Hier zie je hoe de meningen over de Restaurant Nu verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Jeanne

Met moederdag met ons gezin om 13.00 uur naar Nu voor de Mediterraanse proeverij. Lekker buiten in de tuin gezeten waar de kleinkinderen zich tussendoor prima konden vermaken.
    Het was erg druk, ik denk TE druk, want we hebben bijna een uur gewacht op het voorgerecht.
    Het eten op zich was heel lekker maar voor een 4-gangen proeverij is 3 en 1/2 uur erg lang zitten. De bediening was heel aardig.

2. Gezellige tuin. Moest serveerster 2x wijzen op vuil wat op de tafel was.
    Wel vriendelijk. Eten goed, alleen de wijnglazen werden bij mij 2x ( à 5,50! ), euro ondermaats geschonken. Kraanwater 2,50 euro, wat ridicuul is.

3. Stijn Oomen

4. rob de kroon

Gisteren een heerlijk verassingsmenu gehad bij Nu. Stijn en Marja super bedankt voor de gezellige avond.

5. Restaurant NU in Eersel, hèt adres als je iets te vieren hebt. Met z'n tweetjes gegeten. Het was voor ons al 'n speciale dag, maar door dit heerlijke etentje en de gastvrijheid die je in restaurant Nu ervaart en de zorg die aan ons diner is besteed, werd deze afgesloten met een gouden randje.

Onze dag kon niet meer stuk, we hebben genoten. Dank je wel team van restaurant Nu.

6. Mwah... Eten niet warm genoeg, middelmatig van kwaliteit en zeker te duur voor wat je krijgt. Personeel aardig maar kan professioneler...wel mooi ingericht en speelkamer voor kinderen is leuk...

4,9
  7. Astrid Tijssen

Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Mooie locatie👍

8. Enorme tegenvaller!! We zijn ons ervan bewust dat het met pasen erg druk kan zijn, maar wat was dit ongeorganiseerd zeg. Er was totaal geen sfeer! En bediening had geen idee wat te doen. Ook bij de vragen wat een gerecht inhield wist niemand het antwoord.
    De kaasfondue was bizar slecht. Een kant en klaar pakje smaakt nog beter! Bij de vlees of visgerechten krijg je wat frietjes, en een beetje salade. Wat groente op je bord kan geen kwaad. De kleine stukjes biefstuk op het grote bord, zagen er lachwekkend uit. Voor het toetje maar ergens anders gegaan en daar een heerlijk ijsje gegeten. Dit omdat de prijs kwaliteit totaal niet matcht.

2,2
  9. Pieter Dierkx

Van de week langsgeweest met het vrouwtje voor een dinertje à la carte: niets op aan te merken. Geweldige sfeer, mooie inrichting, top ontvangst en bediening, om nog maar niet te spreken over het eten: miraculeus!
    Toen ik naar buiten liep met een brede glimlach kon niks mijn avond meer verpesten!
    We komen zeker vaker terug.

Pieter

10. Tegenvaller! De bediening was erg onattent. We moesten heel lang wachten tot de bestelling werd opgenomen en nadat we besteld hadden was er na 40 minuten nog geen broodplankje verschenen, we moesten de serveerster gaan zoeken, nergens te bekennen. Uiteindelijk werd het brood samen met het voorgerecht op tafel gezet, geen excuus, niets. Vervolgens weer heel lang wachten, ook nog een glas wijn bestellen was moeilijk. Er was een grote groep aanwezig en dit ging duidelijk ten koste van de service.
    Je voelt je hier niet welkom, wij komen niet meer terug!

11. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, kinderen kunnen fijn knutselen en spelen beneden in de kelder onder begeleiding, kortom een hele fijne avond gehad!

12. We zijn met 6 volwassenen en 5 kinderen bij NU gaan eten omdat er voor kinderopvang gezorgd zou worden en omdat de recensies erg goed waren.

Eerst het positieve gedeelte: Mooi sfeervol gebouw met behoorlijk wat zitplaatsen. Het eten was goed en de bediening aardig en netjes.

Dan toch wat negatieve ervaringen die jammer genoeg vaak het uiteindelijke gevoel bepalen: Door Valentijnsdag was het heel vroeg al erg druk. De staf was hier niet op ingespeeld. Er waren veel te weinig mensen in de bediening en diegenen die er waren, waren volgens ons erg onervaren. De veelgeprezen eigenaren hebben we pas bij het verlaten van het pand gezien. Pas na 18.00 uur kwamen er een paar ervaren krachten bij.

