Hier zie je hoe de meningen over de Saloniki verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Afgelopen zondag met 7 personen gedineerd. We hadden o.a. 2 menu's met lever waarvan een portie lever te lang gebakken waardoor droog en hard tevens smaakte deze zuur. Reactie van de eigenaar was dat hij de lever 's ochtends zelf had gesneden en verder werd er geen actie ondernomen zelfs geen excuses hiervoor gemaakt. Bedienend personeel is veel te jong waardoor een gebrek aan ervaring en routine. Inzicht en attentie waren beneden peil. Wellicht dat we daardoor te lang op onze consumpties hebben moeten wachten! Dit was niet de eerste keer dat we bij Saloniki hebben gegeten maar wel de laatste keer.

3,5
  2. Zeer slechte bediening. Wachttijd gemiddeld 1 1/2 uur. NOOIT MEER!!!

3. Gisteren met gezelschap (12 man) heerlijk gegeten en gedronken. Niets was de patron teveel. Deze heeft in privé wat problemen gehad. Hij kookt zelf maar miste duidelijk leiding en initiatief 'voor'. Daar komt op korte termijn verandering in! Inzicht en uitvoering vergen soms wat tijd. Vraagt u het deze jonge bereisde man zelf maar.

4. eten smaakt erg goed. maar de bediening laat wel wat te wensen over. daar mocht wel iets aan verbeterd worden. helaas voor ons maar eenmalig! de bediening viel erg tegen.

5. Lekker eten en leuke inrichting. Alleen de bediening was erg onvriendelijk! Niet voor herhaling vatbaar.

6. Lekker eten, zeer leuke ambiance, bediening kan beter.

6,5

Vorige pagina