Woodies in Zwolle

di 12:00 - 23:00

1502046507 58
1619171271 56

1. slagharen

top tent hoor, een aanrader.

2. Remco en Nathalie

Super gezellig voor mijn zoon en mij om hier te komen!!
    Al jaren zeer kindvriendelijk. Mijn zoon komt er al van jongs af aan. Ook regelmatig even gedag zeggen. Bedankt!

3. Superzaak alleen jammer dat jullie honden toelaten er zat er 1 kwijlend naast ons terwijl we zaten te eten.

4. Heerlijk gegeten en gedronken. Ruime keuze aan speciale bieren. Vriendelijk personeel. Attente eigenaar.

5. Koen van Esterik

6. Wat leuk was het hier zeg! Super vriendelijk personeel en snel ook. We hebben lekker gegeten en biertjes gedroken. Wij komen hier zeker terug!

7. Hele hele hele matig schnitzel, uit de frituurpan.
    Voor 20e, dat kan niet in een restaurant

3,6
  8. Heerlijk gegeten, super leuke bediening, top avond gehad.

9. Super vriendelijk personeel, heerlijke burgers! Echt aan aanrader. Lekker midden in de stad. En ook zeker niet te duur voor de service en de kwaliteit.

10. Super leuke tent! Lekker eten en super vriendelijk personeel.

11. Woodies is en blijft onze favoriete plek voor een leuke avond in Zwolle. De wijntjes zijn erg lekker. Mocht je van bier houden, keus genoeg. Het eten is altijd erg lekker en voor een goede prijs. Door de goede muziek met bijpassende clips op de schermen is de sfeer altijd goed, relax en gezellig. De service is goed en de gastheer weet hoe hij zijn gasten een leuke avond bezorgd.

12. Café Bar van het jaar? NOU NEE. Leer eerst eens om fatsoenlijk met klanten om te gaan. Wij zijn geweest en als ik een kok in dienst zou hebben die zich zo zou gedragen tegen klanten als dat deze deed, dan kon die bij mij vertrekken.

Wij hebben daar als gezin iets gegeten, ons zoontje van 2,5 is erg gehecht aan mij momenteel, dus tijdens het verschonen van de kleine rende hij naar mij (achter in de zaak, dus niet bij de drukte). Hij riep hard 'mama' Gelijk stormt de kok de keuken uit om mijn zoontje af te bekken. En vervolgens moet hij nog even tegen een groepje dat tegenover de keuken zit, zeggen 'jullie zitten hier ook voor je rust toch?' Tis dat ik met de baby bezig was, anders had ie wel een probleem gehad. Wat een ontzettende ***. Kijk, als jij een zaak hebt, waar je geen kinderen in wilt, meld dat, dan gaan gezinnen een deurtje verder. Maar deze kok? ik heb werkelijk geen goed woord voor deze vent over. Echt walgelijk!

De meiden in de bediening waren erg vriendelijk, en ook het meisje in de keuken was heel leuk met kinderen. Maar een stuk chagrijn zoals deze kok drukte een flinke domper op het middagje winkelen.
    We hebben daarna ook betaald en ons ongenoegen geuit bij de dames van de bediening. Die waren wel aardig overigens.

Maar al met al, een dikke 0 gescoord. Met dit personeel moeten jullie je echt je ogen uit je hoofd schamen.

13. Niek uit Ede

De sfeer was super leuk! Het eten was erg lekker. De bediening was snel, gezellig en heel erg aardig! Ik weet 100% zeker dat ik er snel weer een keer naar toe ga.

14. Huub Eysink

15. Gisterenavond, 14 april, met vriendin bij Woodies gegeten. Als hoofdmenu gekozen voor het Woodies super menu. Dit menu bleek te bestaan uit een overdaad aan frites aangevuld met shoarma varkensreepjes die naar mijn idee als euroknallers waren ingekocht bij de supermarkt om de hoek en roerbakgroenten die volgens de uitbater vers bereid waren maar naar mijn mening uit een zakje kwamen van diezelfde supermarkt. Kortom, geen kwaliteit voor de prijs.

Overigens waren de bediening en de entourage met live muziek wel van een goed niveau.

16. Erg leuke en sfeervolle tent! Nieuwe kaart ziet er goed uit en de salades zijn erg lekker. Genoeg keuze voor een speciaal biertje, zeker een plek om terug te komen!

