Arnhems Meisje in Arnhem

Parkeergarage Broerenstraat.

Parkeerplaats Markt.

• OV

Op loopafstand van Arnhem Centraal Station.

ma 12:00 - 21:00

1372819592 78
1561461984 70
1696206550 74

1. Theo Heijmans

Voor ons huwelijk hadden we een feestelijke lunch in de bovenzaal. Het was een prachtige plek, ook voor de kleine kinderen. De lunch was heerlijk, de bediening perfect! Dank! We denken er met veel genoegen aan terug!

2. Bartels

Als wij van tevoren hadden geweten dat je op een warme dag maximaal één klein glaasje kraanwater krijgt terwijl we een fles prosecco en 4 lunchmaaltijden hebben geconsumeerd waren wij bij voorbaat opgestapt.
    Verkeerde Hollandse zuinigheid.
    Shame on you.
    Wij komen niet meer.

3. a van amelsfoort

Aangekomen voor de 3de keer in de week goed verteerd bij jullie! Vreselijk onbeschoft te woord gestaan door de medewerkster over de hond?! Hebben op vieze kussens gezeten en vieze tafels; geen aandacht voor de klant! Maar ook absoluut niet klantvriendelijk, bah die dame komt net kijken en een houding! Zou mijn dochter niet moeten zijn! Je moet de klant naar binnen halen met het hart niet wegschoppen vreselijke zaak!

4. M. Schreur

Gegeten met 10 personen. Een persoon stuurde de ribeye terug (taai) een andere gast stuurt zijn Rribeye twee keer terug (taai). Twee gasten hebben zeer droge kabeljauwfilet, toch maar opgegeten. Triest. Hoorde van gasten dat ze dit eerder hadden meegemaakt. Voor ons dus genen diner meer bij Arnhems meisje.

5. Maurits

Geweldig restaurant! Eten was kwalitatief helemaal top. Ook hoeveelheden waren voor mij als grote eter goed. Alle gerechten waren erg smaakvol met veel zorg bereid en opgediend. Vooral hoofdgerecht "Ribeye" en dessert "Arnhems meisje" zijn echte toppers. Bediening steigt hier nog eens bovenuit. Zelden zo'n goede, relaxte en gezellige bediening gehad als hier. Wij gaan hier heel zeker vaker terugkomen.

6. Gertie Jacobs

Vanmiddag geweest voor high-tea.
    Voor de prijs van 24,50 pp hadden we meer verwacht. Het hartige gedeelte (sandwiches) was gewoon, inspiratieloos niets verrassend. Scones en we telteefjes waren lekker.
    Het zoete gedeelte was een optelsom van diepvriessoesjes tot kant en klare koekjes.
    Jammer dat er geen zelfgemaakt lekkers bij zat.
    Hoeveelheid zeker voldoende.

3,4
  7. Een groot pluspunt voor het reserveringssysteem! Werkt eenvoudig en goed. Bij binnenkomst werden we al direct naar onze tafel gebracht. Bediening is aardig en kwam vaak -en tijdig- langs om te vragen naar de bestelling(en) en of het naar wens was. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ruime keuze aan voor-, hoofd- en nagerechten. Slechts 1 storend minpuntje en dat was de serveertemperatuur van de rode wijn, die was echt te warm. De stoelen vonden we zeer comfortabel. Mooi bedrijf en goede formule.

8. Aardig personeel. Snel geholpen op vrijdagavond. Goede bavette, voldoende bijgerechten. Kortom voor herhaling vatbaar!

9. Alexander Gerritsen

Op de clubsandwich zaten een paar dunne plakjes kalkoenfilet (volgens mij gewoon uit pak) en daar kwam bij dat de bacon rauw was. Dit had ik niet verwacht en stond ook niet op de kaart dus vroeg vriendelijk of ik wat anders kon krijgen. Ik heb een uitsmijter rosbief besteld en deze was redelijk. Maar tot slot van rekening toch een klacht er over.
    Als klapper op de vuurpijl liet zij mij gewoon de uitsmijter en koffie betalen!
    Nooit meer dus.

10. Vanavond met 3 personen hier gegeten. Reserveringssysteem werkt perfect. Gezellige sfeer, het lijkt erg vol maar dat valt reuze mee. De stoelen zitten fijn. Bediening is attent en vriendelijk en snel. Eten ziet er mooi uit maar kan nog verbeteren. Meer saus, toast bij de tartaar, sla aanmaken met dressing. Doe bij de lekker gewokte spinazie wat knoflook en sesamolie. Geeft allemaal een net wat beter gerecht. Toetjes zijn voortreffelijk. En een 3-gangenmenu voor 27,50 is heel redelijk. Wij komen zeker terug om dan de lunchkaart uit te proberen.

