Skip to main content
  • Stap binnen in onze heerlijke wereld

FOOD HEAVEN

Welkom bij de Bank waar wijn en gerechten samenkomen in een sfeer van ontspannen luxe

• Ontdek onze uitgebreide selectie voortreffelijke wijnen

FINE WINE

Bij ieder gerecht een heerlijke, bijpassende wijn

• De lekkerste smaakcombinaties

SMALL BITES, BIG FLAVORS

Deel heerlijk eten, mooie momenten en goede gesprekken

Food filosofie

Onze food filosofie draait om het creëren van een culinaire ervaring die mensen samenbrengt. We geloven in de kracht van delen en genieten, waarbij onze lunch en heerlijke "Bites to share" gerechten de gelegenheid bieden om samen te proeven en te ontdekken. Bij ons gaat eten niet alleen over voeding, maar ook over het delen van momenten en smaken die herinneringen creëren.

Restaurant-Wijnbar De Bank

Over ons

Kom genieten in hartje centrum Capelle aan den IJssel van een totale beleving met smaakvolle gerechten en bijpassende wijnen, warme gastvrijheid en een stijlvol interieur. Zien we je snel voor een uitgebreide lunch, een diner, een smaaksensatie met kleinere gerechten om samen te delen of een borrel met bites?

Feesten en vergaderen

Wil je wat meer privacy voor je gezelschap omdat je een speciale gelegenheid hebt? Je kunt bij ons een eigen plek reserveren voor een feest of een zakelijk evenement.

Over ons

Feesten en vergaderen