17. Toffe locatie, erg gezellig. Leuke gastheer, lekker eten en de muziekmiddagen/avonden zijn leuke alternatieven voor een uitje.

18. Zondagmiddag genoten van een optreden van Erwin Nijhoff. Gezellige sfeer, goed eten. Lekkere kipspies gegeten. De bediening was erg vriendelijk. Ik kom zeker vaker terug. Zowiezo 30 september bij een optreden van Jac.

19. Gereserveerd voor 12 personen, van tevoren nog gecheckt! Maar bij binnenkomst stond er niets klaar. Gelukkig snel gereageerd en tafels gekregen en heel lekker geluncht. Individueel afrekenen was ook aangegeven, jammer dat er niet op wordt ingespeeld. Uiteindelijk iedereen toch tevreden over service!

20. Zondag ontzettend genoten tijdens een live optreden van Erwin Nijhoff. Gezellige sfeer, heerlijk gegeten. Kipspies is uitstekend. Leuke vlotte bediening en ondanks de drukte snel geholpen. Menukaart is prima en volop keuze voor jong en oud. Aanrader voor muziekliefhebbers en mensen die van gezelligheid houden. Top!

21. Geluncht tijdens de kermis in Zwolle. Hierdoor was de sfeer lawaaiig; buiten de schuld van de uitbaters. De bediening was vlot, vriendelijk en attent. We aten beiden de Super Burger. Het gerecht kwam vlot door; zag er keurig opgemaakt uit en het smaakte ook nog eens heerlijk. Werkelijk niets op aan te merken. We komen zeer zeker terug.

22. Heel veel keus in bier, maar daar is ook alles mee gezegd... Er was live muziek, niet onze smaak, kan gebeuren. Er was alleen geen ontkomen aan. Service was beroerd, bij reserveren (3 weken van te voren) aangegeven dat er 1 iemand lactose vrij eet, dat het fijn zou zijn als er een toetje geregeld kon worden. 1 dag van te voren nog na gebeld, zou geregeld worden. Niks... Eigenaresse kwam nog aan tafel om aan te geven dat ze 1 dag van te voren toch niets meer had kunnen regelen. Geen excuses niks. Daarna gooit een serveerster nog vloeiend hete thee over iemand heen, weer geen excuses. Zondag om 20:30 werden we er uit gegooid, de tent ging dicht. Eten was ok voor de prijs, maar niet meer dan dat.

3,7
  23. Personeel voelt de gasten niet aan. één verkeerd woord en je wordt al te kakken gezet door de bedrijfsleidster.. Hopen dat ze een slechte dag had maar anders beter stoppen met dit werk als je je het niet leuk vindt! Wat een slechte communicatie en brutaal naar mij als gast.
    Zelfs mijn tafelgenoten waren verbaasd om dit onvriendelijke gedrag.
    Uit fatsoen zelf maar niet verder in discussie gegaan! Ik kom er in ieder geval niet weer! En het eten was ook smakeloos, lafjes opgewarmde spareribs.

4,3
  24. Met 3 vriendinnen 25 november hier gegeten. Leuke locatie, erg gezellig. Eten kan beter. Helaas kwamen wij bij het afrekenen er achter dat een vriendin haar portemonnee kwijt was. Lag op de grond een etage lager. Wij blij. Helaas 120 euro en al het los geld eruit. Enorme afknapper. Bij het doorgeven hiervan werd er niet of nauwelijks gereageerd. Heel jammer. Dit was eens maar nooit weer.

5,9
  25. Ik geef nog een 3 voor het eten & drinken omdat met de speciaalbier kaart niks mis is. Daartegen over is het eten hier heel erg slecht, diepvries zooi.

26. jan 21 punten

Ik begrijp sommige recensies echt niet. Super leuk muziek- en eetcafe met lekker eten, uitstekende bediening en prachtige inrichting. Prijs kwaliteit verhouding is helemaal in verhouding. We komen bij wekelijks hier nu en is bijna onze 2e huiskamer.

27. Dit is bijzonder gezellig..... welkom thuis gevoel wij houden hiervan. Eten simpel maar erg veel en lekker en goedkoop. Voor snelle hap en lekkere bieren . Wij lomen snel terug. Leuke crew.

