Wokstadion laten bezorgen?

1519592612 68
1630191935 74
1673202783 70

1. Mevr Hagenaars

Bediening zeer goed, eten goed, alleen de ossenhaas was taai. Verder alles uitstekend

2. 1ste kerstdag daar gegeten. Wij gaan hier nooit weer heen.
    Ontzettend slecht eten, restaurant niet hygiënisch, geen kerstsfeer, eten slecht bijgevuld, lauw eten, geen vriendelijk personeel, afzuiging wok en grill keuken werkte niet goed en bij thuiskomst stonk onze kleding.

3. De sfeer was goed het eten was lekker en grote keuze aan gerechten.

4. Rob donaldson

Eten was niet geweldig. Vis en vlees op het zelfde bakplaat is niet echt veilig. Te veel voedsel bakjes waren leeg of bijna leeg. Toen wij er kwam moesten we 15 minuten wachten voor dat de mihoen weer gevuld werd.

We waren gevraagd of wij eerder waren geweest en of we precies wist hoe het werkte daar. Wij zeiden nee en warn ook niet vertelde. Gelukkig was het dezelfde als de meeste.

Op het eind gevraagd hoe het was. De waarheid verteld en het kon haar niet interesseren. Zij was geschokt en niks anders gezegd… liep gewoon weg.

5. Kom hier paar keer in de maand, altyd vriendelijk personeel, eten is hier altyd goed en lekker en zeer veel keuze, ik vind echt aanrader voor mij dikke 10.

6. Samantha

Bediening was erg gastvrij en vriendelijk, heerlijk gegeten.

7. Ongelooflijk smerig hier. Eerste en laatste keer. Ronduit onvriendelijk personeel. Willen niet meedenken in oplossingen. Er waren vanavond zeker 4 tafels die geklaagt hebben en ze lachtte ons gewoon uit. Geen compensatie of iets anders. Eten was koud. Alles was leeg. En dan hoorde je; ja moet je maar niet om half8 komen dan is het leeg. Schandalig. Ga hier nooit eten! Ohja en de “manager” liep ons als gasten te filmen en uit te lachen omdat we hadden geklaagt. Weet waar je je geld aan verspilt.

8. 22 Februari zoals elk jaar na de carnaval.met onze vereniging wezen eten. 28 Man was onze groep.
    Het was er erg rustig. Maar menn wat een desillusie voorheen liep ik wel met dit restaurant vriendelijke bediening, erg goed eten… maar dat is echt niet meer.
    Dat wat in de bakken lag was oud taai en lag er al een tijdje. De karbonade van de plaat was een complete schoenzool. Lege bakken werden niet aangevuld. Toen ik vroeg om nieuwe slagroom kreeg ik een vernietigend blik en kwam et eindelijk een nieuwe zak. Maar t was net pudding geen slagroom.
    Neee dieptriest dat we zoveel. Geld hebben uitgegeven voor eten in een restaurant wat ooit goed was, maar nu niet meer.

Zelfs de verse sinaasappels waren op en werden niet aangevuld.

Helaas mij zie je er niet weer. Belachelijk dit.

9. Y Springer

Gisteren met 28 mensen bij jullie gegeten. Wat slecht de bakken waren half leeg of leeg, werden niet bijgevuld, eten zat er aangekoekt in. Nee serieus en dat voor 38 pp, schandalig. Koks erg onvriendelijk, we hebben nog gevraagd of het bijgevuld kon worden, helaas niet gebeurd. Nou mij zie je niet meer.
    Y Springer.

10. De Wokstadion komen wij al jaren. Afgelopen weekend eens met een personeelsuitje, dus grote groep (16pers)

Ja, het is druk in het weekend. Het is in alle wokrestaurants druk in het weekend. Het restaurant gaat er goed mee om en zorgt er voor dat je nergens lang hoeft te wachten. De indeling van het restaurant is dusdanig dat er een goede logistieke flow in zit.

Het eten is fantastisch. Gril, wok of plaat. De koks doen hun werk goed. Voor Corona waren het jonge jongens. Na Corona iets oudere heren. De kwaliteit is gewoon goed.

