Bezorgrestaurants in de buurt van Tin Sun

ma 16:00 - 22:00
di 16:00 - 22:00

1496521976 79
1526195936 76

1. Wij zijn al vaker hier geweest eten, eerst zat het restaurant altijd vol, nu merken we dat het iedere keer minder druk is. De kwaliteit (vet, te lang gebakken) en smaak van het eten is achteruit gegaan, ten opzichte van een aantal maanden terug. Het kan ook aan de kok liggen die het bereid, deze is namelijk vervangen. All in wil zeggen zelf drinken halen, anders heb je vaak dorst. De bediening is verder prima, als je het vraagt krijg je het ook na een aantal minuten, de meiden zijn vriendelijk.
    Wij hebben het voorlopig weer gezien hier.

2. Frank Boogers

Vandaag wederom daar heerlijk gegeten en gedronken, complimenten voor de jonge kok achter de bakplaat en de wok, heerlijke gerechten voor ons bereid, dankjewel!

Ook de rest van het personeel dankjewel voor de goede service en de gezelligheid!

Tot een volgende keer!🙋👍👍

3. Wil en Johan Schipper

We halen regelmatig bij Tinsun in Horst. Ook vanavond weer (14-07-23). Thuis heerlijk gegeten. Omdat ik slecht ter been ben zijn ze altijd behulpzaam zodat ik het toch bij Tinsun op kan halen en ook wij thuis van hun heerlijke eten kunnen genieten. Ook speciale verzoekjes proberen ze altijd te realiseren. Groet, Wil en Johan.

4. Familie JM Kleij Nederlof

De bediening was uitstekend. T eten aan het buffet was oke maar wat op dr plaat werd gereed gemaakt was niet goed. De baarden van de Mosselen zaten er nog aan. De witvis was snotterig. Dat was ontzettend jammer.

5. Aaron Dijsselbloem

Wij komen hier al jaren. Ons favoriete restaurant. Lieve mensen, vriendelijke bediening. Het eten is altijd heerlijk, zowel het lopend buffet als de wok en bakplaat is aan te raden. De tomatensoep is FANTASTISCH! En de tafels staan ver genoeg uit elkaar zodat je genoeg privacy hebt, niet dat massale. Ook het licht is perfect gedoseerd. Niet te licht, niet te donker. Prijs-kwaliteit is prima in verhouding. Wij blijven trouwe klant, ook in het nieuwe jaar 2023. Ga zo door!

6. Tilly de Vos-Verstraeten

Wat een service ---> GEWELDIG!!
    Er was ons abusievelijk de normale "all you can eat"' prijs berekend en niet de social deal prijs.
    Ik werd 4 dagen erna gebeld met 1000 x excuses en de volgende keer zal het verrekend worden.
    DAT noem ik nog eens service en superleuk daarover gebeld te worden.
    Het siert het wok restaurant Tin Sun zeer zeker
    Bovendien is de service heel goed en het aangeboden assortiment met een zeer ruime keuze.
    Dank!

7. H.Kerstjens

Zijn al vele jaren klant bij Tin Sun. Zowel voor afhaal als in het restaurant. Nog nooit zo teleurgesteld als gisteravond, 23.10. Koud voorgerecht was wel zeer minimaal. Verder was het eten uit de zgn warmhoudbakjes gewoon koud. Daarna getracht om te wokken, het seafood was een klomp ijs.
    Toen naar de bakplaat. Half uur gestaan en toen wel een mooi visje gekregen. Kom nooit meer!!

2,9
  8. Westerhuis

Omdat je zelf niet naar de bakplaat mocht was je beperkt met het eten. Het duurde steeds te lang vooral omdat je maar 1 ding tegelijk mocht bestellen.🥴

9. We komen hier al jaren tijdens onze vakanties en vonden dit een zeer goede Chinees, maar helaas deze keer erg teleurgesteld. De bestelling bleek niet compleet te zijn bij thuiskomst (geen sate en atjar). De kroepoek was erg oud. De sauzen waren niet meer zo lekker als voorheen (minder zoet) en de loempia was heel klein met bijna geen vulling. De bami was wel lekker. We komen hier niet meer terug.

