450 parkeerplaatsen (gratis).

• OV

Bushalte en CS station nabij.

ma 17:00 - 22:00

1272029017 95
1454719490 78
1555199251 67
1619140916 68

1. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken hier!

Abnormaal onvriendelijk eigenaar. Sta je in de rij bij grill wordt je zomaar overgeslagen en als je dat doorgeeft, wordt het heel onvriendelijk met je gesproken vervolgens wordt er niet gegeven waar je om vraagt. Als je dat aangeeft is dat niet hun probleem, moet je maar opnieuw in de rij staan voor dat ene ding. Dit heb ik nog nooit meegemaakt!
    Vreselijk gedrag en dat voor een eigenaar.
    Denk dat de eigenaar andere baan moet gaan zoeken.

2. Het was een zeer vriendelijke bediening. En het eten werd met veel zorg voorbereid.

3. Yakimono heeft zich uitstekend aangepast op het corona-virus! Zoals we van hen gewend zijn staat alles voor kwaliteit, en dus ook de naleving van de RIVM-regels. Anderen kunnen hier een voorbeeld aan nemen.

4. Het eten was slecht. Het vlees en de zalm was niet lekker. Weinig keuze wat eten betreft. Ik ga er nooit meer heen.

5. Eten was zeer goed en gevarieërd. De bediening was ook top en raad dit restaurant zeker aan.

6. Fijne avond gehad. Ruime keus in het buffet, vriendelijke mensen. Eten wordt met liefde bereid. Het was wat koud onder de afzuiger. Volgende keer gewoon even melden, dan is er wel een andere tafel beschikbaar.

7. 2e kerstdag drama ,wat was t slecht! Bah rauwe vis 3x ,en een grote mond vd kok! Verschikkelijk asociaal! Na jaren klant te zijn geweest! Word je afgescheept met 5 euro per persoon korting voor de volgende keer...er komt geen volgend keer! Ipv een oplossing zoeken,en een jaren lange klant proberen te behouden! Sturen ze je weg met een 5euro korting bon ,by een volgende keer. We hebben amper wat gegeten...wat zijn jullie achter uit gegaan..eigenaar chagerijn,personeel bediening is beleeft,en netjes,vrouwtje wat afrekende ook..er is een hoop veranderd! Ook kwa service dus.

8. Gisteren hier zitten eten en het is echt tegenvallend.
    Bij binnenkomst werden we begroet en kregen een tafel aangewezen.
    Werd geen drinken aangeboden.
    We gingen rond lopen en pakte de uiensoep om mee te beginnen.
    Aan de bar maar om drinken gevraagd.
    De uiensoep was dik en niet lekker, er zat geen smaak aan.
    Mijn zoon had salade van garnalen gehaald en dat ging wel.
    Biefstuk en lamskotelet van de tepanyaki gehaald.
    Biefstuk was wel lekker maar teveel gebakken.
    Lamskotelet ging wel.
    Warme gerechten waren niet warm.
    Het ijs was gekristalliseerd en niet lekker.
    Er komt bijna niemand vragen of je iets wil drinken.
    Eens maar nooit meer.

2,9
  9. Het was een gezellig samenzijn met familie en het heerlijke eten waar je niet genoeg van kunt krijgen. Vriendelijk en behulpzaam personeel die waar nodig advies geeft. Kortom een aanbeveling voor deze voortreffelijk locatie.

10. Aanbod qua eten was zeer beperkt, over de smaak van de wok wil ik niet eens beginnen wat was dit smaakloos. Ik zou dit niet snel aanraden, weggegooid geld.

1,6
  11. Ik ben zeer verbaasd over de hoge waarderingen van dit restaurant. De keuze was matig en de kwaliteit van het eten was zwaar onvoldoende. Het eten lijkt in een soort gelei te zitten en smaakloos. De man achter de teppanyaki tafel was snauwerig en onvriendelijk. Ik ben geen moeilijke eter maar dit was gewoon echt niet goed. De frikandellen waren lekker maar hiervoor ga ik niet naar een wokrestaurant. Ik kom hier nooit meer.

