Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Apeldoorn verdeeld zijn.

Prima gegeten. Ruim voldoende. Vriendelijke bediening. Correcte prijs. Wat wil je nog meer?

J. van der Meulen

Uitstekend Grieks restaurant. Heerlijk gegeten in een keurig en sfeervol restaurant met prima bediening!
    Hier gaan we vaker komen!

Prima restaurant, heerlijk gegeten.
    Alleen stoelen zitten beroerd, maar dat word zo opgelost, kussens werden aangedragen door vriendelijk personeel.

Gerwin Bille

We hebben er al vaak gegeten dat ook omdat we er tegenover wonen maar ook omdat de smaak en kwaliteit altijd goed is en of je nu wel of niet van de buitenlandse keuken houd er is genoeg variatie voor iedereen.

5. Mexicaans Apeldoorn

Net first date daar gehad; super!
    Lekker eten, super gezellig en gaaf dat we een coctail van het huis kregen toen we vertelden dat we een echte date hadden.
    Super.
    Ga er zeker nog 1× naartoe (als date t ook wil).

Schijn bedriegt! Oplichters zijn het en eten is ook niet meer wat het was. En veel te laat bezorgd. Geen aanrader!

Eten viel een beetje tegen maar was absoluut niet slecht. Service was prima, aardig en redelijk snel.

Het licht om de menukaart telezen was slecht was echt sfeerverlichting.

Lodewijk

Rob O en Jan S

Wederom een geweldige (ontspannen) avond gehad, werkelijk aan te bevelen!!!!!

Sjoerd Engelsman

Heerlijk eten, zeer goede bediening in een gezellige Kerstambiance.
    PS de zaak iets eerder openen😁👍

Eten was op zich oké, maar we hebben bijna 10 minuten moeten wachten op de vraag of we al iets hadden gekozen. Daarna duurde het 10 minuten voor een half stokbroodje en een beetje kruidenboter, vervolgens mochten we meer dan een half uur wachten op ons hoofdgerecht (wat we tegelijk hebben besteld). Na het hoofdgerecht kregen we de vraag of we een dessert kaart wilden, daar hebben we na 20 minuten wachten nog maar eens zelf naar gevraagd. Van de 3 medewerkers die bij ons zo'n 30x zijn langs gelopen leek het alsof de jonge mannelijke medewerker meer bezig was met achter zijn jonge vrouwelijke collega's aan te lopen. Slechte houding van het personeel.

13. Mexicaans Apeldoorn

Wij waren uitgenodigd door vrienden van ons en wij hadden er heel veel zin in. Helaas een grote teleurstelling. Het eten was echt niet goed, de bestelling klopte niet. En als wij het kregen was het koud, erg droog, slap en helemaal niet wat op de kaart stond. 4 Stukjes vlees in een bakje voor 4 personen. En bij de derde ronde werd er tegen ons gezegd dat wij klaar waren. Toen kregen wij het toetje. Ik had dameblanche besteld, ik kreeg 1 bolletje ijs met stukjes appel en iets van een mandarijn en slagroom uit een bus. Ook een Palm biertje besteld. Waar de dop heeft gezeten zat de roest nog op het glas. In het toilet moet je goed uitkijken dat je niet in struikelt in één of ander putje en alles pikt en plakt er.
    Ondanks dat wij het heel leuk vonden om met onze vrienden een avond te hebben gehad. Was en is het toch een grote teleurstelling, Wat een bagger tent en echt heel heel slecht eten. De rekening € 175, = voor 3 rondjes eten en 10 drankjes. Gauw sluiten deze tent.

Gezellige locatie vriendelijk personeel lekker eten.

Patrick Pluimers

Lekker eten, vriendelijk personeel.
    Wel een erg roemoerig restaurant, het achterste deel dan.

Geen aanrader.
    Geen vriendelijk personeel.
    Ongezellig restaurant, amper ruimte tussen de tafels.
    Eten smaakt allemaal het zelfde. Hier kun je niet praten over een prijs kwaliteits verhouding.
    Lang wachten op je drankje.
    Erg jammer, nooit meer!

Het was heel lekker en goed verzorgd. Ik kom er zeker terug.

Myrthe timmerije

Super gezellig restaurant, duurde iets te lang voor het hoofdgerecht (hoewel er wel een groep van 8 zat).

Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten!! Was fantastisch.

Tessa Croes

Zeer slechte ervaring de spare ribes zijn allemaal voorgegaard en de saus na keuze word erover heen gegooid waardoor de spra rib en niet lekker is! De bediening was zeer onvriendelijk vroeg ons de dessertkaart terwijl we nog aan het eten waren! Vervolgens kregen we koffie die lauw was eenmaal gezegd werd er niks aan gedaan nog geen excuses! Vervolgens bij het afrekenennogmals aangegeven en werd er gezegd, he het gehoord van een collega! Er is niet eens 1 keer gevraagd of alles naar wens was! Zeker geen aanrader en nog een klacht ingestuurd, krijg je een automatisch antwoord dat er na een aantal dagen contact met je word opgenomen, ook dat maken ze niet waar tot op heden niks vernomen.... hoe bedoel je klantvriendelijk??

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en fijne sfeer.
    Wij komen hier vast vaker.

23. Chinees-Indisch Apeldoorn

Keer op keer lekker eten en vriendelijk personeel. Mijn vaste plek om chinees te halen.

Bestel regelmatig bij.
    Altijd super blij mee.
    Vandaag ook weer super geholpen ondanks foutje van mijn kant.

Ilona Versloot

Ton van der Linde

In een paar woorden ga hier niet heen, ballentent 1e klas.
    * Organisatie zeer slecht.
    * Bediening slecht.
    * Eigenaar, doet van alles en uiteindelijk laat die alles op zijn beloop, tegen het intimiderend aan.
    Na bijna 2 uurtjes te hebben gezeten kregen we opeens gebonden kippensoep, deze wilde ik helemaal niet want deze hadden we ook niet besteld, Antw. : Nee hoor dat moesten we maar eten, uiteindelijk heb ik mijn cadeaubon van 60 Euro terug geëist, deze werd naar me toegegooid. Er stapten tegelijkertijd meer mensen op die al langer dan ons zaten en ook nog niets hadden besteld, er is absoluut geen aandacht voor de gasten, de term "Gastvrij" hebben ze hier waarschijnlijk nog nooit van gehoord. Ik zou Gordon R. er op afsturen.

In 1 woord: Super!
    Geweldig lekker eten! Zeer vriendelijk personeel dat alle moeite voor je neemt. Praatje maakt en hart voor de klanten. Sfeer is top en knus.
    Mixed grill was heerlijk en ook de bifteki super (feta binnenin pikant wat een leuke twist geeft, moet je van houden maar dat doen wij).
    We komen hier zeker vaker eten!
    Aanrader!

Wim Gerritsen

Wim Gerritsen

Gisteravond weer heerlijke tapas gegeten. Goede kwaliteit.
    De zaak is achterin uitgebreid wat een hele goede verbetering is, qua sfeer, maar ook zodat het van de buitenkant veel meer in het zicht ligt.