Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Apeldoorn verdeeld zijn.

Hele slechte service en heel veel betalen voor een klein beetje en ook nog arrogant geholpen sorry hier komen we dus nooit meer.

Holtman

Heerlijk gegeten,goede bediening. Komen zeker terug.

J. Groenheijde

We hebben een gezellige avond gehad.
    De plaats die wij aan gewezen kregen was behoorlijk warm. Ramen konden niet open.
    Maar nadat we het aan gegeven hadden kregen we een andere prima plek.
    Het eten was uitstekend en ruim voldoende.
    Mijn gasten (vanwege verjaardag) waren enthousiast over de gehele avond.
    Iedereen ging met een goed gevoel naar huis.

paolo varisco

Zondagmiddag 17/06/2018 als vaste klant moest ik nu 20 minuten wachten op mijn koffie, aan een tafeltje bij het raam die niet was schoongemaakt, plakte aan alle kanten, er waren weinig klanten dus daar lag het niet aan, vensterbank bij het raam vol met dode insecten en de hoeken vol met viezigheid, in een woord "" VIES"" en onhygienisch, vloer vol met viezigheden, sinds die 2 jongens er werken is het hard achteruit gegaan. Ik ga in ieder geval niet meer bij jullie drinken of eten. Ronduit slecht nu!

5. Mexicaans Apeldoorn

Gisteren hier gegeten via groupon. Wij hadden de all you cat eat tapas. Bij aankomt bleek dat je geselecteerde tapas van de kaart krijgt en alleen daaruit onbeperkt mag kiezen. Dus niet uit de gehele kaart. Wij hebben gevraagd of we tegen betaling van de hele kaart mochten kiezen. Dit was mogelijk voor € 10 per persoon. Ik lees nu overal dat dat € 6 per persoon is. Wat een afzetterij!! En dan ben ik nog niet over het eten begonnen.. het was walgelijk we durfden na de eerste ronde niks meer te bestellen ind e angst ziek te worden.. Niks van wat op tafel werd gezet was vers.. Ik ben in shock dat de eigenaar dit uberhaupt Durft te serveren gadverdamme.. mensen aub ga hier niet heen het is echt zoals in de recensies wordt vermeld.. zonde van je tijd en geld.

Na naar onze tafel gewezen te zijn door het personeel. 10 minuten zitten wachten en niemand die een bestelling op kwam nemen of wat dan ook. Tot besluit maar de zaak uitgelopen, zonder eten zonder drinken. Hier kom ik nooit mee. Bediening was zeer onprofessioneel.

Aangekomen bij het restaurant, werden we naar onze tafel begeleid. Na 10minuten nog geen personeel die ons instructies kwamen geven of kwamen vragen voor wat drinken. Er waren maar 2 tafels bezet. Contact gezocht met personeel maar die waren erg druk met kletsen. Na 15minuten zonder eten of drinken de deur uitgelopen.
    Erg jammer, slechte service en niet klantgericht!

Tristan van Bon

Redelijke friet maar het personeel is onvriendelijk

Het was perfect, heerlijk eten en drinken dus op naar de volgende keer.

Hester Zitvast

Nanette

Mijn oudste is vandaag geslaagd dus bestellen we uitgebreid sushi online. Nadat de levertijd een half uur versteken is wagen we er eens een telefoontje aan. Krijg een dame aan de lijn die me direct onderbreekt met “ik ben gesloten”. Ik reageer verbijsterd en vraag hoe het dan zit met mijn online geplaatste, betaalde en bevestigde bestelling. De reactie: o, foutje van de webbouwer, die de site niet uitgezet heeft. Maar ik ben erg druk, volgende week ben ik weer terug en krijgt u uw geld terug..... Ik was verbijsterd. Op mijn opmerking dat dit allemaal nogal amateuristisch klinkt: immers bestellen, betalen, bevestigen, niets geleverd krijgen en een week wachten op je geld reageert mevrouw venijnig, want ze is druk. Ik heb echt geen woorden voor deze behandeling. Dan zijn we uitgepraat volgens eigenaresse Judith. Wat een absurde ervaring. Nooit meer!

Dorothy en Sven

Aangezien er een andere kok was als normaal (vakantie), had ik het idee dat de gerechten net iets anders smaakten.
    Ik had echter heel veel knoflook in mijn Keftedakia. De saus smaakte net iets anders. Naar mijn idee erg zout. De volgens mij eigenaresse kwam naar me toe nadat ik dit aan de serveerster had aangegeven. Zij hadden geproefd en vonden het niet zout.
    De mix grill vond ik de giros erg vet. Kon niet mijn vinger erop leggen wat ik niet lekker vond. De dame blanche kon niet veel mis aangaan en die smaakte goed.
    Het kan zijn dat het aan mijn smaak lag of aan de andere kok. Dit heb ik ook aangegeven bij het restaurant.
    Normaal eet ik hier heerlijk.
    Mijn vriend heeft daarnaast lekkerder gegeten dan ik.

