Hier zie je hoe de meningen over de De Beuk verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Fam.Scholing

We hebben een fietstocht gekombineerd met een heerlijke High tea, heel gezellig opgediend en lekkere gerechten. Een echte aanrader.

2. ErIk Sneller

Goede aandacht voor de kwaliteit, klant en sfeer. Ze nemen op en aanmerkingen heel serieus en komen direct met een nieuw stuk vlees in mijn geval. Voor een kenner een aanrader, vooral de producten uit eigen hand gerookt. Klasse!!

3. Op Koningsdag hebben ook wij Beukenootjes gegeten bij de Beuk. Het was erg druk, maar ondanks dat hebben wij heerlijk gegeten! De bediening is erg attent. De glazen werden goed in de gaten gehouden en ook een aantal keer is gevraagd of alles naar wens was. Wij hebben een super avond gehad, bedankt!

4. Vanavond bij de beuk gegeten. Ondanks dat het zo druk was, er super gegeten. De bediening was super vriendelijk en attent! Ook het eten was super lekker! Zeker een aanrader! Dat concept de beukenootjes is zeker weten super!!

5. Henk en Jannet Enoch

Opnieuw heerlijk gegeten bij De Beuk. Wat een goed concept die Beukenootjes. Heerlijk om van alles te proeven en alles smaakt even lekker. Een aanrader in de regio!

6. binnenmars

"Beukennootjes" gegeten. Grote keuze. Steeds een kleine hoeveelheid na ieders behoefte, waardoor we veel verschillende gerechtjes konden proeven. Welke ook dan ook nog eens heerlijk smaakten! Gezellige afsluiting met onze vrienden op Koningsdag.

7. Gegeten bij De Beuk. De bediening was niet attent. Er werd vergeten onze bestelling op te nemen en we moesten zelf vragen om een nieuw drankje. Het eten werd lauw opgediend. Het vlees was redelijk maar de groenten verlept en smakeloos. De patat zelfs koud. Pas bij het afrekenen werd ons gevraagd of het naar wens was.

1,1
  8. Annet Dubbink

Paasbrunch mogen nuttigen. Werkelijk geweldig voor mekaar. Teveel lekkers om op te noemen en ook aan de kleintjes is gedacht. Ook voldoende ruimte voor rolstoel. Dus van ons een dikke voldoende.

9. Vanavond heerlijk met manlief, schoonzussen en zwagers Beukenootjes gegeten. Wat zag het er allemaal verzorgd uit elke keer weer een verrassing op wat voor bordje of in wat voor potje het geserveerd werd. Een echte aanrader.
    En... begin op tijd!!! Dan kun je een hele avond genieten van heerlijke gerechten.

10. Gisteravond heerlijk beukenootjes gegeten bij de beuk. Het smaakte heerlijk (complimentjes aan de kok). Ook zag alles er netje en mooi uit. Heerlijk warme sfeer. De bediening was ook goed, soms duurde het een beetje langer. Het is zeker de moeite waard om vaker te doen.

11. Samen met broers en schoonzussen "Beukenootjes" wezen eten. De heren dachten niet genoeg te krijgen met allemaal kleine hapjes, maar het was meer dan voldoende en allemaal super lekker. En normaal zitten ze nooit zo lang aan tafel maar nu van half 7 tot half 11, dus een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar als over een tijdje er weer andere gerechten op De Beukenootjes kaart staan. We gaan zeker nog weer en raden dit ook anderen aan.

12. Vanavond heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant De Beuk Den Ham (ov). Echt een aanrader het beukenootjes concept. Complimenten voor de kok, bediening en gastvrouw.

13. Gisteravond met de ''dames'' heerlijk gegeten bij de beuk. Concept is super. Elke keer max. 2 gerechten. Kaart is erg gevarieerd. Alles wat ik geproefd heb was erg lekker. Echte aanrader om met een groepje te doen. Ik kom zeker weer!

