Bezorgrestaurants in de buurt van Saloniki

Online eten bestellen

1423762056 83
1501202515 80
1645020512 73
1678209280 74

1. Heerlijk gegeten. Vooraf hadden we een prosecco, deze was helaas niet goed of te lang open. (Geen bubbels). Kregen meteen 2 nieuwe glazen uit een andere fles. Nette oplossing.

Zeker de moeite waard.

2. Chris

3. Meuwissen

Vegetarisch eten bij de Griek; ik (vele jr vega) had vooroordeel dat je bij de Griek alleen heel veel vlees kunt eten. Kwam in sociale situatie van met een gezellig groepje eten bij de Griek.
    Ik : van te voren bellen hoe het zit met vega, langsgaan met vragen over : gaarne vega. Kwam allemaal goed. Saloniki had nr 79. Vegetarische schotel. Bij navragen wat het exact is: gevulde paprika, courgette etc.
    Wat lag op het bord: drab, comatueus iets, aardappels, vettigheid.
    Leek wel of de kok zijn eigen vak haatte.
    En ik wil hier echt niet de geitenwollensok vegetarier zijn…

1,8
  4. Het eten was heerlijk! Het eten duurt lang maar dat komt omdat het vrij druk is, maar niet zo druk dat je elkaar niet kunt horen. Het is wel jammer dat ze geen Griekse muziek draaien hier maar gewoon de top 40. Het eten was vrij veel als je een schotel neemt om te delen als je een voorgerecht neemt. Oftewel een aanrader om een keer te proberen, het is het geld waard.

5. Slechste eten wat ik ooit gehad heb bij een griek. Sardientjes die niet gaar waren, brood erbij was niet te eten. Bediening was alles behalve goed, krijg je een menu wat je niet besteld hebt en heel onvriendelijk. Allen zaten we opeen geperst voor zoveel mogelijk volk binnen te krijgen. We waren met 8personen die een volgende keer vriendelijk bedanken. NOOIT MEER!

1,1
  6. Slechtste ervaring ooit meegemaakt, onvoldoende geschoold personeel, rekening voor je op de grond gooien. Alles dicht op mekaar geprakt, personeel maakt fouten met de gevraagde menu's neerzetten. Keuken lawaai, schelden als je naar toilet gaat. Deze eigenaren gaan het nooit lang uithouden, dus nu maar zoveel mogelijk mensen op een kluitje zetten, zal niet meer vol lang zijn. Nooit meer. Waren met 8 personen die nooit meer zullen komen. En aan de vorige review te zien, velen met ons ook niet meer.

7. Wil je genieten van lekker Grieks eten dan moet je bij Saloniki zijn. Voor iedere smaak staat er wel wat op de kaart en wil je eens wat anders proberen aarzel niet om het te vragen, niets is voor deze eigenaars te veel.
    Buiten genieten van lekker eten is dit ook nog een heel gezellig restaurant met fijn personeel.
    Voor mij de beste griek in omstreken.

8. Met een aantal vriendinnen Saloniki besteld. Helaas waren onze menu’s niet zoals we verwacht hadden.
    Slappe sardientjes, slappe friet, droge Griekse rijst, geen vissaus bij de visgerechten en een zeer aparte smaak aan de salade.
    Prijs/kwaliteit verhouding is dus niet juist.
    Jammer dat we dit op deze manier moesten ondervinden, aangezien er meerdere mensen ons hadden verteld dat we daar echt eens eten moesten bestellen.
    Sorry Saloniki, voor ons dus geen 2e keer dat we bij jullie bestellen.

2,6
  9. Heerlijk Grieks gegeten, zeer grote porties maar erg lekker.
    Heel vriendelijk personeel dat zelfs in de drukte van Carnaval tijd had voor een praatje.
    Aanrader!

10. Ik heb zondag gegeten het was druk personeel heeft hard gewerkt eten was erg smaakvol een goede aanrader!

11. Afgelopen zondag daar geweest: de tapas “de luxe” besteld, super veel variatie en alles was van kwaliteit.
    Top personeel, snel en aardig.
    Zeker een aanrader!

