• Suikervrij

1468122066 71
1489193704 67
1520801161 64

1. Corine Busby

Eten was lekker, het personeel is erg jong, onervaren en een aantal waren erg onvriendelijk, ze keken je niet eens aan! Weinig keuze in soorten wijn en sommige wijnen konden niet als glas geschonken worden, dan moest je een hele fles bestellen. We vroegen om kraanwater maar dat kon niet, een eigen flesje water moest zelfs van tafel! Bij het toetje ontbraken de aardbeien. In de toilet bleef je met je schoenen aan de vloer plakken, erg vies. Wij gaan hier niet weer naar toe.

2. karel

3. Slechte ervaring gehad - Eten absoluut niet smaakvol, basic en lang wachten - Prijs/kwaliteit niet oke - Restaurant is smoezelig - Bediening niet klantvriendelijk - Ober rook naar transpiratie

4. Anneke Smit

Het was heerlijk. Het is de 4e keer dat ik bij jullie eet en ik mag constateren dat jullie een vaststaande kwaliteit leveren. Dat is knap.

5. Vandaag hier gegeten, ben blij dat ik alleen hoofdgerecht heb gegeten. Een mix grill (denk daar kun je niks aan verpesten) het biefstukje ging nog de rest leek wel te zijn opgewarmd in de oven. Weinig tot geen smaak. Groente krijg je hier ook niet bij. Aardappels die te lang in frituur hebben gelegen. De spareribs echt een afknapper. Hier betaal je nog 18 Euro voor schandalig. Heb me niet eens durven wagen aan een toetje. Kom hier nooit meer.

1,6
  6. We hebben er heerlijk gegeten en de bediening was goed!
    Zeker voor herhaling vatbaar en een echte aanrader!

7. Heerlijk eten en een fijne sfeer binnen.
    Aanrader!!

8. "Vroeger" was het nog wat maar vandaag toch écht een tegenvallend diner gehad.
    Biefstuk die aan de ene kant door en door gaar was en aan de andere kant rauw. Zalm waar de eiwitten uitliepen, saus die weinig tot geen smaak had.
    Borden waren niet opgemaakt maar "volgekwakt".

Bediening keurig, netjes en op tijd met alles. Maar de keuken is geen aanrader.

"Onze dinerkaart is een afspiegeling van de smeltkroes van culturen die Amerika rijk is."
    Dat klopt maar het is pure armoede wat er geserveerd wordt.
    Jammer, het kan zo eenvoudig beter.

2,3
  9. Vanavond met mijn vrouw uit eten bij de Peppermill. Allereerst een plekje in een weggestopt hoekje op krukjes waar we vervolgens niet bediend werden. Vervolgens gevraagd om een nieuwe plek. Die we ook netjes kregen. Bediening was verder prima, maar wat niet prima was was het eten. Olijven in marinade (lees olijven in waterig substantie). Water bij de wijn (water was achteraf bijna vijf euro) karafje kraanwater had net zo goed kunnen volstaan. En een ongeïnspireerd voorgerecht. Tortilla gevuld met geitenkaas/honing (erg flauw) en vies machtig rauw. Vlees was helemaal rauw bij hamburgers (ja dat hoort zo volgens bediening). Veel mensen vinden het raar aldus bediening. Maar keuken zegt dat het normaal.is... Ja normaal, maar wel ranzig... Nagerecht hoefde voor ons al niet meer... 60 euro lichter. Al met al kan de onwetende studente/bediening er ook niet veel aan doen dat de keuken/koks ongeïnspireerd en ranzig kookt... Jammer is het wel. Heb wel vaker hier gegeten maar de Peppermill heeft naar mijn mening zijn langste tijd gehad. Ik kom er niet meer.

11. Gisteravond heerlijk gegeten bij de Peppermill. Vooraf heerlijke champignons in bierbeslag en nacho cheese besteld. Dit smaakte al erg goed, vaak belooft dat al wat voor het vlees en jawel, ook dit (Flank steak * Entrecote, dacht ik) smaakte prima!

Het ideale (voor ons) was de keuze te kunnen maken uit het nagerecht: voor 1 prijs kies je twee nagerecht'jes'. Behoorlijke ruime portie, geen probleem, en allebei kunnen nemen waar we zin in hadden. De crème brûlée, brownie en parfait waren heerlijk!

