Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lelystad verdeeld zijn.

Vorige pagina

1. Hilde Buiter

Even lunchen bij jullie was superlekker!

2. Het is er super gezellig. Het ziet er mooi uit de plek heel bijzonder. We komen daar zeker weer terug.

3. Grada de Kortw

Gezellig, heerlijk gegeten. Leuk personeel met veel aandacht voor de wensen van de klant!

4. Aanrader!

Heerlijk gegeten met zijn vieren. Alle gerechten zagen er mooi verzorgd uit en vers! Bediening was gastvrij en vriendelijk. Komen zeker een keertje terug. Ligging mooi aan het water, parkeerplaats goed bereikbaar. Gezellige entourage, zowel binnen als buiten is het prima vertoeven.

5. Met een vriend van lang geleden lekker veel herinneringen opgehaald en heerlijk gegeten! Een top locatie!

6. Wilma

Na lang wachten maar naar binnen gelopen voor een bestelling. De dame zou komen. Tafel vol met viezigheid vd vorige mensen. Moest er erg op aandringen om iets mee te nemen.
    Drankje plus tortilla’s besteld. Na half uur nog geen tortilla’s op tafel. Vergeten aan de keuken door te geven.
    Toch voordeel vd twijfel daar gegeten.
    Wat een slechte producten.
    Eigenaar zoek enthousiast personeel. Behalve de jongeman op het terras vandaag. Wat loopt u een omzet mis.
    Was voor ons de 1e keer maar ook de laatste keer.

2,5
  7. Gerjanne Kuus

Zeer gastvrij, goede bediening, lekker eten. Bij mooi weer een prachtige locatie.

8. Fijne plek & heerlijk gezellig!

Lekker eten & een fijne bediening.

9. Afgelopen week hier gezeten met heerlijk weer op het terras. Super vriendelijke bediening, eten was niks op aan te merk en super leuk aangekleed zowel binnen als buiten! Zeker een aanrader om heen te gaan!

10. Zeer slecht! Garnalen als voorgerecht, gekookt en dan door de frituur, kauwgom. Biefsate, bijna bedorven en niet gegrild, pindasaus slap en smakeloos. De frites gefrituurd in vet dat de houdbaarheidsdatum duidelijk had overschreden. In Lelystad is het al droef met de kwaliteit van restaurants maar dit was wel het dieptepunt.

1,6
  11. Heerlijk gegeten, eten was super. Goede en snelle bediening, en mooie locatie top.

12. jacqueline

Hebben heerlijk bij jullie gegeten. Service, eten alles was goed. Dank je wel Sjohn, Ramon en Belinda.

Tot de volgende keer.

13. Maikel en Kim

Heerlijk gegeten, spareribs waren heerlijk. De bediening was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.
    Zeker een aanrader!

14. Wat een toptent, gezellig wat drinken, rustig op het terras aan het strand of binnen in een gezellige sfeer, daarbij kun je op je gemak lekker eten voor een zeer goeie prijs. Ook kun je er met grote groepen reserveren voor een feestje, of een heerlijke lunch of diner (bbq is echt een aanrader).

15. Ik heb de saté met knapperige patatjes, sla en kroepoek gegeten. Het vlees was heerlijk zacht en het was ruim voldoende ben niet met lege maag weg gegaan! De bediening ook erg vriendelijk! Maar je kan hier ook heel gezellig uit gaan op zaterdag avond 1x in de 14 dagen dan zijn er dj's en die zijn super draaien lekkere muziek voor iedereen dus ik zou zeggen kom snel eens langs!!

16. Paar keer daar gegeten, goede kwaliteit voor een goede prijs, vooral in de zomer een goede aanrader, aan het water in de zon lekker loungen met lekkere drankjes en lekker eten! Vriendelijk personeel!! Ook voor feesten en partijen kan je er goed terecht, ben al een keer bij een bbq geweest en die was ook heerlijk!

17. Heerlijk gegeten! Bij binnenkomst direct vriendelijk ontvangen en de drankjes werden snel opgenomen. Kaart zag er prima uit, voldoende keuze, voor ieder wat wils. Biefstuk was perfect gebakken en de frietjes lekker krokant. Geweldig gegeten voor een hele goede prijs! Bediening is heel vriendelijk en let goed op of je niks tekort komt. Er hangt een hele fijne sfeer en de inrichting is echt prachtig. Na het eten nog heerlijk op de loungebanken genoten van een koffie met likeurtje. Jammer dat het rustig was, gezien het lekkere eten en sfeer zou het zeker drukker moeten zijn! Ik kom in elk geval zeker terug!!

18. Onvoorstelbaar om voor 2 glazen chocomel 7.- te rekenen. Glazen zaten te vol, liepen over al bij serveren. Chocomel was extreem heet van magnetron en waterig. Deze mensen hebben geen affiniteit met horeca. Mijn advies, zo snel mogelijk stoppen.

19. Lekker gegeten en een goede sfeer, ga zo door.
    Zeker een aanrader en leuk dat jullie het hele jaar open zijn

20. Tja, na een paar jaar geleden hier gegeten te hebben, was het eigenlijk over. Maar nu met een nieuwe uitbater, heel goed. Mooie saté en frieten, mooie prijs €9,75, een glaasje prima wijn. Vriendelijke bediening. Kan niet stuk. Houden zo!

21. piet

22. Marie- Anna

2 weken geleden hier gegeten omdat het nieuwe eigenaren heeft en we het graag een keer wilden proberen. Dit is gelijk de laatste keer geweest dat we hier zijn geweest. We gaan met grote regelmaat uit eten, maar zo slecht hebben we het nog nooit gehad!!
    Vlees te hard gebakken, saus uit een potje, veel te zout! Verkeerde benaming van de gerechten op de kaart! De setting is heel erg leuk gedaan, maar de meest simpele gerechten kunnen ze nog verprutsen! Wij rijden de volgende keer voorbij. Jammer!!

23. We hebben vandaag heerlijk gegeten in het restaurant! De prijs-kwaliteit verhouding is prima. Het vlees was super en de frietjes lekker gebakken. De bediening was erg vriendelijk, zeker ook voor onze kinderen. Jammer dat het niet zo druk was, dit verdienen ze zeker wel. Ook is het erg mooi aangekleed en buiten is de sfeer erg mooi. We komen zeker nog een keer terug en bevelen het restaurant zeker aan.

24. De nieuwe eigenaren hebben het mooi opgeknapt, jammer dat de bediening en het eten slechter is dan bij de vorige eigenaar. Dacht dat dat niet mogelijk was, maar kan dus wel. Zat met mijn vriend einde middag op het terras (stralend mooi weer) en hoewel er misschien maar 14 mensen op het hele terras zaten was de bediening traag, zo traag heb ik het nog nooit meegemaakt. Ik heb 6 keer moeten vragen waar de drankjes bleven! De eigenaar liep zelf het terras met twee hele jonge meisjes, die er duidelijk geen kaas van gegeten hadden. We waren van plan om te eten, maar toen gasten naast ons hun eten kregen, wat nog koud en bevroren was, hebben wij maar besloten om ergens anders te gaan eten. Kaart ziet er goed, maar kwaliteit slecht

25. Gisteren geluncht bij at the beach. Wat hebben we lekker gegeten, we waren onder de indruk. Voorheen kwamen we er ook weleens toen net nog beachclub heette, maar zo lekker hebben we er nog nooit gegeten. Complimenten voor de nieuwe eigenaren !!

Vorige pagina