Ristorante Michelangelo in Zwolle

Ristorante Michelangelo laten bezorgen?

1. Ambiance

1359820284 65
1531993008 71
1539819041 72

1. G. Fleuren

Bediening niets op aan te merken, gehele bedrijvigheid was wel heel druk m.u.v. de jonge dame die het heel rustig en duidelijk en vriendelijk deed.
    Smaak, daar valt over te twisten zoals dat heet. Groenten hadden weinig echte smaak van zichzelf. Waarschijnlijk zijn wij te veel verwend met onze biologisch geteelde groenten.
    Wij hadden liever kleinere hoeveelheden gehad maar dan met smaak.
    De hoeveelheden waren te groot en daardoor veel afval wat toch al een probleem is in Nederland. Te veel voeding wordt er weggegooid. Item voor jullie om hier een goed naar te kijken..

2. Via thuisbezorgd.

Slechte ervaring zoal met medewerkers als met de baas/manager.

Had een pizza catzone besteld zonder championgs ivm zware allergie (dit ook op de app van thuisbezorgd geplaatst).

Kwam er achter door de pizza open te snijden en er zaten CHAMPIONS in!
    Het restaurant gebeld en een medewerker nam op, verhaal uitgelegd en meneer zei dat er niks op het bonnetje stond en dat er een nieuwe pizza aankwam met wel 10x het bonnetje uitgedraaid.. Vervolgens op een hele nare manier alles uitleggen waarop ik antwoordde dat ik de baas op manager wilde spreken.

Deze persoon (baas/manager) aan de telefoon gehad.
    Kwam er op neer dat ik subsidie krijg voor mijn werk en dat er geen nieuwe pizza komt en dat ik het geld zelf mag komen ophalen..
    Kortom totaal geen klantvriendelijkheid.
    Slechte zaak.

3. Met 6 personen hebben we hier op 22 juli j.l. gegeten.
    Iedereen was tevreden; we vonden het eten lekker,
    het personeel was vriendelijk en attent, kortom; we hadden een gezellige avond.
    De vergeten shawl van één van ons werd kosteloos nagestuurd.

Bedankt Rosa, namens de eigenaresse ervan.
    Als we in de buurt zijn komen we weer graag eten bij jullie.

4. Dirk 87 punten

We komen met regelmaat bij Michelangelo, vooral om af te halen. Met de smaak / weergave van het eten is eigenlijk niets mis. Het eten is goed, de porties zijn goed en het ziet er allemaal verzorgd uit.

De bediening van Michelangelo heeft klachten niet goed opgepakt vind ik. Er werd wat laconiek over gedaan. Voor de rest is de bediening wel goed. Ze lopen wel wat te drentelen achter de bar, maar ze letten goed op en het ontbreekt je aan niets.

Het restaurant zelf is aan een remake toe. Het ietwat oubollige interieur moet je doen denken aan vervlogen tijden in Italië, maar dat thema ken ik nou wel.

5. Gewoon lekker gegeten Pepercrema saus echt heel goed, Lasagna goed en mooi op temperatuur. Enthousiaste bediening, maar eea. mag een fractie sneller. Om 19.30 uur nog een lekker zonnetje op het terras!!! Aanrader!!!

6. Beste Italiaan van Zwolle. Zonder twijfel. Kom hier al jaren vanwege de befaamde bistecca's. Heerlijk!

7. De mossels in t voorgerecht Michael angelo di mare waren te droog en niet te eten. Bij het hoofdgerecht hebben ze de verkeerde pasta gegeven en onze drankjes hebben we nooit gehad maar wel geprobeerd af te rekenen. Hele slechte bediening. Geen oog voor de klant. Jammer! Voor ons de 1e keer en ook nooit meer.

8. Henrike

De insalata dolce (met geitenkaas, walnoten, rucola en honing) was verrukkelijk!! Het hoofdgerecht viel echter tegen. De risotto zag er goed uit, maar smaakte aangebrand. Niet lekker. Na dit gemeld te hebben bij de serveerster kregen we een "sorry", maar geen nieuw of vervangend gerecht en ook geen korting o.i.d. Jammer. Daarmee verliezen ze ons als klant.

