Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Apeldoorn verdeeld zijn.

1. Pizzeria Apeldoorn

We hebben in het verleden ook vaak gegeten daar en nooit geen slecht woord over het eten…
    Gisteren heerlijk gegeten en gedronken.
    Er was aktie tweede 3 gangen menu gratis.
    Gr derkjan.

2. Pizzeria Apeldoorn

Derkjan Esselink

Met 4 personen gegeten daar. Het duurde een kwartier voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken. Het eten kwam nog veel later. Kortom: qua sfeer best goed, qua bediening slecht. De 'leidinggevende' stond de hele avond niet veel te doen, in de keuken stonden 2 man, om al het eten snel klaar te maken.
    De enige serveerster blijkt een staigaire te zijn, die echt de hele avond heeft lopen te rennen. Petje af voor haar, maar wij komen daar echt niet meer.

Een grieksrestaurant van goede kwaliteit. Alles is vers en dat proef je.

5. Internationaal Apeldoorn

Martine Keur

Bernadette

Je kan hier super lekker en gezellig eten. Alleen de bediening is ronduit brutaal en onaardig.

7. Chinees-Indisch Apeldoorn

Babi pangang was hard gebakken, eier gerecht met kipfilet smaakte niet, kip was glibberig, mini loempia's amper gevuld en vies van smaak

8. Internationaal Apeldoorn

We hebben vanavond met z'n 4n hier gegeten. Sorry, maar het viel echt tegen. De (kuikenborst) soep was veel te zout, de ribbetjes heel erg vet en ook de kipsate was niet goed, vet en verbrand op sommige plekken. Alleen de tournedos was lekker. Hopelijk doen jullie hier wat mee.

Eric de Vree

Top restaurant heerlijk gegeten, prettige bediening, sfeervolle ambiance. Gaan hier zeker terug komen.

Komen hier vrij regelmatig.
    De beste in Apeldoorn!!
    Super eten!

11. Chinees-Indisch Apeldoorn

Op vrijdagavond gegeten samen met een vriendin. Het was erg rustig in het restaurant voor een vrijdagavond (in het afhaalgedeelte was het wel drukker). Ondanks dat het zo rustig was was de bediening niet erg alert, het duurde vrij lang voordat we geholpen werden. Het eten viel mij wat tegen. Een prima Chinees, maar niets bijzonders. De kippensoep als voorgerecht was lekker, maar standaard Chinese kippensoep. Als hoofdgerecht had ik Ti Pan met Pekingeend. De Pekingeend viel me wat tegen, niet zo mals en lekker als ik 'm eerder wel eens ergens gegeten heb. De muziek op de achtergrond was prettig, maar ging halverwege uit.

E.W. Van de Voort

Voor de eerste keer hier gegeten.
    Een restaurant verscholen in de bossen.
    Zeer verrassend.
    Heerlijk gegeten.
    De bediening is matig maar de gastvrouw (eigenaresse) is heel goed.

j.j.van der wel

Op 11-11-2017 onze verjaardag gevierd in t Zusje Apeldoorn.
    Een aanrader zondermeer. Ruime keuze, vriendelijk en behulpzaam persomeel, geen wachttijd, goede kwaliteit en prijsverhouding.
    Wij komen terug. Gorinchem Jan J van der Wel.

14. Eetcafé Apeldoorn

Gezellig van een hightea genoten. Vriendelijke medewerksters.

15. Japans Apeldoorn

Heerlijke verse sushi, ruime keuze in het menu. Personeel is enorm vriendelijk. Goede en vlotte bediening. Er hangt een gezellige sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader!

Echt een authentieke Syrische sfeer ademt dit restaurant. Bijzonder lekker eten voor zeer redelijke prijs en super lekkere zelfgemaakte drankjes, die ik nog nooit eerder heb gehad. Beslist een aanrader!

ruud intveld

Zeer vriendelijk personeel. Erg attent en hulpvaardig. Heel lekker gegeten. Leuke ambiance. Het was niet druk. Als het drukker is, is het denkelijk nòg gezelliger

We hebben met zn 15 daar gegeten was top voldoende drinken gekregen echt geweldig een 10 + voor deze wok restaurant

19. Vietnamees Apeldoorn

Met mijn familie gegeten, fijne sfeer, vriendelijke mensen,
    het eten was erg goed en lekker.
    Ik ga zeker nog een keer.

20. Chinees-Indisch Apeldoorn

Laatst met vriendinnen hier gegeten en aangenaam verrast. We hadden het Pekingmenu gekozen en hebben genoten van deze Chinese specialiteiten en een heerlijk dessert. Kom hier zeker vaker!

Ging hier weer een keer eten. Ik vind dat ze steeds beter worden. Service was uitstekend. Door een fout in de keuken was er een kleine vertraging met mijn hoofdgerecht. Kreeg de breekbrood met de kruidenboter voor niks zodat ik niet te lang zonder eten zat. Lekker bok bier op tap. Lekker eten, en niet te kleine porties. Mensen zonder kinderen in een ander hoek gezet, dus geen last, en ook lekker sfeer. Dit is een van de betere restauranten in Apeldoorn geworden.