Er werd goed gezorgd voor mijn glutenvrije dieet. Ze zijn goed op de hoogte.
    Het eten was echt prima in orde.

15. Mexicaans Apeldoorn

Miranda

Via een coupon van social deal hier terecht gekomen. Eten was zo slecht dat we het niet meer durfde op te eten omdat we bang waren om ziek te worden. Olie droop overal vanaf, champignons met een krokant laagje,... Nou je kon bijna geen hap van de champignons nemen zo taai. Alles was nat. Leek op eten van de dag ervoor of langer dat is opgewarmd in de magnetron. Eten om ziek van te worden! Hoop dat er een keer gecontroleerd wordt op de voedselveiligheid. Restaurant zelf mag ook wel een poetsbeurt krijgen. Je schoenen plakte aan de grond vast en de tafels plakte. Mespuntje waren volgens mij gebruikt als schroevendraaiers. Nóóit meer!

Mobster

We hebben laatst met vijf personen hier gegeten. Het was een zonnige dag en we zaten buiten op het terras. Het eten was prima, de bediening vriendelijk. Na het afrekenen konden wij het terras niet meer verlaten doordat de eigenaar de uitgang blokkeerde met tafels voor een groot gezelschap.

Wilfred Brouwer

Bijzonder lekker gegeten en personeel zeer attent en vriendelijk.

Eten zoals altijd heerlijk. Sfeer is prima. Bediening kan beter. We vroegen tzaziki (wat als vooraf op de kaart staat) bij het hoofdgerecht geserveerd te worden. Daar werd geen gehoor aan gegeven. Bediening bediend aan de kant dat hun het beste uit komt ook al is dat dan pal voor je neus langs om het aan je buurman of buurvrouw te geven.
    Maar het eten is prima!

20. Internationaal Apeldoorn

Elisa

Heeerlijk! Ongedwongen…
    alleen kleine puntje… Ik heb besteld medium rare ribeye… Ik kreeg net de verkeerde kant van het vlees en was rare geserveerd. Maar vooruit dan. Algemeen een 10*. Keep up the good work.

Nieuwe kaart heerlijke gerechten zeer smaakvol.
    Zowel buiten op terras als binnen rustig vertoeven.
    Restaurant en keuken van goed niveau. Wellicht.
    Wat ondergewaardeerd in Apeldoorn.

Elisa

Bleh😕 Service👎
    Als je heb goed verstand over een restaurant, in 5 min weten je wat ik bedoel.
    Nummer Uno personeel. De eten kom ook natuurlijk. Het temperture en drukheid spel geen rol vandaag. Management wel.

Miranda

Heerlijk gegeten, vlees en vis waren zalig! Ook met allergie (paprika) goed te doen.

Vandaag voor het eerst gegeten hier en waren dubbel verrast door zowel de prijs en kwaliteit, heerlijk buiten gegeten en onze dochter was er niet meer weg te krijgen, goeie bediening, een lekkere keuken en een lage prijs, dank!

T.G. De Ruiter

Gruntjes - Hurenkamp

Gezellig ontvangen relaxed gezeten, lekker en goed gegeten. Komen zeker terug mede door de gastvrijheid en spontane sfeer.

Vanavond heerlijk gegeten. Gastvrij personeel. Een echte aanrader👍🏽

Suzanne

We werden vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht, ook onze jas werd aangenomen en naar de garderobe gebracht.
    Je hoeft niet lang te wachten op je bestelling. Maar je krijgt ook zeker niet het gevoel dat de gerechten er door heen gejaagd worden. Er werd regelmatig gevraagd of alles nog naar wens was en of we nog iets nodig hadden zoals een drankje of bijgerecht.
    Wij kunnen als hoofdgerecht de Parthenon schotel en de lamshaasjes zeer aanbevelen, was erg lekker!

29. Afhaal en bezorg Apeldoorn

Hygiene valt erg tegen. Bereider was waarschijnlijk verkouden en erg hoesterig. Er staan na sluitingstijd scooters in deze zaak. Ook erg rommelig.
    De sushi was wel lekker, maar wij komen hier nooit meer.

Nette en schone snackbar.
    Hele aardige mensen en schoon vet!
    Altijd alles in orde.
    Wij rijden er ook speciaal naar toe.
    Kortom de beste!