2,2
  10. Niet vies.. maar dat kon ook niet, want het smaakt nergens naar. Een ‘casino wit’ geeft meer smaakbeleving, erg zonde! Keken uit naar een goed Chinees/Indisch gerecht.

1,6
  11. Daniëlle Talmon

Via Social Deal deze zaak gevonden. Heerlijk gegeten en hele lieve bediening. Ons meisje van 1 had rommel gemaakt. Uiteraard zoveel mogelijk opgeruimd maar dat had niet gehoeven van deze lieve mensen. Alle begrip.
    Zeker een aanrader.

12. Het eten was heerlijk, de bediening vriendelijk en vlot. Ondanks de hitte was ‘t er goed toeven

13. Service en eten zeer goed mooie nette zaak.

14. Net en vriendelijk personeel. Bij de wok wel erg weinig ruimte als het drukker is. Prijs verhouding kwaliteit is zeer goed.

15. Nooit eerder in dit restaurant geweest, woon ook niet in Horst. Gingen zonder reservering naar binnen en kregen een tafeltje aangewezen. Daarna, “wat wilt u, tomatensoep of ...” wij vroegen naar de kaart. Nee, die was er niet, je kon alleen kiezen tussen 2 verschillende wokprogramma’s. Dit werd op een snibbige toon ons meegedeeld, alsof we dat allemaal al zouden moeten weten. geen tekst en uitleg. Nee, wij hadden geen zin in een avondvullend programma en een dergelijke bediening En zijn dus vertrokken. Slechte presentatie om op een dergelijke manier ontvangen te worden.

16. Eijkemans

We hebben het er gezellig gehad eten is altijd heel goed en personeel heel aardig het drinken word heel snel gebracht best veel keus alles wat je wil en de prijs valt ook 100 procent mee dus een heel goed en gezellig restaurant je kan ook zo lang blijven zitten dat is ook fijn dat er geen tijd aan verbonden is we komen zeker weer snel terug groetjes

17. P.A,ter Hart

Mooie zaak, leuke sfeer en goede bediening en uitleg. Geweldig!

18. Loempia gehaald maar die kwam uit de diepvries was opgewarmd en niet eens lekker krokant van binnen en buiten smaakte ook niet

19. Eten was een stuk minder als anders, soep was lauw halverwege de groep was de soep op. Moet niet kunnen.
    Anders smaakte het eten lekkerder misschien andere koks of zo.
    Jammer voorheen was het gewoon hartstikke goed en lekker.
    Ook vindt ik het een min punt voorheen zat er bij de all inn prijs alle.
    Drank erbij ook het bier.
    Verhoog dan de prijs dat het wel inbegrepen is.
    Aankleding en sfeer restaurant zijn Oke.

20. Eten was lekker, keuze was voldoende. Tafels ver genoeg uit elkaar om fatsoenlijk te kunnen lopen met vol bord maar de service was niks. Bij binnenkomst werden we wel verwelkomd en aan een tafel geplaatst. Er kwam iemand anders om drinken te noteren en daarna was het flut. De borden werden op tijd weggehaald, drinken kwam soms wel, soms niet op tijd. Soep kwam niet, moest opnieuw besteld worden, duurde nog een kwartier. Toen we wilden gaan was er niemand, er kwam ook niemand terwijl we wel gezien werden. Na een paar minuten tickets op de bar gelegd en gewoon gegaan. Nee, hier komen we niet meer terug.

