Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Rotterdam verdeeld zijn.

9 1960
  1. Eten niet echt bijzonder. Qua sfeer een vreetschuur.
    Bediening loopt je minimaal 3 x voorbij voordat er aandacht voor je is.

Voor ons eens maar nooit meer.

4,9
  2. Eten was super lekker! Maar de bezorging echt een 0! Een halfuur langer moeten wachten dan gepland. Erg slecht, vervolgens ging ik bellen waar t bleef en werd er gezegd dat t onderweg was. Een kwartier later belde ik weer *het eten was er nog niet* en toen beweerde ze dat ik de eerste keer niet gebeld had. Erg apart.

3,4
  3. Al meerdere keren geweest en altijd prima. Nu echter een tegenvaller. Weggestopt in een hoek waar geen enkele medewerker naar omkeek. Resultaat, na 3 kwartier uiteindelijk zelf maar de bestellijst ingeleverd. Bestellingen kwamen zeer langzaam op tafel en geregeld niet alles dat we besteld hadden. Personeel ongeïnteresseerd en zichtbaar geen ervaring in de horeca.
    Avond uit eten zeer teleurstellend. Dit was helaas de laatste keer. Het restaurant holt op deze manier achteruit.

4. Kleine eetwaren Rotterdam

Sun Sien is een van de beste Toko's in de omgeving van Botlek. Top eten en dat vertaald zich in soms lange rijen op de vrijdag door bedrijven uit het Botlek gebied

5. Yvonne Duijn

Omdat wij niet naar het restaurant mogen vanwege corona, dan maar het restaurant naar huis halen.
    Ons paasdiner laten bezorgen door restaurant La Cocotte.
    Het werd keurig geleverd met een duidelijke beschrijving van hoe en hoe lang het diner verwarmd moest worden.
    Het was echt heerlijk!!!

6. Het eten was heerlijk! Service was ook top.
    Alleen jammer dat er niet echt voorgerechten waren en de keuze uit het kant en klaar eten was ook niet echt wauw.. alles smaakte wel heel lekker.

7. Fam. de Jong

Heerlijk gegeten, Super kok.
    Vriendelijk personeel en gezellige locatie.

8. Ernst Wendrich

Het was heerlijk eten en ook al betaal je in het weekend iets meer het blijft een koopje om er dan te eten, zeker voor herhaling vatbaar!!

9. De Koning

Zoals altijd lekker gegeten en goede service!

10. Chinees-Indisch Rotterdam

Lekker ouderwets Chinees restaurant met hele vriendelijke bediening en lekker eten.
    Klein minpuntje is dat je er niet kunt pinnen.

11. Lekker gegeten en genoten.

12. Chinees-Indisch Rotterdam

Hans.Beeking

Wij kunnen U niet telefonisch bereiken! Wij willen bestellen, hebben honger.

13. Afgelopen vrijdag (26 juli) voor het eerst eten (online) besteld bij Eddy.
    Het eten heb ik vervolgens zelf afgehaald.
    Het viel mij op dat het personeel slecht Nederlands sprak.

Bij thuiskomst kwam ik er achter dat ik de bestelling niet correct was verwerkt.
    Ik had kipsaté stokjes besteld, maar kreeg shoarma.
    Daarnaast ontbrak het plakje kaas op het broodje Hawaï speciaal.

Ik had tijdens de bestelling bij 'opmerking' aangegeven dat ik géén ui op het broodje wilde, maar dat zat er wel op.

Het eten smaakte goed,
    maar dit is wel de eerste en gelijk laatste keer dat ik daar eten heb besteld.

