Snackpoint Kolk in Zwolle

1419331887 57
1449620739 53
1492025130 35
1510198441 34

1. Echt enorm achteruit gegaan helaas. Ging hier eerder speciaal naar toe. Vorig jaar had ik 2 keer achter elkaar slecht bereid eten en ben daarna niet meer terug gegaan. Vandaag weer eens langs gegaan en dit was voor mij de laatste keer.

2. We kwamen hier al jaren, maar is de laatste jaar erg achteruit gegaan.

Van de laatste 4 bestellingen zijn er 3 verkeerd meegegeven (simpele bestelling familie zak friet en 4 snacks).
    Als we vervolgens bellen dat de bestelling niet compleet is mogen we de missende snack alsnog ophalen. Dat is voor ons helaas te ver rijden en dan is de rest van het eten al koud.

De laatste keer dat het mis ging hebben we ook nog een mail gestuurd met de klacht, hier hebben we helaas nog geen reactie op ontvangen.

Uiteindelijk hebben besloten om op zoek te gaan naar een andere snackbar in Zwolle en komen we hier niet meer terug.

3. Slechte tent is er niet te pruimen. Heb er drie woorden voor Bah Bah Bah!

4. Kwam er niet vaak maar vond de patat altijd wel lekker. Van de week even langs geweest maar wauw, patat was halfgaar, werd niet begrepen wat er werd bedoelt door het personeel. Een nieuw patatje aangeboden gekregen, die duidelijk wel was doorbakken ;) de prijs valt niet over te klagen!

5. Wordt steeds slechter, nu weer rauwe patat, medewerkers geen interesse!

6. Ongelofelijk wat een troep.

Wel goedkoop eten trouwens, als de frikandel (gegeten 16:00 uur) s'avonds (23:00uur) nog omhoog komt. Oud vet of te lage temperatuur.

Tevens, net als meer klanten op deze site, ook een incomplete bestelling.

Onbekwaam, ongeïnteresseerd personeel waarschijnlijk.
    De kwaliteit, waar ze eerder zo op prat gingen, is vér te zoeken.

7. Ik vond het er smerig. Ik vroeg daarom of ze net open was. Nee dus. Droeg geen schort. Was bezig met etenswaren. De vloer was glad. Kom niet weer ga naar een ander.

8. Wij zijn thuis dol op de huisgemaakte fricadellen. We rijden er zelfs voor om. Maar de kwaliteit is zoals in de recensies staat achteruit gegaan. De fricadellen kun je soms bijna uitwringen. En vanavond hebben we (en dit is al de vierde keer) alweer geen saus gehad. We betellen ze wel met saus. Jammer!

9. Zeer slecht. Bediening is slecht en onhygiënisch. Bestellingen word je op bestolen. Vraag je grote patat, krijg je een kleine, met als opmerking "O ik had niet meer, wilt u geld terug?" Krijg je 30 cent. Is trouwens niet de eerste keer dat dit gebeurt. Alles is op als je iets wilt, personeel is onverzorgd en sjagerijnig. Kortom een dikke 0.

10. Onvriendelijk personeel, komt nog geen goedendag vanaf of eet smakelijk, zo chagrijnig. Verschrikkelijk!

De eigengemaakte frikandellen waren vroeger altijd heerlijk, maar nu zo achteruit gegaan, geweekt in de speciaalsaus... Ik kom hier ook niet weer

11. Dit is de smerigste snackbar ter wereld. Patat vaak te oud en te slap. Het is een wonder als je meekrijgt wat je daadwerkelijk heb besteld. Sluiten deze zaak. Bah bah bah.

12. johanna

Mijn favoriete snackbar, tenminste dat was het!! Laatste tijd vaak me frikadellen aangebrand of zacht en doorweekt met vet!! Patat keihard of mega zacht met een kilo zout! Broodje gezond of zonder sla of ei... of de helft van je bestelling niet!! Nee niet meer mijn tent! Voortaan naar de concurrent!

13. Mij zien ze er nooit meer, patat was koud en wanneer leren ze daar eens een keer inpakken, iedere keer is het bij thuiskomst een smeerboel, de helft ligt naast de bakjes.

