Activiteiten van Els

1. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor Het Panorama

Gisteren een heerlijke dag in Drimmelen en omgeving gehad.

Wij kwamen vanaf Utrecht om een boottocht in de Biesbosch te maken en waren er lekker bijtijds.

Neergestreken op het terras aan een tafeltje (nr. 403) aan het water om koffie en thee te drinken.

De zeer vriendelijke, vrolijke serveerster kwam al snel naar ons toe om de bestelling op te nemen. Wat heerlijk om door zo'n enthousiast iemand geholpen te worden!

Later besloten wij om ook onze lunch hier te gebruiken.

Stokbrood met oude kaas voor mijn vriendin en zachte broodjes met gerookte zalm voor mij. Dit zag er goed verzorgd uit en de hoeveelheid was zéker ruim voldoende. Het smaakte ons dan ook prima!

Ná de boottocht zijn wij weer teruggegaan en hebben er nog gezellig wat gedronken. De serveerster was nog steeds héél erg vriendelijk en ik heb zelfs een foto van haar gemaakt. (ik zal de foto via mail wel even sturen, dan heeft zij hem zelf ook).

Zij komt dus ook in mijn fotoboek als een fijne herinnering aan een heerlijk dagje uit.

In ieder geval zeggen wij tegen jullie én haar in het bijzonder: Dank je wel voor je lach en je gezelligheid.

Groeten van Nelleke en Els.