11. Erg fijne avond gehad, heerlijk gegeten en attente en leuke bediening. Waaronder goed advies over de wijn. Toen het hoofdgerecht op was en er afgeruimd werd gaven we aan dat we graag nog onze fles (prima Malbec!) leeg wilden maken. Er werd keurig gewacht en daarna konden we nog het dessert bestellen. Als je kiest voor het 3 gangenmenu is de prijs-kwaliteit prima in orde. We zouden graag vaker komen als we in de buurt zouden wonen...

12. familie Rasing

Afgelopen vrijdag weer gekozen voor Arnhems Meisje vanwege de keuze uit diverse glutenvrije gerechten. Onze zoon heeft coeliakie en uit eerdere ervaringen bij dit restaurant weten we dat we hier prima terecht kunnen. Dit bezoek overtrof onze verwachtingen vanwege de geweldige bediening! De serveerster liet ons weten zelf coeliakie te hebben en gaf allerlei waardevolle tips. Erg attent en gastvrij! Het eten was heerlijk en het dessert om je vingers bij af te likken. De porties mogen wat groter want twee van ons hadden nog trek na het 3-gangenmenu.

TIP: zet ook online een G achter de gerechten die glutenvrij zijn (of L voor lactosevrij) !

13. Prima glutenvrij kunnen eten! Gezellige bediening en heerlijk eten.

14. H.J. Borger

Een goede vriend nodigde me uit voor een etentje en we belandden bij Arnhems Meisje. Personeel vriendelijk, dat valt direct op. Maar let's get to the point. Ik ging voor de "Onze topper: gegrilde sappige beefburger, naar eigen recept"... en een hamburger van 18,50 euro, daar verwacht ik wat van (dat zijn 3 Big Macs of 5 BK Whoopers). En het eind-oordeel: een oud droog sesamzaad burger broodje die je bij de AH haalt, tot op de molecuul doorbakken "beef" (jammer), dat alleen maar naar zout smaakt en als bij McDonalds een mysterieus sausje dat niet eens zo slecht smaakte, maar voor 18,50 euro?
    Nu zag ik dat ze rekening houden met de wensen van de mensen: Lactosevrij, vegetarisch en glutenvrij. Een beetje zuinig met zout omgaan zat er niet bij. Een goede kok is ook zuinig met zout. Ik wil beef proeven, geen zoutbal doorgebakken niks. Gewoon een simpele tasty beef burger maak je met wat dijon mostard, paar druppels worcestersaus, uitjes. Deze topper van Arnhems meisje was een echte ripoff. Vervolgens een nagerecht. Leuke kaart en leuke namen, maar de presentatie is weer even teleurstellend. Het verse fruit bij de twee ijsbolletjes is wat blokjes Elstar appel. Appel gebruiken als vers fruit... Shame!
    Al met al aardig restaurant (niet bijzonder), hele vriendelijke bediening, maar dit is fine dining voor de prijs, niet de kwaliteit van het eten. Een ordinaire zoute hamburger te verkopen voor 18,50 euro en vers fruit is een appeltje in stukjes gehakt. Ik heb veel respect voor koks. Bij Arnhems Meisje werken luie koks met de zoutpot in de ene hand en een appeltje in de andere. Laat ik het anders stellen. Restaurants kunnen goed of slecht zijn. Soms voel je de bui hangen. Maar 18.50 euro voor een waardeloze hamburger op een uitgedroogd sesamzaadbroodje? Daarbij is een BigMac of een Whooper zelfs overheerlijk, en dan voel je je een beetje... belazerd.

15. Erg leuk en gezellig gezeten en erg lekker geluncht. Kom nog weer.

16. Conny ter Heerdt

Voor de eerste maal high tea gedaan! Gezellig en lekker bij Arnhems Meisje.

17. Wij hebben een fantastische en onvergetelijke dag en avond gehad, mede mogelijk gemaakt door jullie! We zijn ontzettend blij dat we voor Arnhems Meisje gekozen hebben! Wat een fantastische locatie met een geweldig enthousiast personeel... Ook de door jullie verzorgde BBQ was overvloedig, perfect geregeld en heerlijk!!! Maar... Een goede locatie, heerlijk eten en goed personeel is er niet zonder goede "manager". In de voorbereidende maanden heb jij altijd met ons mee gedacht en stond je open voor onze ideeën. Wat een gastvrijheid, werkelijk fantastisch! Dus voor jullie allemaal heel heel heel hartelijk dank dat jullie ons geholpen hebben om onze bruiloft onvergetelijk te maken! Wij raden iedereen aan om je feest bij Arnhems Meisje te vieren... Gegarandeerd succes!!!

