De Lange Muur in Terneuzen

1419412737 61
1519213857 64
1619014976 76
1652282016 74

1. Slecht. Niet voor herhaling vatbaar. Waren met groep van 8 man. Eten was vet niet goed gaar erg lawaaierige binnen. Helft van wat je besteld had kwam niet of pas als de anderen hun gerecht op hadden. Voor ons de eerste en zeker de laatste keer. Is in mijn ogen gewoon een veredelde vreetschuur...

2,2
  2. Niet voor herhaling vatbaar.
    Het eten is veel te vet.
    Nasi is alleen rijst geen groenten er bij. De babi lijkt meer op spaghetti.
    Het meeste is gefrituurde dingen.
    Coco cola kennen ze niet.
    We zaten in het gangpad dus rustig praten ging niet.

3,9
  3. We kenden niet het hele speciale system van dit restaurant. De mogelijkheid 15 verschillende schoteltjes te eten voor een vast tarief van 30 €. Wij hebben elk maar 3 schotelyjes gegeten, maar met bambi of rijst zoveel je wilt. Dan blijft het toch erg duur. In uw bericht moet je echt de klanten waarschuwen voor het speciale system: 5 rondes van elk max 3 schotels. De bediening was vriendelijk in vlot maar ze waren niet in staat ons in het begin op de hoogte stellen. Dit hebben we van andere klanten gehoord.

4. Heerlijk gegeten en gedronken.
    Het concept is erg goed. Een vaste prijs waarvoor je in totaal 5 rondes met eten kunt bestellen (max. 3 gerechten pp per ronde). De bediening was erg vriendelijk en het eten prima.
    We gaan zeker nog eens terug.

5. E de Koning

Super lekker gegeten!
    Uitstekende bediening
    Kortom hier gaan we zeker nogmaals eten

6. Valerie de Bruijne

Weer een hele goede en fijne ervaring rijker. We gaan er regelmatig eten. Sinds corona hebben ze een en ander veranderd, maar ik vind het alleen maar beter geworden.

7. Verhelst

Heerlijk gegeten bij vriendelijke gastvrouw. Porties zouden íets kleiner mogen.

8. Geweldig lekker gegeten in een ongedwongen sfeer

9. John Boshuis

Ook in Corona-tijd kun je fantastisch eten bij De Lange Muur. Het buffet is gesloten, maar je wordt aan je Tafel geholpen door uiterst vriendelijke serveersters. Het eten is zoals altijd van hoog niveau met een ruime keuze. Ook voor kinderen is er voldoende om uit te kiezen.
    En als je dan kijkt naar prijs/kwaliteit kan het eigenlijk niet beter.

10. Het was super we waren er met 12 pensonen en het ging bij ons voornamelijk om onze 95 jarige moeder en die heeft super genoten maar de andere 11 hebben ook heerlijk gegeten.

11. Sfeervol, relaxed en lekker eten.
    Ideaal voor verjaardag of lekker gewoon met vrienden.
    Goede kwaliteit prijsverhouding.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

12. Eten van lage kwaliteit, de sushi is uitgedroogd. Vieze bak met pindasaus en vieze bakken met desserts.
    Voor een prijs van 25.50 en alle drankjes die er nog bijkomen is dit echt geen aanrader.

13. MvdH

14. Goedhart

Het eten is hier bijzonder slecht. De nasi, wat zij nasi noemen, is gewoon witte rijst met ei, verder niets. De bami en de Mihoen is van dezelfde 'kwaliteit. Het vlees dat op de schaaltjes gebracht wordt is te ver doorgebakken en daarom droog van binnen. Het eerste gerechtje had ik bijna een hakbijl nodig om er doorheen te komen.
    Het gerecht, Eend van de chef, had een aparte smaak, die heb ik laten staan.

Hier kom ik zeker niet weer te eten.

2,8
  15. Het buffet is vernieuwd jammer lag nu allemaal wat uit te drogen onder de warme lampen. Sushi allemaal zelfde basis > gefrituurde kern. Komen inderdaad vaak voor drank maar wij krijgen er ook altijd vreselijke dorst. Het is erg koud in het restaurant, als je er zit voel je de kou gewoon. Jammer, daardoor zit je niet behaaglijk.

Systeem is fijn maar er mag eens vernieuwing zijn.