De bediening is prima, meneer bediende alle tafels alleen en hield naar mijn idee alles goed in de gaten. Dit hebben we ook wel eens anders gezien dus hiervoor onze complimenten!

De prijzen zijn niet laag, maar ik heb wel het gevoel dat het het waard is!

We komen vast nog een keer terug :)

12. Vind het erg duur. De serveerster zei: "Zal ik vast wat brood neerzetten voor jullie?" Ik dacht, door de manier waarop ze dat zei, dat dat bij de prijs in zat. Nee dus 4 euro! 8 stukjes brood. Daarna vroeg ik een glas water bij de wijn. Zegt de serveerster: "Zal ik gewoon een fles neerzetten, net zo fijn." Ik zeg ok. 4,75 euro op de bon. Was naar mijn idee geen bronwater!! En ik vroeg in eerste instantie om een glas kraanwater. Had ze wel mogen melden. Daarna bestel ik een koffie met kahlua en geslagen room. Nou de kahlua heb ik in geen velden of wegen geproefd en de geslagen room komt gewoon uit een slagroombus! 94 euro voor een diner met ieder 2 drankjes. Ik kom hier nooit meer!! Vond het geen 94 euro waard.

13. Prima restaurant, goede prijs kwaliteit verhouding. In Kampen in de zomer een heerlijk terras! De stoelen in Zwolle slecht, reden om niet weer te gaan...jammer.

14. Vandaag wezen eten met mijn vriend.

Bij binnenkomst word je jas netjes aangenomen. Ik had een tafel gereserveerd maar we mochten zelfs kiezen tussen 2 tafels. Bediening is zeer vrolijk en netjes, en kregen al snel de kaart en wat te drinken, ook kregen we zonder te vragen wat olijven op tafel, super lekker!

Eten staat snel op tafel, je hoeft zeker niet lang te wachten. Bij het hoofdgerecht veel groente, veel variatie, en een groot stuk vlees met saus naar keuze. Zeer tevreden. Dessert was ook naar smaak! Keuze uit 2 kleine desserts per persoon.

Ik kom hier zeker nog wel terug, de kaart is uitgebreid en het is zeker niet duur voor wat je op je bord krijgt!

15. J. Visser

Op zaterdagavond wezen eten bij the Peppermill, leuke avond gehad met zijn tweeën! Leuk ingericht, lekker eten en mooie open keuken. Hoorde goede verhalen en mag zelf graag een ossenhaas eten, had een heerlijk gerecht waar ikzelf erg tevreden over was. En mijn vriendin surf&turf die ook smaakvol en goed gebakken was! Leuke avond en de bediening voorzien van een leuke fooi.

16. Peter

17. Jeroen Poortman

18. Een 4 gangen menu besteld. Zeer goede timing van het uitserveren van de overheerlijke gerechten.
    Smaakvol en mooi opgediend. Ruime keuze. Vegetarisch, vis en vlees op het menu staan. Zeer de moeite waard om eens binnen te lopen.

19. Afgelopen week hier gegeten met een vriendin, wat een heerlijk eten hebben ze hier! Ook de bediening was heel vriendelijk en snel. We hadden allebei 3 gangen en na elke gang was het even flink uitbuiken, zeker genoeg eten dus. Ook leuk dat er zo'n uitgebreide kaart is, wij komen zeker nog eens terug!

20. Vrijdag avond zijn wij op aanraden van kennissen wezen eten bij The Peppermill Zwolle. Door hun ervaring met het restaurant waren voor ons de verwachtingen erg hoog, maar het heeft zeker onze verwachtingen overtroffen! Bij binnenkomst werden wij hartelijk ontvangen door een vriendelijke en spontane gastvrouw, ook de rest van de avond werden wij door haar bediend. Ze wist ons een erg leuk en goed wijn advies te geven bij de keuze die wij hadden gemaakt voor ons hoofdgerecht, onze keus was uitgegaan naar de black angus steak wat ook zeker de moeite waard was! Al met al hebben wij een zeer goeie ervaring gehad met dit restaurant, en we komen dus zeker terug.

21. Afgelopen week met 7 collega's gaan eten in the peppermill. Ik kom hier regelmatig en was over het algemeen erg tevreden. De ervaring van dinsdag was echter niet goed:

Eten:
    Dit was redelijk tot goed. Je merkt hier echter dat ze moeite hadden de complete groep tegelijk van eten te voorzien. Waaraan merkte je dat? De kip was net niet gaar genoeg waardoor die van binnen niet 100% gaar was. Bij kip natuurlijk levensgevaarlijk. Overige eten aan de tafel was lekker en goed maar dit is een blunder.