Geen lege bakken met eten, alles netjes bijgevuld. Ook de Sushi.

11. J. Menger

Slecht. Rundvlees pezig. Groente doorgekookt. Bami zonder groente.

En wat ik erg vind is dat ze mij niet eens om een toelichting vragen. Een grote teleurstelling!! Ja het bier was nog wel te pruimen.

Een grote afrader!

12. Hofstede

Slecht eten werd niet bij gevult.
    Toilet smerig.
    Heel druk en geen ruimte.
    Niet voor herhaling vatbaar.

2,4
  13. Super voor elkaar, goed gelet op het verzoek voor melkvrij. We werden heel netjes behandeld aan de telefoon en kregen een wijntje voor de verjaardag. Smaakte super, was meer dan genoeg! 10/10

14. Pirkko

15. Henriëtte

Héérlijk gegeten, omdat het niet super druk was had het personeel ook meer tijd om wat te kletsen, erg aangenaam vinden wij dat!! We komen er graag en het eten is er héérlijk en goed verzorgd!! Tot de volgende keer!!

16. Tiny van milligen

Heerlijk gegeten; vriendelijk personeel, iedereen aan te bevelen
    👍🏼

17. 16 Personen gereserveerd 2e kerstdag.
    Als ratten op elkaar gepropt. Als er 1 eten wil pakken dan moet de rest van de rij eerst van tafel af. Zo weinig ruimte. Geen aanrader met feestdagen.

18. Het eten is goed. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

19. Bediening haalt veel te snel servies op.
    Je hebt je mond nog vol en je bord wordt weggehaald, minder gastvrij.
    Kleine stukjes vlees.
    Sommige gerechten al uren klaar.
    Krappe plekken, zit bijna bij je buren op schoot.
    Rookgedeelte erg storend als je naar het toilet gaat, onhygiënisch.

3,3
  20. Niet zo massaal dat komt de sfeer te goede. Helaas leek het of sommige gerechten er al uren stonden. Maar gelukkig genoeg andere keuze.
    Lekker gegeten!

21. Geweldige ervaring! Komen hier al jaren en het eten is erg goed! Bediening en service zijn uitstekend. Hygiëne is zeer netjes! Voorkeur restaurant gaat uit naar de wok @ Pec stadion! We zouden het anderen zeker aanraden.

22. Lars Jansen

Ik heb gisteren gegeten bij wokstadion Zwolle.
    Het eten is er erg lekker. Bij de wok en de teppanyaki word je snel geholpen.
    Helaas was mijn vraag voor 2,5 uur eten niet goed overgekomen. Hierdoor moest ik wat bijbetalen.

Ik kom zeker nog eens terug.

23. Henriëtte Bruintjes-Morsink

Was lekker rustig, dus echt van alles geprobeerd!! Lekker gegeten en nog wat gekletst met 1 van de dames daar, erg vriendelijk personeel, wij hebben genoten!!

24. Anoniem

Was erg gezellig hoor, kwaliteit is goed.

25. Elise 19 punten

Goeie kwaliteit, voor de prijs die je betaald!

26. Marianne

Goed, alleen het was er een beetje fris om te zitten.

5,3
  27. P van der Ham

Eten was erg lekker, behalve het soft ijs en de teppanyaki vlees (was nog te rauw,
    teppanyaki vis was wel weer superlekker, bbq vlees was ook goed bereid.
    Verder alle gerechten super lekker, biertje, wijntje of een flesje van iets erbij, helemaal goed!
    Wij waren hier met 4 personen, service en sfeer was ook prima.

28. Mooi, net restaurant. Zeer uitgebreide keus met allemaal lekkere dingen. Gelukkig niet alles kunnen eten! Gewoon teveel! Was behoorlijk druk, zeer vriendelijk personeel en behoorlijk betaalbaar! Voor herhaling vatbaar!