1,5
  12. Het eten was heerlijk. Er werd snel en voldoende aangevuld. De bediening was vlot en vriendelijk. Prijs kwaliteit top. Ik kom er zeker terug.

13. Kwaliteit loopt terug, de zalm sushi’s zijn binnen een tel op en worden niet aangevuld, stukjes zalm zijn er niet meer, een karafje gewoon kraanwater BIJ het drinken geven ze niet. Jammer!

14. Al jaren vaste klant. Hoewel het soms druk kan zijn hebben we hier nooit de “vreetschuur” vibe gevoeld. Assortiment is meer dan voldoende en de kwaliteit is consistent. De bediening in vlot en vriendelijk. Voor ons geen ander all you can eat restaurant.

15. Bij binnenkomst erg onvriendelijk geholpen door de bedrijfsleider.
    Serveersters waren vriendelijk en de drankjes kwaemn snel nssr hun bestelling.
    Wok en bakplaat prima te eten, niet super maar ook niet slecht.

Bijgerechten worden slecht aangevuld en zijn lauw of koud.

Keuze voor het nagerecht is goed en lekker.

Het geheel doet nog al aan als een vreetschuur.

Voor mij geen Yakimono meer.

16. Met 8 personen lekker gegeten. De airco was wel een beetje koud. Vroegen of hij uit kon, dat gebeurde. Daarna werd het snel behoorlijk warm!!! Alles of niets dus.
    Aanbod van de sashimi was wat beperkt. Verder alles naar zin! (Wij hadden all in eten, excl. drinken besteld.)

17. Eten is van slechte kwaliteit. Wij waren met een grote groep en niemand vond het vlees van de grill lekker, allemaal erg droog. Ook het warm buffet werd niet gewaardeerd (zelfs friet was niet lekker). Wok was wel prima. Tip om exclusief drinken te gaan. Wij hadden inclusief en heb de hele avond maar twee cola gedronken. Ik werd steeds vergeten... Slechte service. Geen aanrader.

1,1
  18. Het was zoals altijd weer goed eten en drinken. Héél gezellig!!
    Al jaren vaste klant, dus aan te bevelen.

19. Luco van Tuil

Onder de maat, sushi is op moet hier om vragen en dit duurt dan vervolgens ruim een half uur. De helft van het eten ligt al zo lang in de bakken dat het niet meer smaakt. Wij zaten aan de Wieckse witte en bij de derde ronde kregen we lauw bier, er was geen koud bier meer, ook geen Amstel. Het eten van de wok is vet, en smaakloos. Kortom van de wok restaurants waar wij geweest zijn is dit de meest kwalitatief slechtste wok restaurant!! En ook zeker niet voor herhaling vatbaar.

20. We wilde een keer weer een nieuw wok restaurant proberen en stuite op dit restaurant. Toen we aankwamen was het parkeerterein bijna leeg. Toen we naar binnen liepen zag het er uitgestorven uit als of het al dicht was. Eenmaal het restaurant binnen gelopen te hebben, zaten daar 2 personeels leden ons raar aan te kijken. Toen we naar ze toeliepen sprong opeen een meisje van de bediening te voorschijn en wees ons naar de tafel. Het eten was smakeloos en lauw. Weinig keus in vergeleken wat wij zijn gewend. Na afloop klopte de rekening ook niet in ergelijking wat er op de site staat! Voor ons was dit de eerste en laatste keer, komen er nooit meer terug!

1,4
  21. We kunnen terug zien op een gezellig en smaakvol eten.