12. Vandaag weer geweest altijd super lekker. Maar de bediening was echt niet goed.
    Gewoon 4 keer moeten vragen om de tafel af te ruimen en het eten in te pakken wat over was., iedere keer ja ik kom en... niets
    We wilde nog een toetje bestellen maar daar hebben we maar vanaf gezien.
    Dit is geen krtiek maar meer een tip want ik kom zo graag bij jullie en heb nu gewoon een naar gevoel ervan.

13. We hadden gereserveerd om 19:00. We waren er mooi op tijd, laten ze ons eerst een kwartier wachten op een tafel. Moeten we daarna een half uur wachten voordat de bestelling wordt opgenomen. Daarna nog een uur gezeten, maar geduldig blijven wachten omdat het tamelijk druk was. Heeft de jongen die onze bestelling opnam, niks doorgegeven. Dit werd pas verteld toen ik ernaar vroeg. Echt hele slechte communicatie en enorm slecht personeel. Over het eten kan ik niks zeggen, want dat hebben we nooit gekregen.

14. Eten niet slecht. Je merkt dat vaste gasten voorrang krijgen en meer krijgen, dat is jammer. Leuke ligging, maar de sfeer is niet gezellig. Erg veel lawaai!
    Was vroeger beter.

5,7
  15. Mooi restaurant! Met super personeel eten is heerlijk, ook de sfeer is top. Een dikke 10

16. Het restaurant is erg mooi, en schoon. Het personeel is beleefd en behulpzaam. En de kwaliteit van eten is uitstekend 10⭐️

17. Heerlijk eten, lief personeel en een fijne sfeer om te eten! 100% een aanrader!!

18. Vanavond, heerlijk geeten in Echt.
    Heerlijke goulasch soep!
    Dus een absoluut uitstekende kok.
    Bediening is prima voor elkaar.
    Minder punt, is het rumoer vanuit de omringende tafels, het staat allemaal dicht op mekaar.
    De borden zijn fors, en goed (te) vol (prijs is er ook naar)
    de meeste mensen zullen het niet weggewerkt krijgen, ik ben een goede eter, maar opeten lukte me niet.
    Zou het kunnen? Kwart minder op het bord, ook 4 of 5 euro van de prijs?

19. Gerrion claessen

Zoals altijd, was het weer heerlijk, en lekker rustig op woensdag.

20. A. Peters

De laatste tijd proberen ze te veel mensen binnen te krijgen op een avond. Dit zorgt ervoor dat de wachttijden lang zijn, er geen sfeer is en je de buren niet eens kan verstaan. Jammer, was in het verleden beter!

5,3
  21. Vincent Hofman

Vroeger kwamen we vele malen eten bij Saloniki. Er waren altijd grote porties eten, goed bereid vlees en een top service.
    Helaas beleven wij dit de laatste tijd iets anders. De wachttijden worden steeds langer, de service wordt minder en het eten gaat kwalitatief achteruit. Hopelijk wordt hier iets aan gedaan, want we kwamen hier vroeger met veel plezier!

5,5
  22. Vertaal van English naar Nederlands

Regelmatig hier gegeten dit is een van de beste griekse restaurants in de omgeving. Alles is top van eten tot het drinken van ambiance tot prijs kwaliteitsverhouding. De porties zijn groot zoveel dat je het bijna niet op krijgt.
    Het is er in het weekend druk dus je kunt het beste reserveren.

23. Zo'n drie keer wezen eten. Altijd druk! De kwaliteit & service is constant en men vergeet niet te investeren in de entourage. Absolute aanrader.

24. Rick 627 punten

Gisteren met een groep wezen eten bij Saloniki. Allereerst wil ik even gezegd hebben dat ik geen grote fan ben van Grieks eten; ik vind het wel lekker, maar kies het niet als eerste uit op het moment dat ik ga uit eten. Toch kan ik niets anders zeggen dan dat ze me gisteren positief hebben verrast. Het vlees wat ik kreeg was mals en kwalitatief goed. Daarnaast lekkere frietjes, voldoende en lekkere verse salade, heerlijke tzaziki..... kortom goed gegeten voor een schappelijke prijs.
    Vond het restaurant zelf trouwens binnen erg gezellig ogen. Jammer dat ze maar zo'n klein terras aan de voorzijde hebben, zeker met dit lekkere weer.

25. Wij zijn sinds de opening van Saloniki vaste gasten van onze "achterbuurman", en nog steeds naar alle tevredenheid.

Als er in de afgelopen jaren iets niet helemaal naar onze zin was werd dat meteen geregeld.