Decor:
    Sfeervol amerikaans en gezellig. Open keuken en dat is altijd heel prettig. Zaten apart in hoek doordat we met een groep waren en daardoor geen last van lawaai.

Service:
    Erg slecht deze keer en voor mij (en collega's), reden om niet meer terug te komen. Collega wilde gebruik maken van een aanbieding die daar hing en dan moest je je online aanmelden. Dit deden wij ter plekke via de telefoon en konden de e-mail tonen. Reactie: 'ja maar die moet u geprint meenemen'. We dachten eerst nog aan een grap maar de man bleek bloedserieus te zijn. Het ging om een bedrag van 7 euro op een rekening van 350 maar principieel natuurlijk een absurde reactie en een koude douche waard. Dit heb ik aan het einde ook gemeld en toen was de reactie 'dat had best gekund' maar er werd geen correctie gemaakt op de factuur. Jammer. Peppermill, gemiste kans.

22. Vanavond hier gegeten, aangegeven dat het een lactosevrij diner moest zijn. De ober verzekerde mij dat alles lactosevrij was incl. De sausjes. Vol vertrouwen eet ik mijn diner op. Nadien kon de ober mij vertellen dat er een bonk zure room door mijn eten zat. Ik heb 2 tot 3 keer aangegeven dat het lactosevrij moest zijn en dan nog zo'n ongelooflijke fout maken!! Helaas heb ik geen vertrouwen meer in dit restaurant en ga ik hier nooit meer eten.

23. We zijn hier onlangs wezen eten.Goed restaurant, prima sfeer en eten en drinken alleen jammer dat er maar een beperkte keus van nagerechten meer was.

24. Fijne avond!

Prettige en zeer vriendelijke ontvangst! Helaas laat men niet "voor" proeven bij het afnemen van een fles wijn, iets wat toch eigenlijk wel hoort. Eten prima en zeer mooi geserveerd. Onze tip zou zijn dat er nog een schaaltje groente geserveerd zou worden naast de gebakken aardappelpartjes. Granddessert genomen. Op de kaart staat: 'een combinatie van kleine dessertjes'. Het is erg goed bedoeld, maar het waren bijna volledige desserts. Hoewel we erg gek zijn van een uitgebreid dessert was dit echt té veel. Het is jammer als je het halve bord terug moet geven. Serveerster was vriendelijk, maar geen gastvrouw, dat was jammer. Verder vriendelijk personeel. Al met al een heerlijke avond, met een paar kleine aandachtspuntjes, welke natuurlijk altijd persoonlijk blijven.

25. fam. kuiper

Gisteravond kleine familiereunie bij de peppermill kampen,
    we komen er vaker en zoals altijd was het weer een succes.
    We waren met z'n tienen en iedereen ging tevreden naar huis.

26. Dit is mijn favoriete restaurant in Zwolle. De garnalen in knoflookolie, het vlees, de desserts.. Heerlijk! De laatste keer had ik cheesecake na en ik kan niet wachten tot ik weer bij the Peppermill ben, zodat ik dat weer kan eten. Echt een aanrader.

27. B 144 punten

Afgelopen weekend hier gegeten.
    Goed, lekker eten. Het was erg druk deze avond maar de bediening was vriendelijk en vlot.
    De prijs die we moesten betalen was prima.
    Zeker de moeite waard om nog een keer te komen eten.

28. Het eten was heerlijk, goed op smaak en op temperatuur!
    De serveerder was vriendelijk, vlot en beleefd.
    De sfeer boven, tafeltje voor twee bij het raam, super!! wel vond ik het erg frisjes in het restaurant.
    De prijs en kwaliteit vind ik prima! de porties zijn precies goed, vooral wanneer je het 3 gangen keuze menu neemt.

Kortom, ik kom hier snel terug!

29. We waren met een groep van 9 en we hebben heerlijk gegeten. Bediening was goed.
    Service was prima. Er zat ook genoeg ruimte tussen alle gerechten in.
    zeker een aanrader voor anderen!
    We konden zelfs gebruik maken van een slot voor een fiets.