9. Zondagavond 25 oktober 2015.

Eten was heerlijk, maar veel te lange wachttijden, slecht personeel, een half uur gewacht voordat ons drinken gebracht werd. Ik kom er al meer dan 5 jaar, maar ga er nooit meer heen, wachten op de kaart ook een kwartier, en de koffie aan het einde hebben we niet eens gehad; we waren het wachten zat.

10. Vanavond vond ik de bediening ondermaats. Terwijl andere eters telkens netjes werden geholpen was dat bij mij niet het geval. Prettig was dat ik zonder reservering terecht kon. Echter werd ik niet prettig geholpen door het bedienend personeel. Het bestek kwam pas nadat het eten was geserveerd en een servet heb ik nooit gehad. En dat terwijl dat bij de overige eters wel het geval bleek.

Het eten was heerlijk, de pasta met ossenhaas, jam.

Ik nam het studentenmenu waarmee wordt geadverteerd. Het stokbrood was op, het tweede drankje is nooit aangeboden en de prijs, hoe scherp ook, werd er niet lager op.

Al met al niet echt de avond die ik verwacht had na eerdere goede ervaringen.

Beterschap!

11. Eerste culinaire ervaring in Zwolle, heerlijk gevarieerd voorgerecht, grote hoeveelheid pasta als hoofdgerecht. Allemaal erg lekker, helaas door het voorgerecht en het geserveert brood was het een beetje te veel.

12. Gisteren hebben we hier met een grote groep gegeten, allereerst moesten we echt een hele stijle trap af maar dit kan ik nog wel begrijpen omdat we met een grote groep waren.
    Helaas was het eten echt niet lekker, de pizza was zo gigantisch hard dat ik gewoon zat te zagen op mijn bord, dit was bij alle pizza's zo. Ook lijkt het wel alsof de topping gewoon op een hoopje op de pizza wordt gegooid. Erg jammer, zeker omdat je wel flink betaald. Het personeel was wel erg aardig.

13. Familie de Jong

Heerlijk eten, vriendelijke en goede bediening! Het vlees was lekker mals en de halve kip erg lekker! Toen we naar huis wilden gaan regende het ontzettend hard en werden we door de zoon van de eigenaar naar onze auto gebracht! Wat een service! We waren hier nog nooit geweest maar we komen zeker nog eens terug! Echt een aanrader!

14. Ik heb hier gisteren gegeten met mijn moeder omdat ze uit het ziekenhuis is ontslagen, dus dat gingen we vieren. Een mooi restaurant met een vriendelijke bediening.
    Wachtijd: 10 a 15 minuten, dus het was redelijk snel.
    Bediening: Zoals ik al zei, erg vriendelijk, vraagt ook of het smaakt of niet.
    Menu: Ik en mijn moeder wouden een pizza eten, maar er waren erg weinig pizza's.
    Het eten: De pizza was hard, maar erg lekker! Wel een beetje te zoutig..
    Prijs: Ik vond het naar mijn mening wel redelijk goedkoop, 23.90
    Sfeer: Kan beter naar mijn mening..

15. Op zich een mooie kaart met voldoende afwisselende menu's. Ook een menukaart met menus voor vaste vooraf bekende prijs, maar wel variabele keuze.
    Prijs/kwaliteit toch maar een zesje omdat achteraf de rekening iets te veel aangaf. Voor onze groep van 11 personen stond er ook 6 capuchino en 2thee op de rekening..... Nooit besteld of gezien, wel 17 euro extra.
    Advies: kijk je rekening goed na of deze wel klopt!

16. Heb hier gegeten met een uitje van het werk. Hebben in de kelder gezeten.

Het eten krijgt een dikke onvoldoende. Het zag er allemaal heel slecht uit. Voorgerecht waren paddestoelen. Volgens mij waren dat blikchampignons. De pizza was hard aan de buitenkant en zacht in het midden. De groente bij de diverse gerechten was heel vet !! Het toetje ging nog wel.

Kortom eens maar nooit weer !!