14. Erna Heuver

De Beuk in Den Ham heeft een sfeervol vernieuwd restaurant. Wij hebben de heerlijke beukennootjes gegeten. Ontzetten leuk concept waarbij je steeds 2 gerechtjes besteld. Tijdens het eten maken ze de volgende gekozen gerechtjes klaar. Je mag net zo vaak bestellen als je wil. Aanrader zijn de garnalen, de zalmbonbon, de spareribs en het stoofpotje. De toetjes zijn fantastisch. Ook aan de kinderen is gedacht; speciale kaart en speelruimte. De bediening is uiterst vriendelijk, en de manier waarop de gerechtjes worden geserveerd is heel origineel. Onverwacht pareltje in Den Ham!

15. Zaterdagavond heerlijk gegeten bij de Beuk! Leuk al die kleine gerechtjes en origineel geserveerd. Je kunt nu gewoon van alles wat proeven. We hebben een super leuke avond gehad, alleen jammer dat de dikke frieten op waren.

We komen zeker nog eens eten.

16. Familie Haselhorst in spé

Heerlijk gegeten. We mochten er de hele avond over doen en dat hebben we ook gedaan. De bediening was zeer snel en meedenkend. Ik ben persoonlijk ook wel van vreemd eten en dat heb ik maar een héél klein beetje gemist. Een sushi bar met het oog op deze opkomende markt zou een idee kunnen zijn. Verder heel gevarieerd gegeten en heerlijke wijn gedronken.

Wij komen zeker weer!

Noot bij beoordeling; ik geef nooit een tien, want mijns inziens kan dit niet.

17. stel vriendinnen

Zaterdagavond heerlijk gegeten. Het nieuwe concept "beukenootjes", heerlijk, echt een aanrader. Lekker op je gemak alles uitproberen en voor een leuke prijs. Zelfs met kinderen ben je aan het goede adres, we gaan het zeker nog een keer doen met de kids!

18. Gisteravond "Beukenootjes" gegeten met schoonzussen en zwagers. Was in het begin een beetje wennen, maar het bleek heel goed te bevallen. Lekkere "kleine"gerechten, alle tijd om gezellig te kletsen, goede bediening! Lekker licht nieuw restaurant. We waren aan het eind echt lekker vol. Volgend jaar weer! Aanrader!!!

19. Vanavond heerlijk gegeten met de 2 kids! (5 en 7 jaar) Wij hebben genoten van de uitgebreide kaart van de beukennootjes! Voor de kinderen waren er leuke kleurplaten en speelgoed, top!

Echt een aanrader voor gezinnen met kinderen!

20. Freddie en Inge

Vanavond het nieuwe concept uitgeprobeerd: De Beukenootjes. Lekker onbeperkt van alles een beetje proeven. Per ronde 2 gangen per persoon. Een aanrader! Lekker en gezellig tafelen. Speciale wensen is ook geen probleem, goede service! We zaten propvol, haha!

21. Wat hebben wij heerlijk gegeten en de kinderen hebben zich enorm vermaakt met spelen, schminken en knutselen. Ook het dessertbuffet was helemaal af met bijpassende muziek en vuurwerk, een hele dikke pluim voor iedereen bij De Beuk.

22. Jan en Ada

Heerlijk gebruncht op 2e kerstdag. Prima prijs/kwaliteitverhouding en bijzonder veel keus.

23. Janine van der Veen

Super lekkere beukenootjes gegeten, heel gevarieerd, lekker!!! Een echte aanrader...! Ga zo door, succes!

24. Afgelopen weekend de Beukenootjes uitgeprobeerd. We hebben genoten van de lekkere gerechtjes!

25. Onlangs nieuwe concept geprobeerd: De Beukenootjes. Lijkt wat op tapas, maar dan anders. Veel bekende gerechten, maar dan in kleine porties (bv de bekende boerenschnitzel). Gevoel dat je niet zo gauw vol zit: we hebben er ruim 3 uur gezeten en gingen met voldaan gevoel naar huis: niet overvol. Op deze manier kun je allerlei gerechten proberen zonder dat er van alles moet worden weggegooid. Het meeste eten was van een prima kwaliteit. Kunt merken dat er zorg en aandacht aan is besteed. Tip: ik zou de piccolini's op de kinderkaart zetten: vinden kinderen heerlijk! Ook interieur was opgefrist. Kan hier en daar nog wat worden doorgevoerd. Kortom: zeker voor herhaling vatbaar!

