Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Apeldoorn verdeeld zijn.

1. Christa

Besteld om 17:45 uur na 2x bellen met de vraag waar onze bestelling bleef, een grote mond. Uiteindelijk werd de sushi om 20:10 uur bezorgd. Sushi zag er niet uit. Helemaal stuk. Bestelling was niet compleet. Echt waardeloos!

2. Latuboa

Op 5 mei heerlijk gegeten. Concept "All you can eat" is op een vriendelijke en duidelijke manier uitgelegd. Geen tijdslimiet is ook heerlijk. Zonder tijdsdruk blijkt bij ons het tafelen ook ietsjes te gezellig te zijn, want we bleven van 17.00 tot 21.00uur aan tafel zitten. Eten was heerlijk, sfeer gezellig. Zeker een aanrader. We komen zeker terug.

3. Hendrik

Leuk restaurant vriendelijk personeel (niet allemaal professioneel).
    We hadden gereserveerd het was druk maar moesten toch 1,5 uur op ons eten wachten, misschien de volgende keer even mededelen van het is druk kan even duren. Ondertussen werden de bierglazen steeds gevuld wel slim maar voor ons kostenplaatje wat minder. Het is ook niet zo dat we met een uur weg willen zijn. Dat was dus een lichte irritatie. We komen nog wel eens terug want het is lekker.

4. Karin kamphuis

5. Michel

Sushi besteld om half 17.30 uur. Om 19.00 uur nog niks, gebeld, "staat klaar wachten op de bezorger". 20.00 uur nog niks "meneer het is druk". Ik zeg 2,5 uur na de bestelling geplaatst is terwijl het een uur geleden klaar stond. "Ja meneer druk" nogmaals gezegd dat ze eerlijk moeten zijn en de boel niet voor moeten liegen. Wat denk je? Beëindigd de verbinding, hoe onbeschoft kun je zijn naar je klanten. Daarna een mail gestuurd ook hier geen reactie. 20.45 uur kwam de bestelling na 3 uur en 15 minuten. Heb de bestelling geweigerd was toch nog niet betaald. In 1 woord onbeschoft. Bestel hier nooit weer.

6. Tina van der Schaaf

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top. Gezellig restaurant.
    Het restaurant deed netjes de muziek uit tijdens de 2 minuten stilte, alleen jammer dat er een aantal gasten zich niet hielden aan de 2 minuten stilte tijdens de dodenherdenking!

7. Het eten was over het algemeen lekker eten hoewel de brood vooraf wel hele harde korsten had en jammer dat het niet warm was. Eten behoorlijk gekruid daar moet je wel van houden. 3 ijsbolletjes vonden we erg prijzig. Verder wel oké maar niet heel bijzonder.

8. Alles ziet er netjes uit en eten was goed. Het personeel is ook aardig.

9. I. Frens-Kuipers

We hadden geluk want we hebben buiten op het terras gegeten. Snelle service. En het eten was heerlijk.

10. Eric van der Reijden

Met een groep van zes gezellig en heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bedoening.

11. De Keftedakia vond ik erg hard en had weinig smaak naar mijn idee. Ik ben veel beter gewend qua smaak en kwaliteit in andere restaurants. Het hoofdgerecht vond ik wel goede kwaliteit. Bediening was vriendelijk, maar de eigenaar mag wel eens wat klantvriendelijker zijn naar zijn gasten. Loop een rondje of alles naar wens is, of maak eventueel een babbeltje, want ook dat ben ik gezelliger gewend.
    Er kan amper een groet terug af als je gedag zegt bij het weg gaan.
    Andere leidinggevende geeft kritiek aan personeel in het restaurant, (doe dat apart van de klanten) en hij loopt er zelf in een trainings broek bij!

12. Jos Berentsen

De bediening lette niet goed op bij het opnemen van de bestelling. Daardoor kregen we ons hoofdgerecht niet gelijktijdig. Behalve het minpuntje van de bediening, was het eten en de sfeer fantastisch!