22. Bart Beydals

VRESELIJK!
    Wij hebben hier voor het eerst en voor het laatst gegeten.....
    - Bedrag dat we af moesten rekenen klopte helemaal niet met de aangegeven prijzen in de hal.
    - Mijn vrouw (terwijl we genoeg consumeerden aan wijnen en frisdranken) werd een glas water voor haar medicijnen geweigerd. Er werd een fles spa neergezet die volledig in rekening werd gebracht.
    Na afloop werd ons gevraagd of alles naar wens was geweest, waarop wij ontkennend antwoorden op basis van bovenstaande. De eigenaar werd erbij gehaald die ons vervolgens fysiek bedreigde.... hij adviseerde ons snel het pand te verlaten want hij kreeg last van losse handjes aldus de eigenaar.
    Dat hij ons probeerde te tillen met een veel te hoge rekening en ons een opgedrongen fles spa in rekening had gebracht deed volgens hem helemaal niet ter zake.
    AFRADER!

23. Bert Docter

Positief. Waren in de afgelopen jaren meermalen wezen eten bij Yakimono. Yakimono heeft bij de kleinkinderen (11 en 14 jaar oud) zelfs voorkeur. Ik eet gemiddeld 1 a 2x per jaar bij Yakimono. Dat doe je niet als het niet te eten is.

Het online reserveren gaf problemen. Ik zag geen "verzend" knop. De entertoets bleek voldoende. Het probleem met de verzendknop is mogelijk te wijten aan het gegeven dat ik voor het reserveren een tablet heb gebruikt. Het keyboard op een tablet neemt namelijk het halve scherm (onderzijde Tablet) in. Mogelijk dat daar de "verzendknop" onder heeft gezeten.

24. Gijsbertse. G

Heerlijk gegeten en gedronken.
    Bediening erg vriendelijk.

25. We vonden het erg goed! Lekker om te kijken wat voor vlees je wil eten. De kok doet dan erg zijn best om je visje of stukje vlees lekker te bakken. De prijs kwaliteitverhouding is erg goed! Ga zo door met dit concept!

26. Het eten was verschrikkelijk. Weinig keuze. Als je voor de sushi komt, kan je beter thuis blijven. Er is maar 1 bak sushi.

1,6
  27. Persoonlijk vind ik de tafels met 2 stoelen te hoog, moeilijk in de stoel komt te zitten. Dat beperkt de sfeer slechte zit houding om relax te eten.

28. Eten was heerlijk. Bediening aardig.
    Werd goed verzorgd van drinken.

29. Reserveer altijd via de telefoon. Via de mail lezen ze je opmerking/aanvulling niet. Voor ons was het in ieder geval de laatste keer, wij gaan op zoek naar een beter wokrestaurant.

30. Wij zijn gisteren wezen eten bij Yakimono. Ik was zeer en zeer teleurgesteld over het eten. Het eten werd zeer snel koud en ook erg slap. De sauzen vond ik smaakloos. Wij hebben iemand aangesproken op dit en er kwam ook netjes iemand aan de tafel. Deze meneer gaf inderdaad toe dat de loempia's en gebakken banaan er niet goed uit zagen. Wij zijn weg gegaan en hoefde niks te betalen. Ik vind het erg netjes !

4,7
  31. J. Kokhuis

Gezellig kunnen eten, drank werd snel bezorgd. De wok-producten waren vers en werden voldoende aangevuld.
    Jammer dat meerdere woksausen (ketjap-, wok- en Yakimono saus) érg zoet smaakten. Mijn voorkeur gaat uit naar hartige sausen; de kerrie woksaus was wel lekker. Het dessert buffet is altijd een feestje!

32. Familie Salakory

Heerlijk eten en kindvriendelijk, heel fijn.

33. Ria de Goede

Met 33 familieleden onze familiedag gevierd.Was Toppie.Ook gingen we lasergamen en Glowing in the dark golfen.Wat een aardig personeel bij de spelletjes.👍👍

34. Afgelopen week geweest, eten niet bijzonder, het blijft veel te lang in de bakken staan waardoor het er niet vers uit ziet. Wordt ook niet veel naar om gekeken verder, de bediening staat veelal in groepje bij elkaar bij de ijscarrousel, (een paar meiden) het leek zelfs wel alsof ze over de gasten aan het roddelen waren. Af en toe keken ze naar de tafeltjes en zagen we ze lachen. Vreemd gevoel gaf dat ons.