26. Leuke, gezellige plek met lekker eten. Het beukennootjes concept is goed bevallen. Vriendelijk personeel, vlotte bediening.

27. Wij hebben vanavond lekker beukenootjes gegeten bij restaurant De Beuk. Het was super voor elkaar. Goede bediening en het eten was super. Echt een aanrader. Wij komen zeker terug.

28. Rien en Gerda van der Veen

Genoten van Heerlijke Hammer Beukenootjes! Leuk geserveerd, gezellige sfeer! Een aanrader voor een ontspannen avondje uit.. Complimenten voor De Beuk!

29. janneke,henk,zwaantje en gait

Een verrassende belevenis, beukenootjes; het nieuwe concept van de Beuk. Een avond vol lekkere gerechtjes.
    Een aanrader.

30. Henny Vrijlink

We hebben heerlijk getafeld bij "De Beuk" het nieuwe concept is een aanrader.
    Gezellig interieur, lekker ruim en licht, zeker voor herhaling vatbaar.

Bert & Jannie
    Gerrit
    Jan & Henny

31. gezin met 3 jonge kinderen

Heel lekker en gezellig gegeten. Voor onze 3 jonge meisjes was het ook een geslaagde avond. Lekkere kinder-beukenootjes, speelgoed om rustig te spelen, kleurplaten en ze mochten een cadeautje uitzoeken; geweldig. Voor ons heerlijk eten, vriendelijke bediening in een gezellige sfeer. Tot de volgende keer.

32. Zeer goede ervaring! Met het restaurant, buffet en nieuwe concept. Niets is teveel, onze gasten uit verschillende landen sturen wij door en er word met alles rekening gehouden en voor een heel vriendelijke prijs!

Wel erg mooi dat het restaurant is aangepakt, je zit er nu wat sfeervoller, ook als je met een kleinere groep bent. Top!

33. Wil de Brabander

Leuk dat nieuwe concept met de beukennootjes! En wat ziet het restaurant er mooi uit. Mijn complimenten!!

34. Olsman en vrienden

Heerlijk Beukenootjes gegeten. Een nieuw concept van De Beuk. Een hele leuke en gezellige manier van eten. Je kan van alles kleine porties proberen, en net zoveel als je wilt. Een aanrader!

35. Wilco en Henrike

Vandaag de introductie van het nieuwe concept meegemaakt. Zelf kleine gerechtjes kiezen; Nederlandse tapas! Heerlijk gesmikkeld van allerlei lekkere dingen. Fijne sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

36. Afgelopen weekend heerlijk gegeten met collega's. We hebben alvast een voorproefje gehad op de "Beukenootjes". Echt een aanrader! Bediening en sfeer super!

37. Peet en Maria Vis

Gezellige klantvriendelijke mensen, lekker gewoon. Het eten is goed en meer dan genoeg. Wij zijn benieuwd naar de nieuwe opzet van het restaurant. Veel succes en groetjes.

Een van de zussen uit Westland (je weet wel)

38. Gisteren heerlijk gegeten in De Beuk, het waren ouderwets grote porties op de manier klaargemaakt dat je een gevoel geeft dat men daar om zijn klanten geeft! Zeer vriendelijke bediening, een echte aanrader voor wie van lekker eten houd en de prijzen zijn zeer schappelijk. Wij komen hier gegarandeerd terug!

39. Ik had zaterdag 6 sept iets te vieren en deed dit samen met vrienden in restaurant de Beuk. We werden ontvangen in een gezellige ongedwongen sfeer. Het eten was heerlijk, wat je kan kiezen van een gevarieerde menukaart, met originele huisgemaakte gerechten. Mogelijkheden voor grote en kleine eters, want er zijn senioren porties en dit allemaal voor een betaalbare prijs. Gastheer en vrouw zijn spontaan en denken met je mee. Bediening is goed en vriendelijk en houdt voortdurend in de gaten of er voldoende op tafel staat. Omdat ik iets te vieren had, werd mijn nagerecht met veel vuurwerk opgediend. Geweldig! Dit was mijn eerste kennismaking met de Beuk, maar het is voor herhaling vatbaar. Als ik weer eens in de buurt ben, kom ik zeker nog een keer terug.

