ma lunch 12:00 - 18:00 diner 17:30 - 21:00

1356822098 73
1421910257 70
1428419073 71
1467471969 75

1. Vanmiddag twee glazen wijn van slechte kwaliteit aan een smerig tafeltje genuttigd en daar vragen jullie acht euro voor...en de glazen waren ook nog een niet schoon.

2. Hier hebben ze hele lekkere broodjes en dat weten ze zelf ook goed. De broodjes van vito's op het lekkere Italiaans gekruide Turkse brood zijn redelijk uniek in Zwolle. Iedereen komt hier speciaal naartoe voor de broodjes. Vito's weet dat en heeft de prijzen daarom flink omhoog gekrikt de laatste jaren. De prijzen voor een broodje liggen nu tussen de 5,50 en 8,50 euro. Een paar jaar geleden was het duurste broodje 6,50. Is nog prijzig, maar te doen. Ik vind dat vito's de prijzen te hoog heeft gezet. Daarnaast is de gelegenheid wat rommelig en smoezelig, niet zo fris. Toch komen ze er mee weg omdat de broodjes zo populair zijn.

3. Top zaak, heerlijk eten. Goede bediening en prachtig terras.

4. Mevrouw

Wij hebben hier tussen de middag een broodje gegeten. 50 min moeten wachten en als je vraagt waar de broodjes blijven kunnen ze het niet zeggen want ze weten niet hoelang het nog duurt. Het personeel is opzicht vriendelijk al hoor je ze wel klagen. Broodjes zijn prima niet super spectaculair maar oké. Verder lekker in de zon kunnen zitten op het terras

5. Broodjes prima, diner matig. Vreemde ambiance met erg aanwezige gastvrouw. Bediening duidelijk slechter geworden laatste jaren. Er zijn betere Italiaanse restaurants in Zwolle.

6. E. Koens

Ongeduldige meneer die ons hielp. Pakte toen we 't broodje op hadden drankje ook weg, terwijl ik het nog niet op had. Toen ik dat aangaf, zei hij dat t volgens hem wel leeg was, maar ik kreeg wel "een halve" terug... Ik zei dat dat niet nodig was, dat ik alleen maar aan wilde geven dat 't misschien aardiger is te vragen of ik klaar was, maar hij liet me niet uitspreken en zette erg hard een nieuw glas voor me neer. Zonder excuses, zonder me de hele tijd ook maar 1 keer aan te kijken. Onbeschoft, had er duidelijk geen zin in deze dag. Heb 't nieuwe glas drinken maar laten staan. Wilde daar weg. Sneu. Zaterdag 29 april, rond 12 uur.

7. Emma Timmerman

8. Geen vriendelijke ontvangst, irritatie over het feit dat er drie personen extra kwamen bij onze grote groep.
    Rommelige en trage bediening.
    Aangegeven dat het mij niet smaakte. Hierop werden de schouders opgehaald.
    Buiten gegeten op prima terras met mooi uitzicht.

9. Hele leuke avond gehad! Goede bediening en lekker eten!

10. Vito's staat vooral bekend om hun lekkere broodjes. Ik en mijn man zijn gisteravond blij verrast dat je daar ook heerlijk kan avondeten. Ik (zelf kok) ben met uiteten heel kieskeurig, maar gisteravond was alles tip top! Eten was goed, drinken was goed, goed bedieding, en leuk uitzicht op de melkmarkt.

Enige punt: wij vinden het persoonlijk fijn om geholpen en bediend te worden door dezelfde persoon. Gisteravond hebben we 4 verschillende mensen aan ons tafel gehad.

Waar ik wel in het bijzonder over te spreken was, waren jullie sauzen, dressings. Alle dressings, sauzen waren overheerlijk!

11. Bediening prima, personeel vriendelijk. Heerlijke panini's gegeten en een goed glas witte wijn gedronken. Gezellige ambiance met een leuk uitzicht op de markt

12. Afgelopen avond heerlijk gegeten bij Vito's in Zwolle. Een nette kaart en het leuke was dat er buiten de kaart om ook gerechten besteld konden worden.