21. Via Social Deal in het weekend E17,90 pp All in volwassenen! Kind tot 12 E1, - per jaar.
    Waar kun je voor dit geld nog onbeperkt wokken incl drinken? Soep wordt aan tafel gebracht zoals ook de drankjes, helemaal top.
    Jah je kunt het niet vergelijken met een grote vreetschuur, maar prijs kwaliteit en service dik in orde (geen tijdslimiet!). Er is maar een bakplaat waardoor je wat langer moet wachten, en je hebt iets minder keuze natuurlijk als bij een mega wok waar je ook ruim E30, op betaald, maar dat lijkt me ook logisch.

Enkele kleine tips, misschien wat vis voorgerechten zoals zalm of garnalen. En een lekkere peper of roomsaus of dergelijke voor over de bief.

De tepanyaky kok moet de sap niet uit het vlees/vis persen (dan wachten we liever wat langer) kwaliteit vlees/ vis dik in orde.

Wij hebben heerlijk gegeten tegen een nette prijs, het was gezellig en lekker.
    Tot ziens.

22. We zijn al verschillende keren in dit restaurant geweest om te eten en gebruik te maken van het buffet altijd prima en lekker. Gastvrij en vriendelijk.
    Gisteravond dus weer geweest met familie vanwege een feestje. Een grote knoeiboel bij het buffet vanwege het feit dat de deksels terug op de schalen moeten omdat het eten anders koud wordt (dat is logisch natuurlijk ) werkt echter niet als het druk is. Deksels worden kris kras neergelegd er wordt met opscheppen op geknoeid en voor kinderen is het nog lastiger enz. Hier zou toch wel een beter systeem te bedenken zijn? De bediening zeer slecht dwz te weinig personeel waardoor je heel lang moet wachten op je drankje of ze vergeten het gewoon terwijl je dit wel bij je arrangement betaald heb. Ook gebruikte borden blijven op de tafels staan.

Jammer dit allemaal, de volgende keer gaan we zeker ergens anders naar toe.

23. Wij zijn als gezin van drie volwassen 1 kind vanavond gaan eten bij TinSun, Prijs kwaliteit prima in orde.
    Onze kinderen vinden het altijd leuk om te gaan wokken zodat ze zelf kunnen kiezen, wij als ouders vinden velen wokrestaurants tegenwoordig regelrechte vreetschuren met veel gillende kinderen.
    Dat laatste was hier zelker niet aan de orde gelukkig! Een wokrestaurant met het gevoel van een gewoon restaurant.
    Daarnaast zijn deze grote vreetschuren onbetaalbaar geworden voor veel gezinnen die ook eens willen uit eten met de kinderen.
    Wij hoorde over dit wok restaurant met hoge kwaliteit bediening en goede service zodat we er eens zelf zijn gaan kijken. (En jah het klopt idd, nette prijs! Je krijgt waar je voor betaald).
    Sommige mensen willen voor een stuiver alles hebben en dat kan natuurlijk niet, voor deze prijs (weekend) volw E17,90 incl alle drank/eten/koffie/toetje echt alles en onze kleine dame kreeg ook nog eens speciale kinderkorting (dit was nog eens een extra service, overal is over nagedacht).
    1 Klein dingetje, volgende keer een beetje muziek op de achetgrond (dat is het enigste wat ik kan bedenken).

-Top service/klantvriendelijkheid/gastvrij.
    -Erg schoon van restaurant tot wc's.
    -Niet het gevoel van een grote vreetschuur, als je 200 keuze's gerechten wilt ben je hier fout, betaal meer en ga elders.
    -Drankjes werden aan tafel geserveerd (A merken)
    -De prijs is erg klantvriendelijk.
    -Ook de kinderprijs werd rekening mee gehouden.
    -Je mag zo lang blijven als je wilt.
    -We hadden ook echt het gevoel dat ze het de klanten naar de zin wilde maken, en toen we klaar waren vroegen ze zelfs nog of onze kleine meid een warme chocomelk wilde met slagroom! Ook de capuchino die wij hadden was Heerlijk!
    -Het meeste personeel sprak vloeiend Nederlands.