14. Wij kwamen er vroeger bijna wekelijks, maar door de drukte afgelopen tijd minder.
    Gisteren weer eens gaan eten, maar kwamen tot de conclusie dat het niet meer is wat het was jammer genoeg.
    Wat anderen ook oa schrijven is dat het vet van het stokbrood druipt.
    Bij de grill stond nu iemand die niet erg klant vriendelijk is, het vlees en vis erop smijt en na het bereiden was het eten flauw terwijl er vroeger echt een rijke smaak aan zat!
    En de wok… hoe waterig wil je het hebben? Het leek wel soep!
    Heel jammer! En vroeger was niet alles beter 😉, maar wat Sence of China aan gaat absoluut wel!

15. Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar.

16. Chinees-Indisch Rotterdam

9K all inclusief.
    Anderhalf uur gewacht op drankjes en eten. Voorgerecht zoute vieze vleesbal. Saté was koud en met niks erbij… Hoofdgerecht was goed maar daar zo vreselijk lang op gewacht dat ik er al klaar mee was. Bediening hangt over je heen. Sjaggo en geen manieren. En die telefoon die steeds gaat joh. Kinder drinken. Prikloze cola in een plastic bekertje met gezichtje erop… echt zon aanfluiting. Had weg willen lopen maar was helaas 8n gezelschap die er ook zo over dacht. Weinig gegeten. Zes uur gereserveerd half 8 pas een gerecht.

1,9
  17. Tot voor kort was ik bijzonder tevreden over deze afhaal. Helaas ging het de laatste keer mis. Thuis gekomen bleek het eten bedorven te zijn. Ik vond het al zo snel klaar en heb ook geen eten in de wok zien gaan. Na telefonisch te hebben geklaagd tot de conclusie gekomen dat dit de laatste keer was.

18. Erg lekker eten. Alleen heel erg druk.

19. Ik had eerst gereserveerd voor 18.30u, toen kreeg ik een mail dat er alleen om 16.30u plek was. Vervolgens die tijd gereserveerd. Eenmaal aangekomen bij Sense waren we de eerste gasten en was het restaurant (op een groepje van 4 die iets later kwam en ons na) leeg. Helemaal leeg. Dus we vonden t heel vreemd dat we niet om 18.30u terecht konden. Dit gaven we ook aan. Toen hebben zij ons verteld dat we voortaan Sense rechtstreeks moeten bellen en niet via Eet.nu. Dus vandaar de sfeer op een 6, omdat het heel stil en saai was. En dat rondom de reservering.

Verder hartstikke tevreden. Ben een Sense-fan! Raad t iedereen aan:)

20. Chinees-Indisch Rotterdam

Zoals altijd gewoon weer heerlijk..ik kom al jaren bij dit restaurant, en ik ben er blij mee :) Het eten is perfect, de bediening is in orde, en als ik bestel om te bezorgen dan is dit ook dit oke!

21. Chinees-Indisch Rotterdam

John Peterbroers

Laatste keer eten thuis laten bezorgen, was volgens ons opgewarmd, was niet smaakvol en we hebben meer als helft wegggegooid, volgende keer zal ik dat zeker zeggen… andere keren juist heel goed, helaas, hoop, eenmaal,

22. Lekkere chinees, ziet er ook gezellig uit en is betaalbaar.

23. Gezellig weekend in Rotterdam afgesloten met wat sushi! Prettig verrast door de kwaliteit voor een all you can eat; petje af. Zat niet al te vol dus het was wat gehorig, pluspunt was wel dat het allemaal vrij vlot ging hierdoor.

24. Ze verkopen oud eten dat over is van vorige dag. Veel ye duur en slecht kwaliteit.
    Niks is lekker.

1,8
  25. Onlangs voor mijn bruiloft via UitjeThuis een viergangendiner aan huis geboekt voor ons en onze directe familie. Hierover ook meerdere keren telefonisch en mailcontact gehad met de organisatie en de betreffende kok. Ook hadden we al een aanbetaling gedaan. De geboekte kok zou een uur voor aanvang van het diner bij ons aanwezig zijn. Toen na een half uur de kok er nog steeds niet was heb ik hem gebeld, waarbij hij zegt van geen diner te weten en dat hij de gegevens even op gaat zoeken. Een paar minuten later belt hij terug dat het hem spijt, maar dat hij vergeten is om het geboekte diner in zijn kalender te noteren. Je kunt je gewoon niet voorstellen hoe het is om op de belangrijkste dag van je leven zo in de steek te worden gelaten door een bedrijf!