Betty uit Friesland.

40. Zonder reservering aangekomen en bijzonder welkom geheten in een gezellige ongedwongen sfeer. Heerlijk gegeten en zeker niet duur. Beslist een aanrader.

41. Nelly Ober- Hoen

Lieve familie Rosman,

Het was zo leuk iedere avond in jullie gezellige restaurant.
    We hebben genoten van de lekkere gerechten en van de gastvrijheid.
    We komen zeker weer terug naar Twente.
    En natuurlijk eten bij " De Beuk"

Volgens mij waren we 10 x bij jullie!!!
    Tot ziens,
    Nelly en Roel Ober.

42. Wij zijn met 7 personen wezen eten bij restaurant De Beuk, iedereen heeft er heerlijk en in een ongedwongen leuke sfeer gegeten en gedronken.

Zowel het vlees als de vegetarische schotel waren erg goed, er was voldoende en je kon meer krijgen dat was geen probleem. Dit is zeker een aanrader, en nog een keer de moeite waard.

Bedankt nogmaals en het was prima.
    Fam Wind

43. E van der vegt

Zeer goede kwaliteit prijs verhouding!! Heerlijk gegeten voor een aantrekkelijke prijs, bijzonder aardige mensen, goede bediening en kind vriendelijk!

44. Stefan van Pijkeren

Top restaurant, ondanks de drukte, alle tijd nemen voor onze kinderen, heerlijk gegeten van een speciale kaart van de dag. Probeer 't eens zou ik zeggen

45. Susanne Versluis

Wat zijn ze hier gastvrij! Ze nemen zelfs de tijd om een gesprekje aan te gaan, wij kregen een plattegrond kaart van de omgeving van Den Ham. We hebben heerlijk gegeten en ze serveren ruim voldoende. Ook de koffie die we als dessert namen zag er geweldig uit met een klein slagroomhoorntje. Wij bevelen dit restaurant van harte bij u aan.

46. j.nobbe

Wij hebben met 7 volwassenen en 6 kinderen een heerlijke ontspannen avond gehad, die goed verzorgd was.
    Wij hadden een buffet besteld voor ons gezelschap. Er was een overvloed aan voortreffelijk eten en de service was goed. Er was ook overleg indien dat nodig was.
    Voor onze kleinkinderen lagen er kleurtjes, tekenplaten, enz. klaar. Ze hadden het ook prima naar hun zin.
    Het restaurant zat vol, maar de sfeer was erg ontspannen en men had niet in de gaten dat er ook andere mensen waren. Ik had de indruk dat de andere gasten ook tevreden en ontspannen waren.

47. Twee maal gegeten bij De Beuk in Den Ham. Bediening was uiterst vriendelijk. Eten was gewoon goed. Er was meer dan genoeg. Er waren ook senioren porties.
    Het vlees en de patat waren erg lekker. Sla ook het dessert niet over, want dit is zeker ook een aanrader.
    Prijs kwaliteit is prima. Maar vooral de vriendelijkheid was iets wat je niet vaak meer tegen komt.

48. Op zaterdag, 1 februari 2014 hebben we voor 21 personen een salade/warmbuffet besteld bij De Beuk in Den Ham. Dit is ons bijzonder goed bevallen. We hebben het om 13.00 uur laten brengen bij een door ons gekozen gelegenheid. Het geheel zag er feestelijk uit. Het eten werd goed warm gehouden door branders. Het smaakte heerlijk. Onze familie komt van over ver en ze hadden er al een hele reis opzitten. Ze hadden best zin in eten en we zagen dat ze meerdere keren weer een bordje haalden. Iedere keer als ze bij ons langs kwamen hoorden we, 'lekker hoor'. Als toetje kreeg iedereen een puddinkje. Kortom alle lof voor De Beuk! We hebben al vaker in het restaurant gegeten. Altijd was het goed en lekker. Dus mensen, op naar De Beuk als je wat te vieren hebt, of als je gewoon eens lekker wilt eten. Voor de eigenaren van De Beuk is niets te veel. Prima service!