We zijn om 17.00 uur aangekomen en gingen om 20.30 uur weg. Dat is erg lang met 5 kinderen. De opvang in de kelder is een prima idee maar niet voldoende om kinderen van diverse leeftijden door 3,5 uur heen te loodsen. We vonden de kaart erg klein, zeker als je geen vlees eet. Biefstuk was heerlijk, de bouillabisque (?) viel erg tegen. Ook geen bordje voor graten en garnaal afval. Geen plek om je frietje neer te leggen. Je moest dus uit het gezamenlijke mandje eten.

Als nagerecht koos iedereen voor een warm chocoladetaartje. Jammer genoeg was dit ver onder de maat en het ergste was dat het praktisch koud was. De prijzen passen meer bij het pand dan bij de gerechten, was onze mening. Algemene indruk: Goed verzorgd, te druk voor het personeel en waarschijnlijk ook voor de keuken.

13. H. Wessels

We werden zeer sympathiek ontvangen, de verzorging was geweldig voor volwassenen en voor ons kleinkind en het eten smaakte voortreffelijk.

14. Henriette

Heerlijk gegeten. En de speelvelden waren fantastisch voor onze zoon. Geweldig dat er iemand was om met de kinderen te spelen!

15. Afgelopen zondag een 3 gangen lunch-menu gehad. De sfeer binnen was erg aangenaam en het eten was gewoon lekker en mooi gepresenteerd. Ik was vooral positief verbaasd over de variatie van producten die gebruikt waren. Verder was de service van het personeel en de gastheer zeer aangenaam.

16. Restaurant NU

Een goed lopende zaak en dat is niet voor niets. Het is altijd een feestje om hier te mogen eten, deze prachtig ingerichte oude woning heeft alles voor een avond verwennerij. Het uitermate vriendelijke en gastvrije personeel met verstand van zaken zorgt ervoor dat je aan niets ontbreekt. Onder leiding van eigenaren, tevens gastvrouw en gastheer/kok Marja en Stijn is het een soepel draaiend horeca bedrijf geworden.

Continu vernieuwen en innoveren maken NU tot wat het nu is. Chefkok Boris, die in meerdere gerenommeerde zaken heeft gewerkt in binnen- en buitenland zwaait momenteel de scepter in de keuken. En met verve! We aten huisgemaakte ravioli met paddenstoelen en salade met gekonfijte eend vooraf. Een heerlijk glaasje van de prima huiswijn maakte het helemaal af.
    De hoofdgerechten waren helemaal om je vingers bij op te eten! Dat deed ik ook bijna want gevulde kwartel mag je gerust met je handen eten (vind ik). Ontzettend lekker, zo ook het gerecht van mijn tafelgenoot, de Bouillabisque. Een soort van rijkelijk gevulde maaltijdsoep met zeevruchten, dorade, zalm en meer.
    Als dessert had ik een kaasplankje met een heerlijke port, en mijn gezelschap een schijnbaar fantastisch warm chocoladetaartje. Wat ik helaas niet mocht proeven.

Al met al een super avond, voor een normale prijs zit je hier eerste rang! Ik kom hier regelmatig en waar je in andere restaurants na een aantal jaren nog wel eens wat verval ziet is hier het tegendeel. Het is er alleen maar beter op geworden, Eersel mag trots zijn op zo’n fijn en gezellige zaak in het centrum.

Snel tot weerziens!

17. Zeer positief, gastvrij ontvangen en een zeer goed Engels sprekende serveerster wat prettig was voor ons internationaal gezelschap.

18. Heel lekker gegeten, maar slechte bediening. Kwamen niet vragen of alles naar wens was. Vroeg niet of het gesmaakt had, begon gewoon met afruimen, echt slecht! Heel jammer!

19. Met personeel lekker gaan eten bij Nu. Het eten was inderdaad lekker alleen de bediening liet nogal te wensen over! Totaal geen interesse aan tafel, een lachje kon er niet van af je zag dat daar totaal geen opleiding aan vooraf was gegaan. We hadden chateau briand besteld, deze werd aan tafel opgediend. Toen deze gesneden werd leek het wel of het vlees uit elkaar werd getrokken, eeuwige zonde! Dit kan echt niet. Bij het afrekenen ook geen dank je of nog een fijne avond ondanks dat men wist dat we een gezellig avondje uit hadden met collega's! Jammer maar helaas.

