Mammy Two Shoes in Heerlen

• Vermaak
  8. Betalen pin

ma 16:00 - 21:00
di 16:00 - 21:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1482037692 64
1520739231 68
1591692052 75
1656194616 75
1681995642 75

1. Gisteren gegeten bij Mammy Two Shoes. Viel erg tegen. Krokante laagje op het hoofdgerecht was niet krokant, waarschijnlijk te kort in de oven gestaan. De kip was taai, de runderpie veel te zout. Beide gerechten leken meer op dikke soep dan op een pie. Zat maar weinig vlees in. Dit netjes teruggegeven aan de kok als feedback. Reactie was: "zo maken we de runderpie altijd en de kip was wel mals". Daar moesten we het dan mee doen. Was van plan om volgende week met 5 mensen te reserveren, maar ga snel een ander restaurant uitkiezen. Was het niet waard.

2,9
  2. Steven Lambrichts

Via social deal hier terecht gekomen. Er zat helaas weinig volk in de mooie zaak. Dat is eigenlijk het enige minpuntje van onze ervaring. Eten, bediening en locatie zijn zeer goed. Voor ons was het een aanrader en gaan zeker nog eens terug.

3. E. Bergmann

Uitstekend gegeten. Goede attente service en snelle bediening. Prijs/kwaliteit is prima in orde. Kan dit restaurant aanbevelen.

4. Eten waardeloos. Bediening goed, probeerden klachten serieus te bespreken. Hamburger 16 euro voor kwaliteit slechter dan McDonald's. Spareribs aangebrand. Zeer slecht, geld door de goot spoelen heb je meer lol aan.

1,7
  5. Wat een waardeloze service, kwaliteit en uitstraling. Het menu ziet er al niet uit, gebruik een leesbaar lettertype. Personeel weet niet hoe een flesje vast te houden (tip; niet aan de hals!) en heeft echt geen horeca ervaring.

Gepofte aardappel die we kregen; rot!! Kan geen toeval meer zijn, we gaan in ieder geval de inspectie inschakelen. Wachten op drankjes op het terras duurde overigens ook veel te lang. Liep wat jong personeel rond, maar geen manager of eigenaar te zien. Volgens de bediende dame was dit normaal en werden ze vaak gewoon in het diepe gegooid.

Biertje op het terras smaakte overigens helemaal niet naar gulpener (waar men mee adverteert en in het glas van zit), maar een beetje naar ijzer. Hier wat van gezegd en toen gaf men aan dat men in verband met drukte het bier in de naast gelegen Ierse pub getapt had en dat daar niet altijd Brand bier maar hun 'huismerk' bier op de tap zat. Toen ik even later de betreffende pub binnenliep, tapte men dit bier gewoon uit de Brand bier kraan.

Niet alleen is de kwaliteit en professionaliteit hier slecht, maar wordt men ook nog eens opgelicht. De brief naar Brand gaat morgen ook op de bus! Advies; deze tent en naastgelegen kroeg mijden!

1,6
  6. Camelia

Heel lekker gegeten.
    Bediening was snel en super vriendelijk.
    Gerechten waren warm en heel lekker.
    De zelfgemaakte frieten waren overheerlijk.
    Prijs / kwaliteit verhouding is goed.
    Hier gaan wij zeker vaker eten.
    Zeer aan te bevelen.

7. Bediening is zeer langzaam, heeft het echt niet door. Lange wachttijden op drinken en eten. Eten is middelmatig, er is nog heel wat werk te verzetten. Is jammer van de leuke locatie.

8. patrick Haagmans

Als ik uit mijn ervaring moet putten is dit het slechtste restaurant waar ik ooit heb gegeten. Bediening stond zelf aan het einde met tranen in hun ogen dat we de helft maar moesten betalen.

We hadden om 19 uur gereserveerd, om 20 uur kregen we eerste gerecht dat was al niet goed, om 21 uur kregen we hoofdgerecht en als klapper op de vuurpijl was het hoofdgerecht gewoon helemaal niet te eten want dat was koud, vies en vergeten in de oven te zetten. We hadden een rotte gepofte aardappel die helemaal zwart van binnen was, slijmerig en stonk. Om precies 22:15 zijn wij maar naar mcd gegaan om de vieze smerige smaak van dit restaurant weg te spoelen.

Ik ga hier nog niet meer eten, al kreeg ik het geheel gratis... Bah.

PS. En als u denk ja dan zal het druk zijn geweest? Nee 3 tafeltjes!

