Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Apeldoorn verdeeld zijn.

Heerlijke patat elke keer als ik kom is het personeel vriendelijk. De patat is zelf gemaakt en precies genoeg zout.

René Schuurmans

We hebben met 9 personen gegeten bij Parthenon. De gerechten waren prima. De gerechten waren netjes opgemaakt, vlees apart, aardappels, salade en sauzen. Je kon onbeperkt vragen naar aardappels etc.
    De smaak van de gerechten was goed. Iedereen heeft heerlijk gegeten.
    Echt een aanrader.

Anita Oranje

4. Pizzeria Apeldoorn

Nooit naar toe gaan. Slechte praktijken in deze tent. Discriminatie op basis van handicap door een hulphond te weigeren. Zou slecht zijn voor het laminaat. Wat een bullshit en strafbaar. Bovendien reageert eigenaar nogal vreemd op ontevreden klanten.

5. Japans Apeldoorn

Joke groenheijde

Op 15 september heb ik samen met mijn nichtje bij U gegeten.
    We kozen voor het verrassingsmenu.
    Het was ook een verrassing van bijzondere gerechten die ook mooi waren op gemaakt.
    De wijnen daarbij waren uitstekend.
    Kortom een gezellige avond.
    Complimenten aan de gastvrouw die alles in het werk stelde om het ons deze avond naar de zin te maken, mvg. Joke Groenheijde.

Op aanraden van kennissen hier wezen eten. Erg lekker gegeten met een uitstekende bediening. Ook mijn vriendin die vegetarisch is was zeer te spreken over het vegetarische aanbod. Kortom een heerlijke avond gehad in een leuke ambiance met vriendelijke personeel, een aanrader.

Betty en Geert Lanting

Vanavond voor het eerst gegeten in restaurant Bonito, na al veel goede recensies gelezen te hebben. We werden hartelijk ontvangen en het eten overtrof onze verwachtingen. We hadden gekozen voor Ossenhaas le beef Brazil en onbeperkt Spareribs. We stonden versteld van de ruime portie en het vlees was zo mals en lekker gekruid, we hebben er van gesmuld! Het vlees van de Spareribs viel bijna van het bot en ik kan wel zeggen dat ik nooit eerder een lekkerder Ossenhaas biefstuk heb geproefd. Daarna een dessert genomen. Ananas met honing, ijs en slagroom en een fruitsalade, weer een grote portie met veel heerlijk fruit, ijs en slagroom. De sfeer was ontspannen en fijn en de bediening was top, er werd ons steeds gevraagd of het naar onze zin was. Met een volle maag en een voldaan gevoel naar huis gegaan. Hier komen we zeker nog eens terug. Kan het iedereen van harte aanbevelen.

Lekker gegeten voor een goede prijs. Conpliment aan de kok. Bediening komt iets te vaak langs, met de vraag voor drankjes, men stemt dit niet goed met elkaar af. Komen zeker weer.

Heerlijk gegeten!!
    Een van de best Grieks restaurants waar ik gegeten heb.

Gisteravond heerlijk gegeten bij Parthenon. Alle gerechten waren prima verzorgd en ook de bediening was dik in orde. Prima!

Geen aanbeveling, weinig keus, slechte bereiding, varkenhaas sate? Volgens mij gewoon een filet het was zeer droog vlees.
    Bediening langzaam en gooit je bord op tafel.

Nadat wij in de ochtend gebruik hadden gemaakt van la place de brink besloten wij in de avond een hapje te eten bij la place aan de overkant opweg naar huis.
    We besloten een burger met frites te gebruiken.
    Het was een vette zooi, het vet dreef op het servet waar de frites op lagen en deze was niet warm zelfs koud.
    De burger was half doorbakken en ook de was niet warm.
    Bij de kasa moesten wij lang wachten waardoor het eten steeds kouder werd.
    Wij hebben bijna alles weer op de afruimband gezet en zijn weer teleurgesteld vertrokken.
    We zijn dit niet gewend van la place en we kunnen hier goed over oordelen omdat wij altijd trouwe bezoekers zijn van la place.
    Voorlopig hoeft het voor ons niet meer!
    We hebben dit gemeld bij la place maar daar hebben wij nooit iets van gehoord!

