een nieuw meisje rond die het nog niet allemaal echt snapte en door had. Ze zei zo terug te komen voor iets, maar ze is nooit meer terug geweest.

Prijs viel niet tegen in vergelijking tot andere Grieken.

Alleen heel erg jammer dat ze de houten banken uit het restaurant hebben gesloopt. Dit neemt een heleboel sfeer weg.

32. tientje

Hebben er onlangs eten gehaald, viel erg tegen. Vlees was veel te gaar en daardoor droog. Kleine porties (3 stukjes) en een stuk prijziger dan bij de vorige eigenaar.

Het verbaast mij dat er zoveel goeie reacties staan terwijl wij echt niet zo kritisch zijn. Hebben wij het toevallig dan niet zo getroffen?

33. 09-04-2009

Heerlijk gegegeten. Voortreffelijke bediening. Vooral het meisje wat hielp!.

34. Heerlijk gegeten van het goed gegrilde vlees en gezellige sfeer.

35. puk van viegen

zondag 6 januari 2008 lekker gegeten.
    Hadden een 4-gangen menu besteld. Kregen er maar drie. Konden toen uiteindelijk nog eens een gang drie bestellen dat wel. Maar geen excuses of zo. Ook de karaf water die we besteld hadden hebben wij niet gekregen. Voorlopig dus niet voor herhaling vatbaar en vond ik 45 Euro per couvert toch wel erg duur. Ook vond ik de nieuwe eigenaar geen goede gastheer, bemoeide zich niet met de gasten en liet het personeel klachten zelf adfhandelen.

36. Jansje Lisman

Super!! Bij de vorige eigenaar zijn we een paar keer weggelopen. Het duurde veel te lang en het eten was koud. Maar sinds er een nieuwe eigenaar is, is het enorm verbeterd! Het eten is super en het personeel zeer vriendelijk. We komen hier eindelijk weer met plezier!!

37. Pascal Kersten

In één woord: TOP!
    Leuke bediening, gevarieerde kaart, eerlijk eten, redelijke prijs. We komen er nu (nieuwe eigenaar)graag en met enige regelmaat.

38. voor de hoofdgerechten de prijzen bijna verdubbeld dat gaat niet werken. Laatste keer geweest dus.

2,4
  39. prima gegeten, ruime keus, prettige bediening, echt de moeite waard.

40. Wim Siteur

Zaterdag 26-5 heerlijk gegeten. een nieuwe kaart en wat een keuze. Ik ben er nu een paar keer geweest (na het wisselen van de eigenaars) en alles is even lekker. Ik ga er zeker meerdere keren eten.

41. Dineke van Zijl

Het cijfer mocht wel wat hoger. Daar deed ik toch iets verkeerd.
    NOGMAALS VEEL SUCCES

42. Sinds 1-5-2007 is Olympus veranderd van eigenaar. Ze zijn volop bezig dingen te veranderen.De kaart is uitgebreider en net als altijd heerlijke gerechten.
    Ga zo door, wij zullen er nog vaak komen. Veel succes Arthur en Leo.....

6,3
  43. mentaliteit holt achteruit! Maltbier die over datum was werd gewoon berekend en de vraag of er iets meer whiskey in de irish-coffee kon, leverde een prijs op van 11 euro per stuk!! Ik ga er nooit meer heen.

44. gezellige avond eten. goed eten en grote porties. Gehaktballetjes in tomatensaus zijn top.

6,3