1,1
  17. Enorm lang moeten wachten op hoofdgerecht. 4 tafels die na ons waren gekomen hadden al gekregen en de eersten vertrokken al weer na het dessert gehad te hebben. Gevraagd of ons hoofdgerecht wellicht vergeten was. Werkelijk onbeschoft op de vingers getikt door eigenaresse dat het helemaal niet lang duurde en dat het kwam doordat wij een voorgerecht hadden en de anderen niet. Dit was echter niet eens waar. Bij verlaten restaurant werden we door de eigenaresse zowat omver gelopen en moesten ons plat tegen de bar drukken. We hadden een mooi plekje bij het raam maar het tochtte er enorm en was erg koud. Eten was prima, maar hier ga ik nooit meer heen. Onbeschofte eigenaresse!

18. Ik kom al jaren in dit geweldige italiaanse restaurant!! Woon sinds 2 jaar in Den Haag maar als ik in Zwolle ben, eet ik altijs een avondje bij Michiel Angelo!!
    Kan niets anders zeggen dan dat de sfeer echt italiaans is, het eten idem.... Het personeel is super vriendelijk.
    De sfeer is gemoedelijk, ik geef een dikke 10!!!

19. Na een vermoeide week even een avond uit eten. Gemotiveerd door eerdere goede ervaringen besloten te reserveren bij Michelangelo. Voor de eerste keer gegeten in de kelder. Op zich een leuke ruimte maar erg vol met te veel tafels. De bediening en gasten kunnen amper de gerechten serveren of van hun stoel. Ook de kwaliteit van presentatie van de gerechten vond ik niet goed. Als voorgerecht had ik gebakken mosselen in knoflook besteld en brood met kruidenboter. Brood gezellig in een mandje en geserveerd met heerlijke kruidenboter. De mosselen echter op een bord gegooid met erg veel knoflookboter. Smaak was goed maar een knoflook-kegel voor de rest van de avond.
    Vervolgens pizza gegeten. De pizza die mijn vrouw kreeg was niet de pizza die ze besteld had. De bediening stond eigenlijk met de mond vol tanden en omdat we trek hadden aangegeven deze toch maar te eten. Er werd niet aangeboden alsnog snel een ander te maken. Een mager excuus kwam er wel. De pizza die ik besteld had was lekker en goed van smaak, zij het dat ook hier de presentatie eigenlijk slecht was. De borden waarop de pizza's geserveerd werden waren aan alle kanten beschadigd en hadden scherpe randen. Ik ben dit niet gewend in restaurants.
    Ook blijk ik niet echt een liefhebber te zijn van italiaanse wijn. Vooral de huiswijn vond ik echt niet lekker.
    We hebben na een tijd met ons lege bord voor ons maar besloten geen nagerecht meer te eten en maar de jas te pakken om te gaan. Eenmaal boven werd niet gevraagd hoe het eten was maar werd zonder iets te zeggen de rekening klaargemaakt. Toen bleek ook nog het pin-apparaat niet te werken en moest ik de stad in om ergens uit de flappentap geld te halen. Op zich kan dit gebeuren maar toen ik terug kwam bleek de rekening al weg te zijn en wist men niet wat ik moest betalen. Na het benoemen van hetgeen we gegeten hadden kon de kassa alsnog een rekening presenteren en heb ik afgerekend. Het zal wel aan de avond gelegen hebben maar voor mij was dit de laatste keer dat ik hier gegeten heb.
    Hennie

20. Heerlijk gegeten !!!!!
    Ontzettend ruime kaart , voor ieder wat wils ....
    Omdat we ca. 10 minuten moesten wachten omdat de besproken tafel nog niet vrij was , kregen we een wijntje aangeboden door de zaak ...
    Bediening ontzettend vriendelijk , in een woord genoten !!!

21. Tijdens weekendjeweg hier gegeten op advies van een collega die in Zwolle woont. Het was inderdaad zeer de moeite waard. Heerlijk gegeten. Goede sfeer en leuke vlotte bediening. Heerlijke voorgerechten gegeten (bruschetta, 2 soorten), hoofdgerecht pasta zalm ook super en tournedos op z'n Italiaans heerlijk! Kortom zeer de moeite waard en gezellig!