30. 2x wezen eten bij "The Peppermill' Eten was beide keren erg lekker. Personeel weet wat ze verkopen en hebben verstand van de producten op de kaart (wat lang niet overal zo is) Bij binnenkomst wordt netjes je jas aangenomen en opgehangen. Ga zo door!

31. De vleesgerechten zijn vrij prijzig, maar de kwaliteit is goed! Erg lekker eten en een leuke sfeer.

32. Met twee personen zonder afspraak de Peppermill binnengestapt. Direct attent en vriendelijk ontvangen. Werd ons een tafel voor twee gewezen nabij de keuken, maar direct daarna bood men een andere, net vrijgekomen, tafel aan op een veel betere plek (aan het raam).
    Bediening was prima en snel verzorgd. We hoefden zelf niet eens aan te geven dat we nieuwe drankjes wilden; het personeel was ook daar zeer attent op!
    Zeer gevarieerde kaart. Twee verschillende voorgerechten en hoofdgerechten gegeten. Qua smaak èn hoeveelheid een superdikke voldoende. Tussen het voor- en hoofdgerecht zal wel even een moment dat misschien net iets langer duurde dan had gehoeven... als we dan toch iets kritisch zouden moeten noemen. Bij anderen leek dat overigens minder het geval en zelf hadden we er uiteindelijk ook geen enkele moeite mee.
    Al met al zeer geslaagd; wij komen zeker terug!

33. hendrik

Heerlijk gegeten samen met mijn vriendin .
    Omdat we drie jaar samen waren hadden we wat te vieren en dat is zekers gelukt ! Vlotte bediening en lekker eten komen zeker nog een keer terug .

34. Ik ben hier nu een keer of vijf wezen eten in anderhalf jaar. Het eten is altijd prima voor mij en mijn vriendin als vega's. Smaakvolle gerechten uit diverse keukens. Vooral de dagsoepen zijn meestal een aangename verrassing. Pluspunt vind ik ook de uitstekende toegankelijkheid voor de rolstoelen van mijn vriendin, zelfs met de elektrische kunnen we prima naar binnen. Ruime en lichte inrichting. De bediening is wisselend, meestal wel vriendelijk maar niet altijd oplettend op hun gasten.

35. Hans 305 punten

Tijdens een weekend in Zwolle op vrijdag aangeklopt bij The Peppermill om zaterdag te komen eten en gelukkig bleek dat geen probleem. Ondanks de luxe uitstralend van de inrichting op de begane grond, is het allerbehalve een superluxe tent. De sfeer is prima, de obers zijn gastvrij en de kaart biedt voldoende keuze uit gerechten die ge-ent zijn op de Amerikaanse keuken.

36. Een tijdje terug alweer gegeten bij the peppermill.
    Van tevoren gereserveerd, bij aankomst aan een tafel gezet vlak voor de deur in de tocht terwijl er nog een aantal tafels vrij waren op mooiere plaatsen.
    Na vragen was dit ook geen probleem, toch jammer.
    Eten was prima maar niets bijzonders.
    De bediening vond ik iets minder, ze zijn meer met elkaar bezig als de klanten.

6,7
  37. Eet hier regelmatig en ik vind het een ontzettend leuk en gezellig restaurant. Gewoon een simpele menukaart met lekkere vleesgerechten voor een mooie prijs. Bediening is vlot en ze snappen inelkgeval hoe het is om in de horeca te werken. Kortom ik ik blijf een vaste gast.

38. Diverse malen gegeten het afgelopen jaar.
    Gezellige en goede zaak qua bediening en eten.

39. Week vooraf gebeld i.v.m. tarwevrij eten. In overleg was alles van de kaart mogelijk. Prima service!
    Zowel de dieetmaaltijd als het 'normale' eten was heerlijk.
    Attente bediening, gezellige sfeer.

40. Gisteravond sinds tijden weer eens gegeten. Viel toch tegen.

Vooraf tafel gereserveerd, echter bleek dit toch niet nodig te zijn. Weinig tafels bezet op de zaterdagavond.

Personeel werd zelfs eerder naar huis gestuurd.

Bedienend personeel heeft niet de gastvrijheid gegeven die elke gast mag verwachten. Ik kreeg mijn drankje op tijd, mijn tafelgenote moest wachten op haar wijn die aan tafel werd geserveerd. En dat duurde... even.

Voorgerechten waaronder de garnalen gebakken in knoflook waren te grote porties als voorgerecht, waardoor je al snel vol zit voordat je aan het hoofdgerecht nog moet beginnen.