14. Altijd heel gezellig. Aardige mensen achter de kassa.

15. Jan Westemeijer

Zéér, zéér slecht.
    Twee jaar geleden een totaal mislukte bestelling mee gekregen. Drie snacks, allen lauw en één totaal verkeerd. Algemene kwaliteit was zéér matig. Ik heb gereageerd via e-mail en mijn bevindingen doorgegeven. Geen reactie van Kolk (voorheen van der Kolk). Vandaag een nieuwe poging gedaan. Tweede pinksterdag en de veel betere "concurrentie" was gesloten. Kaassoufflé, broodje kroket en een broodje hamburger speciaal. Hoe moeilijk kan het zijn...
    Kaassoufflé was oké. Broodje kroket wederom lauw tot koud. Broodje hamburger speciaal heb ik niet geproefd. Het bekijken van het broodje ontnam mij alle trek. Ik trof behalve de smakeloos uitziende hamburger, maar liefst vijf snippers ui en een blaadje sla van zo'n 6 x 6 centimeter aan. O ja, er was wel een kwakje saus. Uiteraard ben ik terug gegaan en heb ik het personeelslid gevraagd haar mening te geven over dit broodje. Haar antwoord was dat dit normaal was. Zo krijg je een broodje hamburger speciaal bij Snackpoint Kolk. Ze bood aan een nieuw broodje te maken met meer sla. Ik heb hiervoor bedankt en haar gevraagd of dit iets veranderde aan de standaard van Snackpoint Kolk. Dit werd enigszins ontwijkend ontkent. Hierop heb ik haar aangeboden het door mij betaalde broodje dan maar zelf op te eten. Ik heb eveneens aangegeven dat ik foto's heb gemaakt en deze zal publiceren.
    Zie de bijgevoegde foto's.

16. We hadden een patatje besteld, veel te zout haast niet te eten. Weggegooid. Ja nu de frikandel nog, ik zei nog tegen de dame of ze de frikandellen niet zo hard wilde bakken. Ze waren niet te eten zo taai. En dan de smaak? Hier dus nooit weer. En ze mogen de zaak ook wel eens opknappen, wat een oude bende. Vroeger waren ze wel de beste maar nu de slechtste. Ik heb het wel over de hobbemanstraat. Gerrit

17. Ik woon aan de overkant van deze frietzaak en ben er nu 2x geweest. De 1e keer was echt slecht, harde patat en een paneerfrikandel die zo goed als zwart was... bah. De 2e keer een broodje kroket besteld (2e kans) maar serieus nog koud van binnen en nu ben ik er klaar mee, loop liever een blokje om. Ook stinkt het er gigantisch naar oud frituurvet, altijd. Echt een gore tempel met medewerkers met weinig vriendelijkheid.

Gr. Carla

18. Prima eten! Redelijke prijzen. Niks mis mee.

19. Wat een hoop negatieve ervaringen of een addertje onder het gras om snackpoinr de Kolk zwart te maken. Kom hier al jaren mijn snack halen, het lekkere eigen gemaakte broodje frikandel/kroket en het is gewoon goed, of jullie zijn allemaal niks gewend. Overal is wel is wat en dat zal hier ook gebeuren maar ik kan niets negatiefs opnoemen. Ik zeg; morgen (woensdag) snackbar weer. Op naar de kolk. Hoe heter hoe beter !

20. Wat een vreselijke zaak is dit... Ras patat zat haast niks in, en de oorlog was met halve uien. Chagrijnig personeel. Kaassoufflé... zonder kaas.

Jaja, ik zou het mijn hond nog niet geven...

21. Wauw. Nog nooit zo iets slechts als dit meegemaakt! Personeel zat eerst aan het haar en toen pakte ze mijn snacks. Ik heb gezegd dat ik het al niet meer hoefde.

22. Richard

Ik kom hier al jaren, het eten is prima! Natuurlijk gaat er wel eens iets mis (verkeerde saus of zo), maar waar gewerkt wordt...
    Ik vind het een prima zaak, waar je goedkoop en goed kunt eten! De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam. Kortom een echte aanrader!

23. Snackpoint Kolk is heel hard achteruit gegaan. Vroeger waren ze de beste maar nu is het de slechtste van Zwolle. De snacks zijn niet lekker, de patat klef en het personeel niet vriendelijk.
    De vorige eigenaar had het beter voor elkaar.
    Ik haal mijn snacks wel elders.