Je kunt het beter zeggen dan achter de rug om liggen te kletsen, zoals zo vaak te horen en te lezen is, wees dan eerlijk en geef iemand een faire kans om het op te lossen.

Wij hebben het al meer dan 10 jaar in "ons"grieks restaurantje naar onze zin...

Eten en drinken en bediening prima en vriendelijk. Voor een avondje rustig en lekker tafelen zonder stress kom dan hier heen.

Voor de snelle en gehaaste eter hebben we ook een tip! 200 meter verderop ligt een friture, daar kun je SNEL iets naar binnenslaan, hier bij Saloniki kom je voor de sfeer en de rust om te genieten van de Griekse keuken...

Vooral zo doorgaan...

26. Heerlijk gegeten bij restaurant saloniki. Super eten en vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is top!!

27. Een fijne Griek met super eten. Ook de bediening is attent en vriendelijk, net als de eigenaren!

Kom hier graag!

28. A,Hendriks

Eten met 7 personen. 3x volledige hoofdmaaltijd retour. 1x halve maaltijd retour. Bij herhaling verzocht om de tafel schoon te maken. Er werd niet gevraagd wat we wilden drinken. Op de vraag of alles gesmaakt had werd vanzelfsprekend negatief geantwoord. Reactie van het personeel (overigens in aanwezigheid van de bazin) was dat we van het huis een drankje konden krijgen. Volslagen belachelijk. Volledige rekening onder protest betaald. Naderhand via de site opnieuw een klacht ingediend: geen reactie ontvangen. Conclusie: vooral niet naartoe gaan!

1,8
  29. Leuk en sfeervol restaurant!! Het eten is super voor een goede prijs. Aardig en gezellig personeel, willen altijd het beste voor de klant. Zeker de moeite waard voor een leuke avond en lekker eten. Vooral de scampi's zijn aan te raden!! 😊

30. Héérlijk eten, vriendelijk, vrolijk en knap personeel, top service, ontzettend gezellig, een restaurant voor de hele familie, het eten is altijd genoeg (vaak te veel), prijs / kwaliteit is goed!

31. Super lekker gegeten gisteren, alles was perfect van voorgerecht tot nagerecht. Aardig en knap personeel, zijn allemaal gastvriendelijk en begripvol. Er hangt een gezellige sfeer, mede door de baas en bazin. De schotels zijn erg groot dus de prijs/kwaliteit verhouding is ook goed. Ik beveel dit restaurant zeker aan!

32. Krap, ze willen daar te veel mensen in een te klein restaurant, als je naar het toilet wil met een cowboydeur moet je eerst iedereen laten opstaan, het is er goedkoop maar niet goed en uiteindelijk smaakt het allemaal hetzelfde, bediening kijkt je van de tafel af zodra het voer is geserveerd, beter iets meer betalen volgende keer en naar iets anders uitkijken. Ik zal er nooit meer heen gaan, ze hebben het te hoog in de bol gekregen daar! Datum 18 maart 2016

3,4
  33. Ik kom regelmatig bij dit restaurant, in het weekend is het er druk en moet je reserveren. Het is een mooie gerenoveerde en schone zaak. De aphrodite schotel en de picilia zijn heerlijk. Als je metaxa besteld komt de eigenaar deze persoonlijk brengen. De moeite zeker waard. Eten is altijd vers en de bediening heeft ondanks de drukte oog voor detail en haar klanten.

34. Prima Grieks restaurant!! Ruim voldoende porties (altijd verse vis en mals vlees van goede kwaliteit). Heb er al vaak gegeten, en ben nog nooit teleurgesteld. Snelle en attente bediening. Wel van tevoren reserveren, want het is er vaak druk. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

35. Ongelooflijk negatieve ervaring gisteren: we komen binnen, er is een tafeltje vrij in de serre. We zitten er al een tijdje. Komt opeens een bediende met een bordje in zijn hand: gereserveerd. Hij zegt dat we weg moeten, want de tafel is gereserveerd. Huh? hoe kan dat nou? Je komt net met dat bordje aanzetten en toen we kwamen was nergens iets van reservering te bekennen. Zonder ook maar iets van begrip volharde hij dat we weg moesten, ondanks onze steeds bozer wordende opmerkingen over klantvriendelijkheid. Kortom: we zijn natuurlijk niet ergens anders gaan zitten, maar boos weggelopen. Hier komen we nooit meer. Wat een klantonvriendelijke bediening.
    PS: er waren nog andere tafels vrij. Waarom hij per se onze tafel wilde claimen, blijft ons een raadsel. Maar zo ga je niet met klanten om.