18. Vanavond op het terras zalm en sate gegeten. Ruime porties, mooi servies en heel attente bediening. Heaters kunnen aan bij fris windje en een extra kussen geen probleem. Ik voel me hier heel welkom. Ga zo door Arnhemse Meisjes!

19. heidi klaassen

20. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad. Het eten was beroerd klaargemaakt, niet wat we besteld hadden en niet vers. Toen wij daar de bediening op aanspraken kwam mevrouw Dominique Brouwer (eigenaresse) melden dat we niet moesten zeuren, dit was nou eenmaal haar smaak. We kregen nog niet eens een koffie om de teleurstelling en de vieze smaak weg te spoelen. Erg onprofessioneel en zeker niet gastvriendelijk.

1,2
  21. John 663 punten

Hier recentelijk gegeten tijdens de lunch. We bestelden een voorgerecht, geen probleem. We bestelden een hoofdgerecht (zelfgemaakte pasta, echt heerlijk). Ook geen probleem. Toen wilden we een nagerecht... Dat kon niet? Nee, want dat hoort bij het diner en dat is pas vanaf 17.00 uur. Sorry hoor, je laat klanten wel een voor en hoofdgerecht bestellen, maar een nagerecht kan dan ineens niet. Erg vreemd. Maar goed, voor een lekker kopje koffie kun je hier goed terecht. Ik kwam hier regelmatig met mijn echtgenote...

6,7
  22. Zaterdag hier geweest en gereserveerd. Van tevoren duidelijk aangegeven dat we naar de Schouwburg wilden. Bediening gaf aan blij te zijn dat we dat aangaven. We wilden voor 4 gangenmenu gaan, maar dat kan natuurlijk niet binnen 1 uur en een kwartier. Hebben er heerlijk voor- en hoofdgerecht gegeten. In all rust. Naja gemoedstoestand, bij Arnhems Meisje was echt iedere stoel in gebruik. Druk! En ondanks alle drukte een stralende bediening. En hele goede prijs/kwaliteit verhouding! Terecht dat ze bekend staan als meest populaire restaurant in Arnhem. Aanrader.

23. Een gezellig avondje uit, concert bezoeken in de Eusebiuskerk en vooraf samen eten in een goede ambiance.
    Tafel gereserveerd, op tijd aanwezig want het kan altijd wat later worden.
    Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen, drankje besteld en menukaart bekeken. Tot zover prima. Na de bestelling duurt het lang voordat er een drankje komt. Bestelling doorgegeven en al keuvelend begint het wachten. Stukje brood mey olijven, en na drie kwartier het voorgerecht. Ik kijk al een zorgelijk op mijn horloge. Alle omringende tafels zijn volop bediend, helaas, lukt niet. Nog maar een glaasje besteld en na een minuut of tien komt ook dat. Kenbaar gemaakt aan de medewerkster dat wij afspraken hebben en gevraagd of er wat tempo gemaakt kon worden. Antwoord u heeft een menu besteld en dat duurt 2-2,5 uur. Had u maar iets anders moeten bestellen.... Een zeer gastvrij en beleefd antwoord. Na een half uur komt het hoofgerecht. We zijn dan 1,5 uur binnen. Ik vraag om een merlot, en geef aan ontevreden te zijn over de wachttijd en wens geen nagerecht gelet op de tijdsdruk. Na enige tijd komt er een glas melk?!? Goed, dan maar geen wijn, de bebiende maakt excuus, verkeerd verstaan. Ik vraag om de rekening. Ook dat duurt, dus naar het buffet. Onderwijl gaat mijn vrouw naar het toilet. Zij heeft een heupblessure, loopt moeilijk en wil het invalidentoilet gebruiken. Bits wordt zij door een bediende terechtgewezen dat zij naar de bovenetage moet. Zij negeert deze opmerking maar toch. Kortom, als dit de gastvrijheid is van het Arnhems Meisje zal het ons niet verbazen als dat snel een weesmeisje is, zo wil toch niemand behandelt worden als je een gezellig avondje uit gaat.

5,1
  24. Al verschillende keren wezen lunchen bij de leukste zaak van Arnhem. Altijd heerlijk en smaakvol. Ook voor een heerlijk kopje koffie kun je er goed terecht. Gezellig om daar te zitten. Super vriendelijk personeel. We komen nog vaak terug.