9. Er werkt een meisje die alles voor je doet met een echte glimlach. Het eten kan wel niet echt Iers zijn maar het smaakt heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

10. Het eten was over het algemeen niet bijzonder. Niet slecht maar ook zeker geen culinaire hoogstanden. Bestelde een steak van 190 gr en dat was ook precies wat er op m'n bord lag: een steak en meer niet. Bleek dat er een saus apart besteld had moeten worden.. De bediening was wel zéér goed en ook het dessert was smakelijk.

11. Altijd lekker en goed eten. Mooi restaurant en vriendelijk personeel.

12. Beau Lutgens

13. Wim Hanno

Zelden, wat heet, nog nooit zo'n slechte "maaltijd" gegeten. Heb dat onmiddellijk aan de bediening kenbaar gemaakt. Zeer slecht verzorgd!!

Doodzonde van het geld, geef het dan liever aan een arme stakker, dit is weggegooid, worden hier hopelijk niet ziek van. Indien wel maak ik gegarandeerd hiervan melding bij de NVWA, moet ik eigenlijk sowieso doen, bedenk me hier nog over.

1,5
  14. Slechte bediening. Nja, bediening niet te vinden. Eten (halve haan wat meer kippenbout was waar niets van vlees op zat en zwart was) was zeer slecht. Geen garnituur te ontdekken. Kunnen beter op zoek naar nieuw personeel, met name nieuwe chef. Restaurant geen uitstraling. Op een zaterdagavond naast ons geen andere mensen te ontdekken. Niets Iers aan dit restaurant. Nooit meer.

16. Stenzel en Verstappen

10 maart met de familie verjaardag gevierd. Heerlijk gegeten, goed verzorgd. Mammy two shoes is een gezellig restaurant met vriendelijk personeel. Een echte aanrader.

17. We waren heel erg benieuwd naar dit restaurant, dus gereserveerd en er gaan eten (zaterdags). Er waren weinig mensen aanwezig, ongeveer zes tafeltjes bezet. Toen we binnenkwamen roken we een enorme rioollucht. Helemaal achterin gaan zitten... Onze tafel was nog niet 'klaar' toen we aankwamen.

Om half acht kwamen we binnen, om kwart voor acht hadden we ons voorgerecht op tafel staan, om negen uur hadden we nog ons hoofdgerecht niet. Toen dat eindelijk kwam was één van de porties koud en de andere lauw. Ik heb het teruggestuurd waarna het hoogstwaarschijnlijk in de magnetron is gestopt omdat het vijf minuten later loeiheet terug kwam en helaas ook droog. Vervolgens at mijn man zijn gepofte aardappel om tot de conclusie te komen na een paar happen dat het ding echt helemaal rot was van binnen, en helemaal zwart. Inmiddels was de honger ons wel vergaan.

Volgens het personeel 'kon je dat niet zien van de buitenkant' maar mocht het toch niet gebeuren, en daarom heeft ze één van de hoofdgerechten van de rekening gehaald (toch netjes...). Je moet extreem veel moeite doen om aandacht te trekken als je iets wil bestellen want het personeel zit of staat de meeste tijd achter de bar zelf iets te drinken.

Achteraf spijt ervan dat we hier zijn gaan eten want voor 35 euro (dat is al min de 'korting' die we kregen) kun je echt beter eten dan hier (twee voorgerechtjes, vier cola's en een hoofdgerecht). En ook al hebben ze het zo goed mogelijk opgelost, al met al zien ze ons hier niet meer terug.

1,6
  18. Erg lekker eten! Gevariërde kaart met originele gerechten! De kaasfondue vind ik echt heerlijk. We zijn er nu een aantal keer gaan eten en het is elke keer weer top.
    Minpuntje is dat het niet zo druk is, dus vrij stil in het restaurant. Maar met zo'n lekker eten zal dat vast wel veranderen op termijn.

19. Henriette HM Mos

20. Beiden als hoofdgerecht de steak, mushroom and onion pie gehad, deze was heerlijk. Ook het voorgerecht en de toetjes waren uitstekend. De drankenkaart is zeer uitgebreid. Daarnaast is de bediening zeer vriendelijk en heeft ruime kennis van wat ze serveren. Dit restaurant is zeker een aanrader!