36. Talitha

Gisteren afgehaald bij Saloniki in Echt. Gemiddeld komen we er 1x per jaar voor het afhalen. Want het is zooo lekker! Besteld nr. 3 Tzaziki, 31 Rijst met Griekse tomatensaus, 39 Suvlaki en 40 Suzuki schotel. Er was, van mijn kant, iets fout gegaan met de bestelling. Daar werd ten eerste bot op gereageerd door meneer zelf, door een hoop Grieks gepraat, waar ik niets van versta. Bij het thuis komen, bleek dat de helft van mijn producten er niet bij zaten! Nr. 31 Griekse rijst ontbrak, samen met de bestelde en betaalde nr. 39 Suvlaki. Zie nu maar eens je gelijk te krijgen. Toch de volgende keer maar eens naar de concurrent.

37. Heerlijk en genoeg eten, veel keuze en een mooie prijs. Genoeg bediening maar missen allemaal een goed tafel/gast inzicht. Aandacht gaat teveel uit naar nieuw binnengekomen klanten. Aandacht naar zittende klant verwaterd te snel. Sfeer is goed maar tafeltjes net te kort op elkaar. De oude rokersruimte moet snel verdwijnen want deze is echt ongezellig of reserveer deze voor gasten met kleine kinderen. Al met al een goede kwaliteit voor een goede prijs. Mist toch wat echte Griekse gezelligheid.

38. Lekker eten, gezellige en vrolijke bediening. Heerlijk was het...

39. Goede Griek met lekkere authentieke Griekse gerechten voor een goede prijs. Service is ruim voldoende, ietwat weinig privacy doordat tafels dicht op elkaar staan. De porties zijn soms wel erg groot

40. Prima eten met een goede prijs /kwaliteitverhouding. De bediening liet lang op zich wachten en de bestelling werd niet goed verwerkt. Dat aspect is dus onvoldoende. De sfeer is ok, maar je zit wel vrij dicht op elkaar.

41. Zeer gezellig restaurant, waar je heerlijk kunt genieten van de griekse keuken! Ik kom hier vaak en het is altijd top. Leuke eigenaren en vriendelijk personeel. Saloniki tot de volgende keer!!

42. Nikki 511 punten

Saloniki is wat mij betreft het beste Griekse restaurant in de omgeving van Echt-Sittard. We eten hier meerdere keren per jaar (vaak met z'n tweeën of met familie/vrienden). Het is er altijd uitstekend. Vriendelijke en attente bediening, gezellige sfeer, heerlijk eten, royale porties.
    Minpuntje: je moet op drukke avonden altijd reserveren en het kan er bij drukte nogal lawaaiig zijn. Verder is alles gewoonweg super en kijk ik al uit naar een volgende etentje bij Saloniki !

43. Deborah Zelissen

Wij komen hier altijd graag eten. De gastvrouw en heer zijn altijd zeer vriendelijk en gezellig en ook het eten is niets op aan te merken!

44. Het eten was niet zo buitengewoon goed als ik bij de eerdere recensies lees, eerder middelmatig. De salade een beetje droog, de saganaki te lang gebakken, de aubergine niet lekker gekruid. Er mogen wel wat meer vegetarische gerechten op de kaart. De bediening was aardig maar de tafeltjes staan erg kort op elkaar waardoor je weinig privacy hebt.

6,5
  45. Zaterdag avond om 18 uur gebeld of er een tafel beschikbaar was om 20 uur voor 2 pers. Er werd geen naam gevraagd dus we waren wel een beetje bang dat er toch geen plek was gereserveerd. Bij aankomst was het erg druk maar gelukkig wel nog een tafel voor 2. Heeft zeker 15 min geduurd voor we een wijn/menu kaart kregen dus geen goede eerste indruk. Maar zodra we wat te drinken hadden besteld en de gratis ouzo hadden gekregen verliep de service naar behoren. Het eten was zeer lekker en grote porties. Service was zeer vriendelijk. Heerlijke avond gehad.

