Op dit adres zit nu: Sir James

• Catering

6. Betalen pin

1518921953 64
1620158991 74

1. Smakeloze droge spareribs, onvriendelijk personeel, koude gerechten, slechte muziek.
    Ik ga hier nooit meer eten

2. Wij hadden een zeer slechte ervaring. De koude gerechten waren heerlijk (wel veelal halffabricaten) mooi aangekleed. De zalm was waarschijnlijk van de Kerst overgebleven, vieze smaak en door mijn gasten en ik niet opgegeten.
    De warme gerechten waren echter zo slecht dat het meeste terug gegaan is. Verbrand vlees, droge brokken vlees bah.
    Een van mijn Franse gasten zei dat als dit in Parijs geserveerd werd de gasten zonder te betalen weg zouden lopen.

3. Gezellig eetgelegenheid met prettige, hardwerkende bediening. Eten is gevarieerd en erg lekker.

4. Behalve het toetje is het biten geen feest bij Pand 9

Bediening gehaast , onpersoonlijk

5. Afgaande op de goede recenties had ik wel wat meer van dit restaurant verwacht. Het concept is dat je meerdere kleine gerechtjes, 'bites', per gang besteld. Helaas zelfs voor een bites concept te kleine porties (bij de hoofdgerechtjes) naar mijn mening. Bijvoorbeeld een garnalenspies zijn echt 2 garnalen, zonder opmaak. Ik zou zeggen, rijg er 4 op een stokje en vraag bijvoorbeeld 4,75 i.p.v. 3,60. (Delen zit er dus niet bij).Wanneer het kan kies ik normaal al voor een seniorenportie omdat ik me niet graag overeet. Maar houdt hier als kleine eter al rekening met een bedrag van 50 euro om met een voldaan (=niet vol) gevoel naar huis te gaan. En dan vind ik de prijs/ kwaliteit + kwantiteit verhouding hier erg duur.

De kwaliteit van het eten was namelijk wel oké, maar ook echt niet top. Bijvoorbeeld de lamsrack had zenen in het vlees en de honingsmaak in de honingtijmsaus was niet te bekennen. En van meerdere ingredienten proefde je dat het geen topkwaliteit was. Ook bij de kwartelboutjes misten de kruiden. Bij dit soort kleine gerechtjes verwacht je smaaksensatie en creativiteit, maar dat miste bij een aantal gerechten volledig. Veel gerechten waren wat te eenvoudig, vlak en saai. Er kan dus nog veel gewonnen worden wat de afwerking van de gerechten betreft.

De bediening heeft wel erg zijn best gedaan. Vriendelijk, open, misschien af en toe wat te direct in hun omgang met gasten, maar ze werken hard en probeerden ons zo vlot het ging ons eten te brengen.

6. Niet lekker gegeten, tevens was de bediening niet gastvrij. Ze ging met ons de discussie aan waar wij geen zin in hadden. Hier komen wij niet meer terug.

3,5
  7. Gereserveerd via internet; eet.nu; werkt prima. Tafeltje vooraan bij de glazen deur. Hierdoor zal je af en toe wel in de tocht. Klein tafeltje, maar groter heb je ook niet nodig. Het serveren liep vlot en vriendelijke bediening. Wij kregen netjes uitleg hoe "het bite-menu" werkt en wat wij precies gingen eten. Voor de grote eters is het minder geschikt, maar door de vele gangen en ijs toe krijgen de meeste de buik wel vol. De sfeer was prima. De muziek kon nog wel beter afgestemd worden op de leeftijd van de gasten.

8. M. Heideman

Gisteren heerlijk gegeten met een groep van 5. Snelheid van serveren was prima en ze zijn ook erg flexibel. Deels van de tafel heeft van de kaart gegeten en een aantal van het verassingsmenu. Zeer gezellige avond gehad!

9. Vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Gevarieerde hapjes, klein, maar toch met een goed gevulde buik vertrokken. We komen terug.

10. Bediening was goed, even wennen aan het toch wel leuke concept, het waren wel echt kleine hoeveelheden. Kwaliteit was prima. Rekening was mijns inziens wat hoog.

11. Leuk concept. De hoeveelheden waren te klein! Dit ook nauwelijks kunnen delen! Bijvoorbeeld de mini pizza was 1 klein hapje. De bijna 4 Euro was in een klein hapje dan ook snel weg. De bodem smaakte naar bladerdeeg. De eind rekening was met wat wij gegeten hebben, niet in verhouding, dit viel tegen. De sfeer vonden wij rumoerig. De bediening oogde vlot maar door de "drukte" duurde het lang voordat we steeds geholpen werden. Er zijn betere restaurants met hetzelfde concept.