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten. Het is een klein restaurant, waar we heel hartelijk werden ontvangen door de eigenaar. Wij hebben gekozen voor het tapas verrassingsmenu van de chef. Het begon al met een mandje met heerlijk net gebakken brood met aioli, waarna telkens weer schaaltjes en borden met heerlijke gerechtjes werden neergezet. Wij gaven aan de spare-ribs zo lekker te vinden, prompt kregen we deze nog een keer. Ook werd er gezegd als u nog iets mist kunt u dat aangeven dan wordt dat ook voor u klaargemaakt. De menukaart werd op de tafel achter gelaten, zodat wij konden zien wat wij eventueel nog meer konden vragen. We hebben zelf aangegeven dat we nu echt genoeg hadden, anders was de eigenaar/kok nog verder gegaan met grillen. Als iemand de titel van grill meester verdiend dan is het deze man! Het totaalbedrag van deze avond, 2 personen incl. 2 wijn, 1 appelsap, 1 water en 1 koffie was € 46,90. De inrichting van het restaurant is eenvoudig, het is niet groot. Wij gaan hier zeker vaker naar toe!!

Ria van Berkum

Het was een geslaagde avond! De bediening was vlot en vriendelijk!
    Het eten was uitstekend

Leuke sfeer, nieuwe look.
    Gezellig en niet duur uit eten.

Marco van Hoof

Hans Heijenk

Leuk en gezellig restaurant bij dierenpark in Apeldoorn.
    We hebben eerst buiten nog wat gedronken, de tafeltjes en stoelen buiten waren niet erg schoon. Eten was goed en voldoende.

Geweldige aanwinst voor Apeldoorn! Hartelijk ontvangen en bediend door vriendelijk personeel, leuke inrichting en heerlijke gerechten voor een meer dan prima prijs. Aanrader!

Was gezellig, leuke locatie, bediening mocht wat sneller en vriendelijker!!

Super

22. Nederlands Apeldoorn

Sanne Jansen

Was gezellig, leuke locatie, bediening mocht wat sneller en vriendelijker!

Voor mijn verjaardag had ik een dinerbon gekregen. Na wat rond kijken op de site van dinerbon kwamen we hier uit. Meestal gaan wij naar de wok of een tapas restaurant maar voor de verandering kozen we voor Parthenon. Hier hebben we zeker geen spijt van! We hebben echt heerlijk gegeten en ook die bediening was goed.

Janique van kraaij

Eten was ronduit slecht. Sauzen komen uit een pakje en de opmaak van de borden is niet om aan te zien. Bovendien worden bepaalde gerechten in smerige pannetjes geserveerd! En… voor deze ellende betaal je wel de hoofdprijs!

25. Eetcafé Apeldoorn

Mevr Huiszoon

Ik hoop dat jullie spoedig terug komen in het centrum van Apeldoorn.
    Ik kwam zeer regelmatig bij jullie eten/drinken, vond de sfeer altijd ontzettend prettig. En vind het vreselijk dat jullie er niet meer zijn.

Hoop dat LaPlace snel terug is in het centrum.

Mvg

Mevr Huiszoon

Trees Broekers

Vorige week vrijdag zijn we hier wezen eten.
    De locatie is mooi.
    Mijn voorgerecht werd bezorgt, terwijl we al aan het hoofdgerecht zaten.
    De bediening was matig, begrepen ons vaak niet.
    Maar het hoofd gerecht gewoon slecht. Vlees erg droog.
    Pinnen kun je er nooit, is altijd kapot.
    Het enige wat lekker was, was de wijn.
    Wij gaan er nooit meer heen.

Tegenvaller! Hoge verwachtingen, maar die werden niet waargemaakt helaas. Ten eerste is het niet mogelijk om een pasta te eten als lunch. Huh… hoezo? Dan maar een broodje. Ruim een half uur moeten wachten op een redelijk simpel broodje die gemiddeld smaakte. De broodjes werden klaargemaakt door een meisje met lang haar; niet bij elkaar gebonden of een haarnetje gebruikt, en het haar hing regelmatig in haar gezichtsveld boven het te bereiden eten, terwijl ze regelmatig haar haar naar achteren moest vegen. Kortom, erg onhygiënisch! Gelukkig geen haar in mijn broodje gevonden.

Eten was prima. Zelf heb ik de vegetarische schotel genomen. Ik vind deze een van de betere die ik de laatste tijd heb geproefd.
    Kortom, goed eten voor een redelijke prijs.

29. Afhaal en bezorg Apeldoorn

Sushi was super vers en een snelle levering! Ook werken ze allemaal met handschoenen en haarnetjes! Ik heb mijn favoriete sushitent gevonden

De kwaliteit van het eten viel erg tegen. Zijn er beide niet lekker van. Daarnaast moesten wij erg lang wachten op drankjes en eten. Een tegenvaller...