Hoofdgerecht, beiden kombi van kip en zalm, te droog en zeer weinig smaak aan de zalm. Ook het sausje voorzien van een velletje aan de bovenkant.

Mogelijk hebben de gerechten te lang onder de warmhoudplaat bij de uitgifte van de gerechten gestaan. Dit verklaard mogelijk ook de kwantiteit van het droge vlees/vis.

Bij het nagerecht wederom een beginnersfout van de bediening, nagerecht in twee etappes brengen.

Nee, deze avond had de keukenbrigade het niet goed voor elkaar. Ook het bedienend personeel werkt niet geheel overtuigend om de culinaire gast naar haar zin te maken.

Kortom, als tip: houd je personeel scherp en ga ten alle tijden voor kwaliteit.

41. hm 39 punten

Onlangs na lange tijd weer gegeten bij the Peppermill.

De carpaccio was weer heerlijk, al waren ze de pijnboompitten vergeten. Ongeveer 10 minuten geprobeerd de aandacht van het personeel te krijgen (roepen door de zaak gaat me net iets te ver) maar geen enkel oogcontact, reactie gehad. Zonder smaakte het ook prima hoor. Vervolgens de kipfilet met mozarella en zalm. Er had van mij iets meer mozarella opgemogen maar goed, het was heerlijk. Wel erg jammer vond ik het feit dat het nu geserveerd wordt op een bedje (nou zeg maar rustig tweepersoonsbed) van spinazie. Vroeger was dit op een overheerlijke bedje van tagliatelle met pesto. Duizend maal beter en lekkerder! Het grand dessert was buitengewoon heerlijk!

Personeel is vriendelijk maar moeilijk om contact mee te krijgen. Ze hadden meer aan ons kunnen verdienen door tijdens hoofdgerecht te vragen of we nog iets wouden drinken bijv.

Overigens, toen het voorgerecht werd afgehaald wel de ontbrekende pijnboompitten vernoemd. Serveerster kwam even later terug met excuses van de kok en bood ons een drankje van het huis aan. Keurig!

42. MaCe 18 punten

Weekendje weg in de omgeving van Zwolle kwamen we per toeval bij de Peppermill uit, ze hadden nog 1 tafeltje over en we waren aangenaam verrast: lekker eten en vriendelijke en vlotte bediening. Grand Dessert was echt zalig!

Enige nadeel was dat het tafeltje waar we aan zaten gedraaid stond (zodat er meer ruimte was tussen onze tafel en die daarnaast), waardoor de tafel eigenlijk een beetje te lang was om goed te converseren. Ondanks de drukte vond ik het verder niet rumoerig, dus echt een aanrader.

43. Goed eten, supervriendelijke bediening.

Een extra plus is de ruimte tussen de tafeltjes, je zit niet schouder aan schouder maar je hebt echt je eigen plek voor je eigen gezelschap.

44. Lekker gegeten voor een fijne prijs. Hier krijg je zeker genoeg. Alles vers en lekker op smaak. Biefstuk medium super mals. Aardige bediening.

Komen zeker terug.

45. Rick 29 punten

Ik vond het erg jammer dat het na de tweede keer ( laten we het nog een kans geven ) nog tegen viel! Ik vind het niet kunnen dat er achter de toonbank met zijn 2-en gsmsd wordt terwijl ik een drankje probeer te bestellen. Bovendien waren de olijven echt absoluut niet lekker!

Sorry jongens! Na twee keer proberen hou ik het voor gezien!

46. Lekker eten. Bediening over het algemeen goed. Soms wat chagrijnig.

Met open keuken! Leuk!

47. Lekker eten, goede prijzen en vriendelijke bediening.

48. Heerlijk gegeten, erg goede bediening en heerlijke keuken.

Fijne avond gehad ondanks de drukte.