46. John 11 punten

Reeds enkele keren zeer goed en gezellig gegeten. Met grote groepen maar ook in een klein gezelschap. Steeds is de sfeer zeer goed. Over service van zowel het personeel als ook van de Eigenaar is niks te klagen. Belangrijk is dat iedereen gelijktijdig wordt voorzien van een heerlijk warme maaltijd. Wat zeer positief is dat ook groepen welkom zijn en tijdig worden voorzien van spijs en drank. Samenvattend: Ga zo door!

47. John Schiffer

48. Reeds vele jaren gaan wij elk jaar met kerst met de vriendengroep eten bij Saloniki. Elk jaar is het eten weer super en is de sfeer uitmuntend waarbij de gastheer Juliano een grote positieve rol speelt.
    Daarnaast vind ik het positief dat je niet direct gebonden bent aan de gerechten. Wil je bijvoorbeeld een andere salade of een ander stuk vlees inplaats, dan is dit zonder problemen mogelijk.
    Kortom raad ik Saloniki bij iedereen van harte aan!

49. ik

50. 22 mei Duitsland-Griekenland, gekeken bij Saloniki. Natuurlijk tijdens de wedstrijd super gegeten met als absolute topper de sardientjes. Heb op veel plaatsen sardientjes gegeten maar deze staan met stip bovenaan. Jammer van de Griekse nederlaag....

51. Ella Reijans

Tot nu de lekkerste griek waar ik gegeten heb.En zeker niet de laatste keer. Complimenten aan de kok. De smaak is perfect, de mosselen, inktvis,en scampi ''s waren heerlijk en vers. Het personeel vriendelijk en verzorgd. De sfeer is er gezellig, en alles ziet er netjes uit. Wat ik ook nog fijn vind is, dat je niet hoeft te bestellen wat er op de kaart staat, maar wat je zelf wilt eten en zeker wilt proeven. Ze geven ook goed advies, wat je er het beste bij kunt drinken. Dus die droge witte wijn is ook het lekkerste bij de visgerechten. En wat de prijs betreft, is het zeker niet te duur. Zodra ik weer in Echt ben, ga ik zeker weer die scampi''s eten, met die heerlijke saus. En dan weer een doordeweekse dag, dan is het niet zo druk.(wat een goed teken is).

52. Prima restaurant. Het eten is consistent altijd goed. Hoeveelheden zijn perfect (mag zelfs iets minder). Het is er ook bijna altijd lekker vol waardoor de sfeer ook prima is.
    Enige minpunt vind ik de bediening... die is wisselvallig. Gisteren bijvoorbeeld was ik klaar met eten (borden al netjes opgestapeld etc)... maar niemand kwam de spullen wegpakken. Duurde nog zeker 20 minuten tot een gedeelte meegenomen werd. Vervolgens niemand die je komt vragen of je nog iets wilt drinken. Ik wilde de rekening vragen, maar er was niemand in de buurt die even omkeek. Na een 20 minuten zelf maar naar de bar/balie gegaan om daar te betalen.

Desalniettemin kom ik hier graag.

53. Gisteren super lekker gegeten! Sfeer was perfect. Zeker een aanrader!!!!

54. Lekkere, degelijke en gezellige griek!
    Enig (min)puntje is dat je eigenlijk altijd moet reserveren van te voren, want 9 van de 10 keer is het restaurant helemaal vol...wat voor hun natuurlijk een zeer goed teken is. Voor de rest: lekker, gezellig en goed eten!

Daarnaast, de prijs / kwaliteit verhouding is gewoon super!
    Heerlijk, (veel) goed grieks eten voor een prijsje...daar ze je U tegen! Aanrader!

55. Erg leuke en vooral gezellige zaak met lekkere gerechten. Wel even reserveren van tevoren want het is er vaak druk. De bediening is TOP.

56. FI was on sunday night in saloniki restaurant , and it was very busy, personel it was very fast and after we get a very special meal . I know were I must be next time for a good food when I'll in nederland. Se you soon.. :-))

57. Het eten is hier gewoon goed, wellicht de betere griek in de regio.

De bediening en gastvrijheid is wel een rad van fortuin. De eigenaar krijgt het niet voor elkaar om een konstante kwaliteit in service en bediening op te zetten. dat begint met het personeel maar zeker de eigenaar zelf heeft zijn mindere dagen waar hij erg ongeinteresseerd of zelfs bot overkomt.

