Op dit adres zit nu: Lord of Kohinoor

Emmawijk

• OV

Op loopafstand van bus en treinstation

• Rustig
    • Honden toegestaan
  7. Betalen Visa Master Card pin

1200522450 30
1439802098 78
1450205561 80
1491819413 77

1. Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening. Leuke locatie.
    2 min puntjes:
    -Jammer dat Pinchos Tasting alleen voor 2 personen is, konden met 3 personen hier geen gebruik van maken. Lijkt mij toch niet zo moeilijk om dit voor 3 aan te passen.
    -Ik neem aan dat wanneer je alleen bent als bijgerecht 1 zakje friet krijgt, waarom dan met ons 3-tjes 2 zakjes patat en 1 mayonaise.........Tuurlijk kan je bijbestellen zakje friet voor € 3,-
    Verder alles prima en komen zeker terug.

2. Lara Sanders

3. Niet eerder hier geweest, maar wat ‘n geweldige ervaring. Menukaart prima.
    ‘t Eten was buitengewoon goed, lekker, smakelijk!!!
    Locatie schoon, verzorgd en vriendelijke vlotte bediening.
    Hier komen we graag weer terug!

4. Heerlijk gegeten. Gekozen voor de proeverij en de gerechten waren allemaal goed van smaak en bereiding. Als we dan iets van kritiek zouden mogen noemen is het wellicht de wat karige hoeveelheid garnituren (en dan vooral de heerlijke groente, bestaande uit champignons, broccoli en stoofpeer) dat had eigenlijk wel wat ruimer bemeten mogen zijn. Ook was het af en toe het lastig om contact te krijgen met het bedienend personeel. Bediening verder wel netjes.

5. Peter de Heij

We hebben zeker genoten; als we weer in Zwolle komen is de kans best groot dat we hier weer gaan eten.

6. Martin de Jong

Erg lekker gegeten. Prima gelegenheid.

7. Met vrienden gegeten.
    Heerlijk gegeten Het Wild Menu was erg goed. Het was erg druk in het Restaurant maar services bleef perfect en het eten Was echt weer heerlijk. Vooral de bokkepoot als toetje was een Erge lekkere afsluiting. Paar x nu geweest het blijft een aanrader en zeker met die zachte prijs.

8. R. de Jonge

We hebben weer heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en uitstekende bediening
    We zijn al vaker geweest, maar wederom zijn we niet teleurgesteld.
    Tot de volgende keer.

9. 4 vrienden

Met vrienden gegeten. Het was super.
    Smakelijk eten, keurig opgediend en goed op temperatuur.
    Een keurige ambiance.
    Een aanrader.

10. Heerlijk eten in prima sfeer met zeer vriendelijk personeel voor zacht prijsje, zeer aan te bevelen.

11. Vorige week hier heerlijk gegeten! Aardige eigenaren, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer. Wat betreft het eten: geweldig! Vooral de gefrituurde champignons zijn oa echt een aanrader. Wij komen zeker snel weer langs!

12. Wij wilden snel een hapje eten, maar daar kwam niet veel van terecht. De bediening was traag (ze hadden wel veel lol achter). Er waren slechts 4 tafels bezet. Uiteindelijk duurde het ons te lang om nog een dessert te bestellen en zijn we zonder vertrokken. Misschien te druk gehad met de kerstdagen?
    Het eten was overigens heerlijk, vooral de Merlan Steak.

13. Jacqueline Mulder

Super goed gegeten. Heb een biefstuk gehad precies zoals een biefstuk moet zijn. De portie was ook precies Goed.

14. Dennis de Lange

Ongelooflijk lekker gegeten voor een hele goede prijs. De porties waren uitstekend, niet te veel en zeker niet te weinig.
    Wij zaten sfeervol in de serre waar de tafels ver genoeg uit elkaar staan om met elkaar te kunnen dineren en praten zonder gesprekken van de buren mee te krijgen. De bediening was uitstekend en heel attent.
    Wij komen hier zeker terug!