Wat ons daarnaast heel verdrietig en boos heeft gemaakt is de afhandeling achteraf. UitjeThuis hebben op geen enkele manier verantwoordelijkheid genomen. Een halfslachtig excuus per mail waarbij de schuld vooral bij de kok gelegd wordt ipv zelf iets aan verantwoordelijkheid te nemen of iets van service aan te bieden. De kok zelf heeft niks meer van zichzelf laten horen, zelfs niet eens geïnformeerd hoe wij de situatie uiteindelijk hebben opgelost. Laat staan enig initiatief tonen om een gebaar te maken om het gedane leed goed te maken. Sterker nog, toen mijn schoonvader op mijn verzoek contact op nam met de betreffende kok werd hij heel bot te woord gestaan en gezegd dat hij geen tijd had om hier over te praten en dat hij contact met mij zou opnemen (nooit meer gebeurd natuurlijk).

Kortom ga niet in zee met deze partijen! UitjeThuis hebben zich een laffe organisatie getoond, die op geen enkele manier verantwoordelijkheid nemen of bemiddelen als er iets mis gaat. De kok is een onbetrouwbare, ronduit botte ondernemer die op geen enkele manier blijk heeft gegeven van het juiste te willen doen na het verpesten van onze bruiloft.

26. Binnenkomst was niet erg vriendelijk maar erg gestresst. Lange rijen bij de grill. Frisdrank uit de tap slaat helemaal dood. Vloer plakt. Stokbrood is gefrituurd. Eten was niet erg bijzonder. Wij komen niet meer.

27. Emma

Ik heb heerlijk gegeten bij Goya, een prachtig restaurant met een goede sfeer. Er staan veel verschillende soorten tafels en stoelen en de zaak is erg groot. Sinds kort werken ze ook met een tablet, erg handig en de bestellingen komen veel sneller door. Ook is er een lekker dessertbuffet. Ik vind het personeel alleen onvriendelijk, het zijn vooral jonge lui en ervaring ontbreekt. Als de bediening een gerechtje brengt dan zeggen ze niets en nemen ze ook geen lege borden mee. Bovendien zijn de tarieven hoog voor wat je krijgt. Kortom: de gerechten zijn heerlijk, het is alleen duur en de bediening is niet gastvrij.

28. Chinees-Indisch Rotterdam

Gj vd ham

Wat een teleurstelling was het weer, de ko yo luk was een zompige smerige vlees bal en ik nooit van leven zo'n smerige kroepoek gegeten een stuk karton heeft meer smaak, bah wat smerig was dat.

2,5
  29. Kleine eetwaren Rotterdam

Het valt niet mee voor deze oncommerciele chinees om fatsoenlijk een bestelling op te nemen nu al voor de zoveelste keer een verkeerd gerecht ontvangen. Bel je op dat de bestelling wederom verkeerd is, wordt er dood leuk gemeld dat het geleverde eten ook lekker is. Denk dat ik de volgende keer maar voor een paar honderd euro bestel en maar niet op kom halen. (LEKKER TOCH)

30. Chinees-Indisch Rotterdam

Cor van Gent

Gisteren voor een party thuis gebruik gemaakt van de Catering-service van Zilveren Rijn. Was in een woord voortreffelijk. Wat een verschillende gerechten, alles wordt hapklaar op tafel gezet. We kregen van de gasten alleen maar lovende reacties. Het eten was ruim voldoende voor het aantal opgegeven gasten en smaakte heerlijk voor een zeer aanvaardbare prijs. Zilveren Rijn, bedankt!