Na de verbouwing heeft de eigenaar en zijn echtgenote (?) veel van de bediening overgenomen waarmee het in het algemeen wel beter is dan in het verleden waarbij het leek of tieners rechtstreeks van de straat kwamen om in het restaurant te werken.

Samenvattend absoluut een betere griek met top gerechten. Met de bediening moet je een beetje geluk hebben. De ambiance is na de verbouwing in ieder geval top.

58. Heerlijk restaurant! Heerlijk eten en altijd te veel! Koffie of ijsje na, altijd smakelijk. Ik kom hier graag en het is altijd naar wens. Alleen al de dames in de bediening zijn een feestje!

Zeker een aanrader!

59. Goed restaurant, heerlijk gegeten!

60. Anja Koren-Ubachs

Al zo vaak te gast geweest bij Saloniki, altijd goed, altijd fijn ontvangen, alles kan.

Super!

61. Zeer fijn restaurant, lekker gegeten.
    En een restaurant zoals Saloniki waar je eens vaker iets langer moet wachten op je eten, kan maar 1 ding betekenen. Dat er veel mensen op een goed restaurant af komen...... Saloniki, hou het zo en ga zo door met het goede eten en zeker de goede gastvrijheid.....

62. tom

63. Absoluut niet voor herhaling vatbaar! Normaal gesproken als je een schotel besteld bij een griek is dit meer dan genoeg, maar hier was de schotel niet al te rijk gevuld. Het enige wat goed smaakte waren de frieten. De gyros was smaakloos en de rest van het vlees was niet eens helemaal warm en we kwamen er op de helft achter dat de grotere stukken vlees van binnen nog roze waren. Het eten was dan wel goedkoper dan bij vele andere Grieken, maar ik betaal liever wat meer voor lekker eten dan voor dit. Eens en nóóit meer!

1,5
  64. justin

65. jessica

66. Erg leuke en vooral gezellige zaak met lekkere gerechten. Wel even reserveren van tevoren want het is er vaak druk. De bediening is ene keer goed en andere keer niet.

67. Wij komen hier al jaren en eten altijd heerlijk. Ik kan restaurant Saloniki aanbevelen. Vooral op gebied van persoonlijke benadering van de eigenaar en personeel.

68. Bij binnenkomst ontzettend druk. 18.00 uur gereserveerd, 18.15 pas aan tafel, wel al ouzo gekregen aan de bar. Meteen kaart gekregen en drank besteld. Dat staat zo op tafel. Er wordt een aantal keer gevraagd of er al keuze is gemaakt, ik vind dat erg prettig. De voorgerechten staan binnen een mum op tafel. Het wachten op de hoofdgerechten duurt hierna een heel stuk langer. Maar zo konden de voorgerechten al lekker zakken. Omdat we met vrienden uit eten waren geen probleem, we waren lekker aan het kletsen. En hoefden niet lang droog te staan, het personeel loopt vaak langs.

De porties waren groot, ook van de voorgerechten. Ik heb nog nooit iets van mijn hoofdgerecht laten staan, maar ik kon gewoon niet anders. We zaten met zijn 4en ook allemaal echt overvol. De porties mochten van mij wat minder groot.

De porties en prijzen zijn wel in prima verhouding!

Ik ben een honkvaste klant, want ik vind het zonde als ik ergens anders ga eten en ik lust het niet (en dat heb ik vaak).
    Alles smaakte goed en lekker.

69. Na veel recensies te hebben gelezen, zelf maar eens gaan uitproberen. Bij binnenkomst valt meteen de enorme drukte op, worden wel meteen opgevangen en door tijdige reservering ook meteen voorzien van tafel, ouzo en karafje wijn. Tijdens het neuzen in de kaart worden wij vier keer gevraagd of wij inmiddels een keuze gemaakt hebben. Na ca 40 minuten wachten wordt eten snel geserveerd, na vijf minuten proeven kijken wij elkaar aan....... toch niet het verwachte kwaliteitsverschil... een doorsnee Grieks restaurant, meer niet! Klacht inzake de kalfsschenkel wordt wel ter harte genomen en wij kunnen op kosten van huis nog iets na bestellen. Wij zijn er nu echt van overtuigd, het geeft nauwelijks kwaliteitsverschil bij de Griekse restaurants.