35. Meerdere keren vlees wat niet gaar was van binnen, spareribje. Zalm die bruin was, een sushi was niet eetbaar. Verkeerde saus bij eten van onze kleinzoon van anderhalf. Bestelde tafel in de rustige ruimte niet gekregen, mijn reservering stond niet op mijn naam. Er staat niet aangegeven hoe je met een rolstoel of zoals bij ons met een kinderwagen boven komt. Kinderstoel zitting was vies, en de stoel moesten we om vragen en zelf weer terugbrengen. Uiteindelijk via gammele goederenlift boven gekomen met de kinderwagen. Al met al zijn we beter te spreken over Veenendaal, dus daar gaan we de volgende keer weer heen.

36. N.Weeda

Goed gegeten. Gezellige sfeer. Goede bediening. We hebben een fijne avond gehad. We komen zeker nog eens terug.

37. r. jurgens

Onsympathieke medewerker die afrekende. Volgens mij rekend hij altijd af en luisterde niet goed hoe hij de rekening onder elkaar moest verdelen. Had hij geen zin in en het personeel heeft geen vriendelijke uitstraling. Moet maar eens nadenken of ik hier nogmaal heen ga. Ik wok graag maar dit is het minst vriendelijke wokrestaurant. Verdienen zeker geen fooi.

38. Goed eten en een zeer attente bediening.

39. stichting vastgoed zorgsector

Hebben goed gegeten en komen zeker nog eens terug.

40. Heerlijk gegeten. Ondanks dat het druk was kon je dit niet merken. Alles was netjes bijgevuld.

41. Kees van Laar

Wij hebben met 5 personen heerlijk gegeten. Genoeg variatie en vers. Wij komen nog eens terug.

42. J. van den Tempel

Eten was lekker maar niet bijzonder. Sate was erg droog, weinig keus in sushi (werd later op de avond wel beter). Toetjes waren heerlijk.

43. Joke Brink

Ik heb gister met 5 vriendinnen bij Yakimono in Houten gegeten. Het eten was heerlijk! Heel veel keus en een goede kwalitiet. Een vriendelijke bediening. Alles was keurig verzorgd. Zeker een aanrader. Wij komen zeker terug.

44. Peter Braun

Wir waren gestern zum wiederholten mal hier essen. Und es war wie immer erstklassig.

46. Op 21 maart 2015 weer eens gegeten bij Yakimono. Heerlijk en gezellig all-you-can-eat wokken en teppanyaki. Voor mijn dochter hadden ze lekkere snacks zoals bitterballen, kaassoufle, loempia e.d. Voor ons volwassenen was zowel de sushi als het wokken en de teppanyaki weer van uitstekende kwaliteit. Ook het toetje zoals verschillende soorten mousse, cupcakes e.d. viel goed in de smaak. Maar wat ECHT uitzonderlijk goed is, is het schepijs dat je daar krijgt. Echt een sublieme smaal en kwaliteit.
    Als ik een minpuntje zou moeten noemen, dan zou het de babi pangang zijn die niet het niveau van smaak heet die we elders gewend zijn. Voor ons geen probleem, want wij wokken liever. Voor de kinderen is er overigens ook nog een speelhoek met ballenbak, maar ook met playstations... Kortom voor ons zeker een plek om vaker te eten.

47. Cafferata@live.nl

Eten altijd goed, bediening ook netjes en rustig :-) De koks achter de plaat en wok hebben er zichtbaar plezier in! Leuk voor de kinderen om naar te kijken.

48. Het is er ontzettend goed. De bediening erg goed en het eten erg lekker. Doen we zeker nog eens.

49. Eten was goed en verzorgd althans het bakplaat en wok gedeelte, het kant en klare wat in de bakken zat (bijvoorbeeld saté) zag eruit alsof dat al iets te lang stond (geen aanrader). Verder zeer nette bediening, echt vriendelijk.

Persoonlijk vind ik ijs lekker als dessert, helaas was de koeling stuk waardoor er geen ijs was. Dit had men vooraf kunnen/moeten melden, had voor mij een reden geweest om een andere keer daar naar toe te gaan. Wel kon je tegen betaling (?) een ijsje van een bekend merk kopen??