Wij hebben weer een leuk kleiner wok restaurant gevonden tegen een zacht prijsje, waar de klant zich nog klant voelt en waar de gastvrijheid nog op 1 staat.
    Bedankt Tinsun voor de leuke en heerlijke avond.

We houden uw website en Facebook in de gaten ivm leuke aanbiedingen, en zeker komen we weer eens langs.

24. Lekker eten en lief personeel.

25. Eten en drinken is perfect en lekker en voldoende keus.
    Prijs, kwaliteit is prima.
    Een heel gezellige sfeer en een goede service.

26. Bediening was super, complimenten.
    Eten viel helaas erg tegen, kunnen wel zeggen dat we nog nooit zo slecht hebben gegeten.

3,7
  27. Stefan Nielen

Gisteren met 12 personen gegeten.
    Mooi gezellig en sfeervol restaurant.
    Super vriendelijke en goede bediening aan tafel, maar ook van personeel achter de grill en wok. (Leuke humor)
    veel keus, mooi buffet en alles was lekker vers en werd goed aangevuld.
    Zelfs het drinken was onbeperkt en er werd geregeld gevraagd als men de lege borden op kwamen halen of je nog wat wilde te drinken.
    Geen nare tijdslimiet en dan ook ruim 3 uur met zijn allen gezeten.
    Van ons daarom dan ook 4 keer een dikke 10 en dat voor een bedrag van zo'n 17 euro per persoon.
    Wij komen zeker een keer terug, een echte aanrader.
    Restaurant Tin Sun bedankt voor het lekkere eten en de leuke / gezellige avond.
    Ga zo door!

28. Leuk idee zo'n lopend buffet. Genoeg keus uit verschillende gerechten. Soorten groente en vlees. Word in de wok voor je neus klaargemaakt. Mooie ambiance en rustige muziek. Prima om een avondje te chinezen. En de afhaal is ook prima

29. We hebben een heerlijke avond gehad bij Tin Sun. Zeer vriendelijke en behulpzame bediening, ook richting onze kinderen. Het eten is prima en de prijs aangenaam. Voor herhaling vatbaar!

30. W Polders

Een schoon restaurant waar de klant nog waarlijk koning is met uitermate vriendelijke bediening en zeer zeker heerlijk eten
    Een kwaliteit die men voor die prijs absoluut niet zou verwachten
    Voor herhaling vatbaar

31. Lekker gegeten voor een prima prijs. Bediening is vriendelijk, alert en toegankelijk voor vragen.

32. Uitstekende avond gehad met onze oude collega en vooral bij het wokken. Dank je wel.

33. Afgelopen woensdagavond geweest. Niet tevreden! Eten koud, vooral de friet koud en slap, vis niet goed gaar. Was niet druk, zodat alles te lang in de warmhoudbakjes ligt. Hiervan wordt het niet lekkerder!
    2 weken terug ook geweest op zaterdagavond. Toen heel erg druk, maar alles was zeer lekker en vers. Beide keren was de bediening wat het drinken betreft niet goed. Ging veel te langzaam!

34. D van Beers

Vriendelijke ontvangst. Buffet was klein van opzet, maar kwalitatief goed. Prima prijs / kwaliteit.

35. Fam.Kroes

Je wordt zeer gastvrij ontvangen, het eten was heerlijk! En personeel ook zeer vriendelijk!

36. Eten was lauw en lag te lang te verpieteren. Friet was slap en werd nog een keer opgebakken. We waren er op een donderdag en het was heel rustig en daardoor was de omloop snelheid niet groot genoeg om de gerechten vers te houden. Alles stond te lang. Garnalen dreven in het water. Ik zou niet graag terug gaan, of iemand anders adviseren er te gaan eten.

37. wim Versleijen

Weer heerlijk gegeten bij TinSun. Ook onze Spaanse gasten waren erg tevreden over de kwaliteit van het eten en de goede service.