22. Gast 24 punten

Afgelopen week hier gegeten en kan me helaas niet vinden in de eerder geplaatste recenties.

Het was er druk en er was erg veel lawaai, aan de bediening was chagrijnig en hadden weinig tijd. Lawaai of rumoer heb ik overigens normaal gesproken geen moeite mee.

Als voorgerecht hadden we een combinatie van verschillende voorgerechten en dit lag allemaal kleurloos op een schaal, het was vet en alles smaakte hetzelfde.

Het hoofdgerecht pasta monza was lekker, de pasta met zalm was ook weer kleurloos en de vers geraspte kaas ontbrak.

Aan het opmaken van het dessert was de meeste tijd besteed, dit smaakte redelijk.

Niet voor herhaling vatbaar helaas.

23. Mich 129 punten

Één van mijn favoriete Italiaanse restaurants in Zwolle! Altijd heerlijk eten en de bediening is top!

24. Jolanda Jongerius

25. Heerlijk gegeten! Niet alleen de pizza's zijn lekker maar ook de pasta's en het vlees!

Ik kom hier nu al een aantal jaar en ga nooit meer naar een andere Italiaan.

Het personeel is erg vriendelijk en hierdoor is de sfeer ook goed.

Een echte aanrader voor jong en oud.

26. Elke keer heerlijk gegeten. Afgehuurd voor onze bruiloft, geen moment spijt van. Nog elke keer extra vriendelijk ontvangen, soms zelfs met aperitiefje. Veel keuze aan pizza's en pasta's en niet duur. Boven wel erg klein, daarom voor groep of romance beter in de kelder reserveren. Vriendelijk personeel.

27. Benieuwd na alle ervaringen op deze site, zelf de proef op de som genomen.

Wij kunnen alleen de ruimte boven beoordelen omdat wij daar fantastisch hebben gegeten.

Kennelijk wordt er veel aandacht besteed aan de kwaliteit van het eten, want die is echt super!

De ruimte boven mist helaas sfeer, men heeft duidelijk geworsteld met de indeling van de ruimte. Omdat er ook een afhaalgedeelte bestaat, is deze ruimte geplaatst in het midden van de zaak. Hierdoor ontstaat er veel verkeer in de toch al krappe ruimte, met de twee wc deuren en een rommelige garderobe prominent aanwezig.

Wie zich daar niet teveel aan stoort, zoals wij, geniet van een heerlijk avondje uit.

Bediening is correct, attent, vlot en vriendelijk. Een behoorlijk uitgebreide kaart maakt het kiezen moeilijk, de gerechten en de befaamde pizza's zijn overheerlijk. Tempo is dik in orde, wij hoefden niet te lang te wachten op onze bestelling.

Als men naast de aandacht voor het eten, ook aandacht gaat besteden aan interieur en servies wordt dit ongetwijfeld een topzaak van Zwolle.

Ondanks dat komen wij graag nog een keer terug.

28. Heerlijk gegeten,

Kom er wel eens vaker.

Zit soms alleen hinderlijk aan het gangpad. Weinig ruimte op de begane grond.

Eten is er altijd wel erg lekker, vooral pizza. Vandaar de reden dat ik er vaker terug kom.

29. We zaten in de kelder, met jas... het was daar erg koud! En het was niet eens winter! Het eten was goed! De bediening daarentegen iets minder. De ober was al begonnen met het afruimen van de tafel terwijl wij nog helemaal niet klaar waren! Hij had het vast ook koud in de kelder en wilde zo snel mogelijk naar huis ;-). Verder niets op aan te merken.

30. Met vijf personen op 06-05 hier gegeten. De bediening was goed.

Het eten viel tegen. Mijn risotto was een natte drap met taaie paddestoelen er doorheen. Ik heb er een opmerking over gemaakt dat dit echt geen risotto is. Geen reactie gekregen vanuit de keuken. Andere tafelgenoten hadden de spaghetti met kip uit de oven. Wat aan de flauwe kant, absoluut niet bijzonder. De gegrilde gambas en de pizza calzoni vielen wel in de smaak.