16. Het was erg lekker en leuk.

17. J. den Oudsten

We hebben lekker gegeten. We vonden het een prettig systeem en de sfeer en bediening was prima.

18. Frans de Bruijne.

Gisteren avond geweldig gegeten daar. Een perfecte gastvrouw die de weet waarover het gaat. Het systeem van bestellen vind ik geweldig "eet zoveel je kan, maar ga er beschaaft mee om".

19. Ik ga er regelmatig eten maar nu ze een nieuwe kaart hebben zal het toch wel even duren voor ik er weer kom. Er is een hoop verdwenen van de kaart en of ze het erom doen precies wat ik lekker vond. En ik ben het eens met de mensen dat ze veel te vaak lang komen om te drinken dat is behoorlijk vervelend. Volgens mij is de prijs ook weer naar boven. Het is er wel netjes en schoon zeker de toiletten. Eten in de buffetten zou wel wat beter mogen zijn.

20. Jammer, het eten is prima, de gastvrijheid ook. Maar dan wordt het 21 uur, men ruimt het buffet maar vast op, het personeel gaat zelf aan tafel. Je mag toch wel wat meer verwachten van zo'n tent. Afgelopen zomer ging men het restaurant leegruimen terwijl er nog gasten zaten. Een regelrechte aanfluiting. Ze snappen echt niet dat de bezoeker hiervan baalt. Dus, het gaat nog een hele poos duren eer ik er weer naar toe ga.

5,5
  21. MLW 9 punten

Ondanks grote eetzaal voldoende sfeer en gezelligheid om met je eigen gezelschap rustig te kunnen eten. Vriendelijke bediening, niet opdringerig. Gerechtjes van de menukaart zijn echt heerlijk en vers bereid en worden aan tafel geserveerd. Buffet wordt regelmatig aangevuld en alles is even fris en vers en met zorg klaargemaakt. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar!!

22. Eten is van zeer behoorlijke kwaliteit. Buffet wat minder. Bediening is niet goed, en de sfeer is ronduit slecht. Prijs is aan de hoge kant.

Kortom, onze tip: Doe iets aan de sfeer en bediening!

23. In het begin was het er gezellig en lekker op je gemak eten, laatste tijd is het verschrikkelijk met de drankbestellingen. Je hebt je glas nog niet leeg of ze staan er weer al om de bestelling op te nemen. Hebben het ook al gehad dat ze de bestelling waren gaan halen dat de volgende serveerster ook weer al langs kwam om een bestelling op te nemen. De gezelligheid is er daar af. Serveersters kunnen er niets aan doen de vrouw des huize is een beetje naast haar schoenen gaan lopen. Voor ons voorlopig niet meer.

24. Op de avond van 17-01-2013 heb ik een bezoek gebracht aan het wokrestaurant "de Lange Muur" Bij aankomst leek alles er heel goed uit te zien. We werden gelijk geholpen door het personeel. We namen plaats en bestelden wat te drinken. Nadat wij de menu kaart zagen was dit allemaal nieuw van ons. Ik kom zelf uit de randstad en wij zijn daar gewend dat je een lopend buffet hebt en zelf je keuze kan maken. Dit vertelde wij de vrouw en of het mogelijk was. De vrouw bleef maar doorgaan over de menukaart en begreep niet dat wij daar geen zin in hadden. Toen wij om de rekening vroegen voor de drankjes reageerde de vrouw geeriteerd naar ons. Wij betaalde met €50 waarna de vrouw wisselgeld ging halen. Ze kwam aanlopen en gooide vervolgens het geld op tafel en liep weg.

Deze vrouw moet het visitekaartje voorstellen van dit bedrijf. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Een wildvreemd persoon (in dit geval ik) vroeg gewoon naar de mogelijkheden. Mevrouw was hier blijkbaar niet van gediend en liet dit zichtbaar merken.

Ik zou dit restaurant nooit aanbevelen voor de niet erkende wokmensen.

Ik zal hier ook nooit meer terugkomen aangezien je hier niet op je gemak zit!

1,4
  25. Aantal keren gegeten buiten het weekend;
    vriendelijke, attente gastvrouw, vlotte bediening
    en zeer smakelijk eten tegen een zeer schappelijke prijs!

26. Al meerdere keren hier gegeten. Gewoonweg goed! Ook met grotere groepen geen probleem als je belt. Goede service, lekker eten en de parkeergarage voor de deur. Wat wil je nog meer?