25. Mirjam

26. Heerlijk diner gehad, super verse producten en fijne locatie in het centrum.

27. Heerlijk eten, fijne bediening en veel op de tap te vinden. Wat wil een mens nog meer?

28. Gisteren samen met mijn echtgenote maar eens plaats genomen op het terras van Grand Cafe Arnhems Meisje. Na wat biertjes hebben we ook een hapje genomen. Mijn echtgenote koos voor de salade geitenkaas (€9,90) en ik nam het broodje rosbief (€6,00).

Dat viel nogal tegen. De salade ging nog wel. De smaak was goed, alleen is middel wel aan de kleine kant (de keus was tussen middel en groot).
    Maar dan het broodje rosbief. Voor €6,00 denk je toch aan een open gelegd broodje dat weelderig belegd is met sappige rosbief. Nee hoor: 3 plakjes helemaal doorbakken droge rosbief op een dicht gevouwen broodje. Op de kaart stond dat het broodje geserveerd zou worden met gekookt ei. Ja, dat klopte: er lagen 3 kleine partjes ei op. Een klein beetje groenvoer erbij en dat was het. En dat alles voor €6,00. Daar verwacht je toch wat anders voor.

Samen met 3 biertjes en een glaasje karnemelk waren we €28,60 kwijt. Grand betekent hier blijkbaar alleen dat je een grande portemonnee moet meenemen. Dat doen we dus niet meer.

De dames van de bediening waren overigens snel, netjes en vriendelijk. Maar aan de keuken en de prijzen mogen ze wel wat doen.

5,3
  29. Eigenlijk voelden we ons een beetje opgelicht.
    Het eten was prima en we hebben gezellig gezeten.
    We vonden de rekening wat hoog in verhouding tot het genuttigde.
    Thuis de bon nog eens nagekeken.
    Toen bleek dat iedere aanvulling van een bijlage extra in rekening was gebracht en we voor 1,5 liter water € 11,60 hadden betaald, hadden we voor altijd genoeg gegeten en gedronken bij dit restaurant.

4,9
  30. Zeer aangenaam verrast waren wij na het betreden van Grand Café Arnhems Meisje, het is wat ons betreft een echte aanrader! Ondanks dat het goed vol zat werden wij direct bij binnenkomst begroet en naar een tafeltje begeleid. Wij bestelden het vier gangenmenu ( € 27,50 ) kregen bij ons drankje wat brood en knoflooksaus waar tevens een schaaltje olijven bij zat, vooraf carpaccio en calamares, daarna een kleine amuse van de chef. Als hoofdgerecht had ik een zalige tonijnsteak rosé gebakken zoals 't hoort en mijn vriendin ging voor de zalm, ook prima van smaak met een heerlijke witte wijn saus. Als nagerecht allebei een appelcrumble uit de oven met kaneelijs en slagroom, in één woord 'hmmmmmmm'. Al met al heerlijk gegeten in een prettige sfeer en goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar. Een goed adres om te onthouden !

31. Wij komen hier geregeld voor koffie, lunch, borrel of heerlijke maaltijdsalade. Wat ons iedere keer opvalt is dat de bediening altijd uiterst correct en vriendelijk is. De sfeer is heerlijk ontspannen en de prijs-en kwaliteitsverhouding prima. Kortom fijne plek om te vertoeven!

32. Kom hier regelmatig: meestal een snelle lunch en af en toe een grote salade als avondeten. Ik werk in de buurt en vind de bediening en de kwaliteit van het eten een verademing.

33. Vandaag geluncht bij Arnhems Meisje en het was een rare gewaarwording!
    Bij de bestelling heb ik gevraagd of het mogelijk was om bij het broodje kaas een hard gekookt eitje te kunnen krijgen. Ik krijg de keuze voor een warm of koud eitje.
    Ik geef aan dat een warm gekookt eitje fijn zou zijn.
    De serveerster geeft aan dat het wel wat langer zou gaan duren, geen probleem.
    Vervolgens krijgen we ons eten en een andere serveerster komt het warm gekookt eitje brengen met de mededeling dat ze maar één gaspitje overhadden om een eitje te kunnen koken. Ze konden me niet de garantie geven wanneer ik daar een volgende keer zou komen, ik een warm gekookt eitje zou krijgen. Dit staat immers niet op de kaart en het is teveel werk!!! Koude eitjes geen probleem. Toen ik aangaf dat ik de keuze kreeg begon ze weer overnieuw. Dus bij deze, iets extra, het koken van een eitje is teveel voor de kok!! Wij zullen dan ook niet meer daar gaan lunchen zodat we de kok kunnen ontlasten.