De garderobe was onbewaakt en om mijn jas terug te krijgen moest ik terug het restaurant in om iemand bij de garderobe te krijgen, niet echt een goede service.

50. Wokken is prima, alleen wat er kant en klaar in de bakken ligt is zeker niet vers te noemen. Wij waren er op maandagavond, dus vrij rustig.
    Op zich heerlijk, alleen worden de producten niet ververst of veel bijgevuld. Waardoor je daarvan beter niet kunt eten, was geen aanrader. Vers gewokt en op de plaat gebakken is erg goed. Personeel is netjes.

6,7
  51. Heerlijk gegeten. We komen hier vaker, alles lekker vers. Bediening werkt hard, nooit langer dan 5minuten leeg bord op de tafel. Wij zijn zeer tevreden. Komen zeker vaker terug. Ook de kok die achter de plaat staat te bakken doet zeer goed werk.

52. Zeer lekker en goed verzorgd eten. Ben intussen vaste klant en zou nergens anders meer willen eten. Leuke ambiance en geweldig personeel. Een absolute aanrader, eenmaal hier geweest nooit meer ergens anders heen.

53. Heerlijk eten. Gehorige zaal. Stoelen staan rug aan rug, weinig privacy.

54. Bij Yakimono eten is leuk met de kinderen. Zij vinden het altijd heerlijk. Wij hebben gewokt, eten was vers, wordt goed gewokt. Yakimono is groot, banken zijn met plastic bekleed, niet heel sfeervol.

55. We zijn hier vandaag geweest het was gewoon waardeloos en veel te duur andere wokrestaurants zijn stukken beter

2,4
  56. We zijn 13-9 bij yakimono geweest en hebben er heerlijk gegeten. Er is gewoon voor elk wat wils en perfect in combinatie met iets actiefs doen [bv lasergame]. Zeker een aanrader.

57. Fred Sens

Eten bij Yakimono is relaxed en plezierig. De bediening is attent maar niet opdringerig. Het eten is zonder uitzondering goed en de producten vers.
    De koks krijgen het voor elkaar om in enkele minuten de verse producten om te toveren tot een smakelijke maaltijd.

We zijn al enkele malen bij Yakimono wezen eten en al die tijd is de kwaliteit constant gebleven tegen een goede prijs.

58. Heerlijke avond gehad bij Yakimono! Het eten is heerlijk en veel keus.
    De sushi is voor een wokrestaurant uitstekend. Wat ons blij veraste was de service bij Yakimono.
    De bediening was top, bij binnenkomst netjes naar de tafel begeleid en meteen uitgelegd hoe alles in zijn werk gaat. De koks vertellen enthousiast over hun gerechten. Een echte aanrader!!

59. Het eten is er goed, helaas vond ik de afgelopen keren de service minder.
    Bij het opnemen van het drinken duidelijk gevraagd of ze ook kraanwater serveren; dit deden ze. Dus aan aantal keer hebben we kraanwater besteld.

Nadat we in de auto de bon bekeken, bleken we voor een groot bedrag aan Chaudfontaine gedronken te hebben.
    Grote minpunten van Yakimono in Houten. En reden om er niet meer naar toe te gaan voor ons.

5,1
  60. Het was heerlijk het is wel iederekeer het zelfde eten maar dat weerhoudt me er niet van om daar alsnog te eten het eten zelf is heerlijk het is zeker een aanrader voor andere alvast eetsmakelijk !!!

61. chantal

Wij waren er maandag 2e paasdag.. het eten is op zich goed en de bediening ook, alleen wat minder leuk is dat wij tafeltje hadden met 2 krukken en was moeilijk aan de schuiven. In plaats dat ze wieltjes eronder doen, dan zal dit wel perfect zijn..

6,3
  62. Jammer dat de bediening slecht was, moesten lang wachten en ook soms iets niet gekregen. Eten zelf goed, maar erg hectisch.