24. Ik woon heel dicht bij de Kolk, dus we gaan er altijd naar toe voor een patatje en het is altijd uitstekend! Lage prijzen, heerlijke patat en lekker weg te eten. De sfeer is soms een beetje saai, maar dat maakt het eten niet minder lekker. Vandaag echter een Kaassouflé besteld en die vond ik niet te eten. Hij smaakte heel raar en had vooral een rare nasmaak, dat was iets minder. Maar de patat is en blijft echt heerlijk!

25. Verschrikkelijk onvriendelijk personeel. Ik was er met een vriend, naar zijn bestelling werd gevraagd, niet eens naar die van mij. Ik keek op mijn telefoon of ik nog geld had en bestelde dus iets later, en toen kreeg ik te horen of ik dat niet even eerder had kunnen zeggen, op een nijdige toon. Er was overigens niemand, dus het leek me ook geen probleem, maar OK...

Patat was klef, niet gaar en slap.

26. P.Spanhak

Goed verzorgt en goed van smaak. Uit een ambachtelijke keuken. Een specialiteit; de eigen gemaakte frikandel, heerlijk is die. Een aanrader dus.

27. Vanmorgen(maandagmorgen 1100 uur) liep ik toevallig langs deze snackbar. Omdat ik tot 1200 uur moest wachten op mijn echtgenote heb ik binnen een kopje koffie gedronken en tevens gevraagd aan de behulpzame dame of ik misschien een paar broodjes gezond mee kon nemen om die dan onderweg te kunnen opeten. Maar natuurlijk wel meneer ik maak direkt twee voor U klaar. De broodjes werden keurig in een tasje meegegeven en onderweg keek ik pas wat deze dame me had meegegeven : Twee heerlijk bereide broodjes met ieder een ruim garnituur en een heel ei erop. Echt twee geweldig lekkere broodjes !!! Meestal zeuren klanten alleen maar als het niet lekker is maar ik wil nu even melden dat deze snackbar van mij een warme douche krijgt.Als gewezen Keurslager moet ik ook nog even melden dat de hygiene in het pand best op een hoog niveau staat. Alles wat in mijn gezichtsveld was, was op deze maandagmorgen onberispelijk schoon en proper. Dank voor deze heerlijke lunch en succes met jullie snackpoint. !!

28. Ik was laatst in Zwolle voor een vriendin, en ik kwam even langs de Kolk om een patatje en een frikandel te halen, het was vreselijk. Ik bestelde een Patat Curry, ik kreeg Ketchup, het duurde daarna nog 10 minuten voor een nieuwe saus, en die was ook heel flubberig en smaakte nergens naar. Ik eet hier nooit meer. De frikandel was ook vreselijk.

Over de service, sfeer en kwaliteit hoef ik niet te praten, prijs is alleen een kleine pluspunt.

29. Altijd uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Ze zijn onlangs iets met de prijzen omhoog gegaan maar dit is sowieso al 3 jaar niet gebeurd. Eigenaresse oogt wat nors maar het personeel is altijd erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom altijd op de hobbemastraat en daar werkte eerder een meisje (dit jaar) die in verwachting was. Ik kon altijd heel leuk met haar praten en met het meisje wie daar al heel lang werkt. Kim heet ze volgens mij. Top personeel! Mag ook wel eens gezegd worden.

30. Altijd een uitstekende service, laatst was er iets vergeten aan de Assendorperstraat en dit werd hersteld door de Hobbemastraat. Zonder gedoe of gezeur. Ik kom hier al 5 jaar lang iedere week. Het personeel is wisselend maar de meisjes die daar al zo heel lang staan, zijn uitermate top!

31. Heb hier jaren patat afgehaald en daar prima tevreden over.
    Het eten is prima en heel betaalbaar.

Jammer dat het personeel niet wat klantgerichter en klantvriendelijk is.
    Gegeten in het gedeelte achteraan (plates) en het duurde 20!!! minuten én 2x vragen voor we alsnog de bestelling aan de balie op konden geven. Alles met zuchten en steunen.
    Als het nou druk was ala..maar dat was het op dat moment nog niet.

Pas toen de eigenaresse beneden kwam,kwam er iets tempo in de 2 dames achter de toonbank.
    Als er iets meer in personeel geïnvesteerd wordt, is het een heel prima snackbar/eethuis.