Het eten was smaakvol en lekker warm geserveerd. Vriendelijk personeel in een gezellige ambiance.

Zeker een aanrader!

13. Vandaag een broodje gegeten. Helaas was het personeel erg ongeïnteresseerd en zaten over mensen te klagen. Het broodje werd bijna op tafel gegooid zonder oogcontact... Daarnaast erg vies binnen, de vloer enzovoorts. Prijs kwaliteit en service echt achteruit gegaan. Jammer.

14. Het eten was lekker, maar de tent was zo vies... Stukjes tomaat helemaal verrot op de bankjes, (dus lange erop tijd gelegen), onder de tafelblad kauwgum geplakt, bah. Een medewerker begon de vloer te vegen terwijl er nog klanten in zaten, zoiets heb ik nog nooit gezien.. Dat mag je nooit doen... Kortom nooit meer terug bij die tent..

15. Ronduit slecht, zeer onvriendelijke en onproffesionele bediening.

16. Heerlijke broodjes. Als we een keer in Zwolle zijn is de keuze voor de lunch snel gemaakt: Vito's!

17. Dé referentie voor verse broodjes voor heel Nederland! Mijn favoriet is de pastrami met een verse jus. Perfecte prijs/kwaliteit verhouding waar menig restaurant (met lunchkaart/broodjes) een voorbeeld aan kan nemen. Bediening is soms wat traag.

18. Jeannet Langenhof

Heerlijk eten, zeer gezellig, goede bediening en ook met (kleine) kinderen geen probleem.

19. Giny Geerts

We hebben gegeten bij vito's met een persoon die een dieet heeft met veel beperkingen. Vooraf per mail en telefoon contact gehad. Alles goed overlegd en we hebben heerlijk gegeten. Zelfs apart brood gebakken voor haar. Ze had niet het idee dat het lastig werd gevonden. Top service.

20. We hebben heerlijk gegeten. Wat is het daar gezellig! Aardige bediening. Ik raad het echt aan om hier een keer te eten. De carpaccio was super. Volgende keer zeker weer hier heen.

21. Alsof je op bezoek bent bij je familie: gezellig druk en tafeltjes dicht op elkaar. Echte Italiaanse smaken, geen opsmuk, gewoon eerlijke gerechten van goede kwaliteit: lekkere carpaccio, prima kipsalade met krokante parmaham en malse tournedos. Een van de gastheren viel op door zijn alerte manier van reageren en deed er alles aan om het zijn gasten naar de zin te maken. Als je een relaxte gezellige avond wil, zeker gaan! Prima eten voor een normale prijs.

22. Maandag wezen lunchen met een vriendin van mij, bestelde een broodje pomodorro. Na de tweede hap bleek er gewoon rubber in mijn broodje te zitten! (Van de handschoen?) Na dit aangegeven te hebben wordt mij ook nog raar gevraagd of ik een nieuwe zou willen??!! Omdat ik met een vriendin was en al had betaald maar akkoord gegaan. Toen mijn 2e broodje gebracht werd, werd mijn broodje letterlijk op tafel gegooid en tijdens het weglopen kreeg ik "oh nog onze excuus". Erg jammer niet gewend van vito's

23. Lambert

Afgemeten gerechten, wel goed van smaak. Wijn vergelijkbaar met slappe appelsap maar men vraagt daar wel een top prijs voor.

24. Gisteren bij vitos gegeten, binnenkomst erg vriendelijk en werden naar onze tafel gebracht. Eten voor de rest prima, alleen pasta met zalm mag wel iets minder zout. Bediening beetje opdringerig werd ons na afloop vam het hoofdgerecht wel door 3 verschillende mensen gevraagd of we iets na wilden, het kwam een beetje gehaast over. Tip: mischien iets beter met elkaar communiceren of ieder zijn eigen wijk indelen.