20. Ronald van Geffen

Heerlijk gegeten. Erg gasvrij personeel en een relaxte sfeer.

21. Marike de Jongh

Zonder Kerstkookstress thuis, heerlijk uit gaan eten bij Nu. Ik vond de zaak mooi modern ingericht en in gezellige kerstsfeer gebracht. We zijn vriendelijk ontvangen en het was gezellig druk. De bediening zorgde ervoor dat we niets tekort kwamen en de gangen waren goed op elkaar afgestemd. De kids hebben tussendoor lekker gespeeld in de speelkelder zodat het voor hen niet een te lange zit werd. Bedankt team Nu voor een fantastische avond!

22. Fam. Hoppenbrouwers-Kros

Net als vorig jaar hebben wij op 2e Kerstdag met onze familie gegeten bij restaurant NU. Wederom voor herhaling vatbaar! Zeer gastvrije ontvangst, gezellige sfeer, het personeel is altijd heel vriendelijk en bovenal hebben we echt genoten van het heerlijke kerstdiner wat ook qua prijs/kwaliteit dik in orde was. Echt een aanrader!

23. Joke en Wim

Op 2e kerstdag samen met familie genoten van een heerlijk Kerstdiner. Zoals altijd was het gezellig zitten met leuke bediening.

24. We hadden ons verheugd om bij Restaurant Nu op 1e Kerstdag ons Kerstdineetje te nuttigen. We hadden een eerder goede ervaring maar dan in hun mooie tuin tijdens een zomeravond. Toen was het super. We hadden ons lekker opgedoft om in een fijne ambiance de avond door te brengen. Bij binnenkomst werden we eigenlijk door niemand opgevangen en moesten we zelf de bediening attent maken dat we er waren. Even was er onduidelijkheid over onze reservering, maar uiteindelijk werd onze tafel aangewezen.
    Whoww...we waren best teleurgesteld. Er was geen tafel ingedekt, in plaats van een mooi tafelkleed lag er een ikealopertje op tafel waar de vlekken van onze voorgangers in zaten. Geen mooie glazen, 'n botertje uit een plastic pakje, nauwelijks kerstversiering, soepje was lauw opgediend in een glas, papieren servet.
    Het eten zelf was niet slecht, maar zeker niets bijzonders. Het restaurant was volle bak en daardoor veel herrie. Toen de helft van de gasten weg waren maar wij nog niet klaar waren met ons diner, werden er al tafels verplaatst voor de volgende dag en zat de eigenaar met personeel gesprekken te voeren.
    Jammer. Wij gingen met een kater naar huis en dat was zeker niet van de drank.

25. Fam. Maria en Ger ter Haar

Ondanks tijdige reservering via internetsite met een herinnering, wat op zich zorgvuldig is, kwamen we in donker hoekje aan een niet ingedekte tafel terecht. Maakt geen gastvrije indruk.

Later vrije tafel in het gezellige deel voor bij de bar. Afstandelijke benadering door serveerster, duidelijk een hulpkracht, niet professioneel.

Lange wachttijden bij opnemen bestelling, de drankjes en vooral ook gerechten. Duidelijk meer aandacht voor grote tafels waar (veel) meer werd gedronken. Tomaten soep matig, weinig substance, dunnetjes, partner tevreden over slakken. Hoofdgerechten lekker, biefstuk mooi rose maar lauw. De Irish coffee was super.

Al bij al een tegenvaller qua maaltijd, iets te hoge verwachtingen. Sfeer is prima.

5,1
  26. Lekker gegeten zoals altijd, maar er was geen verrassings menu maar een proeverij menu met allemaal kleine hapjes. Persoonlijk vonden wij 4en een verrassingsmenu beter dan het proeverij menu. Volgende keer weer graag een verrassingsmenu, deze was nu niet te bestellen.

27. Vivian Reijnders

Voor het eerst met collega's bij Nu gegeten. Eerst voor allemaal broodplank met diverse sauzen. Was heel lekker. Daarna tomatensoep. Was ok, maar niet bijzonder. Hoofdgerechten deels de bouillabisque en de biefstuk van de sucade. De bouillabisque werd erg gewaardeerd. Was erg lekker door de saus van strandkrab. We misten alleen een bakje met water voor de handen, omdat je toch gamba's moet open maken.
    De biefstuk van de sucade stukjes waren erg mals en lekker. De friet en salade waren ook prima. Hebben wel nog een keer friet erbij moeten vragen, maar dat was geen probleem. Als nagerecht de mousse duo en het Eersels seizoenijs. Allebei heel lekker. De bediening was prima. Attent en vriendelijk. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. Hele mooie gezellige locatie.