4,9
  34. Het Arnhems meisje is een gezellig, sfeervol grandcafe. We gaven aan om niet extreem lang te tafelen en dat hadden ze goed geregeld in de keuken. Vriendelijke bediening, kwamen een aantal keer vragen of het gesmaakt heeft. Het eten was erg goed (4 gangen). De borden waren mooi opgemaakt en de porties waren ruim voldoende. Als ik weer naar Arnhem zou gaan, ga ik daar zeker nog eens eten!!!

35. Danny en Wilma

Al 2 keer eerder hier geweest, heerlijk gegeten en een fijne bediening. Vanavond weer geweest en het was een fiasco in 3 uur tijd 3 glaasjes wijn gehad, zelf steeds om moeten vragen. Bediening keek naar de lege glazen, maar vroegen niets. Gemiste kansen dus. Eten was ook niet zo best, het vlees (kogelbiefstuk) was lauw en taai. Bij het afrekenen was er nog een klant aan het klagen. Helaas, hier gaan we niet meer heen.

36. Heel erg leuk gezeten bij Arnhems Meisje. Vriendelijke bediening en veel variatie in gerechten. Knap hoor, naast Dudok, en dan altijd volzitten! Petje af!

37. Vanavond een leuke avond gehad met mijn vrienden in Arnhems Meisje. Bediening was prima, eten was heerlijk!

38. Heerlijk gegeten afgelopen zondag. De bediening is vriendelijk en werkt snel, daarnaast was mijn varkensduo bijzonder smaakvol! Complimenten voor Arnhems Meisje. Wij vroegen om water en kregen kraanwater, ook al hadden we best voor een fles bronwater willen betalen. Wel prettig dat het niet wordt opgedrongen hiervoor extra te betalen. Ben er nu meerdere malen geweest en het is altijd druk. Leuk om te zien!

39. Vlak voor onze vakantie met beide ouders wezen ontbijten. Supervers en veel! Tip: voor 0,40 cent extra kun je ipv van gewone koffie ook cappuccino bestellen. Genieten!

40. Erg lekker gedineerd, fijne ambiance, supervriendelijke dames (alleen dames?) in de bediening. Hebben genoten en vertellen anderen over onze ervaring bij Arnhems Meisje!

41. Geachte heer Theodoor,

graag wil ik reageren op uw recensie van 15 juni jl.
    Ik vind het erg vervelend dat u een slechte ervaring heeft beleefd in ons grand café.

Ik geloof dat ik u die dag ook ontvangen heb, al was het in mijn beleving een andere avond? De betreffende tafel was in de linkerhoek van de zaak telefonisch enkele uren van tevoren gevraagd: deze tafel hebben wij ook voor u gereserveerd. Het is vaak lastig om op korte termijn precies de gewenste tafel te reserveren; wij hebben meerdere reserveringen, waarbij de oudste specifiek gevraagde reserveringen voor gaan. Uw suggestieve opmerking dat onze serveersters jong zijn, slecht schoonmaken en wellicht daarom allemaal nog thuiswonen ervaar ik als storend en niet correct.

Bij het opnemen van de bestelling is mij helaas niets gezegd over het al dan niet apart serveren van de dressing: dat vormt natuurlijk geen probleem en dat doen wij zo vaak!
    Daarnaast heb ik u tijdens het nuttigen gevraagd of alles naar wens was: u gaf aan dat het vlees te rood gebakken was. Ik heb toen het bord mee terug naar de keuken genomen en ervoor gezorgd dat het vlees meer medium op tafel kwam. Alle andere dingen die u in uw recensie aangeeft heeft u helaas niet op de betreffende avond aan ons doorgegeven, terwijl er duidelijk naar gevraagd is. Dat de frites naast de rijst kosteloos op tafel komen (niet gecommuniceerd dat ze niet nodig zijn) zou ik persoonlijk ervaren als extra service. Ik vind het erg spijtig de recensie naderhand terug te moeten lezen, want achteraf goedmaken is natuurlijk veel lastiger dan op de avond zelf.

Tot slot, een pinstoring is ook voor de ondernemer zelf een heel vervelende situatie, omdat we niet de betaalservice kunnen leveren die als heel normaal wordt beoordeeld én bovenal, er niets aan kunnen doen totdat de monteur komt. Ik begrijp uw frustratie uiteraard, helemaal als u in tijdnood zit! Gelukkig duurde de storing maar een dag en zit de automaat bij ons letterlijk om de hoek, dus vele gasten reageerden ook begrijpelijk.

Met vriendelijke groet,

Dominique Brouwer
    eigenaresse Grand Café Arnhems Meisje

42. Hier een paar keer soep wezen eten de tomatensoep is redelijk maar de uiensoep was schandalig. Een half bakje en een oud stukje stokbrood met kaas erop die al volgens mij al een maand geleden gemaakt was. Erg slecht dus, jammer.