25. Heerlijk gegeten, alleen als het eten op tafel staat en je eerste hap genomen hebt moet je meteen betalen. Zelf zou ik dan liever gelijk na de bestelling betalen. Wat ik al helemaal raar vind is dat je schijnbaar als jongere gelijk moet betalen omdat dat het beleid is, maar ouderen naast ons moesten om de rekening vragen. Jammer dat er weinig vertrouwen is in de jongere klant en dat dat zo duidelijk naar voren komt is niet nodig..

26. fam. Jansen

We hebben heerlijk gegeten hier en alles was goed voor elkaar!!!
    Ook de bediening was goed voor elkaar!!!

Zeker een restaurant om weer een keer terug te komen!!!

27. Vorige week op aanraden van kenissen een broodje gegeten. Het broodje warme beenham met honingdressing. Drankjes werden snel gebracht en de cappucino is uitmuntend. Broodje zat veel te veel dressing op. Deze overheerste de smaak van de warme ham. Zonde ! Viel me op dat het personeel de broodjes met de hand, zonder handschoenen belegd. Dat ziet er niet erg hygiënisch uit. Toilet is ronduit smerig. Bedienend personeel is snel en reuze vriendelijk.

28. Onlangs heb ik hier met mijn vriend geluncht tijdens een bezoekje aan Zwolle. We hebben bruschette besteld met Toscaanse tomatensoep. Het eten was van beide gerechten echt uitmuntend. Bij de bruschette kregen we een schaaltje knoflooksaus en tomaat met basilicum (in olijfolie), zodat we zelf konden beleggen.

Ondanks dat we op een druk terras zaten, werden we vrij snel geholpen. De service is dan ook prima. Wel vreemd dat je moet afrekenen, zodra je eten op tafel komt. De gerechten lijken wat prijzig, maar dit is zeker in verhouding met wat je krijgt.

Behalve dat heb ik weinig op- of aanmerkingen. Vito's is zeker het proberen waard.

29. suus 23 punten

gister daar wezen eten voor ons 3 jarig huwelijks jubileum, erg slechte ervaring gehad helaas.
    rond kwart 6 alleen een hoofdgerecht besteld en 1 uur later had ik nog niks te eten... na navraag kom ik er achter dat er een storing was geweest in de printer met de keuken, ja fijn hoor maar dat kun je ook uit je zelf komen vertellen aan tafel als je dat weet...wel zo netjes.
    En andere mensen die besteld hadden ruim na ons (die zaten schijnbaar niet meer in de storing) kregen hun eten gewoon, ook wel handig om even te kijken of je nog de juiste volgorde aanhoudt in de keuken!
    En eenmaal geserveerd liet de hoeveelheid en de kwaliteit ook zeer te wensen over..
    dus voor ons zeker geen herhaling meer hier, aboluut geen aanrader. Slechte service, we zaten op het terras en af en toe gewoon zelf naar obers toe moeten lopen omdat ze maar geen oogcontact willen maken, zo slecht vind ik, zo'n irritatiepunt altijd, dat is natuurlijk een van je belangrijkste taken om goed voor je klanten te zorgen. gelukkig was het mooi weer om lekker op het terras te zitten...

30. Gisteravond met een enkele collega's gegeten.
    Bediening erg gastvrij en volgens mij erg goed getraind.
    We hadden allemaal een voorgerecht en hoofdgerecht en dat zag er goed uit en smaakte heerlijk.
    jammer wel van de toiletvoorziening, niet erg van deze tijd maar goed voor het eten en gastvriendelijkheid komen we zeker terug

31. Ik heb net een broodje gegeten die ik mee heb genomen naar huis, het welbekende broodje pastrami. Het hele terras zat vol maar toch had ik het binnen 10 minuten, ook de prijs vind ik erg meevallen want je krijgt er een groot broodje voor, en dat drinken op het terras prijzig is.. tja je zit midden op het plein op een super locatie, dus wat verwacht je!

32. Mijn favoriete lunchadresje in Zwolle! Heerlijke broodjes, leuke bediening en een gezellig plekje. De broodjes zijn wat aan de dure kant, jammer, maar ze zijn het wel waard.

