Op dit adres zit nu: De Buren

1582065415 76
1610541948 76
1620034126 76

1. nico salm

2. Gegeten met 2 volwassen en 2 pubers. Verrassingsmenu 3 gangen besteld. Hoofdgerecht was matig. Erg weinig vlees en geen bijgerechten zoals op kaart stond. Vergeten bij te leveren. Voorgerecht en dessert was ok. Prijs is wel wat hoog voor de kwaliteit die je krijgt. Wel prachtig gebouw, leuke inrichting

5,7
  3. heerlijk eten! Harrold bedankt voor je gezelligheid, je zorgen en zangkunst! ;)

4. Tim van den Houten

Afgelopen zondag gegeten bij Puur, in één woord geweldig!
    We hebben een 5-gangen menu gegeten, met een bijpassend wijnarrangement. Alles even perfect en wat een vriendelijk en vakbekwaam personeel!
    Ben je in de buurt dan is het meer dan de moeite waard om hier te gaan eten. Oprecht een van de beste restaurants van Voorne Putten.

5. Christianne Adriaansen

Hierbij een grote dikke pluim voor Puur in Hellevoetsluis.
    Voor zaterdag 11juni had ik voor 5 personen gereserveerd bij Puur, echter. Er was een fout gemaakt en we stonden geboekt bij Vrienden. Maar dit was niet onze bedoeling. Helaas waren ze helemaal vol geboekt en konden we echt niet terecht. Máár hoe werd dit opgelost? Met een tegoedbon voor 5 personen een gratis 3 gangen diner! Dat is KLASSE! We komen er graag aan!
    Bedankt

6. Henk Thomassen

Op 3 maart 2016, super bediening, erg gezellig. Eten prima met een top opmaak van de borden. Kortom alles naar wens, erg genoten en zeker voor herhaling vatbaar.
    Henk en Petra.

7. Ina van der Winden

Goedemorgen! Afgelopen zaterdag 21 November heerlijk gegeten, leuke bediening en een heerlijke sfeer. Erg genoten en voor herhaling vatbaar.

Groetjes,

Ina

8. Ik ben zelf zakelijk aardig op pad en kom in veel restaurants maar om er nu 1 te hebben in Hellevoetsluis die kwalitatief perfect is dan is het Puur. Geweldig goed eten en drinken, perfecte sfeer en goede bediening. We zijn er blij mee!!

9. Voortreffelijk 3 gangen diner, lekkere huiswijn en geweldige bediening.

10. Ria Dekker

We hebben met z'n viertjes bij Puur gegeten met de bon van AH, was erg goed, heerlijk gegeten, goede
    bediening alleen beetje lang op toetje gewacht maar we komen zeker nog een keertje langs.

12. rik 195 punten

Restaurant met veel ambitie. Mooi opgemaakte borden met soms wat te weinig inhoud. Maar de smaken zijn in balans. En er wordt netjes bediend. Onbegrijpelijk dat de bediening en de kok een allergie onvoldoende serieus neemt. Gevolg is een verkeerde amuse en twee dagen ziekte. Deze klanten zijn ze kwijt. En dat zal de bedoeling niet zijn geweest na de herstart.
    Voor mensen die moeite hebben met traplopen: weinig drinken. De toiletten zijn twee trappen omhoog. Wel netjes overigens.

4,7
  13. Martin van den Berg

Bij toeval met mijn vriendin terecht gekomen in Hellevoetsluis. De zoektocht naar een restaurant bracht ons al snel bij Puur. Onze tip: neem het wijnarrangement met een meer gangen menu. Aangenaam verrast door de kwaliteit en afwisseling in recepten. Kortom, eten in Hellevoetsluis en opzoek naar meer dan alleen een volle maag, schuif aan bij Puur.

14. Nico

15. Maria schipper

Top avond gehad met het gezin in restaurant puur.
    Heerlijke wijnen met bijpassende gerechten.
    Echt een aanrader!!!

16. De verwachting en uitstraling waren hoog. Eten was redelijk goed maar helaas niet gekregen wat er omschreven was. Over de service waren we helemaal niet te spreken en heeft eigenlijk het plezier van uit eten bedorven. Het leekt wel of ze die dag er geen zin in hadden. Zeer jammer!

4,9
  17. We zijn voor de tweede maal geweest en ook de allerlaatste maal. Het lijkt erop dat ze geen zin hebben om de klanten te bedienen. Wat een stuk chagrijnen zijn het. Geen klantvriendelijkheid dus.
    Meerdere malen moeten vragen naar het ontbrekende bestek. De sandwiches waren goed en lekker, scones waren in kleine stukjes gesneden om te delen. Krotentaart punten zagen er mooi uit maar lustte bijna niemand. Geen bonbons gekregen. De high-tea lijkt niet op de foto van wat er op de site staat.

18. Gister met een paar vriendinnen bij Puur gegeten.
    We hadden een 3 gangen keuzemenu genomen voor 25 euro.
    Echt een heerlijk asperge menu!
    Aankomende zondag komen we gezellig voor de high tea we hebben er zin in!