43. Theodoor

"Wij hadden gereserveerd voor 2 personen op een zondagmiddag. Van te voren hadden wij goed aangegeven, waar wij wilden zitten (bij reservering), maar bij aankomst bleek een hele andere tafel gereserveerd te zijn. Terwijl onze tafel die wij wilden hebben, gewoon niet bezet was. Ook hadden wij van te voren goed aangegeven dat wij rondom 19:50 uur naar de Schouwburg moesten (vanwege een voorstelling die om 20:15 uur begon) en of wij vanaf 18:00 uur het wel konden redden (twee gangen diner)? "Ja", was hun reactie (van te voren telefonisch) ... "makkelijk". Bij aankomst was het personeel vriendelijk. Maar de bediening was echt matig. Geen oog voor het feit dat elke gast uniek is. Ongeïnteresseerdheid! daarnaast was de tefel niet schoon. Een doekje erover van die jonge serveerster gaf ook niet het idee dat het schoon was (blijkbaar, zo dacht ik, woont zij nog bij haar ouders in en hoefde zij nooit schoon te maken...).
    Na het eerste drankje was de wachttijd tot de opname van de bestellingen lang. Daarnaast hadden wij om een karaf kraanwater gevraagd, dat kon, maar deze niet gebracht. Het voorgerecht was goed, maar slecht aangekleed. Even op het bord gegooid (zo leek het...).
    Mijn vrouw wilde de dressing van de sla appart hebben, dat kon zei de serveerster, NIET DUS. Alles door de sla heen gedaan! Hier had men veel meer werk van kunnen maken. Vervolgens duurde het weer lang voordat het hoofdgerecht kwam. We begonnen ons al wat zorgen te maken vanwege de voorstelling in de Schouwburg. (Een keer eerder hebben wij daar namelijk ook gegeten, toen waren ze ons notabene gewoon vergeten het hoofdgerecht te bregen (hebben wij 75 minuten moeten wachten) ... en met dit in ons achterhoofd ...).
    De kwaliteit van de gerechten vond ik matig. Het vlees was echt te rauw om te eten, niet goed gebakken.
    Daarnaast had ik ook om rijst gevraagd (i.p.v. frites; ik had aangegeven dus geen frites erbij te willen hebben, ook omdat mijn vrouw geen frites eet en ik graag rijst eet). Dit kon en werd zo waar ook gebracht. Maar ook de frites !!! (die na de maaltijd ongebruikt weer terug ging, koud, en zonde van dit alles). Jammer, als je je bedenkt dat het dan wordt weggegooid, dit had ik willen voorkomen. Nu komt nog het mooiste: bleek ik net in dit weekend niet te kunnen pinnen. Om ca. 19:46 uur werd mij dat pas verteld (toen ik wilde afrekenen). Ik was op dat moment iet-wat gestresst ... dit liet ik merken. Zei dat jonge meisje die mij hielp bij het afrekenen: "ja, u moet ook op de voortdeur letten, want daar hebben wij een briefje geplakt dat wij een pinstoring hebben in dit weekend" ... Ik zei dat bij binnenkomst de deur openstond (want het was mooi weer die dag). En ik dus niet bij binnenkomst mijn oog op dit briefje had kunnen laten vallen. "Ja maar, ging zei verder ... u had het wel kunnen lezen." Ik moest dus eerst een straat verder om te gaan pinnen ... toen weer terug naar Arnhems Meisje om te gaan betalen ... en toen snel gehaast naar de Schouwburg. Gelukkig hadden ze daar wel oog voor ons. Een goede bijscholing GASTVRIJHEID zou niet een verkeerde investering zijn bij Arnhems Meisje !! Wordt voorlopig niet meer eten bij Arnhems Meisje ... En voor de rekening is het ook beter om elders te eten (qua prijs/kwaliteit).

44. "Wij hadden gereserveerd voor 4 personen. De ontvangst was zeer goed, maar
    daarna ging het toch wel bergafwaarts en liet men bij Arnhems Meisje helaas
    een aantal steken vallen. Het leek wel een beetje alsof onze tafel continu
    werd geplaagd door pech. Na de eerste drankjes was de wachttijd tot de
    opname van de bestellingen erg lang. Het voorgerecht was aardig, maar niet
    meer dan dat. Hier had men veel meer werk van kunnen maken. Vervolgens
    duurde het weer lang voordat het hoofdgerecht zich aandiende. De kwaliteit
    van de gerechten vond ik echter niet restaurant waardig. Er leken veel
    problemen te zijn met de gaar tijden: het visgerecht was op plekken nog koud
    en taai, idem voor het vleesgerecht. Daarnaast was één van de twee
    vegetarische gerechten op sommige plekken tè gaar. Dat was erg jammer,
    bovendien vond ik dat de gerechten qua smaak en aankleding de toegevoegde
    waarde misten die men kan verwachten bij een grand-café dat kwaliteit
    probeert uit te stralen. Hetzelfde geldt voor de bijgerechten. Erg jammer,
    dit was een gemiste kans om indruk te maken. Daarentegen was het dessert
    (gelukkig) gewoon goed te noemen.