33. Zaterdag 4-2 hier heerlijk gegeten.
    Begonnen aan de "broodjeskant" hier washet erg druk.
    De muziek stond ontzettend hard aan we werden er een beetje gek van.
    Blij toen we om 17.30. Naar het restaurant konden.
    Daar heerlijke voorgerechten + pasta gegeten.
    Het eten was zeer de moeite waard.
    Groot nadeel; de wc is zoooo ontzettend vies zorg dat je echt niet hoeft!!!

34. Vandaag weer ff naar Vito´s geweest en zoals altijd was het eten heerlijk. De service was vrij snel maar er was veel geroezemoes. De prijs vindt ik persoonlijk te duur, want ik betaalde meer dan 8 euro voor een broodje met een drankje. De sfeer is wel aan de lage kant omdat je met je ellebogen bijna op je buurmans tafeltje zit, en je kan eigenlijk alleen maar tegenover elkaar zitten. M.V.G.

35. Dinsdag wezen lunchen met 6 personen, super gezellig, erg druk maar zeer snel geholpen, het broodje pastrami is zeker een aanrader. Wij komen weer terug.

36. Heb een halfuur gewacht voordat ik werd geholpen, meerdere keren aangegeven maar ze zouden een collega roepen die het zou opnemen, toen heel lang moeten wachten voor de broodjes kwamen.

Broodjes zijn lekker maar ik vind de bediening een flop.

37. Lekkere broodjes, zelf vind ik broodje Pastrami het lekkerst.

Het is er wel vaak druk, maar wel super gezellig om met vrienden en vriendinnen te eten, of met je familie natuurlijk.

Zeker een aanrader.

38. Vrijdag er gegeten. Alhoewel het loeidruk was, toch een tafeltje gevonden. Er waren net mensen vertrokken. Het tafeltje werd snel leeggeruimd en schoongeveegd. De bestelling werd vlot en netjes opgenomen en snel gebracht. Eerdere ervaringen waren minder positief, maar nu heb ik er lekker gegeten en werd alles op tijd en netjes gebracht. Volhouden deze koers!

Broodjes zijn lekker en het geld waard.

39. Jan Toonen

Super lekkere broodjes en ik ga voor de pastrami met kruidensaus en sla.

Binnenkort ben ik er weer en ik heb niks te klagen, alleen maar respect voor het personeel want het is altijd druk als ik er ben.

40. Heeeerlijke broodjes! Zijn inderdaad vrij prijzig, maar vind het meer dan waard! Bij de Mc Donalds betaal je meer en heb je halverwege alweer trek. Mijn aanrader; de Tonno! Heerlijke huisgemaakte tonijn salade, en voor eu 1,00 extra krijg je erg veel tonijnsalade extra!

41. Ik kwam hier veel en elke keer zag ik weer nieuw personeel; de service wordt er daardoor niet beter op. Je moet vaak lang wachten en je krijgt het idee dat ze zomaar wat op die broodjes smijten. Ik ben al meerdere malen weggelopen, nadat ik meer dan drie kwartier op mijn drankje had zitten wachten...

Ergens anders lekker eten kan ik ook wel als het zo moet!

42. Marjan

Tot op heden er eigenlijk altijd goed en lekker kunnen eten en zitten. Vandaag een heel andere ervaring gehad. Mensen zaten heel lang te wachten op de bestelde broodjes. Het is logisch dat met dit mooie weer de wachttijden wat langer zijn maar dat je in een ruim uur lunchpauze je direct bestelde broodje op het allerlaatste moment krijgt en ook nog niet volgens de gevraagde bestelling ga je je vraagtekens zetten bij de keukencapaciteit en de hoeveelheid tafels. De jongedame van de bediening reageerde bij de betaling van de genuttigde drankjes zeer onvriendelijk.

43. Goddelijke broodjes, bediening erg jong en onervaren.

Broodjes zijn verder wel erg duur.