49. andra hellinga

We hebben met z'n tweeen heerlijk gegeten voor een prima prijs! Er was meer dan genoeg en het eten was veelzijdig. De gevulde paprika's smaakten verrukkelijk, de verschillende groenten nog lekker knapperig, frietjes idem! Er was één probleem: Omdat het zo lekker was, hebben we allebei wat te veel gegeten, maar ja.........zo gaat dat! Verhouding Prijs-Kwaliteit: Uitstekend. Service was heel goed. Ik had mijn jas en zonnebril laten liggen. Deze werden opgestuurd en ik hoefde pas achteraf de kosten te betalen! Uitstekende service dus! Dank!

50. Maarten

Vanavond met 5 gegeten op het terras, heerlijke spareribs en de anderen vonden het ook erg lekker. Wij hebben genoten.

51. Henk van den Brink

Wij hebben met een groep van 16 personen een meer dan voortreffelijk buffet gehad à 23,50 per persoon. Uitgebreid voorgerecht en heerlijk warm eten. Misschien had er wat soep moeten zijn en wat sla voor bij het warme eten.
    We komen zeker nog eens terug.

52. Eten al jaren bij de Beuk. Zeer goede kwaliteit , goede service , heel erg vriendelijk , maar bovenal de kwaliteit van het eten wordt zeer veel zorg aan besteed. Ga eens op een donderdag , dan is er 10 voor 10. Ervaar het zelf , en je doet het veel vaker. Vooral Hammer Flier is van harte aan te bevelen en de "rasp"patat is ook erg goed. Wat ons betreft hopen we nog jaren in de Beuk te gaan eten.
    Roel en Chrisje Post uit IJsselmuiden en staande op de camping "de Blekkenhorst"in Den Ham.

53. Afgelopen vrijdagavond hier met vrienden gegeten en het was prima. Het smaakte voortreffelijk. Goed gaar en met voldoende 'bijproducten' zoals rauwkost, warme groenten, patat etc. Het vlees met saus uit het Hammerpotje was lekker mals. De pangafilet viel ook erg in de smaak.

Er is een uitstekende service. De gastvrouw knoopt makkelijk een gesprekje aan, heeft er voldoende oog voor of er nog eten bijgevuld moet worden etc. Het tempo van uitserveren is precies goed, er hoeft niet nodeloos gewacht te worden.

De sfeer van het restaurant vind ik wat minder. Toen wij er waren was het rustig, dat kan dus een oorzaak zijn.

54. Beste mensen van de beuk

We zijn vrijdag 21 september bij jullie geweest en we hebben daar gedineerd en een aperitiefje genuttigd en het was echt een gezellige avond de sfeer was goed en het eten net zo zeer om daar tevreden over te zijn zelf zeg ik voor herhaling vatbaar en mocht u denken waar zullen we eens uit eten gaan dan zou ik u dit restaurant adviseren .
    Want dan weet u zeker dat u goed zit.
    Ze hebben ook nog een café en een grote zaal, ik zou zeggen probeer het een keer, en dan zult u begrijpen wat ik bedoel.

Groetjes
    Ray Delando en Froukje

55. Gert Hammel

Wij, mijn vrouw en twee vrienden hebben er afgelopen zaterdag gegeten en het was erg lekker ook is de kaart vernieuwd wat naar onze mening een zeer goede zet is. Mijn vrouw bestelde een steak van 250 gram waar ik ook van mee gegeten heb. Anna bestelde een hammerpotje dit was vlees in een saus en Herman bestelde net als mij gebakken lever met uien en spek (super gebakken lekker gekruid) als wij weer in de buurt van Den Ham zijn komen we zeker weer eten bij de Beuk.