15. Vrijdagavond, een uurtje of 6 stappen we binnen met reservering, welke ook noodzakelijk lijkt te zijn. Het restaurant is nog lang niet vol, maar iedereen die op de pof binnenkomt gaat de deur onverrichter zake weer uit.

Een dame ontvangt ons vriendelijk, aan ons de keuze; een tafeltje in het restaurant of in de serre. In de serre leek ons prima. Helaas hadden we ondanks het gordijn rond de voordeur met regelmaat een koude rilling van het gure buitenweer. Daarnaast had ik een stoel waar 1 poot te lang of te kort was (of de vloer scheef), dat was ook niet fijn.

Een drankje werd direct opgenomen, en de menukaart gebracht. Drinken gebracht en een broodmandje van het huis. Altijd welkom. De kruidenboter was iets lastig te smeren, maar goed pittig.

Voor ons beiden een carpaccio vooraf. Geserveerd met sla, rucola, paarse tuinkers, radijs, plakjes kaas en een tomaatje. De tuinkers is lekker pittig en daar hou ik van. Als hoofd Salmon and Steak (medium rare) voor mijn vrouw, zalm perfect op smaak, prima gerecht! en voor mij de Merlan Steak (rood) met pepersaus. De saus was echt aan de dunne kant. Ik dacht eerst dat hele peperballetjes ontbraken maar ze lagen onderin. Daarnaast friet en sla. Daaraan niet bijster veel aandacht besteed en niets bijzonders qua smaak. Al met al prima maaltijden. Desserts Chocoladetaartje en een vruchtensorbet. IJs is perfect en de rest hebben we weinig op aan te merken.

Een cappuccino en een kop thee om even na te tafelen. De Thee staat mijn vrouw niet aan (ik begrijp wel dat je onderscheid wil maken met een afwijkend theeassortiment, maar sommige mensen willen gewoon wat ze gewend zijn).

De brigade is vriendelijk, attent en alert. Het lijkt me een goed georganiseerd restaurant en de timing tussen de gerechten is prima. We raden het restaurant iedereen aan.

16. Met vrienden gezellig uit eten geweest. Het was op een gegeven moment vol, maar helemaal niet erg rumoerig.

We hebben heerlijk gegeten, genoeg keuze voor iedereen.
    We komen vast nog wel eens terug.

17. We waren met een groep van 15 personen en we zaten helaas niet aan 1 grote tafel maar wel heel dicht op elkaar gepakt aan twee tafels strak naast elkaar waardoor je ook niet je stoel even kom omdraaien. Ook na de vraag van 1 van mijn collega's of dat niet anders te regelen was werd daar niet echt klantvriendelijk op gereageerd. We hadden toch minstens drie weken van te voren gereserveerd. Jammer want aan het eten lag het niet maar met een grotere groep kun je beter ergens anders gaan eten...

5,9
  18. Prima restaurant waar je heerlijk eten krijgt voor een betaalbare prijs, gezellige bediening en goede sfeer!! Een aanrader😀👍

19. Gisteravond met ons vieren gegeten bij Weekends. Het was de eerste keer en het zal zeker niet de laatste keer zijn! We zijn aangenaam verrast door de sfeer, de bediening en zeker ook het eten. Het was allemaal heel lekker en mooi geserveerd! We hadden alle vier iets anders besteld en alle vier hebben we genoten van lekker eten en drinken.

We komen zeker terug!

20. Hier eten we regelmatig met onze dochter van 13, haar favoriete restaurant. We hebben hier nog nooit een misser gehad, fijne kaart, fijne bediening en service.

21. geke eerenstein

Het was een hernieuwde kennismaking met het restaurant en tot onze verrassing was het erg goed. De kwaliteit van het vlees en de gerechten waren erg goed , daarnaast viel de vriendelijkeheid van het personeel ons op. De sfeer was ontspannend en lekker rustig.

22. Lekker gegeten, prima bediening.

23. We waren met een behoorlijke groep mensen, we zaten echter niet aan 1 tafel maar aan 2 verschillende tafels. op zich is dat niet erg (wel minder gezellig), maar de bediening liep niet gelijk op. waardoor de ene tafel eerder bestelling kreeg dan de andere tafel. hiet zat ook een behoorlijke tijd tussen dat was jammer. Restaurant zat bij lange na niet vol daardoor ook minder sfeervol. Eten was wel lekker.