19. Gegeten bij puur, was geen geweldige ervaring, was er samen met wat klanten, ik zou ze een tip willen geven, bespaar niet op de inkoop van je producten, een goede naam komt te voet maar vertrekt te paard.

Ron

20. Bernard Hoogeveen

Wij hebben weer heerlijk in Puur gegeten. Ik zie tot mijn verbazing slechte reacties onder mij? Er zijn juist nog weinig restaurants die dagvers zijn en alles zelf maken. Vorige keer heeft de eigenaar/chef de keuken laten zien. Zo klein keukentje met zulke grote kook kunsten. De vriezer is heel klein dus net voldoende ruimte voor het ijs. Hierdoor weten we ook zeker dat alles vers is maar dat proef je ook aan de gerechten. Elke keer worden we weer verrast met nieuwe gerechten en er is ruim voldoende keuze op de kaart zelfs voor de vegetarische gasten zoals mijn vrouw.
    Prettige sfeer met rustige achtergrond muziek. De jassen worden altijd netjes aangenomen en aangegeven zelfs onze stoelen worden aangeschoven. Wij vinden het erg prettig hier te eten met vriendelijke gastvrouwen. De wijnen passen ook altijd goed bij de gerechten. Tot slot komt de chef altijd weer naar tafel of alles naar wens was. Aanrader!!

21. Wat een tegenvaller, hier gaan we niet terug, het enige wat indruk maakte waren de prijzen,
    Eten was niet bijzonder, en de dames in de bediening hadden meer aandacht voor elkaar dan voor de klanten.

Erik

22. A. de Jong

Gisteren bij Puur gegeten. Puur? Het eten had niets authentieks, maar had een hoog Sligro gehalte. Het viergangenmenu bestond uit allemaal kant-en-klaar gerechten, op de vis, het vlees en de peultjes na. De wijn smaakte waterig en de glazen werden te gierig vol geschonken. Het voorgerecht, zalmcarpaccio, kwam zo uit de groothandel, het tussengerecht, 'biologische' tagliatelle ging vergezeld van niet biologische tomaten en pesto uit een potje, waardoor de logica van de vermelding 'biologisch' ons ontging. En waarom nou niet gewoon een echte verse huisgemaakte pesto? De kabeljauw was goed, maar de kalfsbiefstuk was matig, niet mals of sappig. De sausjes bij de vis en het vlees kwamen duidelijk uit een potje. Het dessert (datum 7-3-13) bestond uit chocoladehartjes met frambozen. Wij kregen de indruk dat ze waren overgebleven van Valentijnsdag. In elk geval waren ze alweer niet zelfgemaakt maar gewoon bij de groothandel ingekocht. De prijzen staan bij Puur in geen verhouding tot de kwaliteit. Niet voor herhaling vatbaar.

23. Afgelopen week bij puur gegeten, deze tent heeft pretenties maar maakt die niet waar, het eten was niet slecht maar ook niet verrassend, voorgerecht kwam zo uit de koelkast op ons bord, smakeloze kleffe hap, daarna werd het beter soepje en vlees waren niet verkeerd, dessert, eenvoudig maar te doen.
    Maar dan de bediening, de twee dames aldaar krijgen het niet voor elkaar zes tafeltjes goed te bedienen, de wijnen die voorgesteld werden waren niet passend, het liep allemaal niet, maakt verder niet uit maar de prijzen van de kaart suggereren een restaurant met steralures.
    Wij slaan puur voortaan over.

24. Al meerdere malen heerlijk! gegeten. Ook het kerst menu dit jaar gedaan en ook dat was een groot succes. Elke keer weer is het genieten en we betrappen ons zelf er ook op dat we steeds vaker gaan. Vriendelijk familie bedrijf ga zo door.

25. 1e kerstdag echt heerlijk gegeten, je kan er heerlijk rustig eten. Bediening is perfect, echt complimenten!! Werkelijk perfect.

26. Heerlijk gegeten. Relaxte en ontspannen sfeer. Het een sfeervol restaurant.
    Zelfs met een groep van 12 personen verliep de bediening prima. Erg attent.
    Een aanrader ook voor een diner voor twee.
    Goede kwaliteit - prijs verhouding.

27. Al diverse keren heerlijk uit eten geweest bij Puur.
    Chef Ricardo blijft ons verrassen met de heerlijke gerechten!
    Tot gauw!

28. Rosemarijn

Heerlijk gegeten! Vooraf steak tartaar en zalm gravad lachs. Prachtige borden, heerlijke gerechten! Daarna kalfsoester en zeewolffilet met serranoham. We hebben gesmuld. Echt een avond genieten.

29. Onze ervaring is: ze doen zich beter voor als dat ze zijn. Vlees was taai en de rest was matig.

4,5
  30. Super goede ervaring !
    Ik ben blij dat het in deze regio mogelijk is om zeer goed uit eten te gaan.
    Hier kan ik mijn zakenrelaties mee naar toe nemen, maar ook romantisch dineren met mijn vrouw.