21. Aangespoord door de gelezen recensies hebben wij gegeten bij Mammy two shoes. Wij zijn echter minder positief gestemd dan de gasten die ons zijn voorgegaan. De door ons bestelde steak, medium, was geheel doorbakken. Hij zag er troosteloos en kleurloos uit, zoals hij op het bord werd gepresenteerd. Een authentieke Ierse smaak, zoals de site beloofd, hebben wij er helaas niet aan kunnen ontdekken. De bijgeleverde garnituur was niet opmerkelijk.
    Jammer dat er met onze opmerking over de kwaliteit van het vlees niets is gedaan.
    Verder vond ik de prijs voor een glas rode wijn aan de hoge kant, als ze het maatje hanteren dat werd geschonken. Voor deze prijs verwacht ik op zijn minst een goed gevuld glas, geschikt voor rode wijn, van minimaal 0,2 dl.

22. Voor de twee keer bij Mammy two shoes gegeten.

Wederom lekkere gerechten voor een prima prijs. We hadden deze keer de pulled pork en de zwaardvis. Allebei aanraders!

We komen snel weer terug.

23. Eigenlijk was het vol, maar voor ons toch ruimte gemaakt. Heerlijk gegeten, goede prijs en leuk personeel! Baas en bazin zijn nog langs gekomen om te vragen of alles naar wens was. Zeker niet de laatste keer dat ik er kom! Daarna nog in de Pub er naast wat gedronken, ook een aanrader! Hebben lekker speciaalbier!

24. Morganaa Meijs

25. Net heerlijk gegeten, na de vorige recentie op deze site wilde ik toch eens een keer de pulled pork proberen om te kijken of het inderdaad tegen of mee viel, bij deze: hij was uitmuntend. Heerlijke bbq saus erbij en gewoon echt de moeite waard om een keer te proberen.

Iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak en voorkeur, en ik wil ook niet mensen voor het hoofd stoten, maar ik was zeer tevreden en tot snel mammy's!!!!!!!

26. Pulled pork met frites gehad. Dit kwam met een huisgemaakte bbq saus die zeer overheersend naar sinaasappel smaakte, aan de kant geschoven. Het vlees was zo kruidig dat je bijna achterover klapt, pot met kruiden omgevallen ofzo want vlees proef je nergens. Daarbij stond wat bloemkool en broccoli welke standaard Nederlands was: niets op aan te merken. Een salade die veel te zuur en lauw was. Een trio-schaaltje met warme zuurtjes; komkommer, uien, en een koolwortelsalade. Alles lauw. De (runder-groente) soep vooraf was heerlijk!

Ik geef mijn geld voortaan ergens anders uit. Ik kreeg echt een Gordon ramsay gevoel, help deze zaak! :(

1,8
  27. Rene 1289 punten

Restaurant geeft een beetje een huiselijke sfeer met zachte belichting, hoge plafond en leuk aangekleed. We kwamen een kwartier na opening binnen en waren de eerste maar na 2 uur gegeten te hebben waren we op 1 stelletje na de enigen in het restaurant. Dit komt de sfeer niet echt ten goede. Hoop voor ze dat dit nog gaat verbeteren want het is het zeker wel waard.
    Het eten is er prima al was niet iedereen in mijn groep tevreden. De spareribs bleken nog al aan de droge kant te zijn dit omdat ze niet waren bereid met saus er op, dit moest er nadien uit een bakje er op worden gedrapeed en kan me voorstellen dat dat toch wat minder lekker is. Mijn stoofpot was daarentegen heerlijk. Ook de voor en nagerechten waren lekker.
    Bediening was vriendelijk en kwam vaak genoeg langs, al is dat niet zo moeilijk met maar weinig gasten.
    Dit alles voor een vriendelijke prijs.

Zal hier vast nog eens komen maar dan wel op een ander tijdstip.

28. Pascal en Loes

Wij eten graag buitenshuis en hebben dan ook al in vele restaurants gegeten. Het eten in dit restaurant was echt geweldig, vernieuwend, zelfs ons onbekend.
    Het heeft ons zo goed bevallen dat wij daags erna gelijk weer daar zijn gaan eten met onze schoonouders en kinderen. Wij hebben allen een ander gerecht gehad en alles was gewoon super heerlijk.
    Alles klopt hier gewoon, aardig personeel, vernieuwend en heerlijk eten, de hoeveelheid en ook de uitstraling van het restaurant op zich, het is er ontzettend mooi en niet onbelangrijk, het is echt goedkoop tegenover de meeste restaurants.

Jullie gaan ons vaak zien.

29. De Black Angus Rib Eye gegeten. Voor elke steak liefhebber zeker een aanrader. Hij is wat duurder, maar echt de moeite waard.

30. Het eten is super lekker. Goede prijs kwaliteit verhouding. Jammer dat het erg rustig was toen wij er waren... dat doet wel af aan de sfeer, die er zeker wel kan zijn.