28. Wij komen graag bij NU. Mooie zaak, prettig zitten -'s zomers op het terras achter met een grote tuin waar kinderen kunnen spelen en ook binnen prachtige kamers en tafels. De keuken is verzorgd en lekker, de gerechten mooi gepresenteerd. Wat mij betreft mogen er nog iets meer groenten bij omdat ik dat zelf heel lekker vind. Het vlees is heerlijk van de grill, de vis lekker gekruid. Deze keer hadden we met 4 personen de 3-gangen mediterrane proeverij. Echt voldoende, alle items in 4-voud zodat iedereen ook echt alles kon proeven. Zeer aan te bevelen.

29. Heel lekker gegeten, vlotte bediening en erg kindvriendelijk!

30. We hebben met ons gezin, 6 volwassenen en 3 klein kinderen, heerlijk gegeten, zijn erg tevreden over de bediening en de smaak van alle gerechten die we kregen. We hebben 1 puntje als opmerking en dat is dat we wat meer groente, bv roerbak groente, bij de gerechten fijn hadden gevonden in plaats van enkele schaaltjes met salades.

31. Erg gastvrije ontvangst en zeer vriendelijke bediening, helemaal top. Eten was prima, mosselen waren wat klein maar dat zal ongetwijfeld met het seizoen te maken hebben. Verder alles prima in orde.

32. Top snelle bediening en lekker gegeten. Echt een heerlijke avond gehad. Kom er zeker vaker terug!

33. Anne Bax

Vandaag met een vriendin genoten van een heerlijke proeverij bij Restaurant Nu. Gezellig achter in de tuin op een mooi terras. De bediening is erg vriendelijk en allert. Al met al, een echte aanrader!

34. Ben vorige week gaan eten bij restaurant Nu. Wat hebben wij genoten zeg! Heerlijk gegeten in de tuin, de bediening is daar super. Ik heb me voorgenomen om daar vaker te gaan eten.

35. Maarten Jacquot

Absoluut heerlijk gegeten bij restaurant NU! Buiten in de tuin mogen eten tijdens het warme weer. We kwamen er toevallig uit, maar voor mij zeker het lekkerste restaurant in Eersel. Binnenkort gaan we zeker weer een keer langs om nog eens heerlijk te genieten!

36. H. Nellen

Een high tea gereserveerd. Ondanks laatste kwamen de versnaperingen, na een lauwwarm soepje vooraf, na drie kwartier pas op tafel. En dat terwijl de dame aan de telefoon mij adviseerde te reserveren, zodat men vooraf al kon voorbereiden en wij dan niet zolang hoefden te wachten. Vanwege het mooie weer zaten we in de tuin. De ambiance is zeker oké, de versnaperingen lekker, maar helaas werden de tafels rondom ons heen, er waren slechts enkele bezoekers, schoongeboend door een klein meisje (dochtertje van een personeelslid/ eigenaar?). Ook nam zij de veger ter hand en ging het terras schoonvegen. Het bedienende personeel ging met enkele bomen in pot aan de haal, later kwam een personeelslid met een ladder over het terras aanlopen. Nu ben ik van mening, dat laatste zaken niet thuishoren in een restaurant waar reeds gasten aanwezig zijn. Het kleine meisje hoort er niet thuis en de bezigheden van het personeel naast de bediening horen uitgevoerd te worden op het moment dat er nog geen gasten zijn, of in ieder geval niet zichtbaar te zijn voor de gasten. Jammer, zonder deze kritische noot zou het oké geweest zijn.

37. Stijn Oomen

38. Wil de Bondt op 5 April 2015

Wij hebben met onze dochter en kleindochter op Eerste Paasdag bij 'Nu' genoten van 3 gangen Mediterrane Proeverijen, in één woord; fantastisch! Alles was even lekker en origineel, complimenten aan de kok. Voor herhaling vatbaar! Hoewel we vaak in de zomer buiten op het terras hebben geluncht en gedineerd hadden we nog nooit binnen gegeten. Alles was prima voor elkaar.