49. Ton Bruins

Afgelopen zaterdagavond, 13 november 2010, met 4 mensen gegeten bij de Peppermill in Zwolle. We namen alle vier de garnalen als voorgerecht, die volgens de kaart kruidig, redelijk scherp moesten zijn. Het was niet te eten, ze leken wel van kauwgum. We kregen er ook nog 3 droge stukjes stokbrood bij zonder boter of kruidenboter. De smaak van de garnalen was laf, oppervlakkig. Bij de hoofdgerechten werd niet eens gevraagd of we het vlees rood, medium of doorbakken wilden hebben. Dat kan echt niet! De biefstuk was niet goed doorbakken en ging terug naar de keuken, maar daar was de smaak en lol natuurlijk wel van af toen deze terugkwam..Verder vond ik de opmaak van de borden saai en niet bijzonder. Slechts 1 soort groente werd erbij geserveerd, koude bietjes nog wel die niet fris waren gesneden en duidelijk uit een potje kwamen..triest... De opgebakken aardappels waren te bruin en te hard, een ander stuk vlees was droog. We hebben maar afgezien van het nagerecht. Toen mijn vrouw bij het afrekenen werd gevraagd of alles naar tervredenheid was, was haar antwoord uiteraard dat we het allemaal niet best vonden. We werden de deur gewezen met de opmerking "Ja, het was een beetje druk vandaag, beetje vreemde avond"... Erg onprofessioneel vind ik dat antwoord, wanneer een klant aangeeft niet tevreden te zijn. Wij komen hier nooit meer terug en zullen dit restaurant bij onze vrienden en kennissen niet aanraden.

3,7
  50. Heerlijk samengesteld menu! 3 gangen (en netjes na de helft, lekker wisselen van bordje :-) Alles heerlijk, gezellige sfeer, goeie bediening. Uitstekende avond gehad!

51. Cor Vinke

52. Ruud en Jolanda

Dit weekend voor het eerst gegeten bij The Peppermill aan de Willemskade. Het restaurant was lekker druk, en we kregen een leuke tafel. Wij hebben allebei het herfst/ wild menu besteld, en het was heerlijk! De ober wist enthousiast te vertellen welke wijnen er bij pasten, ondanks de drukte.

Zeker een positieve ervaring, wij komen terug!

53. We hebben hier met z'n vieren gegeten. Lekker gegeten en we komen snel weer terug! Complimenten voor de bediening en keuken!

54. Afgelopen donderdag hier gegeten. Als eerst kregen we een tapatizer, met verschillende soorten kaas, worst tapenade en stokbrood, mmm was heerlijk! Toen de pompoensoep. Een grote kom met ernaast de kaassaus in een bakje zodat je het zelf kan toevoegen naar smaak. Zelf ben ik gek op kaas en heb dus het hele bakje erin gedaan. Als hoofdgerecht had mijn vriendin de kabeljauw en ik de varkenshaasmedaillons, geweldig, erg goed bereid, klasse! Omdat we allebei toch al aardig vol zaten hebben we het nagerecht gedeeld, dat was geen probleem. We namen de chocolademousse met hazelnootijs, een lekkere afsluiting van een goed verzorgde avond.

Zeker een aanrader, wij komen zekersteweten terug.

55. Duco. J . Van Hillenbrand

Afgelopen zondag weer eens the Peppermill geprobeerd, na 1 jaar er niet te zijn geweest, toch nieuwsgierig hoe het nu is gesteld met de kwaliteit.

We bestelden als voorgerecht het visgerecht en als hoofdgerecht de filetmignon, en uiteraard wijn.

Men vrouw dronk een zoete witte wijn en ik had een rose anjou.

De witte wijn van mijn vrouw was goed, maar mijn rose was al een paar dagen los, en was zeker niet op smaak.
    Toen maar een fles besteld, die wel op smaak was.

Na het stokbrood kwamen de 2 voorgerechten.
    Het bestond uit een tartaar van zalm, hollandse garnalen, en makreel.
    De serveerster kom me niet precies vertellen wat ik op men bord had, maar dat kan gebeuren.
    De smaak van de garnalen was goed, de zalm al stukken minder.
    Maar de makreel was een aanslag op mijn smaak pupillen, een misdaad om die te serveren..
    De filet was verder wel oke.

Maar voor ons het de laatste keer.

56. We hebben hier gisteren gegeten. Kregen een leuke tafel bij het raam.

Personeel was vriendelijk, wist wat er in gerechten zat en letten goed op.

Het eten was goed, al snapte ik sommige combinaties niet helemaal. Bij de kaasfondue (die overigens lekker was) kreeg ik sweet chili tortilla chips geserveerd, samen met stokbrood en enkele groenten. De chips vond ik niet helemaal passen bij de kaasfondue, had liever meer stokbrood gehad, en deden me een beetje denken aan de chips van de lidl. Ik heb ze wel eens lekkerder gehad. De porties zijn eerder aan de ruime kant, je hoeft niet hongerig het restaurant verlaten.