27. Enige tijd geleden hier met 10 personen gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag. Mijn gasten waren erg enthousiast over het concept van 5 maal 2 gerechtjes uit-zoeken op de kaart c.q placemat. De culinaire "hapjes" werden erg gewaardeerd. De presentatie van de gerechtjes op kleine bordjes werd als prettig ervaren. Dit geeft echt een meerwaarde aan het restaurant-beleven.

De serveersters liepen af en aan om de hapjes en drankjes te serveren zonder opdringerig te zijn. De vriendelijke eigenaresse hield nauwlettend in de gaten of alles naar wens verliep.

Daarnaast kon nog van de diverse buffetten onbeperkt worden genomen, zodat zelfs de grootste eters onder ons meer dan tevreden huiswaarts gingen.

Echt een aanrader dus, maar ik blijf er voor pleiten dat er ook weer kan worden afgehaald!! Voorheen (Dijkstr.) was dit echt het beste afhaaladres in Terneuzen!!

Directie en medewerkers:Hartelijk dank voor het welslagen van dit etentje ter gelegenheid van mijn 65e verjaardag!!

28. Mooi restaurant als je het van binnen bekijkt. Maar dan mag je kiezen uit het eten wat je wilt bestellen. Wij vonden bij geen een gerecht dat er smaak aan zat. Paar keer bij stukjes vlees gehad dat er nog stukjes dik vet op zat of stukjes zeen. Dan denk je even lekker sushi te pakken, dat was totaal niet vers gemaakt!! Het was in en in koud en niet op smaak. De rest van het buffet was wel netjes alleen ook erg slecht op smaak. Behalve de kipfilet met een of andere saus..(stond er niet bij) die was redelijk... Personeel was netjes, alleen een beetje raar dat als je nog drinken hebt staan dat zij dan alsnog gaan vragen of wij drinken wilden bestellen....(tot 4 x aan toe) Al met al, voor ons een slechte ervaring, maar dat is onze mening. Volgende keer gaan we wel naar een echte Japanner/Chinees.

1,6
  29. Jack 28 punten

Kom hier regelmatig eten.
    Het is er gewoon goed voor ieder wat wils
    En zeer lieve en vriendelijke mensen
    Zeer nette zaak die mooi schoon is en zeker de toiletten
    Ga zo door en doe er ook nog afhaal bij

30. Voor de 1e keer bij de nieuwe Lange muur gegeten.
    Saladebuffet was bijna leeg en werd lange tijd niet aangevuld.
    Bestellingen via de bon duurden 45 min.de 1e keer, daarna +/-30 min. Wordt op hele kleine bordjes geserveerd,d ie telkens omkieperen (lastig). Eten wel heel lekker. Heel veel saus.

31. Fam. de Roo

Leuk restaurant mooi schoon en netjes, vlotte plezierige bediening.
    Fijn dat het literflessen bronwater zijn. Het voedsel is gezond, je kunt dooreten en toch zie je dat niet op de weegschaal mits je van de pindasaus afblijft !

Hele nette toiletten.
    Leuke prijs kwaliteit verhouding.

Opmerking: misschien iets meer leuke moderne top 40 muziek in de zaak om de sfeer nog gezelliger te maken.

32. Hebben afgelopen weekend hier gegeten. Hebben echt super gegeten. De bediening is erg vriendelijk ook de eigenaar wij komen zeker terug.

33. Helemaal top met voor elk wat wils, zowel voor de grote eters als voor de fijnproevers. Om maar met dat eerste te beginnen: als het puur om kwantiteit gaat wordt je allerminst teleurgesteld, want wie hier met honger weggaat heeft een serieus probleem waarvoor je beter een arts kunt raadplegen dan een restaurateur. Wat ik veel belangrijker vindt is de kwaliteit, en daar is helemaal niets mis mee. Het buffet is redelijk tot goed, maar de gerechten die je via het handige bonnetje kunt bestellen zijn echt top. Leuke moderne inrichting, prachtig sanitair een vriendelijke bediening maken het plaatje compleet. De prijs: belachelijk laag voor het gebodene!

34. Een mooi restaurant waar je heerlijk kan eten.

De bediening was heel erg vriendelijk.