38. 18-7 zijn we hier wezen eten om mijn verjaardag te vieren, het was de eerste keer maar het was zo goed dat ik hierover moest schrijven.
    Super vriendelijke bediening erg oplettend, all in eten en drinken voor maar 19.90 erg lekker eten en A merk driken, je kan zolang blijven en eten als je wilt.
    Als je vragen had of uitzonderingen dan werd het heel goed uitgelegd en de bazin is super vriendelijk exstra service.
    En op het einde hoefde ik niet te betalen omdat ik jarig was
    Wederom alles super!
    Als ze nog een keer in de buurt zijn komen wij zeker terug

39. Prima bediening en goede prijs/kwaliteit.

40. 2 weken terug op een donderdag komen eten, goed verwelkomd en prettige sfeer. In Amsterdam waar ik vandaan kom, ben ik alleen maar grote wok-restaurants gewend, dus mijn verwachtingen waren niet al te hoog. Buffet-wok-tepan yaki ogen in het begin erg weinig, maar dat komt omdat de bakplaat-gerechten achter de kok verstopt zijn in een koelkast (tip top uitgelegd door het personeel). Fijn all-in concept, onbeperkt eten en drinken met onbeperkt tijd voor € 19.90 is geen geld! En hele fijne bediening, vriendelijk, alert en altijd wel tijd voor een praatje, drankjes komen snel aan tafel en niks werd haar teveel. Onze gezelschap was zo tevreden dat we vanavond weer terug zijn gegaan en het eten en de bediening was weer super. Lachen, altijd vriendelijk en zorgen ervoor dat je niks tekort komt. Vooral fijn dat er een kinderspeelplaats is, hoeven de kids niet de hele avond aan tafel te zitten. Bedankt voor de gezellige avond. Als ik in de buurt woonde, zou ik wel vaker komen eten.

Nick.

41. Vanavond met het gezin hier gegeten, ik één woord geweldig, bediening , service en het eten. Aan het personeel, jullie zijn geweldig.

42. Weer overheerlijk gegeten bij Tin Sun. Altijd ruime keus en vers, bediening is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Als je hier iets tekort komt ligt het aan je zelf!

43. Eten was koud, de friet is gewoon slap, vlees is niet gaar.

44. Familie Knaap

Pand ziet er van buiten sfeervoller uit dan van binnen. Bij het buffet is het erg rommelig. Personeel loopt steeds langs de plek waar jij je eten opschept en aan het wachten bent tot de kok het gewokt heeft. Eten is erg lekker. Als ik in de buurt zou wonen zou ik er regelmatig eten. Wokken inclusief drankjes voor 25 euro is zeker niet duur.

45. Gezellige sfeer, netjes overzichtelijk. Vrolijke, nette dames/meisjes in de bediening. Eten lekker, ruime keuze. Wok en bakplaat super lekker, toetjes en fruit na ook keuze genoeg. Prijs/kwaliteit is goed. Lekker gegeten, voor herhaling vatbaar en aanrader voor kennissen en familie. 19-1-2015

46. Voor het geld een prima eetgelegenheid. Er kan alleen iets beter ingespeeld worden op de gasten i.v.m. het aanvullen van warm eten. De service was erg goed, evenals de bediening die waren erg vriendelijk. Kortom een prima plek om lekker te genieten.

47. Zondag 22 januari samen met man en 3 kinderen hier voor de eerste keer gegeten.

Wij hebben gebruik gemaakt van het wokbuffet.
    Voldoende keuze en de smaak is ook prima, bediening is vriendelijk. Al met al een geslaagd etentje.

Wij komen zeker nog een keer terug.