Al met al leuk restaurant, ik zou er zo weer heen gaan.

57. Ontzettend lekker eten! Nadat ik hier een jaar of 6 geleden voor het eerst ben geweest (op de oude locatie), regelmatig terug geweest! De champignons in bierdeeg blijven favoriet! Erg fijn dat er ruime keuze in vegetarische gerechten is.

Voor de bediening hoef je hier inderdaad niet naartoe. Dat houdt niet over. Maar goed, het gaat om het eten en dat was de keren dat ik er was top! Wel aardig aan de prijs trouwens! Prijzen zijn de laatste jaren fors omhoog geschoten, jammer.

58. Petra 222 punten

Lekker, maar als je echt Tex-Mex of Amerikaans gewend bent is het wel even wat anders.

6,5
  59. Rob

60. p.madeo

Bediening is ver beneden peil. Cognac met ijs! In een whiskeyglas! Tijdens het eten wordt er niet gevraagd of alles naar wens is. Willen afruimen terwijl je nog zit te eten!

Prijs en kwaliteit/service staan absoluut niet in verhouding.

Was voor ons de eerste en tevens de laatste keer.

2,6
  61. We zijn hier al vaak wezen eten, omdat je verzekerd bent van een leuke avond, een mooi retaurant, lekker eten, vlotte bediening. Helemaal goed!

62. Het eten is heerlijk maar het restaurant heeft geen sfeer! Vorige lokatie was veel beter. Het lijkt een beetje een fabriek....

63. Je moet soms wat langer wachten dan nodig, maar ja het is er dan ook altijd druk. En dat is niet voor niets want het eten is er echt goed! Vriendelijk zijn ze er ook. Jammer dat ze net buiten de stadskern zijn gaan zitten maar wel begrijpelijk, want de oude stek was te klein.

64. Gisteren gegeten bij de Peppermill, half acht gereserveerd en aanwezig, plm half negen voorgerecht en 21.40 hoofdgerecht.
    Daarna is nog een keer gevraagd of we nog wat wilden drinken.
    Op een eventueel nagerecht werd niet meer teruggekomen en van ellende maar om 11.20 afgerekend. Het eten was goed, het wachten onnodig. Voorlopig maar even niet weer..

65. Zeer slecht, ze weten daar je 2de kerstdag wel te verzieken.

Ribeye was een en al vet, biefstuk taai en had de pan amper geraakt.

Vraag je aan de serveerster, smaakt de fondue erg naar wijn, het is voor een kind van 9, "nee, de wijnsmaak is er uitgekookt".
    Nou, ik heb geproefd, niet lekker.

Gaan slecht met een klacht om, kortom geen aanrader.

Heb na de tijd maar een boterham gegeten.

1,4
  66. Toprestaurant! Al een aantal keren hier met heel veel plezier gegeten. Allereerst is de keuze op de kaart erg groot (vlees, vis, texmex, vegetarisch). Heb hier nog nooit iets slechts gegeten: het ziet er altijd erg verzorgd uit. Je krijgt veel (waar) voor je geld! Kom regelmatig ook in andere restaurants in deze prijsklasse, maar 'The Peppermill' doorstaat tot zover altijd glansrijk de vergelijking met andere restaurants.
    Nergens vind je zulke lekkere caesarsalades als hier. Vind de aankleding ook mooi. Sommigen vonden het oude pand wat knusser; ik vind de ruimte in het nieuwe pand eigenlijk wel zo fijn! Het doet modern en toch warm aan. Bediening is prima. Ook de wijnkaart is erg uitgebreid. Echt een aanrader voor Zwolle en omstreken!

67. Ik heb zaterdag 28-11-2009 met twee vriendinnen aan het begin van de avond gegeten bij the Pepper Mill in Zwolle.

De bediening was goed, misschien een beetje "over the top".

Het menu dat ik koos was uitermate slecht. Ik had de enchiladas Yucatan gekozen. Deze waren uitgedroogd aan de zijkanten en de kaas die er overheen was gegrild was één plakaat geworden. De onderkant van de rollen was slap en vochtig geworden. Het rundvlees en kippevlees dat erin zat leek op niets! De guacomole kwam uit een potje, de sla had een paar bonen om het een Mexicaans uiterlijk te geven en de coleslaw die bij de veel te gekruide chips werd geserveerd, was gedeeltelijk uitgedroogd en smaakte naar niets. Ik heb slechts een derde van de maaltijd kunnen eten. Ik heb op dat moment niet geklaagd omdat de avond georganiseerd was door één van mijn vriendinnen en haar niet wilde teleurstellen met haar keuze van restaurant. Zij had haar keuze gebasserd op de opinie van weer iemand anders. Jammer genoeg voor de naam van The Pepper Mill, maar ik zal het restaurant niet aan iemand anders aanbevelen.