Groeten uit Dokkem

56. We zitten in een huisje bij de louwrenshoeve en we wilden een hapje gaan eten. Even op internet en Eet.nu., het restaurant gevonden De Beuk in Den Ham. Hele goede bediening, vriendelijk en attent. Er was wel een gezelschap met veel mannen, die al een aardige borrel op hadden en veel lawaai maakten. Toen we hoorden dat dit hun laatste werkdag was en ze op vakantie gingen, dan mag je hem wel even raken toch.... Van de kaart gegeten en was zeer goed en men kijkt niet op een aardappeltje ofzo. Gaf ons weer eens het echte plaatselijke gevoel van een dorpje in de beste zin van het woord. Is dus gewoon aan te bevelen om daar te eten, dus doe deze maar, zit je goed. Gr Peet.

57. Gezellig, smakelijk, vlotte bediening, lekkere huisgemaakte gerechten, dessert erg mooi opgemaakt, wij komen vast nog een keer, ga zo door.

58. Op de dag voor moederdag was er een geweldige dagtocht georganiseerd met tandems. Neem je moeder mee op de tandem. Super origineel. Na iedere zelf uitgezette tocht door het prachtige twenteland werd uitgerust bij de Beuk, waar heerlijke hapjes en drankjes werden geserveerd. Als Poptroubadour mocht ik na de laatste ronde het diner muzikaal omlijsten. Echt gezellige mensen ontmoet. Er heerst een geweldige sfeer onder het personeel van De Beuk en de gastvrijheid is groot. Dat slaat over op het publiek. Ik heb me daar dan ook uitstekend vermaakt. Echt een aanrader.

Ik kom er met plezier weer.

Poptroubadour Arnoud Kas.

59. Donderdag weer geweest. Nu hadden ze de 10 voor 10 aktie.

Was weer heel erg goed. Dat het kan voor zo weinig geld. Je kon kiezen uit 10 gerechten voor maar 10 euro. Echt wel kwaliteit voor je geld.

60. paul friedrichs

Na een bezoek te hebben gebracht aan foto Konijnenberg zijn wij op zoek gegaan naar een goed restaurant, ... genaamd De Beuk. Vriendelijke ontvangst en zeer goede bediening door een uiterst enthousiaste gastvrouw. En dat was niet het enige, ook de door ons gekozen maaltijd uit een gevarieerde menukaart, overtrof onze verwachting. Ons advies is, als u honger hebt, breng ze een bezoek.

Met vriendelijke groet uit Leeuwarden.

61. Wij hebben bij de Beuk gegeten en vonden het super.

Mijn varkenshaas was nog mooi rose. (zoals het moet)

De bediening was erg vriendelijk.

We komen snel een keer weer.

62. Heel lekker gegeten, leuke aanbieding,10 voor 10 is een leuk idee, bediening heel vriendelijk en attent.

63. derk

Wij hebben heerlijk gegeten bij De Beuk.

Diegene die zeggen van het was een kleffe hap, die zijn nog nooit buiten de deur wezen eten. Wij vonden het voortreffelijk.

Wij hebben een boerensnitsel besteld, en de groente was beetgaar. Wat wil een mens nog meer.

64. Tja, vervelend..voorgerecht was goed, de wrap met roergebakken groente was gevuld met champignons en uien...nauwelijks groente te noemen, gewoon helemaal niet smakelijk, kleffe hap...en de groente..bloemkool, hard en koud, broccoli hard en koud, wortels hard en koud en in een bakje gekwakt, geen zout, geen peper, geen sausje, niet op smaak gebracht...en de boerensnitzel...veel groente op een vierkant bord en erboven op gekwakt twee snitzels...we wilden maar 1 ding...zo snel mogelijk betalen en naar huis!

3,1
  65. Gezellig!

Lekker eten & goede prijs kwaliteits verhouding.

66. Willemijn Luyendijk

Het eten was gewoon goed. Het licht was wat fel, minder sfeervol. Wat vooral opviel was de speelhoek voor kinderen en dat het bedienend personeel erg begripvol was en heel lief voor mijn bijna 2-jarige nichtje.

Vorige pagina