63. Niels 144 punten

Hier eergisteren gaan eten, het eten is op zich goed, vooral de sushi is voor een restaurant dat zich er niet op specialiseerd echt uitstekend. De keuze qua ingredienten om te wokken is wat beperkt... tip aan het restaurant, voeg eens wat erwten, mais en peulen toe, ook pinda's zijn lekker in wokgerechten.

Verder is zoals al veel omschreven hier het drinken erg duur. doe daar wat aan of maak anders de totaalprijs voor het wokken wat lager, die ligt gemiddeld maar met de drankprijzen is het teveel.
    Heel erg druk in het restaurant op deze zaterdag, maar we hoefden niet lang te wachten en er was voldoende van alle gerechten.

64. Op zondag geweest erg druk, tafels zitten vlak op elkaar dus geen privacy. Toch vind ik de keuze uit producten slechter en minder dan bij andere soort gelijke restaurant vond het erg tegenvallen. Keuze voor het wokken zeer beperkt en bijlagen ook. Wokken gaat te snel, waardoor de kwaliteit slecht is zeer waterig het eten. Voor mij geen 2e keer meer hierheen.

65. In het hele restaurant is de bediening echt top! De sortering groenten bij de wok-afdeling is genoeg, de sla is wat papperig. Misschien een tip: kan er andere groenten in de sortering aangebracht worden bijv. stronkjes witlof, sperciebonen oid., dit wordt gemist. Jammer dat de slagroom nog steeds gevraagd moet worden bij de desserts. Fijn dat de desserts afdeling uitgebreider is dan een paar jaar geleden.

66. Aleida van Grol

Heerlijk gegeten, prettige en vriendelijke bediening. Het was vooral ook fijn dat we niet na een bepaalde tijd moesten vertrekken zoals bij veel wokrestaurants wel het geval is. We hebben gezellig met z'n tienen kunnen 'natafelen'.

67. lydia braun

Onze ervaring is altijd goed bij Yakimono.. nu met kerst ook weer extra lekkernijen, het was super. Alleen vonden wij het jammer dat er een misverstand was over de reservering die wij hadden gedaan en volgens Yakimono en meerdere gasten komen reserveringen soms vrij laat door, wij denken dat daar wel enige verbetering in kan komen!

68. Prima gegeten bij Yakimono op een rustige door-de-weekse-dinsdag.
    Ook dan alles heerlijk vers. Jammer dat andere gasten op zo'n dag vroeg weg zijn.
    Wij werden echter zeker niet weg gekeken. Alles in verhouding, gewoon oké !

69. Goede bediening, het is intussen voor de zesde keer dat ik daar
    ben wezen eten. Volop keuze van vis en vlees, goed gevulde dessert bar. Zeker een aanrader waard.

70. Wij komen graag weer terug bij Yakimono.. is echt een gezellig restaurant.. en leuke sfeer. En je hebt veel keuzes daar met eten.. wij hebben niks te klagen.. Ik ben binnekort jarig en wil zeker weer daar naar toe!! Ik kan helaas geen minpuntjes verzinnen...

71. Op aanraden van een vriend zijn we bij dit restaurant terechtgekomen.
    En het was in 1 woord super. Veel keus, geen "vreetschuur" , maar gewoon een gezellig en goed restaurant. Vriendelijk personeel. Goede service. Ik kan geen minpunten verzinnen.
    Als we nog eens in die buurt uit eten willen dan zullen we zeker naar dit restaurant teruggaan.

72. fam duijs

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, kindvriendelijk
    en de kwaliteit is goed voor de prijs. Je voelt je er op je gemak.

73. irene en will

Bediening is goed. sfeer: wij vonden het restaurant niet heel gezellig. eten was wel goed warm. hete plaat was goed. bami/nasi e.d. beetje smakeloos. niet top maar ook niet slecht.

74. g de berk

Heerlijk gegeten. We komen hier vaker alles lekker vers,
    bediening werkt hard, nooit langer dan 5minuten leeg bord op de tafel.
    Wij zijn zeer tevreden.