31. Dave van Herk

Super lekker gegeten. Heerlijke authentieke Ierse gerechten. Zeer vriendelijke en goed geïnformeerde bediening. Porties waren meer dan genoeg. Super lekkere kruidenboter. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Echt een aanrader als je lekker en gezellig wilt gaan uiteten.

32. Maurice Neissen

Zeer uitgebreide kaart, voor ieder wat wils. Zeer vriendelijk personeel en je proeft de passie in het eten. En dat voor niet veel geld, zoals bijvoorbeeld een 3 gangen menu voor 15 euro tussen 4 en 6. Inmiddels al 4 keer geweest en het zal nog de nodige keren duren voordat ik het menu grotendeels heb geprobeerd, maar alles smaakt tot nu toe even lekker!

33. maartje

Heerlijke Ierse specialiteiten, een uitgebreide kaart en een hele leuke sfeer. Ik hoop dat het restaurant snel ontdekt wordt door meer mensen uit Parkstad, zodat het lang kan blijven bestaan!

34. Uitstekend gegeten in dit nieuwe restaurant in Heerlen. Zeker weten een aanwinst voor Heerlen !!! Heerlijke eigen gemaakte frieten, en dat proef je. Lekker vlees en verse groenten erbij. Gewoon goeie kwaliteit voor een eerlijke prijs. We hadden ook 2 kids bij ons, prima kindermenu voor hun.

35. Het moederdagmenu van onze zoon en dochter kado gekregen, we werden erg vriendelijk ontvangen en kregen ook het idee dat we echt welkom waren. Drankjes en eten prima en bediening was erg vriendelijk. Menu was erg smakelijk en hoeveelheid zeker voldoende, leuk de manier waarop alles geserveerd werd.

Komen zeker nog eens terug om de spannende gerechten die op andere tafels geserveerd werden ook eens te proeven.

Succes en ga zo door.

36. Ondanks wat losse omgangsvormen toch het gevoel dat je zeer welkom bent. Heerlijke pint Iers bier. Prima gegeten (ruim voldoende) komen graag terug om de rest van de kaart te verkennen!

Met de sfeer bedoelen wij de holle geluiden van andere tafels die erg doorklinken.

37. Olga en Wim

Heerlijk gegeten in dit nieuwe restaurant in Heerlen. Goede producten dat proef je... De prijs kwaliteit verhouding vinden wij uitstekend en dus een aanrader. Bediening vriendelijk en gastvrij. Dus wil je eens wat anders......

38. Heerlijk gegeten. We konden niet kiezen uit de toetjes dus maar 4 verschillende gepakt onder ons 2. Stuk voor stuk verrukkelijk! Personeel was vriendelijk! Heerlijk restaurant waar ik zeker terugga.

39. Op de openingsdag hebben wij drie gangen gegeten. Begonnen met de garnalenkroketjes met Hollandaise, daarna de beef mushroom onion pie en als nagerecht een pavlova met aardbeiensaus en Baileys. Alle drie de gerechten waren erg lekker. Behoorlijk grote porties, maar mijn tafelgenoot vond het niet erg om dat op te eten naast zijn eigen gerechten. Daarbij witte en rode huiswijn gedronken die goed smaakte. Een gezellige avond gehad in ongedwongen sfeer en zeer goede prijs kwaliteit verhoudingen. Hier komen we zeker terug.

40. Lekker gegeten! Ik had de beef & guiness pie en mijn vriend zat te smullen van de entrecote. Voldoende garnituren, leuke bediening en een prima prijs.
    Ze zijn pas net open, dus we waren een van de eersten die het ontdekten. We komen zeker terug! Groetjes peter en freek.

41. Wij hebben met zijn 3en overheerlijk gegeten!!
    Uiensoep, garnalen en kipkroketjes als vooraf. Het duurde eventjes, maar het was het meer maar dan ook meer dan waard!!
    Daarna alle 3 de Beef in Guinness Pie gehad. Het is niet te beschrijven hoe goed alle smaken samen komen en toch afzonderlijk te onderscheiden zijn. Er werd daarnaast verse frites, verse bloemkool en broccoli in een romig sausje en verse haricots verts geserveerd.
    Nou, al met al uitstekend, maar dan ook uitstekend gegeten. Tot Snel!

42. Eindelijk een restaurant in Heerlen waar je lekkere Ierse gerechten kan krijgen! De bediening is erg vriendelijk en de prijzen zijn goed. En het mooiste is dat je na het eten de Ierse pub ernaast kan binnenwandelen voor een lekkere Guinness!

43. Rens van der Wel