28. Super gezellig! Heerlijk eten en goed bediening. Al het personeel is vriendelijk en spontaan, willen altijd helpen. De muziek is goed en het is mooi ingericht. Woodies is erg orgineel in uitstraling en kan je niet vergelijken met andere cafés/restaurants. Zeker de moete waard

29. Prima plek om een biertje te doen maar waag je alsjeblieft niet aan het eten, de (gigantische) kaart doet lijken alsof het allemaal hoogstaande kwaliteit is maar wat hebben wij hier waardeloos gegeten zeg. Volgens mij wordt alles hier in de frituur geflikkerd of het is kant en klare zooi.
    Je hebt het voorgerecht nauwelijks op en je bord word vervangen door het bord met je hoofdgerecht, kreeg een beetje het gevoel de we gauw weer door mochten gaan zodat ze de volgende klanten konden afzetten, slechte zaak.

30. Gerhard van Zuuk

Bijzonder lekker en verrassend veel keuze in het menu, het was er erg gezellig en de bediening wad vlot en beleefd. Zeker aan te bevelen!

31. We hebben goed gegeten, de sfeer wad gezellig,en het bedienend personeel vriendelijk en attent!

32. Sorry, maar het eten is echt nog geen 6,- waard. Kippendij met sate besteld, krijg je dus een bak satesaus met wat verdwaalde stukjes kip erin. En wat patat en een paar blaadjes sla. Een vleesplankje is een bord met jus en wat stukjes verzopen kip. Als je vlees besteld verwacht je het ook daadwerkelijk op je bord te kunnen zien. We hadden nadien nog steeds trek. En de serveerster was erg aanwezig, kon niet wachten om onze borden mee te nemen terwijl wij zelf geen haast hadden. Geen aanrader.

2,4
  33. Het gebouw ziet er geweldig uit, maar helaas blijft het daar ook bij. We hadden zin in wat nieuws en kozen daarom Woodies uit. Deze keuze was helaas niet verstandig. Mijn romige tomatensoep was alles behalve romig. Mijn hoofdgerecht was een vleespannetje met gewokte groenten en pasta. Ik had mij zeer verheugd op wat ik had besteld, maar ik kreeg een bord kip met pasta en roomsaus. Het is misschien handig als de saus van het gerecht op is, dit even te melden... In plaats van er een hele andere saus overheen te gooien zonder dat iemand het weet.
    Het was ondanks het slechte eten wel gezellig.

Groeten,

C&Y

1,4
  34. Met een groep hier gegeten. Ziet er uit als een gezellige locatie. En dat zal het ook zijn, maar dan alleen voor een drankje. Het eten is echt ronduit slecht. Een hamburger wordt bereid door het gebruik van ingevroren schijfjes (bij de snackbar is je hamburger nog lekkerder), die nauwelijks met meer belegd zijn dan een dikke klodder ketchup. De saté en de saus waren koud. Andere gerechten lijk op kant en klaar maaltijden die even opgewarmd worden. Zonde, het had zo leuk kunnen zijn. Owja toen gevraagd werd of alles naar wens was, en wij eerlijk aangaven het eten tegen vonden vallen schoot de chef in de verdediging een kwartier lang. Jammer, deze tijd had wat ons betreft beter besteed kunnen worden aan de bereiding en de presentatie van de gerechten.

Wat daarnaast opvalt is dat op couverts louter positieve reacties zijn te lezen, ook reactie op eet.nu met enkel 10-en vind ik erg ongeloofwaardig. Voor dit geld zijn er echt betere eetcafés.

1,4
  35. Het pand zag er zo mooi uit, en ik wilde ook echt dat het eten lekker was. Helaas was dit niet het geval. De varkenshaas was zó ver gebakken dat t draadjesvlees was. Een goede varkenshaas is mooi medium gebakken, niet in ondefinieerbare kleine stukjes die van ellende uit elkaar vallen. De saté varkenshaas en de varkenshaas champion waren hierdoor een flop.

Er werd niet gevraagd of het eten naar wens was, daarom zelf maar naar de bediening gelopen. Ik gaf aan dat ik het echt niet lekker vond zo, en er zou een nieuwe varkenshaas worden gebakken. Ik blij, dacht het komt goed, maar toen hij aankwam was de satesaus blijkbaar op. Ik kreeg een ongekruide, kurkdroge varkenshaas die je niet mag voorschotelen in een restaurant. Het was niet weg te krijgen zo droog.

Om het etentje niet te verpesten heb ik mij volgegeten met patat, maar dat kan niet de bedoeling zijn. De spareribs waren oké, de patat was heerlijk, maar voor patat ga je niet uit eten

Een tip voor jullie, maak alleen eten wat de chef aankan. Als vlees niet goed wordt klaargemaakt, is het zonde om te serveren.