70. Super lekker! Goed eten, kwaliteit is superieur en kwantiteit is ook naar behoren! Een echte aanrader voor lekker eten en gezellig zitten!

71. Wow, we waren er al een tijdje niet meer geweest, maar wat een verandering! Het restaurant is compleet verbouwd, en wel tot in het kleinste detail. We hebben er heerlijk gegeten, werden door de bediening echt verwend en de gastheer en gastvrouw boden ons nog een drankje aan(nadat we er al genoeg op hadden). Al met al heerlijk getafeld voor een fijne prijs. Chapeau, Chapeau!

72. Alles war super, wir haben dort unsere Hochzeit gefeiert! Essen ist super, Service - perfekt. Die Bedienung war klasse, nur zur Empfelen!

73. Vandaag voor het eerst in dit restaurant met 8 vrienden gaan eten. Het eten was heerlijk, de bediening prima.

Absoluut een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Bij het afrekenen was nog een leuke verrassing. De prijs was zeer redelijk.

74. Stephanie

Ik heb al in vele Griekse restaurants mogen eten, maar uiteindelijk is dit toch nog altijd het beste!

Het eten is er heerlijk, bediening prima en gastheer en gastvrouw zijn erg behulpzaam en altijd even vriendelijk om een praatje met je te maken.

75. Woooww wat een super restaurant is dit geworden zeg!

Heel erg mooi verbouwd en het eten is nog altijd even lekker!

Het personeel is aardig en behulpzaam, je wordt er uitstekend bediend!

Zowel baas als bazin zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.

Kortom super zaak!

76. Wij zijn erg tevreden over dit eetcafe! Lekker gegeten voor redelijke prijs.

We komen hier regelmatig. En zullen we absoluut zeker blijven doen. De bediening is aardig en doen hun werk goed. Ook de gerechten zijn voortreffelijk te noemen. Zeker een aanrader!

Ga zelf ook eens naar binnen en overtuig je van de kwaliteit en service!

77. Het was alweer heerlijk en supergezellig. Het lijkt alsof je in Griekenland bent, net zo gezellig en heerlijk Grieks eten, ook de eigenaren zijn super, mijn complimenten! Tot gauw!

78. Onze complimenten voor de verbouwing. In een woord geweldig. Super eten en heel fijne en vriendelijke bediening.

79. Na de verbouwing is het er leuk vertoeven. De bediening is goed en vriendelijk. Het eten en drinken is prima verzorgd.

Dir restaurant is zeker een aanrader waard.

80. Fred 12 punten

Wat is het mooi geworden, prachtig verbouwd.

Het eten is perfect, heerlijke Griekse gerechten.

Mijn favorieten zijn de sardientjes en de kalamares.

We waren met een groot gezelschap. Iedereen heeft zich uitstekend geamuseerd in een prima sfeer.

81. Pierre

82. Albert en Joyce

Een heerlijk Grieks restaurant.

Het is sinds kort verbouwd ( nog niet helemaal klaar ). Maar nu is het niet alleen een lust voor de maag maar ook voor het oog.

Zeer goed eten, zeer vriendelijk personeel.

Gewoon "super".

Kan ik iedereen aanraden.

83. Eten was te zout, salades prima, prijs veel te hoog in verhouding tot de kwaliteit.

84. Inge 23 punten

Gezellige sfeer, maar toch een paar minpuntjes. Hoewel het eten prima is, was het de eerste tijd na de opening toch wel beter. Vaak vergeten ze iets van je bestelling te serveren en het is er meestal vrij koud (niet het eten, de 'kamertemperatuur').

Ben er al heel vaak geweest, vanaf het begin en het is nog steeds prima.

85. In een woord: "Geweldig"!

Voor herhaling vatbaar.

86. Ben in het verleden vaak bij Saloniki gaan eten en zeker voor herhaling vatbaar! Vriendelijke bediening en zeer lekker eten. 1x bij een concurrent geweest, maar die kon niet tippen aan Saloniki!

Misschien vanavond toch maar weer reserveren?

87. Ben al vele malen bij Saloniki geweest en ik vond het voortreffelijk, alsof je in Griekenland bent.
    Het gemoedelijke, de sfeer, de leuke bediening en het geweldige eten.
    Ga zo door en ik ben een van de vele die nog vaak zal genieten bij Saloniki.