24. Paul Adema

De service is geweldig, het eten was super. Alle gerechten zagen er verzorgd uit en qua hoeveelheid precies goed. We hebben er met zijn zessen gegeten en geen van ons had op- en of aanmerkingen. Gaan we beslist nog eens doen.

25. Tafeltje bij het raam gereserveerd maar dat was volgens hun niet doorgekomen. Terwijl ik het in mijn telefoon kon laten zien van wel, maar we kregen het niet!
    Bestelling opnemen duurde ook veel te lang. Iedereen om ons heen werd geholpen en langs ons werd heen gelopen. Later kwam het goed toen we er iets van gezegd hadden, jammer, gemiste kans.

26. Om te beginnen het eten was erg lekker. Het hoofdgerecht met asperges met zalm of Ierse runderhaas is een aanrader. De rode huiswijn was ook erg lekker. Bediening was aardig maar niet attent. De ambiance vonden we wat minder. De inrichting is niet gezellig. Tafeltjes voor 2 personen staan voornamelijk langs de gang richting toilet. Alles ziet er verder nogal oud en smoezelig uit. Restaurant heeft een opknapbeurt nodig. Er is achterstallig onderhoud. Houten vloer zit her en der los, muren kunnen likje verf gebruiken, bedrading met duct tape vastgemaakt, ventilatieroosters zijn er niet schoon, etc. Leuk om een keer geweest te zijn maar we zullen er niet snel meer komen.

27. marlene en lodewijk

Over het eten heb ik absoluut geen kwaad woord, want het was verrukkelijk! Alles wat uit de keuken kwam was helemaal goed. Vanwaar deze beoordeling? De service en de bediening... De meiden waren helemaal niet naar ofzo, maar in 45min tijd, na binnenkomst, hadden wij al het voor- en hoofdgerecht op, en in een uur tijd maar 1 drankje gehad. Als je wat wilde vragen of bestellen had met handen in de lucht zwaaien of aanspreken geen zin, want ze hadden het toch niet door.

We hadden aangegeven dat we graag het eten wilden laten zakken voor we het toetje bestelden en na een kleine periode werd de kaart al onder onze neus geschoven. Aangezien het best vol liep, wat ik begrijp want het eten is heerlijk, kregen wij de indruk dat we weggeken werden zodat ons tafeltje weer vrij kwam. We hadden bewust een aantal dagen vooraf gereserveerd omdat we een 'gezellig avondje' uiteten wilde. Als ik snel weer buiten zou willen staan, dan ga ik wel naar een afhaal tent.

Deze ervaring hier vind ik erg jammer. Als tip zou het goed zijn dat de meiden of meer versterking zouden krijgen of een leidend persoon, want communicatie onderling en structuur komt het tekort. En nogmaals de meiden zelf qua vriendelijkheid en het lekkere eten ligt het niet, maar iets meer klantgerichter zou best goed zijn. Vragen zoals "is alles naar wens?" "Smaakt het?" "Willen jullie nog wat drinken?" hebben wij helaas geen enkele keer gehoord.

28. Vriendelijke mensen en eten is gewoon heerlijk

30. Annemarie Oosterwechel

Fantastisch restaurant. Die ervaring begon al bij de reservering, erg vriendelijk te woord gestaan. Had wat vragen waar prima op in werd gegaan. Sfeer is meer dan prima! Eten smaakte echt super lekker en voor die prijs is dat echt bijzonder. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. De reden waarom ik voor de service een 9 heb gegeven is dat bij het weggaan niemand ons echt opmerkte en aangezien ik zelf in de horeca werk, waar de service belangrijk is van binnenkomst tot het weggaan van de gast vind ik dat een klein minpuntje. Even een tot ziens of fijne avond doet wonderen, maar is meer bedoeld als tip. Al met al is dit restaurant echt een aanrader, wij komen zeker terug!!