32. Henk edelenbos

Heerlijk, een genoegen om hier te zitten
    Alle producten lekker vers, vooral de overheerlijke nierbroodjes.

33. Eten meegekregen wat gewoonweg zwart gefrituurd was, teruggegaan.
    Er kan altijd iets misgaan, gebeurt op de beste plekken. Maar erken de fout, en blaf de klanten niet af. Ik kom hier nooit meer!

34. Ik kom hier al jaren, altijd goed en lekker eten! Mijn favoriet zijn de heerlijke schnitzels!

35. Ik heb het hier over locatie Hobbemastraat, de andere locatie ben ik nog nooit geweest dus kan ik niks over zeggen, maar op deze locatie werken een stel mensen die volgens mij echt totaal niet weten wat ze moeten doen. al een paar keer gebeurd dat ik iets bestelde en het fout was of er iets miste. Personeel kan ook totaal niet met drukte omgaan. 1 keer heb ik meer dan 45 minuten gewacht terwijl ik een van de eersten was die had besteld. Zag mensen weggaan met hun bestelling die 10/20 minuten na mij kwamen. Mijn moeder had een boerenpatat besteld, en dit was nog bevroren bij thuiskomst. Ze hebben het waarschijnlijk gewoon in de magnetron gegooid en meegegeven. Dit is belachelijk! Ook is de patat vaak tegen het ongare aan en heel slap. Satesaus is ook veel te dik en niet te eten. Ik kom hier in ieder geval nooit weer.

36. Fred Hokkelman

37. Vanavond weer eens de "vermaarde" gehaktfrikandellen gehaald, incl. een patat oorlog die vergeten werd, maar hersteld is.

De dame in kwestie was best welwillend, maar bij thuiskomst waren de frikandellen slecht. We vermoeden dat de friko's niet handmatig gerold zijn, zoals gebruikelijk!

Ik hoef niets te claimen verder, wil wel graag de juiste frikandel een volgend keer!

38. Als men druk is in het zitgedeelte kun je bij de afhaalbalie wachten tot je een ons weegt, men is overdag dan ook maar met 1 bediende.

Nog niet zo erg, maar in mijn geval was de warme bestelling al ingepakt, alleen nog 2 bakjes mayo erbij.

Echter de bestellingen voor de gasten aan de tafeltjes gingen allemaal voor.

De speciale gehakt bal was dus koud en de boerenpatat lauw. En dus halverwege het eten koud.

En dat na 1,5 minuut rijden naar het huisje waar we aan het werk waren. Jawel, 90 seconden rijden en direkt opgegeten.

39. Ik kom hier altijd speciaal voor de zelf gemaakte frikandellen..

Vind ze heel goed...

40. Ik kom al meer dan 20 jaar bij deze snackbar, altijd goede ervaringen gehad. Vind cker de zelfgemaakte frikandellen een pluspunt.

Het afgelopen jaar heb ik alleen wat mindere ervaringen. Dat kwam doordat ik personeel trof die er niks van bakte. Vanavond een grote raspatat oorlog gehaald en een broodje hamburger speciaal.

De bak patat was amper halfvol en de rest was 1 en al saus.

Het broodje hamburger zag er niet uit en smaakte nergens naar.
    Ik hoop dat ze er snel weer kundig personeel neerzetten en dan zal ik hier cker een 9 plaatsen.

Met de goede ervaringen uit het verleden, toch maar een 6 i.p.v. Een 5

41. De patat is goed te eten, de bediening is voldoende maar veel snacks (zoals de Bereklauw, gehaktbal enz) zijn NIET TE ETEN. Ze zijn zelf gemaakt en dat is te proeven ook.

Verder zijn de sauzen niet echt lekker te noemen. De satésaus iets wat helemaal niets voorstelt. De saus heeft een flauwe, rare smaak. De mayonaise is dik en solide, je krijgt je patat er bijna niet doorheen!

Enige pluspunt zijn de goedkope prijzen, maar dat mag ook wel als de kwaliteit van de producten erg laag zijn.

Alleen heen gaan als er geen andere cafetaria/snackbar in de buurt is.

42. Druk bezochte snackbar met redelijke prijzen en veel keus. Goede bereiding maar niet alle producten zijn even lekker door goedkope merken inkoop.