Hier zie je hoe de meningen over de Het Packhuys verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. nikki en ed

Leuk en gezellig restaurant. Heerlijk gegeten met vrienden van ons. Wij hadden het pakhuismenu. Erg lekker en verrassend. Ook het wijnarrangement was super. Mensen van het pakhuis: ga zo door!!

Tot een volgende keer weer.

gr Nikki en Ed

2. Mijn oordeel = redelijk.

Kwaliteit van het eten is goed alleen niet creatief.

Jammer dat bij veel gerechten hetzelfde garnituur zit.

Wat betreft wijn/spijs combinaties slaan ze af en toe de plank helemaal mis.

Zitplaatsen zijn aan de krappe kant.

3. Het is alweer een jaar geleden dat we hier hebben gegeten. Het was wel goed, maar ook weer niet om rond te bazuinen. Misschien zijn we teveel verwent met de Belgische keuken van Luik. De tafeltjes zijn wat aan de kleine kant, de zitplaatsen wat krap op elkaar. Het interieur had een betere ontwerper verdient, die meer gevoel voor historische entourage heeft. Maar voor de rest was niets op de bediening aan te merken.

4. Luc

Mooi en stijlvol kader. Het huisaperitief is een lekkere Prosecco die beter zonder framboos d'r in zou geserveerd worden. De gamarineerde zalm was een heerlijk voorgerecht. Hoofdgerecht gamba's in lookboter viel ietwat tegen (te lang gegaard). Prima kaasjes als nagerecht. Lekkere witte wijn gevonden (Pinot Gris uit Ribeauville-Alsace) in een kleine maar degelijke wijnkaart. Voortreffelijke stijlvolle bediening. Niet goedkoop maar wel interessant.

5. daan en maaike de weert

Hoi angelina en michel,

We hebben laatst heerlijk gegeten bij jullie en een superavond gehad. Complimenten voor de mooie combinaties van de gerechten en de geweldige gastvrijheid.

Zodra we kunnen komen we zeker nog eens langs.

Groeten van daan en maaike de weert.

6. Goed en lekker gegeten op het terras aan het water. Wij waren uitgenodigd door vrienden die in Middelburg wonen. Als wij Middelburg weer bezoeken komen wij zeker nog een keer eten.

7. J.S.S.

Al vanaf het begin komen wij hier eten en het blijft altijd heerlijk.

Wisselende kaart met veel lekkers.

Bediening gastvrij en vriendelijk.

8. Ruth en Michael

Voor het eerst in Middelburg en afgegaand op de recensies die we gelezen hadden, waren we zeer tevreden! Een hele leuke tent met leuke bediening! Heerlijk gegeten! Prijs/kwaliteit verhouding prima! Maar vergis je niet, het was niet goedkoop, maar absoluut de moeite waard! Een aanrader voor als je een bezoekje brengt aan Middelburg!

9. Paul van Wetten

10. Rond de Kerstdagen hier heerlijk kunnen eten, prijs-kwaliteit/kwantiteit is hier bijzonder goed. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Wat mij betreft beste restaurant van Middelburg.

11. Richard en Jonna

Komende uit Utrecht besloten we een zaterdag door te brengen in Middelburg.

Nav de lovende recensies besloten om te gaan eten bij Het Packhuis.

Een leuk knus gezellig restaurant. Bediening vanaf het begin erg professioneel, vriendelijk, geduldig en attent. Gekozen voor een 3 gangenmenu. Goed geprijsd.

De gerechten waren goed van kwaliteit en kwantiteit.

Als we weer in de buurt zijn hoeven we niet meer te zoeken naar een ander.

Restaurant/personeel van Het Packhuis.......bedankt voor een geschikte avond.

12. Tijdens de afgelopen restaurantweek hebben wij er een plaatsje geboekt. Ondanks dat het er afgeladen druk was liep alles als een trein. De bediening was vlot en correct. De gerechten waren goed van smaak, alleen het stoofpotje was te klein voor de stukken vlees. Bij een van ons was het potje gevuld met 1 stuk vlees/vet. Jammer. Voor de rest was het prima in orde. Wij komen terug, maar dan voor het "echte" menu.

13. Prima restaurant, vlotte bediening. Gastvrouw goede kennis van de wijnen. Wij hebben het verrassingsmenu gekozen met daarbij de passende wijnen. Echt een aanrader!

Wij komen zeker terug.

14. Gisterenavond een tafel voor 6 personen gereserveerd. We waren eerder dan de gereserveerd tijd aanwezig, dit zorgde voor een iets stroeve start maar al snel werd dit goed gemaakt door de heerlijke voorgerechten. Het hoofdgerecht was erg goed (zeetong, vangst van de dag) en het toetje was een feestje. De bediening was keurig en vriendelijk, niet te opdringerig en alles goed in de gaten houdend. We hebben een hele gezellige avond gehad met heerlijke gerechten voor een prima prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant is sfeervol (niet te groot en kil) met een aangenaam klimaat (ook als de zaak helemaal vol zit). Het is dat we niet in de buurt van Middelburg wonen, anders zouden we zeker vaker langs gaan. Een aanrader!