40. Familie de la Haye

Wij, gezin met 2 kids (jongens van 4 en 7), hebben een heerlijke avond gehad bij het sfeervolle restaurant Nu te Eersel.
    Tot onze aangename verrassing was er een leuke speelruimte met oppas, onze kinderen hebben zich daar uren vermaakt. Het eten was erg lekker, en opvallend mooi gepresenteerd. Culinair, maar wel gewoon een frietje erbij (zo zien wij het graag ;-)) Ook de prijs en bediening prima in orde. Hier komen we terug!

41. Vorig weekend weer eens bij NU in Eersel geweest. Ik blijf dit een top tent vinden. Er wordt veel liefde in deze zaak gestoken, dat proef je aan alles. Attente bediening, gezellige sfeer, warme inrichting en superlekker eten iedere keer weer! Ook hebben ze vaak onwijs leuke specials zoals wijn en spijs avond.
    We hebben een keer een wijn en kaas proefavond georganiseerd met vriendinnen in de bar gelijk links als je binnenkomt (met openhaard!), is allemaal te regelen daar ook.
    Ik kom graag vanuit Eindhoven voor een avondje NU, er zijn in mijn ogen nog maar weinig horeca zaken waar je waar voor je geld krijgt en een welkom gevoel van thuiskomen krijgt.

42. R. de Horn

Avondje uit. Voorgerecht met 3 soorten mossels, waarvan 1 echt koud. Past dus niet. Commentaar Nu: dat moet van de Warenautoriteit. Hoofdgerecht halve kreeft gecombineerd met kalfsstoofvlees, niet erg voor de hand liggend en niet echt goed als combinatie. Ander hoofdgerecht was hazerug. Was omwikkeld met spek en bleek te gaar (overcooked) en dus niet lekker. Achteraf bemerkingen gemaakt. Reactie: had u dat niet eerder kunnen zeggen? U kunt nieuwe krijgen, bovendien, spek hoort erom. We kregen dus de wind van voren. Er is gewoon afgerekend. De jassen moesten we zelf halen, de bediening keek opvallend "weg". Netjes afscheid nemen was er ook niet bij.
    Voorlopig maar niet meer naar Nu.

3,6
  43. Gisteren heerlijk gegeten en gedronken bij restaurant NU! Gekozen voor het verrassing menu, echt een aanrader! Daarbij heerlijke bijpassende wijnen gedronken die toegelicht werden door een aardige ervaren gastheer. Ook hangt er een goede sfeer in het restaurant. Kortom een top avond gehad, Ik kom hier graag nog eens terug!

44. Sonja vriens

Mooie locatie in het centrum van eersel. Aparte ruimtes wat een sfeervol geheel heeft. Vond het er niet schoon. Broodkruimels en sla op de grond. Toen we binnen kwamen viel het me op dat er weinig andere gasten waren.
    Eten was goed maar niet bijzonder. Vond de gastvrouw "gemaakt" aardig.

5,9
  45. fam jongsma

Wat gedronken op het terras aan de achterzijde. Duurde lang voordat bestelling opgenomen werd. Gastvrouw niet aardig, wat kortaf en "gemaakt vriendelijk". Daardoor geen lunch meer genomen, voelde niet prettig.

6,7
  46. Souraya Sakhri

47. Fam. Verberne

Met plezier denken wij terug aan ons 40-jarig huwelijksfeest bij restaurant NU. Mooie en sfeervolle locatie, de gerechten van het Walking Dinner waren heerlijk en de bediening was vlot en vriendelijk. Wij en onze gasten hebben heel erg genoten! Hartelijk dank!

48. Mollemans

Veel te harde en dreunende muziek. Zijn daarom niet aan eten toegekomen. Wel een mooie kaart en een mooi tuinterras.

49. Willian van der sanden

Wij hebben ons al meerdere malen laten verrassen door het fantastische concept van Restaurant "NU" Vanaf moment dat je wordt ontvangen tot het afscheid nemen is het genieten. Heerlijk verrassende gerechten met perfect passende wijntjes. Een zeer sfeervol en relaxte omgeving om lekker te tafelen. Lekker eten, leuke bediening, fijne muziek, schone toiletten, een goede prijs/kwaliteit verhouding. Al met al een aanrader.

50. Redelijk gegeten. Mooie locatie. Terras niks te doen, aan achterkant een grote tuin, daar was het sfeervol zitten. Broodje was lekker, maar niet bijzonder. Bediening kan beter, vond de gastvrouw niet zo... Beetje arrogant.