31. Vanavond besloten om hier een hapje te gaan eten. Het is ons prima bevallen. Het eten was erg smakelijk en we hebben erg weinig hoeven wachten tussendoor. Voor sommige mensen zal het misschien zelfs wat te vlot gaan, maar wij vonden dat in dit geval wel fijn. Ook waren ze erg flexibel in het aanpassen aan mijn wensen, en werden eventuele twijfels hierover vanuit de keuken snel en goed teruggekoppeld, erg prettig.
    Ik vond de kwaliteit van het eten erg goed in verhouding tot de prijs die hiervoor gerekend wordt. Ook netjes dat mayonaise bijvoorbeeld gewoon bij de prijs in zat en zelfs voor mijn extra bakje warme saus niets in rekening werd gebracht.
    Reden dat ik een 9 en geen 10 op service heb gegeven is dat ik de bediening wel heel vriendelijk maar af en toe niet helemaal professioneel vond. Maar dat mag de pret niet drukken, we hebben goed gegeten tegen een eerlijke prijs en Weekends is wat ons betreft dan ook zeker voor herhaling vatbaar.

32. Max Eikenaar

Super!! Lekker gegeten daar. Goedkoop en lekker. Wat mij betreft een top restaurant. Echt een aanrader!!

33. Het eten was zeer goed, echt genoten. Lekker mals vlees, alles goed klaargemaakt en leuk opgemaakt.

Helaas was de tafel vies, het vaasje met de neproos zo stoffig dat het er al jaren leek te staan. Er stonden tandenstokers in een glaasje en dat zag er allesbehalve hygiënisch uit. We kregen drinken geserveerd in een glas met lippenstift er nog aan. Vraag je om een nieuw glas, gieten ze je drinken gewoon over in een schoon glas. Als ze beter schoonmaken, komen we zeker terug.

34. Heerlijk gegeten. Eten was mooi opgemaakt en smaakte prima. Een nadeel was wel dat erg koud was in de Serre. We zaten precies naast de voordeur. En er kwam elke keer een koude wind vanaf. Misschien een idee om een ander soort gordijn neer te hangen? Deze waaide elke keer op en hield geen kou tegen. Voor de rest was het top!

35. Wat slecht wat slecht! Je word met 5 volwassenen aan een 4 persoons tafel gezet, met veel moeite en gedram toch een grotere tafel gekregen. Bestel je eten word er door de chef uit de keuken gezegd ''ze nemen alléén maar een hoofdgerecht en lopen ze ook nog te klagen over de tafel!!'' Nou chef de volgende keer zeg je dat niet waar wij bij zijn, klant is koning lijkt me. En als kers op de taart gooit de serveerster drinken over mijn metgezel! Voor mij 1x en nooit weer.

36. Redelijk gegeten. Bediening niet erg vriendelijk en kortaf. Inrichting is een beetje gedateerd en stoffig. Prijs al met al te hoog voor wat wordt aangeboden.

37. Hier kan je altijd heel lekker eten. Het personeel is heel vriendelijk.

Je kan er voor relatief weinig geld eten met Collega's, Vrienden en Familie,

ik zou dit restaurant echt aanraden

38. fam Van Dijk

Afgelopen weekend gegeten bij Weekends. Eigenlijk volgeboekt, maar omdat we erg vroeg waren konden we toch nog een tafel krijgen tot 19.00. Personeel was supervriendelijk. Het eten was echt overheerlijk! Zelfs het kindermenu voor onze kinderen was echt super! Wij hebben in geen tijden zo heerlijk gegeten. Zelfs de prijs was verbazingwekkend laag! Als we weer een keer in Zwolle zijn, gaan we weer bij Weekends eten!

39. Wij hebben hier gisteren gegeten en het prima naar ons zin gehad! Ik had een varkenshaasje in champignon-roomsaus en mijn man saté van varkenshaas. Allebei echt prima! Ik had om doorbakken gevraagd omdat ik zwanger ben en hier hadden ze keurig rekening mee gehouden maar het vlees was nog steeds mals. Als voorgerecht hadden we mosterdsoep waar we gratis een mandje stokbrood met kruidenboter bij kregen. De bediening was ontzettend vriendelijk en de sfeer was ook goed. Jammer dat de plekjes bij het raam in de serre bezet waren, dat leek ons een leuker plekje om te zitten. De reactie hieronder dat de inrichting gedateerd is snap ik niet zo goed. Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!