44. Ik kom hier vaak een broodje halen of op eten, alleen een tijdje terug heb ik 2 x bij een broodje afhalen een haar tussen mijn broodje gehad!

Avond eten is lekker, simpel en niet te prijzig. Een aanrader.

De bediening is niet super en duurt vaak lang. (Bestel standaard 2 drankjes bij mijn bestelling)

Jammer dat er niet veel concurrentie is in Zwolle, want dan zouden ze veel beter hun best moeten doen om klanten te behouden.

45. Heerlijke broodjes, maar wel duur.

Ook zit je met de tafeltjes bijna tegen je buren aan, heel vervelend.

Het is hier altijd druk en vaak moet je ook best lang wachten tot je je broodje krijgt... jammer.

46. Kom hier al jaren broodjes eten, mijn favourites zijn pastrami en zalm.

Wat ik wel jammer vind is dat het brood veranderd is, van heerlijk zacht smakelijk brood, naar te geroosterd brood.

Het lijkt wel toast, vind ik erg jammer!

De smaak blijft gelukkig nog wel goed!

47. Druk druk druk was het afgelopen zaterdag bij vito's.

Je moest even wachten op een broodje maar dat was de moeite wel waard. Wat me opviel was dat de bediening alles goed onder controle had ondanks de vele mensen die in en uitliepen.

Zeer groot compliment voor iedereen en wij komen terug.

48. Kom er regelmatig broodjes eten.

Kom er al jaren.

Vroeger was beleg met bijvoorbeeld zalm beter.

Maar broodjes zijn des al niet te min altijd erg lekker.

Wel prijzig, maar dat moet je er voor over hebben.

49. Ik woon op loopafstand en ben hier al een aantal kerengeweest voor lunch en diner. Tot nu toe alleen maar positief, genieten. Heerlijk eten, goede bediening. Een aanrader wat mij betreft.

50. Janine Boekel

Gisteren even gegeten bij Vito's. De broodjes zijn al super maar als je de avondkaart bekijkt is het ook zeker de moeite waard.

Een heerlijke carpaccio als voorgerecht gehad en daarna een pasta met kip. Compliment voor de bediening en voor de goede service. Wij komen snel weer terug en voor de prijs hoef je het niet te laten. 17,50 voor een voorgerecht en een pasta, waar zie je dit nog.

51. Voor zo'n duur broodje zou je toch wel wat meer verwachten. Bediening is afwezig en onprofessioneel. Wijzen wel het toilet maar lopen gewoon voor je uit zonder de deur even voor je open te houden. En je ziet het gewoon dat die arme meisjes en jongens uit de bediening in paniek raken als het druk wordt. De ham smaakt niet naar beenham en het brood was volgens mij oud.

Grote teleurstelling.

52. Petra 187 punten

Heerlijke broodjes overdag en geweldige warme gerechten 's avonds! Super snelle service! Staf houdt er niet van wanneer je met z'n 2-en naast elkaar zit, omdat dat teveel ruimte schijnt op te nemen. Dus verplicht tegenover elkaar zitten in de krappe ruimte waardoor iedereen die naar binnen of naar buiten gaat fijn tegen je stoel aan loopt.

53. peterjan

Maandag avond wezen eten bij Vito's, lekkere gerechten.

Zelf een carpaccio als voorgerecht gehad met heerlijke pijnboompitten. Als hoofdgerecht een pasta met zalm. Erg attente bediening en we komen zeker terug.

Waar zie je het nog dat je voor 17,50 euro een voor en hoofdgerecht eet van deze kwaliteit. Grote pluim.

54. Helaas was het weer niet zodanig dat we op het gezellige terras plaats konden nemen. Daarom maar even binnen wezen zitten, de deur stond open waardoor we helaas wel enigszins op de tocht zaten. Zoals altijd was het broodje erg lekker. De prijzen zijn goed. De bediening mag wel wat vrolijker, we hadden zelfs de indruk dat er "ruzie" was achter de bar. Niet echt bevorderlijk voor de sfeer. Normaal zijn ze vrij snel met de bediening, maar dit keer duurde het nogal lang. De bestelling van mensen die later binnen kwamen werd zelfs nog eerder opgenomen, beetje slordig. Maar vanwege de lekkere broodjes komen we zeker weer terug.