31. Mooie locatie met een ietwat verborgen ingang.

Eindelijk een restaurant met een goed gevulde vegetarische kaart. Complimenten!

De kwaliteit van de gerechten is prima al laat de hoeveelheid wellicht iets te wensen over. (vandaar de 7 voor prijs/kwaliteit). De smaken zijn inderdaad puur en de borden zien er fraai uit. Hier wordt duidelijk aandacht aan besteed.

De temperatuur van de (witte) wijn is sterk wisselend. Het ene glas was koud en andere glas was lauw. (anders was het cijfer voor Eten & Drinken zeker een 9 geweest).

De bediening is zeer voorkomend en vlot.

Kortom; een aanrader.

32. Een uitstekend restauarant, ook voor zakelijke relaties .
    Eeen gevarieerde kaart met leuke gerechten.
    Bediening is erg klantgericht.
    Prijs/ kwaliteit verhouding is goed, niet goedkoop maar wel goed. De lokatie biedt leuk uitzicht, maar de entree is niet duidelijk zichtbaar.
    Kortom voor herhaling vatbaar.

33. johan bosman

34. De amuse was lekker, niets mis mee.

De witte wijn was lauwwarm, toen ik zei dat hij gekoeld waarschijnlijk beter smaakt bood men mij ijsklontjes aan voor in het wijntje, nee dank je.

De grietfilet was net zo lauw als de wijn, portie was goed, maar niets bijzonders.

De bouillon was blind en er dreven vetoogjes op, maar werd wel in een wijnglas geserveerd. Smaak was okay, maar niet bijzonder of echt lekker.

De lamsfilet was wat aan de zuinig kant, en veel te gaar, sausje wel lekker, maar ook niets bijzonders.

Toetjes.

Het ijs was stervenskoud, veel te koud om zo te eten. De mousse was veel te zoet en had een pindakaas achtige structuur, de witte chocolade was dus niet goed gesmolten en het was niet luchtig, zeker geen mousse.

Wijnen waren ook niets bijzonders.

Al met al was het eten best te doen als het een eetcafe was geweest, maar voor iemand die zich (luid sprekend) laat voorstaan op zijn bekendheid met mensen als Herman de Blijker en Gordon Ramsey en daar foto's van heeft hangen, was het teleurstellend.

3,9
  35. Chris en Désirée

36. Een gezellig en net restaurant. Dit is een restaurant waar je heerlijk een paar uur kunt tafelen. Neem er dus ook de tijd voor.

Eigenlijk de enige aanmerking op dit restaurant is dat de bediening wat tegenviel. Deze paste niet helemaal bij de rustieke uitstraling. Ook vergisten zij zich soms in de wensen van de klanten.

Verder was het eten heerlijk en de ambiance was erg goed.

37. Warm aangekleed, heerlijk rustig en een ongedwongen sfeer. Het eten is zeker de moeite waard. Naast een mooi samengesteld maand-menu, is er ook voldoende mogelijkheid om a la carte te eten.

Neem er wel de tijd voor, het is zonde wanneer.

38. Laat ik kort zijn. Niet te vreten. Weinig. De hoofdprijs. Enne. Koud eten.

39. Heerlijk eten in een lekkere sfeer. Wij komen zeker nog een keer.

40. Heerlijk eten, prettige sfeer. We hebben gekozen voor voor- tussen- hoofdgerecht en dessert en koffie met likeur, omdat we zin hadden in een avondvullend programma. Om 19.15 waren we binnen en om 23.15 stonden we weer buiten. Dit viel ons een beetje tegen, we kregen binnen 3,5 uur in rap tempo alle gerechten geserveerd terwijl ik al verzocht had na het tussengerecht een langere pauze in te lassen. De keuken is ook maar tot 21.00 geopend waardoor je snel het idee krijgt op te moeten schieten. De gastvrouw begon om 23.00 de tafel naast ons op te dekken en toen waren we met nog 1 stel de laatste aanwezigen. Ook jammer dat ik zelf om bijschenken van de wijn moest verzoeken en we een paar keer lang op een drankje moesten wachten. Erg zonde, we willen graag wat meer betalen voor een heerlijk avondje dineren, maar niet meer in dit tempo. Ik hoop dat hier notie van genomen wordt!

41. Chefkok Ricardo en gastvrouw Berlinda laten zien dat ze weten wat er nodig is voor een avond uit eten. Het restaurant is zeer smaakvol ingericht, zachte kleuren, en de stoelen zitten zalig. Op de menukaart staat zoveel lekkers dat het erg lastig is een keuze te maken, maar daarna is het genieten van al het lekkers uit de keuken. En tot slot een versgemalen Illy koffie.

Wij komen graag vaker.

42. Wij hebben hier gedurende onze vakantie meerdere keren gedineerd, en het was erg goed verzorgd, leuke entourage, goed bediening en vooral erg goed verzorgd eten: aanrader.