40. Zwollenaar

Afgelopen weekend voor het eerst gegeten bij weekends en helaas ook voor de laatste keer.
    We kwamen binnen en meteen viel ons de vieze muffe lucht op die binnen aanwezig was. Sowieso moet er aan het interieur gewerkt worden! We hebben door die muffe lucht zelfs bijna besloten om weg te gaan!
    Kregen een tafeltje toegewezen en na drinken te hebben ontvangen hebben we ruim 10 minuten op een menukaart moeten wachten.
    Gekozen voor 3 gangen menu. Voorgerecht was keurig op tijd en smaakte uitstekend! Maar toen kwam het....we hebben ruim 3 kwartier op ons hoofdgerecht moeten wachten! Het smaakte prima daar niet van maar je mag toch verwachten dat het sneller gaat. Omdat we 3 gangen menu hadden, hadden we ons nagerecht al uitgezocht. Toen ze kwamen vragen of we de kaart wilden zien voor nagerecht hebben we meteen gezegd wat we wilden. Anderen hadden we nog weer op onze menukaart moeten wachten.
    Aan het eten lag het niet, dat was prima! Maar het interieur mag een opknapbeurt gebruiken. Ook vonden wij het erg ongeorganiseerd over komen. Elke keer kregen wij andere bediening aan tafel waardoor geen enkele enig idee had van hoever mensen waren met hun eten daardoor hebben wij soms wel 15 minuten met een leeg bord voor onze neus gestaan terwijl er regelmatig iemand langsliep die dat mee had kunnen nemen.
    Helaas voor ons geen weekends meer

41. Christiaan

Gisteravond goed ontvangen door vriendelijk personeel. Bediening was niet snel maar ontspannen en aanwezig als je ze nodig had, goed. Restaurant zat aardig vol zonder dat je daar last van had. We zaten gezellig in de serre. Duidelijke menukaart. Wijnkaart had iets uitgebreider gemogen hoewel het nu makkelijk kiezen was. De wijn was goed. Heel positief dat je bij het bestellen van een fles wijn een fles water gratis erbij krijgt. Eten was verrassend en goed gepresenteerd. De zalmrolletjes waren lekker, hadden van mij niet op stokbrood hoeven liggen. Er was ook brood in een mandje op tafel. Hoofdgerechten waren prima zo ook de koffie met bonbons die we toe hebben gehad. Al met al lekker gegeten voor een goede prijs.

42. Hier kun je heel goed eten voor relatief weinig geld. De eigengemaakte kruidenboter is zeldzaam lekker evenals de knoflookmayonaise. De steak en shrimps is bijzonder lekker. Aan mijn favorieten toegevoegd.

43. Heb samen met mijn partner heerlijk gegeten bij Weekends. Vooral de zalmrolletjes zijn een aanrader!

Het personeel is vriendelijk! Alleen jammer dat we op de tocht zaten.

44. Duco. J . Van Hillenbrand

Voor twee weken terug weer eens gekeken of het nog goed toeven is in weekends.

Vroeger hier zeer vaak gegeten met mijn collega's en vrienden, het eten was toen zeer goed en de bediening ook.

En de ambiance was zeer goed en huiselijk, mede door de goede bediening.
    Maar 1 persoon in het bijzonder stak er boven uit, dat was Margriet.
    De ziel van dit (ooit zo eens gezellig restaurant), maar helaas is zij niet langer meer het gezicht van dit restaurant.

Maar uiteindelijk gaat het om het eten, dat was nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.

De tournedos was slechte kwaliteit, door het vakmanschap van de kok is dit moeilijk te herkennen.
    Maar voor een fijnproever als mij, blijft dit niet verborgen.
    Zeer zuinig met de frietjes etc, etc.