De bediening was verder erg aardig en attent als je eenmaal hun aandacht
    had; er werd zelfs een alternatief visgerecht aangeboden ter compensatie.
    Dat is uiteraard erg klantvriendelijk.
    Daarnaast heeft de eigenaresse naar aanleiding van mijn recensie ons een
    diner (voor 4 personen) op kosten van het huis aangeboden - ze vond het
    heel vervelend voor ons en zat er merkbaar mee dat er ontevreden klanten
    zijn. Dat vond ik enorm bewonderenswaardig en alleen dit gebaar al heeft
    een deel van het vertrouwen hersteld. Ik ga Arnhems Meisje naar aanleiding
    hiervan ooit nog een tweede kans geven - als betalende klant wel te
    verstaan."

45. Gezellige inrichting bij Arnhems meisje. De broodjes zijn altijd lekker alhoewel je er vaak wel een tijd op moet wachten. De prijs/kwaliteit is prima. Het enige wat er minder is is dat het personeel altijd gehaast overkomt. Een goede gastvrouw zorgt dat ze, ook als het druk is, vriendelijk overkomt bij gasten. 3 kwartier voor sluitingstijd een rondje doen dat je het laatste bakkie kan bestellen is nog tot daar aan toe, maar vervolgens ook snel willen dat de klant betaald en erbij roepen dat je niet meer boven naar het toilet mag zorgt dat je je niet welkom voelt om nog even te blijven zitten.

46. Al een paar keer bij het Arnhems Meisje geweest om te eten met vrienden en collega's.
    Alles is lekker of het nu een broodje, een maaltijdsalade of een biefstukje is. Ook de toetjes zijn verrukkelijk.
    We gaan hier nog vaak naar toe, zeker om alles van de nieuwe kaart te proeven. Super vriendelijke bediening.

47. Thea Pauwelsen

48. Antoinette

Afgelopen zaterdag met vriendinnen voor het eerst gegeten bij Arnhems Meisje: het was druk in het restaurant, maar we werden vriendelijk en gastvrij ontvangen met gezellige muziek op de achtergrond en prettige sfeerverlichting. De bediening was snel en het eten liet ook niet lang op zich wachten. Het groentetaartje was lekker en de vis van mijn vriendinnen zag er ook erg lekker uit. Ook leuke versiering van het bord! Aangezien wij van toetjes houden, waren wij zeer verheugd met de appel-crumble met kaneelijs, mijn complimenten!
    Wij komen hier zeker nog eens terug.

49. Gister met mijn vriendin die ik al lang niet meer had gezien bij Arnhems meisje gegeten. Bij binnenkomst hartelijk onvangen. Als voorgerecht bruchetta besteld, echt lekker. Omdat ze vegetarisch is de kaasfondue gegeten, heel goed. Geen nagerecht genomen maar een cappucino met mini gebakjes. We hebben een topavond gehad, attente bediening en goede sfeer. Een lekker huiselijk gevoel. Weer helemaal bijgekletst.

50. Gisteren gegeten bij "Arnhems meisje" en eerlijk is eerlijk, niets dan lof... lekker eten, vlotte zeer vriendelijke bediening, nice ambiance, lekker eten voor een heel redelijke prijs.. En alle lof om een zaak te openen naast Dudok, hoop dat jullie alles zo voort zetten, dan komt het helemaal goed, aan de lokatie zal het niet liggen in ieder geval...

51. Gister met vriendinnen hier (zonder reservering) high tea besteld. Zelden zo verrast! Het was zo veel en zo lekker! Goede verhouding tussen zoet/hartig en extra vers fruit! Heerlijk! Enorm vriendelijke bediening die constant de thee bijvulde, zodat wij ongestoord uren konden kletsen. We hebben het echt naar ons zin gehad in deze prachtige zaak. Bedankt!

52. Martijn

Op zaterdagmiddag als lunch 2 verschillende soepen besteld. Soep te gebonden en smakeloos. Wel nieuwe gekregen maar wederom weinig smaakvol. Prijskwaliteit niet in orde.

2,4
  53. Dinsdag middag 2 koppen koffie met 2 appelgebak besteld.