48. Dit Restaurant in Horst (L) bestaat al jaren hier. De eigenaar staat in de keuken of achter de Wok of plaat en de eigenares is de stuwende kracht achter de bediening. Er zijn voldoende verse produkten in de sfeervolle zaak in het oude Postkantoor. De bediening is meestal door goede Horsterse oudgedienden, die hun vak verstaan en de Horstenaar in hun eigen dialect aanspreken en jonge studenten van de Horecaopleidingen in de buurt, prima in orde. Door de ambiance met bijvoorbeeld mooie Kerststukjes en vlotte niet opdringerige bediening en op zijn tijd een praatje, geniet men hier voor een uitstekende maaltijd, al of niet van de kaart, wokken Tepanjaki, buffet met een uitstekende huiswijn, w.o. Pinot Grigio uit Noord-Italie.
    Heb je speciale wensen of zijn naar jouw mening de frites te koud of anderszins, ga naar de bar en vraag het. Je wordt op je wenken bediend en voor een Prijs die je haast nergens kunt vinden in de Regio Noord-Limburg.
    Peter Rechsteiner.

49. Ellès Less

50. Wokken en bakplaat: voldoende keuze, volop verse groente, heerlijke vis, veel variatie, kortom zoals het hoort. Buffet ook ruim voldoende en alles wordt aangevuld. Nette en erg vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. We komen hier regelmatig, ook om af te halen en raden het iedereen aan!

51. Reeds enkele keren wezen wokken. Mooi pand in centrum Horst. Het eten is prima, echter waren de frietjes/krieltjes helaas niet meer warm maar lauw. In de bediening staan wel erg jonge meiden die niet alles weten (bijv. de prijs van het wokken) en konden we na een half uur aanwezig zijn pas tegen 18 uur beginnen met wokken ondanks onze reservering. Dus hou de kinderen maar bezig. Verder niet duur en leuk met een grotere groep.

52. Wij hebben al verschillende keren met vakantie daar gegeten.

Erg goede kok die op de plaat weet wat hij doet en het ook klaar maakt zoals je wilt. Goede bediening/personeel en erg vriendelijk.

Als we daar weer met vakantie zijn gaan we er zeker weer naar toe.

53. Op zondag 20 juni hier met 10 personen wezen wokken. De bediening is zeer beleefd, netjes en behulpzaam. Het eten is meer dan voldoende en zeer gevarieerd.

Twee personen uit ons gezelschap waren bovendien jarig, hoefden niet te betalen en gingen met een surprise naar huis.

Aanbevelenswaardig!

54. Nadat we hier eerder heerlijk gegeten hadden, werd het voor ons tijd om op 23 augustus terug te gaan.
    Niet gereserveerd, maar dat was geen probleem, als we over 3 kwartier terug zouden komen, zou er een tafel voor ons zijn.
    Na 3 kwartier: geen tafel, "het zal een minuut of 10 duren, ga zo lang in het afhaalgedeelte zitten, en neem een drankje".
    Na enige tijd kwam er nog een stel zitten, en een gezelschap van 4 personen. Het stel werd na een minuut of 20 naar hun tafel begeleid. Na 3 kwartier werd het gezelschap van 4 opgehaald.
    Op onze vraag waarom de anderen eerder aan de beurt waren, reageerde het personeel met `sorry, sorry`.
    Wij hadden inmiddels genoeg van deze nonservice.
    Als er geen plek is, zeg dat dan gewoon.
    Wij zullen dit restaurant niet meer aanbevelen aan onze vrienden.

55. Heerlijk gegeten.

Ga zeker zeer snel terug.

Wij hadden buffet. Volgende keer wokken.

56. We hebben hier vaker gegeten, ook met grotere groepjes.

Het eten is erg lekker en volop keuze.

Vriendelijke bediening.
    Zeker aan te raden, reserveren in het weekend wel nodig vanwege de drukte.

57. To en Jeu + familie

Heerlijk gegeten.Goede bediening en vriendelijk.Vooral het wokken was perfect

58. Heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, ga er zeker nog een keer terug