1,8
  12. Afgelopen weekend geweest, erg leuke ervaring! De prijs wil me reuze mee. Voor 2 voorgerechtjes, 5 hoofdgerechtjes en 3 nagerechtjes met 1 wijn en 2x fris: 35 euro. Viel me reuze mee, vergelijkbaar met elk ander restaurant. Het waren inderdaad kleine porties, maar dat is juist het idee en het was genoeg om te proeven. Erg leuk concept. De bediening was vriendelijk en dat vind ik belangrijk. Het was lekker druk, goede sfeer. Aanrader!

13. Sanne en Tjerk

Heeeeerlijk! Lekker lang tafelen, veel keuze en de bediening is perfect. Ook erg veel gerechten zijn gluten vrij en ook erg lekker! Dikke aanrader dus!

14. Wat een leuk concept: van alles proeven en genieten. Heerlijke gerechtjes. Vooral het chocoladetaartje met de kersen was verrukkelijk.

Bediening was vriendelijk, gastvrij en deskundig. De rekening viel mee.

Tenslotte werd ik achteraf thuis opgebeld omdat ik mijn plantje had laten staan in het restaurant. Wat attent.

Kortom: aanrader!

16. Erg lekker gegeten. Uitgebreide kaart en goede porties. Bediening gaf aan dat wanneer je iets niet mocht hebben ze daar rekening mee kunnen houden. Het was een drukke avond waardoor de bediening minder goed in staat was om tijdig langs te komen voor wat drinken. Aanrader om op deze manier te tafelen in een leuk gastvrij restaurant.

17. We komen hier regelmatig en nog nooit een berichtje achter gelaten. Dus bij deze: wat een topzaak, zeg! Leuke bediening en heerlijk eten. De manier van eten is echt weer eens wat anders. Een aanrader!

Veel verschillende kleine gerechtjes op een plank. Maar zeker niet te klein en van hele goede kwaliteit! Zat toch een stuk sneller vol dan ik van te voren had verwacht. Altijd plek overhouden voor de lekkere toetjes! Was er vorige week op dinsdag en toch gezellig druk! Hier moet je echt geweest zijn.

Tot snel!! Heb al weer gereserveerd voor deze maand.

18. Weer eens uit eten bij Pand 9.

Nu gekozen voor Het Plankje Van De Chef. Echt een aanrader, prima porties en bijzondere gerechten met een spannende smaakcombinatie en sensatie.

Vlotte en correcte bediening. Heerlijke wijn en het dessert was de klap op de vuurpijl, heerlijk. Hier zullen wij dit jaar regelmatig terug komen!!

Nico en Betsie

19. Annemarie Kaijser

Na niet gereserveerd te hebben konden wij helaas niet terecht bij ons vaste restaurant in Doetinchem. Toen dus maar uitgeweken naar Pand 9. De sfeer bij binnenkomst was gelijk al goed door de moderne uitstraling. Het personeel is erg vlot en vriendelijk en legt alles fijn en duidelijk uit. Het eten zelf was ook heerlijk, vooral de desserts. Het zijn inderdaad kleine porties maar voor ons gevoel niet per se te duur. Wij komen zeker een keer terug!

20. Met een groep in dit restaurant gegeten. Menu: voor-, hoofd- en nagerecht. Voor 2 personen de tapas op schaal/bakjes.
    Zeer kleine hoeveelheden. Nagerecht bijvoorbeeld 1 klein taartje (4x4cm, klein toefje chocolademousse) en 1 bolletje ijs met 2 kleine koekjes (voor 2 personen)! Voor- en hoofdgerecht idem. Ook bij deze zeer kleine hoeveelheden geen vorkje/lepeltje om het te delen.
    Al eerder hier met een groep gegeten, alleen toen ook nog voor 4 personen geserveerd, maar voor 5 betaald, gelukkig de snackbar om de hoek. Wel erg leuk/ gezellig pand.

1,6
  21. Verrassend. Bijzondere culinaire ervaring, wat een fantastisch restaurant. Erg lekkere gerechtjes, goede wijn en een heerlijk dessert taartje!! Lang geleden dat ik zo heb kunnen genieten. Het totale plaatje klopte, prima sfeer, vlotte en zeer vriendelijke bediening. Pand 9 dank hiervoor.

Hans Arnhem

22. Na een rondje gelopen te hebben om de Catharina kerk kwamen we bij Pand 9. Er zaten veel gasten dat is altijd een goed teken, in een stad waar zoveel restaurants zijn te vinden. Sfeervolle inrichting, erg vriendelijke bediening.
    heerlijke gerechten met bij passende goede wijnen. Een bijzondere ervaring, we komen zeker terug!
    Marianne Amsterdam..