29. J. 498 punten

Recent hier met collega's gegeten. Het aanbod is dat wat je van de gemiddelde wok mag verwachten en was voor de prijs van een prima kwaliteit. Vieze borden worden snel afgehaald en bediening is vriendelijk in de omgang.

30. Lekker gegeten hier! Ook voor mensen met glutenallergie zal het goed moeten gaan als je hier eet. Het is altijd gokken met de wok, maar ik heb gelukkig nergens last van gehad. Woksaus 1 en 3 zijn glutenvrij.

31. Volop keuze uit tal van gerechten. De kwaliteit was zonder meer goed. Geen enkele negatieve opmerking hierover. Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. We komen zeker terug.

32. Het reserveren was een verademing en het eten was echt super echt een aanrader ook eten. Nu was super.

33. We hebben een geweldige avond gehad. Er was voldoende keuze voor ieder van ons. Het was allemaal even lekker. We komen beslist nog eens weer.

34. Meer dan prima. Heerlijk gegeten.

35. Met een groep wezen eten. Prima eten, genoeg keus in allerlei soorten gerechten en dranken. Personeel was prima.

Sfeer mag wel wat gezelliger, maar dat is altijd minder bij een all you can eat restaurant.

36. Edwin 20 punten

Een ongezellige vreetschuur. Veel lawaai, drukte en erg matig eten. Geen tweede keer voor ons.

2,8
  37. Afgelopen weekend hier gegeten samen met me vriend. Het eten wat top! Lekker veel keus en de toetjes waren ook heerlijk. Voor de rest, vriendelijk personeel.

38. Ik ben hier laatst komen eten met mijn vriend en ons dochtertje. Het buffet vooraf was heerlijk. Er was genoeg keus, ook voor mijn vriend die normaal wat kieskeuriger is. Daarna kozen we voor een wokgerecht. Ik kan vooral de sichuan saus aanbevelen!!! Heerlijk! Er was genoeg keuzemogelijkheden voor ons allemaal en alles smaakte vers en warm.

Ik kom hier zeker terug en ik neem mijn vrienden mee de volgende keer.

39. Jenny 11 punten

Een paar dagen terug heb ik hier gegeten, en ondanks dat ik wat huiverig was na een aantal recensies te hebben gelezen, moet ik zeggen dat ik zeer heb genoten van mijn avond. Het eten was lekker en veelzijdig (ik zou de ossenhaas en zalm van de teppanyaki zeker uitproberen!). Het personeel was vriendelijk en gastvrij. En de algemene sfeer in het restaurant was goed. Dus dit was zeker voor herhaling vatbaar.

Jenny

40. anoniem

Wij hebben hier op 26 april 2017 gegeten, nou ja geprobeerd te eten. We hadden een arrangement gekozen van 2,5 uur voor 2 volwassenen en een kind van 11 jaar (à 75 euro), helaas waren we binnen een uur weer thuis.
    Het eten uit het warme buffet was nagenoeg koud, omdat we vroeg waren, nl 17.00 uur, hebben we dit netjes gemeld bij de eigenaar van het restaurant. Deze gaf aan dat we het eten even om moesten scheppen omdat de warmte van beneden komt. Dit hebben we netjes gedaan, maar na een half uur bleef het eten koud. De temperatuur haalde de 35 graden niet en nu weten wij dat de minimale temperatuur 65 graden moet zijn. Opnieuw hebben we dit kenbaar gemaakt bij de eigenaar. Deze haalde de schouders op en liep weg en wilde er niets van horen.
    Wij zijn zeer teleurgesteld en hebben daarom een klacht ingediend bij de voedsel en waren autoriteit en zij hebben nav onze klacht het restaurant bezocht en geconstateerd dat deze zaak niet in orde is (zie foto, brief van de voedsel en waren autoriteit). Van eten uit een buffet met zo een lage temperatuur kan je echt ziek worden.
    Met andere woorden echt geen aanrader, mensen zoek aub een ander restaurant...

41. Fam Kroes

Wij hebben lekker gegeten bij de Wokstadion. Het is een aanrader voor iedereen.