13. Corry Ebbe

Het eten en drinken was heerlijk. Sfeer en bediening was ietje minder dan we van jullie gewend zijn. Dit kwam waarschijnlijk door de drukte in de zaak en de kermis op het Marktplein. Geen probleem hoor, we komen vast nog wel eens bij jullie!

14. Zitten op bezorging te wachten, zouden 19.00 Komen, inmiddels is het 20.00 Geweest en nog geen eten. Het schijnt onderweg te zijn. Eens maar nooit meer!

15. Voor een maandag een prima bezetting. Een bijna continue stroom aan tapas. Handig bestellen via de pad. Het was erg lekker. Bediening was prima.

16. Neem GEEN shared dining, zonde van je geld. Het saté stokje heeft een blokje vlees. Met 5 personen krijg je biefstukjes die in totaal minder zijn dan 1 biefstuk. Ga zo maar door. Glaasje ranja voor 2 euro etc etc.
    Gigantisch verschil met vorige eigenaar. Ik ga voortaan gewoon met ons 5en een patatje ergens halen ipv 240 euro betalen en dan alsnog een patatje halen vanwege de trek.

17. Super lekker super en lief personeel!!

18. Heerlijk gegeten terwijl er buiten prinsenacht gevierd werd.

19. Ingrid De Kloet

Lekker eten, fijne bediening, kortom een aanrader

20. Heerlijke 3 uur durende avond gehad. Ongedwongen waarbij we alle tijd mochten nemen. Supersfeer ook. Wij komen zeker terug.

21. Marjolein

Het eten was lekker vooral het gegrilde vlees… af en toe werd de bestelling niet helemaal goed uitgeserveerd. Wel erg vriendelijk personeel.
    We hebben een gezellige avond gehad met 7 personen.

22. Zoals altijd was het weer heerlijk. Was als gewoonlijk weer vol, maar weer een bedankje voor de vlotte bediening, tot gauw. Allard.

23. Op zich prima gegeten, porties rijst friet of aardappelen voor twee personen is echt aan de karige kant. Eigenlijk krijg je evenveel als je 1 portie besteld voor 1 persoon.

We hadden een best bonbedrag met zn tweeën (boven de €100) echter was t jammer dat er laks werd gereageerd op het stuk plastic dat in het toetje zat. Dat was duidelijk van de verpakking. Kregen een excuus en dat was het, liep de beste man weg. Dat vind ik uiterst vreemd. De service is ver te zoeken. Bediening is traag, vergeten je gewoon en er hangt geen Griekse sfeer zoals bij de meeste Griekse restaurants. Voor ons geen tweede keer, dan rijd ik liever even naar Arnhem.

24. Gezellige sfeer en de bediening was zeer vriendelijk. Eten was heerlijk vooral de grill schotel viel in de smaak. Aanrader.

25. Johan Luijkman

Jummie!!

26. Zuid-Amerikaans Apeldoorn

Jos van de nadort

Leuke zaak. Net een beetje verbouwd en lekker gegeten. Mexicaanse chicken wraps.

27. Astrid Lemkes

Het eten was heerlijk, de bediening goed kortom we hebben heerlijk gegeten! Wij komen terug

28. Zuid-Amerikaans Apeldoorn

Mooie service, geweldige Roti (we hadden de kip en vegetarisch), plezierige ervaring.

De volgende keer is het de kip en blauwe kaas voor ons.

Ga hierheen en steun een lokaal klein bedrijf, beleef een geweldig jaar en geniet van heerlijk eten in de buik!

29. G. Meijer

We hebben heerlijk gegegeten gisteren. Bediening was vriendelijk de sfeer was goed.

30. Wat vooral positief opviel is de prettige personeelsleden.
    Qua keuze van het eten had ik iets meer verwacht, maar de andere kant is dat de prijs ook zeer voordelig was.
    Ideaal voor een avondje theater en voor het bedienend personeel kom ik met plezier weer terug, want die waren erg vriendelijk