6,1
  51. Afgelopen week gegeten. Soep was lekker. Hoofdgerecht was smakelijk, sla niet helemaal vers. Bord mooi opgemaakt. Nagerecht was prima. Bediening mag wat vlotter. Wij vonden het jammer dat we erg veel gelach en lawaai van het personeel hoorde. Niet erg professioneel.

52. Gisteren heerlijk gegeten bij Nu. Het restaurant speelt helemaal in op de huidige trends. Een speelkamer voor de kinderen met in het weekend een kindermeisje, zodat je als ouders rustig boven kunt eten. Veel eerlijke en biologische producten. Goede service en ook goed eten. Wij komen hier zeker nog eens terug. We kijken uit naar een bezoekje in de zomer als de tuin open is.

Enige opmerking: graag een iets actiever kindermeisje wat iets beter op de wat kleine kinderen let, zou welkom zijn.

53. Kunt er best prima eten, soep was niet heel warm. Broodje goed maar sla was niet helemaal vers. Bediening mag wat vlotter. Gastvrouw wat arrogant.

54. Heerlijk geluncht van de diner-kaart. Alle gerechten prima qua samenstelling en smaak. Witte huiswijn naar onze smaak wat zuur maar de wijnen van de kleine wijnkaart daarentegen heerlijk. Bediening ongedwongen maar alert. We komen zeker nog eens terug.

55. Genoten van een heerlijke lunch. Mooie ambiance op een fraaie locatie. Gastvrijheid wordt met een hoofdletter G geschreven. Aandacht voor detail. Bezig met meer dan het product alleen. Maar dat was al goed weet ik uit een eerdere ervaring. Een aanrader en zal er zeker nog eens terugkomen.

56. Vanavond heerlijk gegeten en gedronken. Echt een aanrader. De sfeer is super, heerlijk rustig en toch gezellig. Gerechten worden zeer netjes opgediend. De tuin is geweldig zeker als het donker word.
    Daarbij komt dat de prijs kwaliteit verhouding ook goed is. Beste nu, tot snel!

57. We hebben een prima avondje gehad in dit leuke restaurant. Het eten is gewoon erg lekker, niet uitzonderlijk, maar wel bovengemiddeld. De sfeer is er prima in orde, ondanks dat het best een groot restaurant is. De bediening was erg wisselend. Het ene meisje was ontzettend vriendelijk en professioneel, terwijl de andere enigzins nonchalant en ongeinteresseerd overkomt (niet eens even smakelijk eten zeggen bv)
    De prijs was eerlijkgezegd wel een tegenvaller, maar dat weerhoud me er niet van dit restaurant bijj anderen aan te raden.

58. Vorige week wederom erg lekker gegeten! Wij eten regelmatig bij restaurant Nu en zijn hier nog nooit teleurgesteld! Lekker eten, relaxte sfeer en leuke bediening!

Tot de volgende keer!

Hans

59. We wonen in Sneek, en hebben al vaak bij Nu gegeten.
    Was altijd goed, maar de laatste keer in november viel het erg tegen en dat was jammer.
    De friet was wel heel erg doorbakken, het vis plateau voor twee personen was ook niet je van het, viel tegen wat er op lag en voor die prijs verwacht je wel iets beters.
    Jammer.
    Dus de volgende keer als we weer in Eersel zijn sorry wij komen niet meer

60. Volledige maaltijd gegeten. De amuse was zeer lekker, een explosie van smaken. Het voorgerecht bestond uit een romig tomatensoepje, het had iets meer mogen zijn. Het hoofdgerecht smaakte prima maar was bij iedereen hetzelfde gegarneerd. Het lijkt me dat bij vis andere groenten horen dan bij wild of gevogelte. Het vegetarische gerecht was minimaal. De nagerechten zagen er goed uit, na uitdrukkelijk gevraagd te hebben of er een zoetigheidje bij de koffie geserveerd kon worden, verscheen er inderdaad een (slechte kwaliteit) bonbon.
    Verder gezellig restaurant en wij zaten aan de ronde tafel wat de sfeer ten goede komt.