15. Ik heb op veel plekken minder gegeten, maar op nog meer plekken beter! Niks bijzonders, slecht geschilde asperges, ossenhaaspuntjes uit de wok wat geen ossenhaas is, zeetong slecht gebakken en moddervet. Ga op wijncursus om te leren wat een droge wijn is!

16. Silvester

Naar aanleiding van alle gunstige recensies zijn we hier opaf gegaan. Daar kregen we geen spijt van. Heerlijk gegeten voor een prima prijs. Geen Chinees-hoeveelheden voedsel, maar ruim genoeg om van te genieten. Smakelijk voedsel! Liever grote kwaliteit dan grote kwantiteit. En dat was er. Zelfs de frietjes waren een stuk lekkerder dan elders. Gold ook voor de wijn. En het toetje. Zelfgemaakt ijs met aardbei: heerlijk!

De bediening was puik. Niet te opdringerig, maar wel vlot en vriendelijk. Meestal moet je in een drukke, uitverkochte zaak heel lang wachten voordat je wat te eten krijgt. Maar wij dus niet. Er liep ook voldoende personeel rond, zagen we, en die zaten niet stil!

Een grote aanrader dus, dit restaurant. Terecht dat ze het goed doen.

Voor eten en drinken net geen 10, want mijn kalfsentrecote was aan één kant een beetje te lang gegrild. Gezien het bovenstaande nam ik dat in dit geval graag voor lief.

17. Annemiek

Een geweldig restaurant. Afgelopen vrijdag heerlijk op het gemak uitgebreid gedineerd. Een absolute aanrader om eens binnen te lopen in dit geweldige restaurant. De service is top, het eten zo mogelijk nog beter en de sfeer is heerlijk relaxt - wij komen hier zeker nog een keer (of vaker?!) terug!

18. Heerlijk gegeten hier. Super goede service, alles volgens het boekje. Je wordt goed ontvangen met een drankje en een lach.

Een klein restaurantje wat rust, romantiek en luxe uitstraalt. De bediening weet wat ze serveren en weet wat ze schenken.

Een topper en dat laat de prijs toch ook wel zien.

19. Zeer lekker en betaalbaar. Leuke bediening.

Komen hier graag terug.

20. Gisteravond heerlijk gegeten. Lekker rustig, mooi ingericht, romantisch, gezellige sfeer, betaalbare gerechten en heel vriendelijk en attent personeel. Al met al een super avond gehad.

21. Corrie en Sjaak

Heerlijk gegeten, leuke bediening en tegen een leuke prijs. Was een leuke avond middelburg.

22. Lekker eten, maar druk en geen vriendelijke bediening.

6,7
  23. Heerlijk gegeten in dit restaurant. Goede gerechten op de kaart en een leuke prijs voor de 3-gangen optie. Ook de bediening is allemaal even vriendelijk, we gaan hier zeker nog eens terug naar toe!

24. PELGRIMS Marc en Corine

Buitengewoon FINGER LIKING GOOD. Als bourgondiër uit België bezoeken wij meermaals per week een betere eetgelegenheid. Hie vindt men lekker eten, eerlijke prijzen, toffe uitbaters en een uitzonderlijke vriendelijke bediening, een aanraden voor ieder. Doe zo verder, wij komen zeker weer.

25. Wij hebben in februari 2009 gegeten in het Packhuys.
    We hadden gereserveerd met kortingsborn en gevraagd om een tafeltje naast vrienden die ook een bon gereserveerd hadden. In eerste instantie konden we niet bij elkaar zitten, door de attente houding van medegasten kon er er gewisseld worden.

We werden de hele avond genegeerd door de eigenaresse door ons niet gelijktijdig te serveren en ons steeds lang te laten wachten op ons eten.

Wij vinden dit geen gastvrije houding en dit alles voor een kortingsbon van 25 euro.

6,3
  26. verrassend in alle opzichten! prima menu,ouderwets lekker, charmante en enthousiaste bediening, de chef is een kundig liefhebber!

27. goede vriendelijke bediening, goede prijs-kwaliteit wij komen weer terug

28. anoniem

Heerlijk eten, een echte aanrader en hele fijne bediening

29. Ondanks de goede verhalen een enorme tegenvaller. Onoplettende bediening en matige kwaliteit eten. Wellicht omdat er een grote groep zat te eten.

2,2
  30. Dit restaurantje is een absolute topper! Het eten was zeldzaam lekker, goed verzorgd, leuke deatials en de bediening doet alles om het je naar de zin te maken. Helemaal geweldig vonden wij het, en de kwaliteit is super, het menu verrassend.

31. Tamara Martijn

Wow.. We hebben hier van iedere hap genoten! Echt een aanrader als je in middelburg of omstreken bent. Je kunt merken dat deze mensen met hun hart en ziel in de zaak staan. Tip: "Grand entree" als voorgerecht!!

32. Janet Goethart

Wij zijn hier op aanraden van de Toeristenshop geweest en hebben ontzettend heerlijk gegeten. Wij zullen zeker vaker terugkomen als wij weer in Zeeland/Middelburg zijn

33. Diana W.

in één woord geweldig

34. Gezellig restaurant, lekkere kaart, wisselt per seizoen (4x). Gastvrouw maakt het je echt naar je zin. Kok kookt echt heerlijk. We komen hier zeer regelmatig!

Vorige pagina