88. Dat was eens maar ook nooit meer!

1,5
  89. Wij hebben hier heel goed gegeten, Schotel voor 2 pers. besteld was heel lekker, ook de salade die er bij geserveerd werd was goed te noemen erg lekker allemaal ook zeer goed vlees! Niets te klagen.

90. Heerlijk gegeten en gezellig nagetafeld. Super restaurant!

91. Loes77 370 punten

Een van de betere Griekse restaurants in Limburg. Aardige bediening, prima eten. Wat wil je nog meer...

92. Hanneke

Heb een tijdje geleden hier met een groep vrienden gegeten en het eten was voortreffelijk, de sfeer uiterst gezellig en het personeel hartelijk en behulpzaam! Volgende week gaan we weer, dus het was zeer zeker voor herhaling vatbaar!

93. Nathalie

Uit ervaring weet ik hoe gezellig het is om bij Saloniki te eten.

De negatieve reactie`s kunnen best na waarheid zijn, maar dit is wel verleden tijd. Er is een periode geweest dat de uitbater in Griekenland zat bij zijn doodzieke vader. Toen waren wij ook gaan eten en liep het niet zoals de uitbater bediend en verzorgt.

Die bloembakken gaan er misschien wel komen want zoals jullie kunnen zien wordt de zaak van boven naar beneden gepimt.

En nee, ik ben geen familie, ik ben een goede klant die met regelmaat terugkeert alleen al voor de souvlaki.

Frank, Nathalie & Snowy.

94. Kom al jaren in dit "Restaurant Saloniki" en altijd tot grote tevredenheid! Qualiteit van het eten is fantastisch, ruim voldoende en goed betaalbaar! Wat ook zeer belangrijk is..... de hygiëne in de keuken en dat weet ik uit zeer betrouwbare bron!!!!

Over de bediening van zowel de uitbater, zijn vrouw en het personeel alleen maar lof!!!

Vaker heb ik vrienden, familie en kennissen meegenomen en ook zij waren super tevreden.

Ik kan alleen maar zeggen..... ga zo door "Saloniki! " tot gauw!!!

95. Na enkele negatieve ervaringen in dit restaurant (ongeinteresseerde bediening, het verkeerde eten gebracht, ongaar vlees, een eigenaar die een tafel naast ons met zijn vrienden zit te kaarten en zich verder nergens om bekommert) hebben we vanavond een nieuwe poging gewaagd en tot onze verrassing: het eten was super, de bediening heel vriendelijk en attent en alles stond snel en correct op tafel.
    Het enige aandachtspunt van ons voor de eigenaar: plaats een paar plantenbakken tussen de tafeltjes voor twee, want het is heel vervelend als je denkt met je lover een romantisch etentje te hebben en je zit bovenop de tafel van je buren, je hoort hun gesprek mee en je weet dat zij ook jouw verliefde praatjes kunnen horen.
    Dus snel een paar hoge planten op de afscheiding en wij komen terug! En ook onze vrienden, naturlijk!

96. Voorgaand zijn beslist allen familieleden en vrienden van de uitbater! Het is gewoon 10 keer niks!!

97. Al diverse keren heerlijk gegeten. Leuk en gezellig restaurant. Goed en veel eten voor niet te veel geld.

98. Nico de GRIEK

Vorig weekend alweer lekker gegeten Een dikke 10 voor jullie!!!

99. Als vegetariër is de keuze bij veel restaurants vaak beperkt. De eigenaar en kok haalde alles uit de kast om voor ons iets heerlijks op tafel te zetten. Het eten was gevarieerd en orgineel en smaakte bovendien verrukkelijk. De bediening was zeer vriendelijk ondanks de drukte hoefde we niet lang te wachten. Hier gaan we zeker vaker eten.

100. Zondag 25 november 2007; We hadden telefonisch een tweetal afhaalgerechten v/d grill besteld.
    Bij het ophalen van de gerechten heb ik nogmaals mijn bestelling herhaald Dit werd door de eigenaar bevestigd met OK.
    Bij het thuiskomen bleken de salades niet conform bestelling te zijn, en merendeel van het vlees was niet helemaal gaar.
    Al met al waren we zeer ontevreden.

1,3

Volgende pagina