61. Na mijn vorige ervaring in dit restaurant was ik eigenlijk niet van plan om hier nog eens terug te komen, maar door omstandigheden ben ik hier afgelopen zaterdag weer geweest. Gelukkig beviel het deze keer al een stuk beter!
    Het eten was goed, zoniet erg goed. De carpaccio vooraf viel nog een beetje tegen, niet dat deze niet lekker was, maar het kan gewoon beter. Het hoofdgerecht was heerlijk, hoewel de spruitjes en aardappelpuree er voor mij niet bij hadden gehoeven. Het nagerecht was ook erg lekker en leuk geserveerd op een tegel.
    Wat helaas nog steeds niet goed is in het restaurant is de bediening, de een komt niet aardig over, de ander is niet netjes gekleed.
    De sfeer is goed, er is denk ik best veel plaats in het restaurant, maar verdeeld over verschillende zalen.
    De prijs die je er moet betalen is dan weer wat minder, ze vragen namelijk de prijs die je in een restaurant verwacht waar ze wel weten hoe je je gasten moet bedienen en waar geen frites in een puntzak op tafel komen.

62. Yvonne

Nog nooit ben ik teleurgesteld bij Nu. Heerlijk eten, goede sfeer, vriendelijke bediening en een goede kaart.

We komen hier regelmatig voor de lunch of diner en iedere keer sta ik weer versteld van de goede smaken.

Bij goed weer zit je heerlijk in de tuin achter, weg van de drukte op de markt.

Ook hebben we hier vorig jaar een borrel gegeven voor een grotere groep. Iedereen heeft het er nog lang over gehad hoe goed dit geregeld was en hoe lekker de hapjes en drankjes waren.

63. Nog nooit zo lekkere asperges gehad. De bediening is geweldig. De ambiance geweldig. Al in al: super - aanrader.

64. Vanuit groningen hier gegeten. Aspergeseizoen, echt heerlijk menu genoten. Leuke ambiance, oppas voor kinderen in een erg mooie tuin. Kortom, aanrader.

65. familie peters

We hebben heerlijk gegeten, de eendeborst, kabeljauwhaasje, saté en iberico varken waren geweldig. We willen Jeroen en Hobie speciaal bedanken voor het lekkere eten en het mooi presenteren van het toetje ter gelegenheid van ons 22 jarig huwelijk, fantastisch! Verder willen we Joost bedanken voor de goede bediening tijdens het eten en het naborrelen in de lounge. Bedankt allemaal, jullie weten hoe je gasten het gevoel kan geven speciaal te zijn.

66. Ik heb hier al meerdere malen gegeten en toch wordt je steeds weer verrast. Zo heb ik de laatste keer het verrassingsmenu op, echt heerlijk was dat. En in het eerdere bezoek heb ik het voorgerecht proeverij op. Ook dit was erg lekker. De sfeer en bediening was ook goed en gezellig. Na het eten hebben wij ook nog even zitten borrelen in de gezellige lounge.

Tip: verrassingsmenu.

Voorgerecht proeverij.

Michel.

67. Wow, lang geleden dat ik zoooo lekker gegeten heb. Je proeft de echte smaken, super bediening en mooie wijn.

Dit is een hele grote aanrader.......

68. We hebben pas nog in dit restaurant gegeten en hebben ons laten verrassen door de kok.

Heerlijk gegeten en ontspannen getafeld. Regelmatig werd gevraagd of alles naar wens was. Verder de complimenten aan de kok welke er een culinair kunststukje van had gemaakt.

We komen zeker op korte termijn weer terug om ons weer te laten verwennen!

69. Tilly Leenmeijer

Van de week heerlijk gegeten in dit leuke restaurant. Bediening zeer vriendelijk. Eten was boven verwachting! Had al veel gehoord over dit restaurant. Wij hebben 3 kinderen die niet stil kunnen zitten dus lang dineren zit er voor ons meestal niet in. Wat een verademing was dit voor ons. Lekker lang tafelen en leuke gesprekken voeren onder het genot van een glas goede wijn terwijl de kinderen lekker spelen in de tuin en niemand tot last zijn. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug!

Goede tip: Visplateau!

70. Ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. Pand is schitterend, de tuin is mooi, maar ik vond de bediening niet erg goed en het eten niet bijzonder. We zaten meerdere malen met een leeg glas, moesten iemand echt aan het shirt trekken om te kunnen bestellen en toen het ging regen, komt niemand even melden wat de bedoeling is. We zijn uiteindelijk zelf maar met bord en al binnen gaan zitten. Enkele malen heen en weer wandelen om alle spullen over te zetten, maar niemand die even aanbiedt om te helpen. De borden zijn heet (!) als deze net opgediend zijn. Een beetje: zoek het maar uit. Nee... het was onze eerste kennismaking met Nu, maar ik ben bang dat het hierbij blijft.