Gina Koopmans.

2,2
  68. Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten. Bediening was echt super slecht. Ik had varkensvlees, dat was op zich wel lekker. Alleen de groenten en aardappels erbij waren echt weinig. Ontzettend lang gewacht op een glaasje drinken. Dus echt een waardeloze tent. Mij zie je hier niet meer terug.

1,5
  69. WOooow, heb echt super lekker gegeten!Bediening was echt goed, eigenlijk bijna uitstekend! Leuk om te zien dat het personeel zo goed met elkaar op kan schieten! Het past gewoon bij de sfeer! Het eten is echt zeer goed, je krijgt voldoende vlees. Mijn vriend had dan vis en mijn vriendin had Mexicaans. Het was alle drie van goeie kwaliteit!
    Verder heb ik echt een leuke avond gehad! En het dessert, woow, daar zal ik nog een keer voor terug komen!
    Alles was gewoon super eigenlijk!

Zeker kom ik nog een keertje terug!

70. Zeer slecht bediening, we waren weg gestopt in het "verdom hoekje".
    Wrap/Tortilla waren erg slecht, te zout en de kip"(nou ja, dat moest het voorstellen) leek op rest vlees, hij was te scherp.
    3x besteld, alle drie niet opgegeten. Wijn glas werd tot 2x aan toe slecht gevuld. Bij de 2x heb ik er wat van gezegd en werd door 3 medewerkers uit gekafferd. Ik moest niet zeuren. Dat ging mij te ver aangezien we voor kraanwater ook gewoon geld moesten betalen.

Eet vaak in verschillende restaurants, maar zo slecht als dit maak ik bijna niet mee. Wij hadden overigens gereserveerd en moesten 30 min wachten. We kwamen met 6 personen, zaten over 2 statafels verdeeld. Er stond maar op 1 tafel een paar stukjes brood. Toen we naar onze tafel konden moesten we weer wachten. Ze hadden best aan ons kunnen verdienen maar 3x een drankje op een hele avond is best weinig als je er nog een paar meer had gelust. Maar mijn vrijgezellendag was super leuk, laat me niet op de kop zitten door slechte obers!

1,8
  71. Ik vond het eten niet erg lekker, het vlees was nogal taai.
    Ook vond ik niet dat het er super leuk uitzag, de bediening was erg traag. Bij ons aan tafel heeft niemand verder het vlees op gegeten. Mij zie je hier niet weer.

3,6
  72. Leuke zaak, vlotte bediening, zeer goede prijs/ kwaliteit! Wij komen zeker terug wanneer we in de buurt zijn.

73. Leuk restaurant met prima eten.
    Al vind ik dat met de verhuizing wel een stukje van de knusse sfeer verloren is gegaan.

Bediening is altijd goed, alleen als het heel druk is soms wat traag.
    Eten is altijd goed.

Echt een restaurant waar je iedereen mee naar toe kan nemen, want iedereen vindt hier iets wat ze aanstaat.

Absoluut een aanrader, maar nooit heel bijzonder/uitzonderlijk.

74. Mauzer 2623 punten

Goed eten, prijzen zijn niet te gek, vriendelijke bediening, gewoon een top-tent!

75. De bediening is heel goed en het eten is ook erg lekker! De sfeer is uitstekend. Kom zeker vaker terug.!

76. Helaas was het vlees taai en de bediening traag. Wij zaten boven en het was ook erg lawaaiig. Jammer, want het ziet er wel mooi uit.

77. familie de Jong

Een mooi restaurant, lekker ruim opgezet! Het eten was lekker en meer dan genoeg! De bediening ook vriendelijk en ze nemen alle tijd voor je! Ga hier zeker nog een keer eten.

78. Het werd een verrassende avond voor mij. Het eten was echt lekker en de bediening zeer vriendelijk en relaxed.Wij komen zeer zeker ng eens terug. Groetjes uit Lelystad