Restaurant Weekends, vat dit op als opbouwende kritiek, doe er je voordeel mee.
    Ik zeg niet dat ik nooit meer kom eten bij jullie.
    Maar ik wil wel een verandering zien (het deed mij deugd dat eindelijk de lekkende serre lekvrij is).

Hoogachtend Duco.

4,5
  45. Mijn ervaring was teleurstellend. De glazen waren niet schoon er zat zelfs lippenstift op mijn glas! De bediening mag allerter wezen. Het eten was redelijk. De champignons waren echt niet lekker! Veel te weinig smaak ondanks de saus. Helaas geen aanrader, ondanks de mooie locatie en de goede recensies die ik gelezen heb.

46. Met ons personeel hadden we hier gereserveerd. Een deel van de groep was met een gps tocht onderweg en we wisten niet hoe laat we in Weekends zouden aankomen. Niets was teveel en we konden eerder terecht, ondanks de openingstijd om 17.00 uur. Aan de bar hebben we verzameld en rond half zes gingen we aan tafel. Vooraf hadden we onze keuze al doorgegeven, dus dat verliep allemaal prima. Het voorgerecht werd (te) snel opgevolgd door het hoofd, maar gelukkig was het druk en duurde het dessert wat langer. We hebben erg lekker gegeten en er waren veel positieve opmerkingen te horen over de champignons en boontjes. De friet was echter aan de matige kant maar overall was het zeer goed. De buitenkant van het pand ziet er helaas tien keer beter uit dan de binnenkant, want daar mag geinvesteerd worden! Omdat we met een leuke groep waren en we goed gegeten hebben valt dat niet zo op, maar het blijft zeker een verbeter puntje!

47. Beste Lex,

Jammer te lezen dat jouw ervaring bij ons niet zo is geweest als de rest! Uiteraard staan wij open voor kritiek en suggesties waar we ons mee kunnen verbeteren en zou het enorm helpen om ons aan te geven wanneer je bij ons gegeten hebt en wat je genuttigd hebt.
    Zodoende kunnen we de zaken aanpakken die jij aangeeft, zodat wij aan deze opmerkingen kunnen werken cq. verbeteren. Ons emailadres is weekends-zwolle@home. Nl.

Graag horen wij van je!

Met vriendelijke groet, Evelien vd Noort.

48. Twee keer geweest: de champignons met knoflooksaus zijn te vet en de knoflooksaus was aangelengd. De maaltijdsalade was prima van formaat, maar overal zat dezelfde dressing bij, zowel voorgerecht als hoofdgerecht.
    De tweede keer was bijna alles behalve de groentes op tafel uit de friteuse. De bediening is bij vlagen onvriendelijk en weet weinig van het vak.
    Ik ga liever naar een restaurant waar men wel liefde voor het eten bereiden en serveren heeft.

2,6
  49. Kristel

Fantastisch gegeten, vooral de gefrituurde champignons met knoflookmayonaise en de sate zijn een echte aanrader.

Leuke, gezellige ambiance. Klein minpunt, tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht heb je het gevoel dat je het guiness book of records moet halen, er zat geen ruimte tussen, beetje jammer.

Daarvoor kregen we een drankje van het huis, dat was dan weer wel netjes.

Al met al dik tevreden over de prijs/kwaliteit.

Hier komen we zeker terug.

50. 1ste Kerstdag gegeten bij weekends.
    Het was er heerlijk eten.
    De bediening was goed.
    We zaten alleen een beetje krap in het voorportaal.
    Voor de rest, we komen er graag terug.

51. Heerlijk en betaalbaar restaurant dat bekend staat om zijn heerlijke sate en spareribs!

52. We hebben al meerdere malen bij Weekends gegeten. Altijd lekker, gezellige bediening en goed betaalbaar. En vanavond gaan we 'lekker' wéér!

53. Uitstekende plek voor een heerlijke avondje uit voor een zeer goede prijs, duur zijn ze zeker niet!

54. Een restaurant met een afwisselend nivau.Aleen ze zijn veels te duur en met frietjes.