De Uurwerker in Groningen

di 10:00 - 23:00

ma 12:00 - 23:00
di 10:00 - 23:00

1. Petrus Ririhena

Het eten en cocktails was zeer lekker en een goede sfeer met dj.. zal vaker terug komen!

2. Tijdens een weekendje weg naar Groningen, ben ik samen met een vriendin gaan borrelen bij De Uurwerker. Wat een leuke plek. Het is vrij groot, maar doet heel gezellig aan. Het is wel self-service, dus op je tafel staat een nummer en dan moet je je bestelling aan de bar doorgeven. Dat was voor ons geen probleem. Het meisje wat ons eten kwam brengen was niet super vriendelijk, maar ook niet heel onaardig. Er was een misverstand over een bestelling, we hadden krulfrieten besteld, maar kregen gewone frieten. Toen vond ze het wel nodig om ons de schuld te geven van deze 'fout', maar ze regelde toch meteen dat we het juiste kregen. Persoonlijk vind ik het niet nodig om zo'n opmerking te maken tegen gasten, maar het werd meteen opgelost, dus verder ook geen probleem.
    De krulfrietjes en het bestelde broodplankje waren overigens heel erg lekker en het was ook heel veel. Ik dronk er een cocktail bij en mijn vriendin een biertje. We hebben er een leuke avond gehad en ik zou het wel aanraden om hier wat te borrelen of te eten.