42. T bloemhoff

1e en ook laatste keer. Het warme eten in de bakken was koud. Koude friet, koude saté, koude gebakken banaa, koude gebakken aardappelen etc. etc. 3x gemeld, werd niks mee gedaan. Zeer zeer slecht en geen aanrader.

43. Er was voldoende en het was goed verzorgd.

44. Ik ben zeer tevreden met het eten, drinken en de rest. Daarom heb ik al voor de kerst alweer direct besteld voor de tweede kerstdag. Ik zeg ga zo door mensen.

45. Puur gericht op productie. Als je wilt lopen moet je degene die achter je zit vragen aan te schuiven. Het eten is super zout en het smaakt nergens naar. Pure massaproductie. Zelfs het ijs is ondermaats qua smaak. En dat voor een hoog bedrag per persoon.

Tip: zoek een andere plek om te eten.

46. tessa holleboom

Wij gingen op een rustige avond naar het restaurant. Totaal geen sfeer, een echte vreetschuur. Als je klaar bent met eten heb je niet de neiging om nog een uur te blijven zitten.

Wij waren binnen een half uur klaar met eten en waren binnen een uur weer thuis.

Wij komen niet terug.

47. B.van der Meer

Het is jammer dat bij het vlees op de plaat overal knoflook gedaan wordt.

48. Goedemiddag,
    We kwamen gisteren aan bij Wokstadion van vijf tot zeven, en we kregen te horen dat wij helemaal niet aan gemeld zijn bij eet.nu. Gelukkig konden we een tafels krijgen maar wel korter.

Graag reactie.

Met vriendelijke groet,

R Troost

2,2
  49. nooit weer!

Nog nooit zulke slechte bediening gehad, ook niet bij andere all you can eat/wokrestaurants. Bij binnenkomst 5 personeelsleden gezien en niet 1x oogcontact of 'goedenavond'. Geen uitleg over de formule en waar je het drinken kon pakken o.i.d. Bij het afruimen zeiden ze alleen 'flesjes' of 'borden' i.p.v. 'zou ik uw bord misschien mogen meenemen'? Bij het bestellen bij de wok of teppanyaki ook geen woord. Bij het vertrek idem dito, geen 'tot ziens', 'bedankt' of 'heeft het gesmaakt'.

Slechte gastvrijheid, wij komen nooit weer!!

3,9
  50. Afgelopen zaterdag met vier personen gereserveerd bij het wokstadion. Het was echt vreselijk druk. We stonden in de rij om naar onze tafel gebracht te worden. Veel bakken waren leeg, en werden na 20.30 uur ook niet meer bijgevuld. De carpaciao was zuur. De biefstuk van de plaat vreselijk taai. De sushi vitrine was leeg, en allleen de goedkopere bakken zoals friet werden aangevuld. Personeel kon de drukte niet aan. Werd nog afgesnauwd dat ik de biefstuk niet opgegeten had.

We zijn hier vaker geweest, maar nog nooit zo slecht als afgelopen zaterdag mee gemaakt. Dit ook aangegeven bij de dame van de garderobe maar die zei, ja het was inderdaad vreselijk druk. Daar kan ik ook niets aan doen. Ook de toiletten zagen er vreselijk uit. De vloer was vies en alles nat, zeeppompjes leeg, en wc papier op de vloer. Dit was zeker niet een visite kaartje om gauw weer eens terug te komen!

51. P.G. van Wereld

Wij zijn 05-08-2015 met onze kleinzoon van 12 jaar en onze zoon wezen wokken en waren erg tevreden. Zeker gezien het assortiment, het zag er goed uit.

52. Claudia Seinen

Het eten was goed het was gezellig. Het is alleen jammer dat de parkeerkaart die je mee krijgt niet werkt.

53. Was goed eten en goede bediening en komen graag weer terug om te eten.

54. Ik ben hier nu een aantal geweest met wat oude klasgenoten om is bij te praten. Veel keuze qua eten, etc.
    Eten smaakt verder allemaal lekker. Sfeer is gewoon/ niks aparts.

Ik kom heus nog wel een keer terug :)