75. familie de Sain

Wij komen graag weer terug bij Yakimono. Zoals altijd - samen met onze gasten - heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer.

76. Komen hier heel vaak, hebben al vaker vrienden en familie meegenomen die ook weer graag teruggaan. Vraag de kinderen wat zullen we eten vandaag en ze zeggen altijd Yakimono!!! Kortom voor zowel jong als "oud" een super restaurant.

77. Gisteravond hier gegeten. Erg lekker en een goede bediening.
    Alles vers en werd elke keer bijgevuld. Bediening vriendelijk.
    Alles zag er netjes en schoon uit.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

78. Pierre van der Gun

Vorige week gegeten bij Yakimono op een zaterdag. Eens maar nooit meer. Je bent inderdaad een nummer en je hoort iedereen klagen over de bediening die kriskras door elkaar loopt maar zonder de gebruikte borden van je tafel te halen. De prijzen voor het eten liggen op het gemiddelde maar voor de dranken betaal je de hoofdprijs. Wel een moderne inrichting en de ballenbak is een pluspunt, al rook het wel wat erg naar het zweet 'enzo'.

4,9
  79. Geweldig gewoon.

Heerlijk eten.
    Goede sfeer, heel modern.
    De prijs is wat aan de hoge kant, maar de kwaliteit super goed.
    De service geweldig, aardig en snel.
    Echt een aanrader!

80. Ideaal restaurant om met de kinderen een keer naar toe te gaan. Ze kunnen zelf kiezen van het bufet, leren andere dingen proeven, en natuurlijk de onvermijdelijke spelcomputer.
    De bediening is vriendelijk; met iets meer personeel zuden de gebruikte borden wat sneller van tafel gehaald worden
    Het Aziatische eten, de wok zijn prima! Enige kritiekpunt is het verschrikkelijke fruit uit blik: dat kan echt niet!

81. Ons favoriete restaurant.

Heerlijk eten voor een goede prijs.

82. Vorig jaar ook al eens met het werk bij Yakimono gewokt en ditmaal ter ere van een 12,5 jarig jubileum van een collega hier opnieuw gegeten. Ook ditmaal was het een aanrader, voor een doordeweekse dag was het erg rustig maar de koks en het personeel hadden voldoende aandacht voor de groep.
    De flinke variatie aan etenswaren zorgen ervoor dat er voor iedereen iets naar zijn gading bijzit. Zelfs voor kinderen is er een aparte afdeling, waar ook volwassenen soms een frikandel of een bitterbal komen pikken.
    Met name de ter plekke gegrillde vlees en vis (wel vrij zout)en uiteraard de wokgerechten uit eigen gekozen ingrediënten zijn de moeite waard en laten de gast meerdere malen terugkomen voor een nieuwe ronde.
    Het dessert is eenvoudig, maar smaakvol en vaak overbodig omdat er daarvoor al goed en lekker gegeten is.

83. Had kortingsbonnen via Groupon aangeschaft en zijn er gisteravond met vier personen gaan eten.

Sfeer is heel gemoedelijk, ondanks de drukte.

We hoefden bij de wok niet lang te wachten, de koks werkte in rap tempo door zodat je snel de gekozen maaltijd kon nuttigen.

Alle ingrediënten waren vers en van goede kwaliteit.

Het bedienend personeel haalde vrij snel de vuile borden weg en ook de drankjes werden snel uitgeleverd.

Alleen hadden we de indruk dat de prijs van de drankjes een beetje opgeschroefd waren i.v.m. onze Groupon bonnen.

Op de tafels was nergens een kaart te vinden met de prijs van de drank. Ik vind 2,70 voor een Ice Heineken (25 cl.) en 3,50 voor een karafje (halve liter) water wel wat aan de hoge kant. Het was ook niet duidelijk of dit mineraal of kraan water was.

Kortom kwaliteit was top maar prijs ligt erg aan de hoge kant.

84. Kwaliteit van het eten is goed. Ambiance ook redelijk, alhoewel het op zaterdagavond erg druk is en je wel een beetje het gevoel krijgt dat je een nummertje bent. Tip: Ga doordeweeks!