36. Leuke tent om te zien, bediening was traag en ongeïnteresseerd. Hadden niet door dat als je de kaart dicht had ze bij je langs moesten komen om de bestelling op te nemen. Vragen tijdens het eten niet of je nog wat te drinken wilt. Het eten was echt dramatisch een echte kok zou in dit concept niet misstaan.

Het broodje Kip was een combi van hompen kip met was saus uit een potje en uren later kon je nog proeven wat je niet had moeten eten, verder was het lauw, flauw en veels te duur voor de kwaliteit.

Stop met het serveren van eten of neem een echte kok aan, sterker nog, ik denk dat de gemiddelde huisvrouw het nog beter zal doen.

Geen idee of ze een concept kaart voeren en bij alle Woodies deze rommel serveren. Zo ja, dan moeten de overkoepelende chefs maar eens opnieuw naar school.

Nee, hier komen wij zeker niet meer terug.

2,3
  37. Leuke tent, eten echt dramatisch. Hou het lekker bij biertjes tappen en wijn schenken mensen van Woody's en waag je niet aan onderdelen waar jullie duidelijk geen kaas van hebben gegeten.

Of zet er een normale kok in en niet één die de cursus koken voor beginners bij de LOI heeft gedaan

1,5
  38. Ittersum

Verrassingsmenu gehad, is géén aangename verrassing van de kok! Onderdeel uit het voorgerecht is ook het hoofdgerecht. Onder veel drap, zat een plak beenham? Met oh ja, een paar aardappels. Dessert was een soort van pudding in een glas, met 'nep' slagroom. Om iets te drinken is het best aardig, maar het eten zou ik echt overslaan. Ohh ja, pas op dat je niet aan de tafel vast plakt..

39. Waardeloos. Bediening was weinig hartelijk en bij een willekeurige snackbar kun je lekkerder en goedkoper eten dan hier. De hamburger is een diepvries variant die in de frituur is opgewarmd en op een klef bolletje is gekwakt met een theelepel fijn gehakte rauwkost erop. Bij de sparerib werd nog geen blaadje sla geserveerd, iets wat je voor die prijs toch mag verwachten. Zonde, want de tent ziet er leuk uit en zou met goed eten en leuke bediening een topper in Zwolle kunnen zijn!

2,1
  40. Een leuk ingerichte ruimte... een paar hipsters in de bediening maakt nog geen eetcafe/restaurant. Het eten was ronduit slecht. Waterige pasta. Diepvriespinazie Ondefinieerbare gerechten in de proeverij. Een stuk appeltaart in een glaasje gedrukt... jammer.

1,8
  41. €7,50 betaald voor 2 standaard kroketten met droge, oude sneetjes casinobrood en een paar stukjes paprika en komkommer. Zelfs bij een willekeurige snackbar krijg je verser brood, en ben je veel goedkoper uit. Prima voor een drankje op het terras, maar aan het eten wordt duidelijk geen aandacht besteed.

2,3
  42. Op een zondag relaxed de hele dag op het terras gezeten bij Woodies Zwolle. Met het zonnetje op ons gezicht en een muzikant die aan het spelen was genoten van een van de meer dan 80 verschillende speciaalbiertjes. ik heb de spareribs gehad waarvan het vlees letterlijk van het bot afviel. Voor iedereen een aanrader deze tent!

43. Gisteravond gegeten bij Woodies in Zwolle. Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring meegemaakt. De tent ziet er leuk uit op het terras na. Maar het eten is dramatisch slecht. Als je saté bestelt, krijg je een bakje met stukjes kip in satésaus en friet. That's it. De smaak van de saté is erg bijzonder, oftewel raar. Ook wordt er koude saté geserveerd. Het broodje hamburger bestaat uit kant en klare diepvrieshamburgers. Geen lekker tomaatje of andere groente erop. Je krijgt een enorm droog broodje hamburger. Als je aangeeft dat het niet gesmaakt heeft komt de kok(in) langs. In plaats van dat onze eerlijkheid wordt gewaardeerd, gaat ze de discussie aan. Ze reageerde heel fel tegen ons. Het concept van Woodies is goedkoop. Maar voor € 10,- kun je echt wel beter eten. Dit doen wij nooit meer. En blijkbaar waren wij niet de enige met een klacht. Toen wij weg gingen stond de kok(in) alweer bij een andere tafel te discussiëren..

1,7