71. Allereerst uitermate vriendelijke bediening in een heerlijk ontspannen sfeer. Wij zaten in de tuin met als er regen zou komen een plaats binnen in het verschiet. Wat kan er dan nog mis gaan. We hebben geweldig genoten van de verse producten die op de tafel kwamen en zullen nogmaals Nu een bezoek brengen.

72. Erg mooie en grote tuin, meubels zagen er binnen ook erg leuk uit. Buiten wat minder. Eten viel naar mijn mening tegen, vooral tegenover de prijs die je er voor betaald. Service was goed. Jammer van het redelijk kleine assortiment van het drinken.

73. Marieke

Heerlijk ontspannen, goede bediening, we voelen ons thuis!

Al meerdere keren zeer aangenaam verrast door het verrassingsmenu, een aanrader!

Met collega's of vrienden na het diner nog even blijven plakken in het cafe...

74. Ine

Op zondagmiddag gezellig op het terras, lekkere Latte met verrukkelijke cheesecake en de aspergemenukaart bekeken.

Voor 's avonds gereserveerd voor het aspergemenu en de week daarop weer!

Was werkelijk de moeite waard, heerlijk!

75. Prachtig pand, supertuin achter dus heerlijk terrassen in de zomer.

Van de nieuwe kaart een aantal gerechten gehad, erg lekker. Verantwoorde producten, gewoon goed!

De gerechten met de geitenkaas blijven mijn favoriet, de wederhelft gaat voor de vleesgerechten. Brabantse gezelligheid, goede bediening en uitstekende muziekkeuze voor op de achtergrond.

Bij dit restaurant valt op dat er nog een ouderwetse gedrevenheid is om alles goed en eerlijk neer te zetten. Aanrader!

76. Vandaag even wezen lunchen, was super!

Dit soort zaken moet je koesteren.

Vergeet vooral het overheerlijke calzone broodje ossenhaas niet te proeven, neem daar zo'n heerlijk Swinkels' biertje bij en ga vooral niet meer werken die dag.

77. geert (henk en henk)

Zonder enige verwachting een reservering gemaakt, we waren een beetje 'bang" voor de buitenkant, ziet er inderdaad sjiek uit, maar wat hebben we een geweldige avond gehad!

Het eten was heerlijk, de bediening fantastisch en vergeet de lounge bar niet na het eten, gezellig naborrelen!

Ik heb heel wat restaurants gezien maar dit restaurant heeft echt de "Brabantse gezelligheid en de klasse van een toprestaurant"!

We komen hier zeker nog een keer terug!

78. Heb nu voor de 2e keer het verrassingsmenu gehad en het was wederom weer erg lekker.

Zeer vriendelijke bediening!

79. Zijn er met heel het gezin gaan eten. De sfeer was heel gemoedelijk. Vriendelijke bediening en het eten was heel goed.
    Dit vind ik zeker een aanrader voor als je met familie iets te vieren hebt.

Kom hier zeker terug.

80. Afgelopen zaterdag bij Nu wezen lunchen. Ik was al een tijdje van plan hier te gaan eten en door de recensies op deze site waren mijn verwachtingen hoog, maar die zijn helemaal waar gemaakt!

Het eten was lekker en de prijs/ kwaliteitverhouding was goed. De sfeer in het restaurant is prima en de bediening is erg vriendelijk.

Ik denk dat ik hier snel een keer ga dineren!

81. Super!

De menukaart was goed.

De smaakcombinatie in de gerechten verrassend en uitstekend gecombineerd.

Het eten was van hoge kwaliteit.

We komen zeker terug en kunnen het iedereen aanraden.

Bediening was prima.

Fijn als je zo kunt genieten.

82. Maaike Heck

Zeker een aanrader ook voor mensen met kinderen. Bedienig was super, eten heerlijk en voor de kinderen mogelijkheid om te spelen zowel binnen als buiten. Echt geweldig.

Zo mogen er meer restaurants zijn! Dit is een echte aanrader.

83. Fam.J Andersen

Echt een Restaurant waar je graag nog eens terugkomt.Alles was perfect en het eten heel lekker en vers.

84. Een gezellig en kindvriendelijk restaurant. Wij gaan er graag nog eens naar terug als wij in de buurt zijn

85. Jan Hendricks

Erg mooie tent, gezellige sfeer: een echt huiskamergevoel. Goede bedining en heel erg lekker eten. Echt een aanwinst voor Eersel!

Vorige pagina