23. Met vrienden heerlijk gegeten bij Pand 9. Een aanrader is Plankje van de chef. Zeer sfeervol restaurant, erg vriendelijke en professionele bediening. Met bijpassende wijnen. Prima sfeer, mooie locatie. We komen hier zeker snel weer terug.
    Gerrie

24. Met 2 personen verschillende gerechten gegeten in dit stijlvolle restaurant. Mooi decor, vlotte bediening alleen de locatie is wat weggestopt. Hierdoor is het minder levendig dan restaurants verderop.

Wij vonden dat de kaart weinig bijzonders te bieden had en het waren geen 'gerechtjes'. Een kangaroo-biefstuk was niet meer dan een dobbelsteen geserveerd met wat alfalfa. Door er meer een samenhangend gerechtje van te maken valt er winst te behalen!

We hebben prima gezeten en gegeten maar gezien de prijs/kwaliteit verhouding vinden wij dit geen aanrader.

25. Daan

26. Heerlijk gegeten! Gekozen voor het Chef's plankje van 23,50 pp. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Bijzondere gerechten en spannende combinaties. Vooral de salade met rivierkreeftjes en de kikkererten salade waren zalig. Over de cactus soep waren aan tafel de meningen verdeeld. Vond wel dat de toetjes, waar ik zo gek op ben, vergeleken met de andere 'rondes' een beetje matig waren. Mooie, stijlvolle inrichting en fijne bediening. Al met al: Zeker een aanwinst voor Doetinchem!

27. ben 194 punten

Mooi concept met tapas uit diverse werelddelen met maandelijks een land als extra specialiteit. Allemaal smaakvol, goede bereidingen. Sfeervol interieur, beetje lawaaiig. Prettige bediening, correct. Prijsniveau is netjes. Aanwinst voor Doetinchem.

28. Rene 1289 punten

Mooi trendy restaurant dat in een hoekje is weg gestopt tussen andere winkels. Dat is misschien ook wel de charme van het restaurant want je verwacht niet dat er op die locatie zo'n leuk restaurant bevindt.

Hapjes zijn lekker maar ben niet veel bijzondere dingen tegen gekomen op de kaart en dat is jammer want juist met dit concept kun je de bezoeker bijzondere niet alledaagse gerechten voorschotelen juist omdat het kleine hapjes zijn. De prijs viel me dan ook een beetje tegen voor wat je krijgt.

Personeel is lekker casual en houd het tempo er in. De sfeer is er goed. Al met al een restaurant waar je naar toe gaat voor het geheel en niet alleen voor het eten want daar is het niet bijzonder genoeg voor.

6,7
  29. Gekozen voor het uitgebreide verrassingsmenu.
    Heerlijk gegeten, veel verschillende hapjes, alles op het juiste tempo, netjes uitgelegd wat we kregen.
    Perfecte bediening. Echt een avondje uit.

30. Leuk restaurant, was er nog nooit geweest. Als vegetariër kon ik hier goed terecht. Lekkere gevulde champignons, Griekse salade, broodjes, gegrilde groenten etc.. En de toetjes zijn echt hemels! Ik kom zeker nog een keer terug!

31. Lekker gegeten en toch betaalbaar. Leuke verschillende plekjes en hoekjes om te zitten. Ben er een paar keer geweest, en altijd vriendelijke bediening. Leuke aanwinst voor Doetinchem!

32. Heerlijk gegeten! Heel goed verzorgd en meer dan genoeg. Enig minpuntje zou misschien zijn dat er erg veel gezellig lawaai is waardoor iedereen alsmaar harder gaat praten. Nog wat aandacht aan een dempende akoestiek besteden en het is perfect!

33. Het ziet er erg gezellig uit van binnen. Heel leuk concept met alle kleine gerechtjes die leuk opgediend worden in kleine schaaltjes en plankjes. Bediening legt goed uit wat welk gerecht is. Trek er wel een hele avond voor uit, want na het eten kun je prima blijven hangen. Cocktailproeverij is echt een heel leuk idee.
    Top ervaring.

34. Super zaak om een avondje te kletsen, eten, drinken en nog meer kletsen. We kwamen om 18.00 binnen en gingen pas na 23.00 weg! Geen moment verveelt en heerlijk gezeten. De gerechtjes waren stuk voor stuk lekker en de bediening kwam steeds op het goede moment. Ze konden ook adviezen geven over bijpassende wijnen, wat prima uitpakte. Het zat helemaal vol, wat ervoor zorgde dat er een gezellige sfeer hing. De bijpassende rustige muziek maakte het compleet. Het afrekenen viel ook heel erg mee!

35. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Door het hoge plafond is de zaak erg rumoerig, ook vond ik de muziek een tikje te hard staan. Het concept is erg leuk, allemaal kleine hapjes en je kunt zelf kiezen in hoeveel ronden het geserveerd mag worden. Wij waren met 4 personen en hebben veel verschillende gerechtjes geprobeerd, helaas hebben deze weinig indruk gemaakt. Bij een van de gerechten miste er avocado en deze is er later nog op gedaan. Ikzelf had een rol van bladerdeeg met geitenkaas, appel en noten maar alleen het buitenste randje was bruin de rest was niet gaar, een beetje geproefd van de vulling deze was erg lekker. Toen er gevraagd werd of alles naar wens was heb ik aangegeven dat het bladerdeeg niet gaar was. Er zijn excuses aangeboden en zou ik een andere krijgen. Het heeft vrij lang geduurd voordat ik deze kreeg en wederom was het bladerdeeg niet gaar, wel was een van de buitenkanten erg zwart, jammer. De gefrituurde scampi's waren erg vettig en je proefde vooral het deeg. Wat ons ook opviel is de de porties niet in verhouding zijn, de minipizza en de spareribs waren echt klein terwijl het bladerdeeg en de voorgerechten weer vrij groot waren in verhouding.

4,9
  36. piet en ria

Geweldig concept !!! Echt een aanwinst voor Doetinchem lang geleden dat ik zo heerlijk heb gegeten in een restaurant. Het complete plaatje was goed.
    Pand 9 bedankt !

37. Jacqueline

Heerlijk gegeten, leuke en vlotte bediening.

38. Wij hebben een prima avond gehad. Heerlijk gegeten en een prettige bediening. De prijs was zeer redelijk. Een aanrader!

39. Gezellig gegeten bij Pand 9. Glutenvrij werd heel goed verzorgd.
    Smakelijke gerechtjes, wijn was prima, prijs was goed.
    We komen zeker terug.

40. In het weekend met vriendinnnen bij Pand 9 in Doetinchem gegeten. Bediening is vriendelijk, maar verliest nog wel eens het overzicht. Met een vol glas wordt door een collega gevraagd, wat ik wil drinken. Als de glazen vervolgens leeg zijn, duurt het bijna een half uur voor we iets kunnen bestellen. De ruimte is vrij rumoerig, maar er is zeker getracht om er iets gezelligs van te maken. Wat betreft het eten, viel mij het tegen. Ik had er meer van verwacht. Je kunt proeven dat er niet met kwaliteitsproducten wordt gewerkt. (zoals de tartaar van rund of de garnalen) Erg jammer, want er wordt wel EARTH water en goede wijnen geserveerd. Wat wel erg lekker was, was de camembert. Daarnaast hebben we lang moeten wachten op het eten wat we in verschillende rondes hebben besteld. Tevens had een vriendin ingredienten van mijn gerechten op haar bord. Het ging om dressing, maar het wekt bij mij helaas een negatief beeld op van het scheiden van producten in de keuken. Dit werd overigens wel netjes opgepakt door de bediening en doorgegeven aan de keuken. Het toetje, de chocoladebeleving, bestond uit net zoveel slagroom als chocolade. Geen frambozenijs trouwens, zoals wel op de kaart wordt gepretendeerd.
    Helaas kun je er geen stempel culinair op plakken. Om er met vriendinnen een gezellige avond een borrel te doen, met een hapje erbij is het prima! De hoogte van de rekening was ook meer dan prima trouwens!

5,5
  41. Laast bij pand 9 gegeten met vriendinnen en wij hebben een top avond gehad! De sfeer was goed en de bediening was erg oplettend en enthousiast. We merkten dat er veel aandacht was besteed aan het bereiden van de kleine gerechtjes. De avond afgesloten op de loungebank met de cocktail proeverij.
    Voor een gezellige avond uit ben je bij dit restaurant zeker aan het goede adres. Ik ga hier vaker dineren.

42. Manon Roenhorst

Dit restaurant is echt een aanrader! Je wordt hartelijk ontvangen bij binnenkomst, vriendelijke bediening en een goede kok en dat alles voor elk budget.
    Je bestelt elke ronde een aantal wereldse bites die geserveerd worden op sfeervolle plankjes met schaaltjes. Het ziet er verzorgd uit en het smaakt heerlijk.
    Super restaurant, een culinaire wereldreis in Doetinchem.