35. Ik sluit me volledig aan bij de laatste positieve reacties. Wij hebben er vanavond heerlijk gegeten.

Je kunt helemaal zelf bepalen hoe veel en hoe snel je wilt eten. Bij binnenkomst kun je een kopje soep met vers stokbrood, kruidenboter en/of kroepoek nemen. Er is een buffet met voorgerechten (gerookte zalm, tomaatjes, sushi, salades) en vervolgens mag je 5x 2 gerechten kiezen van de kaart. Bij deze gerechtjes mag je dan ook nog onbeperkt van het warme buffet nemen(rijst, nasi, bami, frietjes, aardappeltjes etc.) Als laatste is er ook nog een buffet met nagerechten. Wij hebben echt meer dan voldoende gegeten, hadden nog meer kunnen eten als we dit wilden en de gerechten van de kaart werden snel geserveerd (ongeveer 10 minuutjes nadat we besteld hadden.) Wij vinden het een echte aanrader.

36. Jacqueline

Mooi en gezellig restaurant, met een nieuw concept. Correcte bediening, snelle service. Diegene zegt hier met honger van tafel af te gaan heeft waarschijnlijk een olifantenmaag. Je mag pp 5x 2 gerechten bestellen van de kaart en daarnaast kun je onbeperkt nasi, rijst, bami, mihoen, sate, babipangang ed nemen, daarna kun je weer onbeperkt ijs, fruit ed pakken. Dus echt een aanrader.En voor afhaal hebben ze gewoon geen tijd meer als je ziet hoeveel mensen er in het restaurant zit vergeleken met vroeger. Wel jammer maar dan gaan we maar een keer extra uit eten.

37. Steef en Miriam

Geweldig restaurant. Net zo sfeervol als alle andere wokrestaurants in Nederland. Wij zijn goede eters, maar zelfs wij kregen de 5 eetrondes niet vol, dus je krijgt echt meer dan genoeg, voor een redelijke prijs. Bediening is vriendelijk en snel. We hebben in 2 maanden tijd al drie keer in het restaurant gegeten. De kwaliteit van de hapjes zijn geweldig. En na in vele andere wokrestaurants gegeten te hebben vonden wij dit concept erg verfrissend, het is een soort van tapas eten met Aziatische hapjes.

Een aanrader.

38. Ongezellig restaurant. Formule niet interessant. Porties aan de hééél erg kleine kant. Je mag dan nog een keer bestellen maar dat duurt redelijk lang voor weer zo'n klein bordje. Geen aanrader.

5,7
  39. Wij zijn kleine eters. We hebben slechts 1 ronde van de 5 kunnen doen en toch moet je de volle prijs betalen. Van het buffet heb ik een eetlepel mihoen, 1 stokje sate, een kwart banaan en een eetlepel fou yong hai op, een bolletje ijs met 1 lychee na. Het zou beter zijn een basisbedrag voor het buffet te berekenen en de kleine extra gerechten per stuk af te rekenen. Het komt op mij zo erg oneerlijk over, wij gaan hier als het zo blijft dus ook niet meer naar toe. De buffetgerechten vond ik niet warm genoeg.

4,1
  40. michel

We zijn naar het nieuwe restaurant geweest. Het concept van het nieuwe menu is oninteressant. Voorheen kon je nog eens kiezen. Nu kun je niet 1 gerecht kiezen en het is een zeer ongezellig restaurant geworden. Hierdoor zullen ze veel klanten verliezen.

En het is bijna 2 keer zo duur geworden. En afhalen is nu ook voorbij. En glaasje wijn is gehalveerd.

2,9
  41. Restaurant op een nieuwe lokatie aan de blokken 20 in Terneuzen.

Het concept is geheel nieuw en het eten is er geweldig.

En dat je lang moet wachten, dit hebben wij nog niet zo ervaren, het eten is er juist erg snel.

Een echte aanrader voor iedereen die eens iets anders wil in dit prachtig sfeervolle nieuwe restaurant.

42. Eten afhalen is niet meer mogelijk, dat is wel minder. Ik denk dat dat wokken toch niet gaat lopen in Terneuzen, dus ik hoop dat ze snel weer geld willen gaan verdienen met afhalen.

43. Nieuwe locatie in Terneuzen.

Heerlijk eten, alleen wachtijden van 45 tot 60 minuten per bordje dat in 5 min leeg is, is geen uitzondering.
    Klanten helpen bediening omdat het dramatisch lang duurt.