55. Jan Peter

Gisteren een heerlijke sandwich gegeten.

Wat me opviel is dat het enorm snel klaar was, soms moet je wel even wachten. Prima en nette service.

Wij komen weer terug. Groeten.

56. Evelien

De bediening vond ik redelijk goed, ze zijn aardig en snel. Helaas niet erg oplettend. De geserveerde tomatensoep was lauw en volgens mij rechtstreeks uit een pakje. Jammer, er was ons iets anders beloofd, om hem te laten verwarmen kostte ons enige moeite. Het broodje met tonijnsalade was ook niet zoals verwacht! De tonijnsalade kwam helaas zo uit het kuipje, een beetje ijsbergsla en klaar. Echt een teleurstelling dus. Zeker niet voor herhaling vatbaar!

Vriendelijke groet,

Evelien.

57. Idd, lekkere broodjes en je kan daar 's avonds lekker eten.

Tip en advies voor het personeel; kan en moet beter aan hygiene denken, voorbeeld bediening niet aan de broodjes zitten, tafels afnemen na ieder gebruik. Niet te veel praten tegen elkaar en roddelen, vriendelijk blijven en interesse tonen tegen de klanten. Klant is koning.

58. Wel eens met een vriendin een broodje wezen eten. De kwaliteit wisselt inderdaad wel eens. Vooral de versheid van het brood. Het is er soms erg druk, waardoor je lang moet wachten. Dus wij gaan er niet naartoe als we een snelle lunch willen. Over het algemeen wel tevreden. De tafeltjes kunnen wel wat vaker afgenomen worden met een schoon doekje!

59. We hadden weinig tijd, dus even naar Vito's.

Heerlijke pasta met ossenhaaspuntjes gegeten.

Hele snelle service en de jongeman in de bediening was super attent. Een grote pluim en tot de volgende keer.

60. We gingen met ons personeel lunchen en hadden daarom gereserveerd. Er stond niets klaar en tweederde van het personeel wist ook nergens van. Gelukkig waren we op tijd en konden er nog wat tafels tegen elkaar worden geschoven. We waren van plan om uitgebreid te lunchen, eerst een soepje, dan een broodje, maar helaas werd alles tegelijk op tafel gezet. Omdat we aan tijd gebonden zaten, zijn we blijven zitten en hebben nog een drankje genomen, maar we werden echt weg gekeken door het nors kijkende personeel. Heel jammer.
    De soep en broodjes waren heerlijk en de prijs is meer dan oké. Toch voor een grotere groep met tijd om te lunchen zeer ongeschikt!

61. Jammer dat het personeel drukker is met elkaar dan met de gasten. En maar kletsen en rondkijken.
    Verbazend en onhygienisch is dat er elke keer weer veel broodjes klaarstaan!

Vervolgens kijkt de een in het broodje, dan de ander en de derde denkt, och laat ik het maar rondbrengen. Dit heb ik meerdere keren gezien. Waarom moet iedereen elke keer het broodje aanraken.

Vervelend en het is eten, zo ga je niet met eten om.
    Het personeel, is uitzonderingen daargelaten, niet echt vriendelijk en roddelt aan een stuk door en helpt de mensen die ze kennen met meer interesse!

62. Ze hebben er zeker lekker eten, maar jammer dat je als je je broodje krijgt moet betalen, zodat je mee naar binnen moet om te betalen. Voor de rest loopt het goed en dat je op een drukke dag net iets langer moet wachten is volgens mij vrij logisch, maar zeker een aanrader.

63. Nienke 147 punten

Zeker, de broodjes zijn erg lekker voor de lunch, alleen dan zit Vito's ook echt helemaal vol (zeker op vrijdag en zaterdag). Dat geeft op zich niet, maar wacht maar tot het avond is en ga er dan eens eten.