Twee weken geleden hier gegeten, maar het was één grote teleurstelling. We namen het arrangement van 29,95 per persoon (hier zat een dierentuinkaartje en tiramisu bij in begrepen). We zijn echt geen moeilijke eters, maar wat was het hier slecht. Ijskoude voorgerechten, gefrituurde kip was niet gaar (!), over de gambas was koude roomsaus gegooid en de in 'knoflook olie' gebakken gambas waren kurkdroog en geen olie te zien. Dit gold ook voor de varkenshaas, leek wel schoenzool. We hebben dit aangegeven en alles werd opnieuw gemaakt, nu wel warm, maar mijn vriendin werd niet zo lekker en uiteindelijk heeft ze alles uitgespuugd. Naar aanleiding hiervan hebben we besloten om te gaan en na onze uitleg begreep de bediening ook dat het toetje niet meer nodig was voor mijn vriendin. Met een hongerige buik naar huis en €70,- lichter, was dit een vreselijke ervaring!!!!! Voor ons nooit meer!!!

We hebben heerlijk gegeten bij Shabu Shabu. Het eten was top, snel en goed. Het enige nadeel was dat het mega druk was, de tafeltjes erg dicht op elkaar staan en we ons daarom een beetje opgepropt voelden.

Via socialdeal 2 bonnen gekocht. We dachten we gaan lekker Grieken zoals we dat gewend zijn. Maar het was echt een tegenvaller, leek net of alles in de magnetron was opgewarmd. Normaal hoor je bij de Griek de bakplaat overuren maken, hier toch niet. Bij het nagerecht stond de condens op de borden, deze waren al klaar gemaakt, wie weet hoelang deze daar al in de ijskast stonden. Verder liep er een klein kind door de zaak (hun dochter ), ze vroeg telkens de aandacht van gastvrouw en dat kreeg ze ook, dan weer op de arm dan weer huilend door de zaak lopen. En toen we wilde betalen bleek de pin automaat ook nog kapot ze hadden geen internet…
    Ben zeer benieuwd hoelang deze zaak nog blijft bestaan.

25. Chinees-Indisch Apeldoorn

Slecht dat je niet kan pinnen! We leven in 2017!
    Eten best lekker naar gewoon weg niet goed heet ( heb het vermoeden dat dit uit een au bain marie komt) eten was ook veel te snel klaar. Bestel je portie mini loempia's (12st) zijn het 6 loempia's en 6 van die kerrie driehoekjes ( jakkes) bestel loempia's niet die kerrie dingen!

Heerlijk genieten was het weer! Ook fijn dat je met zijn 2en kan genieten van 1 voorgerecht, zo flexibel, Heerlijk! Echt genoten en alles was super, heerlijke avond gehad.
    Volgende keer de toetjes! ;-)

27. Internationaal Apeldoorn

R. Schilder

Gisteren 29-10 de verjaardag van mijn oma die 80 werd! Het was een zeer bijzondere dag voor ons allemaal in de familie. De dag draaide om mijn oma natuurlijk. Bij aankomst begon het al.
    De sfeer was onderling heel leuk met elkaar.
    Maar de bediening was heel erg slecht! Kon geen lachje bedanktje vanaf. Zelf voor mijn oma niet leuke slingers of iets leuks met haar toetje qua vuurwerk. Echt diep en diep triest! De chef van dit mooie pand zag er zelf ook onverzorgd uit. Mooie uniforms mogen ook aangeschaft worden. Beetje make-up kan misschien nog wonderen doen! Als bazin moet je iets uitstralen!
    Als deze punten worden veranderd word het hopelijk nog wat!
    Het eten was overigens super! Lekkere stamppotten gehad en een lekker toetje!

Persoonlijk zou ik hier nooit voor kiezen maar mijn oma wel en daar draaide het om.
    Jammer.

Wat n waardeloze tent. Bediening was slecht. Gerechten moest je 3 kwartier op wachten voordat het geserveerd werd. Of de gerechten werden helemaal niet geserveerd, zelfs niet na 3 x vragen. Ben opgestapt maar wel de volle mep betaald. Voor mij nooit meer.

We waren met 4 personen ontvangst was vriendelijk.
    Binnen was er erg veel lawaai.
    Het eten was goed, maar ik bestelde een keer tong [ vis ] maar wat ik kreeg was scholfilet niks mis mee maar zeg niet dat het tongfilet is.
    Na de derde gang moesten we een paar keer lang wachten, na navraag werd het eindelijk gebracht.
    We hadden een fles witte wijn besteld en we vroegen er wat kraan water bij.
    Dat kon niet we kregen een fles tafelwater voor 3,80 E. dit is een slechte service.

Goed en lekker eten. Net en vriendelijk personeel.