85. Ik was via mijn werk al eens bij Yakimono geweest en dat was me zo goed bevallen dat ik er nog eens naar toe wilde. Ik heb afgelopen weekend mijn vrienden zeer aangenaam verrast met een etentje bij Yakimono en dat is ze zeer goed bevallen! (Zo goed zelfs, dat ze hun kennissen nu gaan overhalen ook een keer naar Yakimono te gaan!)

De kwaliteit van het vlees en de groenten is erg goed en omdat je natuurlijk je eigen menu kan samenstellen hoef je nooit iets te eten wat je zelf niet lekker vindt, wat de meesten van ons toch als een fijn iets ervaren.

Verder vonden wij de sfeer en service erg goed en we hebben met z'n vieren voor een goede prijs kunnen eten, zeker voor de kwaliteit (en kwantiteit) van het eten.

86. Alles gewoon super! Eten, drinken, bediening, gezelligheid, inrichting.

Ballenbak voor de kids ook top natuurlijk.

Voor iedereen wat wils. Veel keuze. Life cooking overheerlijk en lekkere verse producten. Echt een aanrader.

Ook leuk om te combineren met een activiteit in het gezellige bowlingcentrum.

87. Goed doordacht concept en een aanwinst voor Houten.

Prijs kwaliteit in goede verhouding. Aankleding, sfeer, bediening, service en hygiëne dik voor elkaar. Een aanrader. Blijf zeker komen.

88. Goed verzorgd en prima eten. Wij eten graag bij Yakimono, alleen jammer voor ons dat er de laatste tijd steeds meer grotere groepen komen eten die de gezelligste plaatsen krijgen en dat er voor kleinere groepjes van 3 of 4 personen de plaatsen bij de ballenbak of zo overblijven, terwijl wij geen kleine kinderen hebben. Dit weerhoudt mij tegenwoordig om te reserveren.

89. Henk

90. Lekker eten voor een redelijke prijs.

Vriendelijk personeel.

Het eten is echt lekker.

Goed verzorgd en de sfeer is goed.

Ik ga er zeker weer eten.

91. A.M 52 punten

Heerlijk gegeten en een intieme sfeer aangezien het restaurant fijn maar klein is, verder schoon, vriendelijk personeel en een mooie uitstraling.

92. Wij zijn helemaal fan van Yakimono, Remco de gastheer en het personeel.

We gaan regelmatig bij ze eten en vinden het daar geweldig.

Als je al binnen komt bij Yakimono word je gelijk al aangenaam verrast.

Het interieur is totaal anders dan dat je van een wokrestaurant verwacht. Mooi ingericht, modern maar toch warm en gezellig.

Het personeel is echt geweldig!

Je wordt goed verzorgd en ze zijn allemaal zo vriendelijk.

Iets wat voor ons heel belangrijk is omdat we een ernstig gehandicapt zoontje hebben in een rolstoel.

Ze zijn erg lief voor hem en zorgen altijd voor een goeie plek zodat ook hij lekker kan zitten.

Zo fijn als een restaurant ook met ons zoontje rekenig houdt.

Dat is iets wat niet vaak gebeurt, helaas.

En dan het eten.... gewoon top.

Het is heerlijk en alles ziet er ook zo netjes uit.

Je kan gewoon proeven hoe vers alles is en dat men met liefde voor je kookt!

Wij gaan altijd met veel plezier naar Yakimono en blijven ook graag komen.

Houten mag trots zijn op zo'n geweldig restaurant!

93. Yakimono

94. Alles wat je wil hebben voor een heerlijke avond met vrienden, gezin of gewoon lekker met ze 2en.

Wij vonden het echt heerlijk, mooi, gezellig, netjes en schoon.

95. Top eten. Aardig personeel en een goede prijs.

96. ilse 190 punten

Zeker een aanrader.

Vriendelijk personeel.

Sfeer erg goed.

Eten zeer goed.

Prijs en kwaliteit zeker de moeite waard.

Echt een topper.