Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Maastricht verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. G. Vleugels

Gezellig grand cafe, met lekker eten voor een goede prijs

2. We hebben alleen een hoofdgerecht gegeten en koffie na. Het eten werd mooi opgediend en was van zeer goede kwaliteit. Lang wachten hoefden we niet. Prijs-kwaliteit verhouding is OK.

3. Geweldig restaurant.. het eten was heerlijk, de porties ruim (ben een grote eter) en er hing een leuke sfeer. Top restaurant, een echte aanrader!!

4. Lekker, gezellig en betaalbaar. Een echte aanrader.

5. B. Alblas

Met 4 vrienden gegeten, eten smaakte iedereen goed, bediening vlot, vriendelijk, men had kennis van zaken. Een aanrader!

6. Pascal en Eline

Heel vriendelijk personeel. Leuk interieur en sfeer.. Lekker en voldoende gegeten! Zeker en vast een aanrader!

7. Cees en Hanneke

Op vrijdag 4 januari met 8 personen gedineerd.
    Vooraf gereserveerd, tafel stond keurig gedekt voor ons klaar.
    Vlotte , vriendelijke en correcte bediening in een ongedwongen en super gezellige sfeer.
    Kwaliteit van het eten was uitstekend en de porties zeer ruim.
    Echt een aanrader!

8. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangst, erg mooie aankleding (kerst) van het restaurant. Restaurant zat goed vol maar toch prima bediening, tijd tussen voor en hoofdgerecht prima. Het eten was prima.
    Mochten we nog een keer in Maastricht komen gaan we hier zeker weer eten.
    Prijs ook zeer reëel.

9. Gezellig druk.. lekker eten en zeer vriendelijke bediening.
    Dames toiletten waren iets minder schoon.

10. Onlangs zijn we een paar dagen naar Maastricht geweest en hebben we ervoor gekozen om hier te gaan dineren. We hebben heerlijk gegeten, alleen hadden we een 4gangen diner en omdat het erg rustig was die avond, er zaten drie tafels, werd het eten erg snel achter elkaar geserveerd terwijl we hadden aangegeven het rustig aan te willen doen. Verder leuke bediening, niet heel erg attent want we moesten een paar keer zwaaien omdat de glazen leeg waren. Maar daarintegen stond het dan wel binnen een minuut alweer op tafel. Ook de zaak zag er mooi uit!

11. We hebben via internet geboekt en dat is heel goed bevallen. Het eten was super en ook de bediening was erg vriendelijk. Zeker een aanrader voor de volgende keer!

12. Heerlijk gegeten, prettige bediening

13. Martijn En Naomi

Lekker gegeten, goede service en voldaan op weg naar het hotel.

14. r sinnema

15. Erg lekker eten en prima service!

Alleen die toiletten mogen toch wel eens vernieuwd worden.

16. D'n Ingel is al vele jaren gevestigd aan het Vrijthof in Maastricht, getuige de vele oude schilderijen, tekeningen en foto's aan de wand. Het restaurant zelf straalt iets gemoedelijks uit, niet chique maar ook niet shabby, net ertussen in. Een combinatie van een bruine kroeg met een a la carte restaurant, zo zou je het kunnen omschrijven. De kaart omvat vele 'hollandse' gerechten. Niet te ingewikkeld maar wel voor ieder wat wils. De borden worden mooi opgemaakt en alles smaakt eigenlijk altijd heel erg lekker. Vooral de kipsate van de haas is erg in trek (ook bij mij) en de chocolade lasagne is overheerlijk. Tip: proef eens een Ingelkes biertje, hun eigen bierbrouwsel! Een echte aanrader voor iedereen die lekker wil eten met voldoende keuze op de menukaart. Niet vergeten te reserveren want het kan er soms druk zijn.

17. Ben

Mijn vrouw is vandaag met haar zussen (3) wezen winkelen en heerlijk gegeten bij den Ingel. Een heerlijke aspergesoep en als hoofdgerecht een op de huid gebakken zalm met krieltjes en aspergers, overgoten met een heerlijke saus. Ieder een consumptie en dat voor nog geen € 100,00. Het was weer prima.

18. Laatst hier gegeten (2 pers.). Personeel is vriendelijk. We hadden slechts een hoofdgerecht besteld. De vis was heerlijk, maar de groenten die erbij werden geserveerd waren koud. Tevens had de frites nog iets langer in de frituur gemoeten. Een grote afknapper was dat de mayonaise in platsic bakjes werd geserveerd. Al met al niet slecht, maar er zijn zeker nog enkele dingen voor verbetering vatbaar.

19. Erg lekker eten en goede service!

Het restaurant ziet er ook erg sfeervol uit. Zeker een aanrader!

Vorige pagina