Eerst brengt de serveerster de koffie en is vergeten dat we ook appelgebak hebben besteld.
    Vervolgens komt het appelgebak en is binnenin nog bevroren.
    Bij weghalen geen sorry, geen "u krijgt direct een nieuwe".

Vervolgens buiten 15 minuten gewacht en op het moment dat we het zat zijn en de koffie willen afrekenen komt toch nog het niet meer verwachtte appelgebak.

Vervolgens € 12.20 afgerekend.

Het was onze eerste en zeer zeker ook onze laatste keer bij Arnhems meisje.

1,1
  54. Met 6 personen gegeten op dinsdagavond. Op dat moment waren twee tafels bezet door in totaal 12 personen. Het voorgerecht was prima. Daarna meer dan 1 uur (!) gewacht op het hoofdgerecht.

Bediening had hier geen oog voor. De groenten waren bevroren, vlees te taai en verkeerd gesneden.

Al met al beslist geen succes.

55. Nicolette

Het was rond 20.00 uur op een woensdag dat we met twee personen wat hebben gegeten, het was er rustig.

Het eten was prima maar de bediening was dramatisch! Er werd niet opgelet of we nog wat te drinken hadden, het dessert werd na lang wachten pas gebracht en de koffie kwam in een groot voetenbad. De serveerster zag dit en zei zo terug te komen, maar kwam niet terug om het op te ruimen.

Ook was de serveerster kortaf en werd niet gevraagd of alles naar wens was geweest. Duidelijk niet geïnteresseerd in de gast!

56. Een tijdje geleden hier geweest om even wat te eten. We wilden allebei iets van de lunchkaart bestellen, omdat we geen volwaardig gerecht wilden bestellen. Het was op het moment van bestellen 2 minuten over 17:00 en daar de lunchkaart alleen geldig was tot 17:00 mochten wij hier niets meer van bestellen. Lesje gastvrijheid is hier wel op zijn plaats. Ik snap dat ze een tijd aanhouden voor de lunchkaart, maar als dit slechts op een minuut of 2 aankomt vind ik het onvriendelijk om een bestelling te weigeren.

Daarna alleen maar een koffie gedronken en vertrokken.

4,3
  57. Gisteravond hier wezen eten. Er was boven een bruiloft en daar was de keuken en de bediening erg druk mee. Drie kwartier gewacht op het voorgerecht. De voorgerechten (2x soep, 1x garnalencocktail en 1x buffelmozzerella) waren goed van smaak. Gerechten werden geserveerd met een excuus en een goedmakertje: gratis kopje koffie achteraf.

De hoofdgerechten werden vervolgens ook drie kwartier na het uithalen van het voorgerecht geserveerd. De lol was er een beetje af toen. Mijn entrecot was niet echt mals. De bijgeserveerde frietjes kwamen uit oud frituurvet. Althans ze roken naar een oude snackbar en waren niet goed doorgebakken. De groenten waarmee het bord was opgemaakt was eigenlijk een aanfluiting. Het was roergebakken witte kool, paprika en courgette. Het leek wel een groente-wokpakket van de sligro. Ik vond het de naam maaltijd niet waardig.

Dessert was lekker maar het "Arnhemse meisje" was helaas op (net als een soep vooraf en gamba's als hoofdgerecht). Omwille van de tijd hebben we het gratis kopje koffie afgeslagen. Deze hebben we verrekend met de fooi.

58. arda woltersom

Vanavond voor het eerst bij Arnhems Meisje gegeten.

De binnenkomst was prima, een mooie stijlvolle omgeving.

De keuze uit vele tapbiertjes was uitdagend.

Voor- en hoofdgerechten werden door ieder van ons als heel lekker ervaren en de mooi opgemaakte borden maakten het af.

Maar de top van deze avond waren toch wel de tegeltjes op het toilet, soms grappig, soms flauw, soms filosofisch.

Wij komen zeker terug en vertellen anderen over onze kennismaking met Arnhems Meisje.

59. Suzanne

Vanaf de opening meerdere keren bij het Arnhems Meisje geweest. En of ik er nu koffie drink, lunch op zaterdag of dineer op vrijdagavond met een vriendin, het is altijd prima. Het personeel is uiterst vriendelijk en correct, de timing van bestellen tot serveren is prima en de prijs/kwaliteit verhouding is prima. Het eten is gewoon prima en de koffie: verrukkelijk.

Je zit comfortabel en gezellig; kortom een aanrader.

Ik vind het een prestatie dat 2 zulke jonge mensen hun droom verwezenlijken en daarmee vanaf de 1ste dag een prachtig resultaat neerzetten.