Geen ongezellig restaurant, maar geen aanrader. Muziek staat ook veel te hard aan.

31. Hmmmmmm wat een heerlijk restaurant is het toch. Het eten vind ik er heerlijk en je zit niet perse vast aan een pizza, maar je kunt er echt lekker Italiaans eten. Ik heb tot nu toe elke keer de bistecca pepercrema (of hoe je dat ook mag schrijven) genomen en ik vind het een aanrader! Het personeel is er lief en attent. Het is er soms inderdaad wat druk, maar ik vind dat dat bijdraagt aan een echte Italiaanse sfeer. Ik vind het eten niet goedkoop (ook echt niet duur), maar de prijs- kwaliteit verhouding is helemaal goed.

32. Ik ben hier met mijn vriend voor een romantisch avondje uit heen geweest. Dat is het helaas niet geworden. We zaten aan het gangpad en vlak bij de deur, het tochtte erg en het was heel irritant dat er steeds mensen binnenliepen precies naast waar jij rustig probeert te eten. Er zou iemand bij de deur moeten staan die mensen kan vertellen of er nog plek is. Of hang een bordje op.

Het eten was verder goed. Ik had iets met verschillende soorten vlees. Dit was goed klaargemaakt en erg lekker. De aardappels die erbij zaten waren helaas minder, je moet ervan houden. Aardappels in de schil, olijven en courgette in een klein potje. Ik denk dat het beter is om mensen wat bekends te geven zoals krieltjes met sla of zoiets dergelijks.

De lasagne van mijn vriend was verder ook prima.

Op zich wel een goed restaurant, alleen wat druk. Ik heb wel eens beneden gezeten en daar heb je meteen een andere sfeer, dat is veel fijner. Tja, ik had een plekje beneden kunnen reserveren maar dat maakt nu niet uit. Het personeel is wel vriendelijk.

Een op zich goed restaurant, maar dan kun je beter beneden zitten.

33. Zwak.

Lang gewacht op de gangen. Voorgerecht ging nog maar de hoofdgerechten, een steak en een tonijn, waren niet goed.

Het vlees verdronk in een te sterke pepersaus en de tonijn had volgens ons te lang in de oven gestaan, gortdroog.

Wel een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Jammer van het eten.

34. Heerlijk gegeten.

Vriendelijke bediening.

Leuke sfeer.

Goede prijzen.

Oftewel een aanrader dus!

35. Nienke 157 punten

Heerlijk Italiaans eten (er is ook veel keuze uit nu-eens-een-keer-niet-pizza-of-lasagne) en een leuke, intieme sfeer.

De prijs-kwaliteit verhouding is heel erg goed en ik heb er nog nooit iets gegeten wat ik minder lekker vond. Hou je van wat pittiger eten, vergeet dan niet te vragen naar de pikante variant van de saus die bij je gerecht wordt geserveerd, die is er ook!

Vooral het brood met kruidenboter en huisgemaakte tapenade is erg aan te raden...oh man, die tapenade...

P.S. De pizza's en lasagne zijn trouwens ook superlekker hoor!

36. Hebben heerlijk gegeten hier, we werden alleen nog net niet van onze stoel geschopt van mensen die op ons tafeltje stonden te wachten, ik vond het asociaal dat de bediening direct met de rekening aan kwam zetten , (waar we zelf nog niet eens om gevraagd hadden !!!!) In 1 uur en 10 minuten hadden we ons voor- hoofd- en nagerecht gegeten, ik had mijn voorgerecht ook maar net 1 minuut op toen stond het hoofdgerecht al voor mijn neus.
    Ik kom om rustig even te eten, snel eten kan ik thuis wel !!!!!!!!!!

37. Kom regelmatig in Michelangelo. Het eten is goed. De bediening heel persoonlijk en de sfeer echt mediteraans. Dit is een restaurant voor de liefhebbers van lekker italiaans eten!!!!

38. voor een belgische dame die van lekker eten houdt was dit een waar culinair genoegen