De eenvoud van de gerechten op de kaart is haast niet te geloven, dat je van zo weinig ingrediënten zoiets verrukkelijks neer kunt zetten is voor mij het echte koken.

Heerlijk EN absoluut niet duur. Voor mij een bijkomend pluspunt: 's avonds is Vito's van een drukke lunchzaak ineens in een rustig stijlvol restaurantje veranderd.

64. Lekker wezen winkelen in zwolle en kwamen bij vito's terecht.

Op aanraden een sandwich pastrami gegeten en deze was erg lekker vooral de saus.

Leuk personeel en zeer attent / compliment.

65. René en Martine

Jammer, lang gewacht op de broodjes vanmiddag, broodjes waren wel erg hard gebakken!

Personeel was meer bezig met kletsen dan met de bediening.. we hebben snel betaald en zijn maar weggegaan.

Jammer.

66. gisteravond gegeten bij vito's was niet erg druk maar kregen een goed gevoel bij het eten/drinken en zeker het personeel wat zeer vriendelijk was ik kom weer terug

67. Italliaans is niet meer wat het is geweest. Sorry maar het is niet lekker.

68. Lex Broekhuizen en Yvonne van Cauter

Vrijdag 28 november 2008 met achten gegeten bij Vito's.
    Het eten was heerlijk, zo ook de bijbehorende wijnen.
    Service was fantastisch en ook de ambiance. Wij waren en voelden ons een heerlijk avondje uit en werden door de gastvrouw en gastheer in de watten gelegd.
    Chapeau voor Vito's Trattoria. Een echte aanrader!

69. gisteravond bij vito's gegeten en het was erg goed zowel bediening als keuken werkten prima samen en er hing een prettige sfeer

70. Ik ben helemaal verzot op de broodjes van Vitos maar helaas is de kwaliteit niet echt constant. Soms is het zoals verwacht maar verscheidene keren konden we met de broodjes iemand bewusteloos slaan zo hard. We hebben wel eens gebeld en kregen dan nieuwe maar als het personeel je het gevoel geeft dat je een zeurkous bent doe je dat ook geen 2e keer.

71. Jans Renken

We dachten even lekker te eten op het terras bij Vito's, maar we zijn teleurgesteld in de creativiteit van de kok.
    Een kale rucola salade, zonder ook maar een stukje tomaat,komkommer, of een olijf en dat bij een Italiaanse restaurant. Verder hadden we een Insalata Ceaser, wat niet anders was dan paar grote stukken slabladen, parmenzaanse kaas en croutons en drie karige groene asperges. Omdat we dit als maaltijd salade bestelden, kwam er nog eens de helft van de toch al hoge prijs bij.
    Verder was de amiance buiten op het terras zeer matig. De sigaretten peuken lagen overal om het tafeltje, die amper groot genoeg was om twee borden op te zetten.
    Erg jammer dat er geen bier uit de tap werd geschonken. Bier uit een flesje staat zo cafetaria achtig. Voel me totaal bekocht en kom dan ook nooit weer terug.

72. Lekker, snel, goede prijs kwaliteit verhouding. Weinig op aan te merken. De broodjes zijn onderhand een begrip in de wijde omtrek geworden.

73. Cynthia

Dacht een gezellig avondje te hebben bij Vito's maar het was vreselijk: ik had diamanthaas medaillons met aardappeltjes, beide waren gewoon helemaal koud. Dit doorgegeven en ze hebben het opgewarmd, er kon geen excuusje vanaf. De chef is er nog bijgeweest maar excuses vonden ze blijkbaar niet nodig. En ook een beetje raar dat we aan een tafel zitten met mensen die we totaal niet kennen, zonder enig overleg. Belachelijk, ga hier nooit meer heen.

74. Marie-José

De lekkerste broodjes van Zwolle! ook heerlijk om 's avonds een pasta te gaan eten. \prijs/kwaliteit verhouding is prima!