Maagjesbolwerk Q-Park

1603020832 94
1635191761 92

1. Chris

2. Jakoba de Jong - Gundelach

Vrijdagavond 10 febr - 19.00. Dinertje met m’n dochters. Wat een fijne ontvangst.
    Aangename gastheer, stijlvol gedekte tafel; met onberispelijk wit tafellinnen kristalheldere mooie wijnglazen en zulk vriendelijk licht.
    Elke gang was een ware smaaksensatie en ook zo prachtig geserveerd! Eigenlijk keek ik reikhalzend uit naar elk geserveerd schaaltje of bordje om de wonderbaarlijk heerlijke combinaties van kwaliteit. Verrassend en zo kunstzinnig. Echt enorm genoten. Ook de timing was gewoon in elk opzicht steeds goed. Zowel de gastheer als kok een dik verdiende tien.
    Trefwoorden; kwaliteit, origineel, kunstwerken, lust voor t oog en voor de smaak!
    Geslaagd met vlag en wimpel.

Hartelijk bedankt,
    Jakoba, Anna & Paula.

3. Om 18:30 uur begin je met champagne, daarna twee amuses en zelf gemaakt brood, 5 gangen met wijn en rose, dessert met muscat en koffie of thee na. 23:00 uur waren we vol en voldaan. Ard, Joeri en Cas bedankt en tot de volgende keer.

4. Wat een geweldige avond hebben we gehad. Vanaf het moment dat we binnen kwamen voelde we ons echt welkom. Ontzettend vriendelijk personeel en bijzonder heerlijk eten. Echt een culinair hoogstandje.

5. Hilda Rosman

6. Sonia van Soolingen

7. Sonia van Soolingen

8. Als ervaren Os & Peper-gangers, waren we nu voor het eerst bij Os & Peper by Ard. En wat een feestje was dat! We vonden de oude Os altijd al goed, maar dit wordt nu overtroffen.
    De persoonlijke aandacht, de zeer verfijnde en gewaagde smaken en de opbouw van het menu zorgen ervoor dat je als gast de hele avond kan genieten!
    Wij komen hier snel weer terug!

9. De Opschepper

10. Peter Hulsink

11. Martijn Hamer

12. Martin

13. Tom Wildvank

Wat een fijne en welkome verrassing! Een soort Os en Peper nieuwe stijl, want een recente doorstart met een nieuwe eigenaar. Wij hebben ons met 4 personen laten verrassen door het 3-gangen Carte Blanche menu. Iedere gang was origineel en verrukkelijk! De rode wijn, een Negromaro huiswijn van Bloem, eveneens heerlijk! Attent personeel, enthousiast en grappig zonder opdringerig te worden. Perfect getimed iedere keer. Ook kwam eigenaar en chefkok Ard zelf nog even aan tafel voor een babbeltje. Leuk zeg! Ik kan Os en Peper iedereen aanraden. Wij komen zeker gauw nog eens terug! Normaal schrijf ik niet gauw een recensie, dus dit zegt wel iets…

14. Gisteravond heerlijk gegeten bij Os en Peper. Gevarieerde kaart. Zowel verrassingsmenu als de gerechten van de kaart waren top.
    Fijne bediening; ze zijn prettig en vakkundig aanwezig zonder opdringerig te worden. En als klap op de vuurpijl komt Ard zelf nog even langs om te vragen of alles naar wens was. Wij komen graag terug.

15. Stef An S

16. Perfect, ster waardig!
    Geholpen door sublieme bediening.
    Kennis.

17. Wauw wat een feestje! Van het ontvangst tot de marshmallow van mint. Jullie doen het fantastisch. Dank jullie wel voor de geweldige avond. En Niels is echt een horeca talent!!

18. Afgelopen zaterdag gegeten bij Os en Peper en dit is zeker niet de eerste keer.

Positief:
    Super goed eten.
    Een heel goed wijn arrangement erbij.
    Met eten werd rekening gehouden met onze zwangere schoondochter.
    Heerlijk eigen gebrouwen bier en water zoveel als je maar wilt.

Negatief, helaas om toch te vermelden ter verbetering:
    3 kwartier wachten tussen de gangen is te lang.
    Gevraagd of het wat sneller kon.
    Harde stoelen om op te zitten.
    We zaten boven en dan is het wel heer erg storend, dat het personeel op en neer moet vliegen over de trap. Dat zou toch met iets gedempd kunnen worden?
    O.a. bij uitleg van de gerechten leunde degene die ons bediende regelmatig tegen de muur aan.
    Dit kan echt niet en komt onbeleefd over!

Met vr. gr. Familie Mathlener

19. Van erven

Pas op met prijs verrassingsmenu. Niks veranderen of extra's, anders betaal je de hoofdprijs bij het afrekenen. Laatste gang zoet of kaas. Je bent de haas. Goed voor 7,50 extra bij keus voor kaas.

20. De ontvangst door Thomas en Aniek was warm en vriendelijk. We voelden ons direct welkom.

We waren op de bonnefooi gegaan en hadden dus geen reservering. Gelukkig voor ons, was er net een annulering binnengekomen en konden we dus direct aan tafel. We gaven aan dat we naar de late film zouden gaan en dus maar beperkte tijd hadden, maar dat was geen enkel probleem. Onze keuze viel op het 3-gangen menu met bijpassend wijnarrangement.

En wat hebben we gegeten?
    Voorgerecht: tartaar van licht gerookte zalm met Sallandse asperge, avocado crème en citrus dressing. Mijn man had gebakken kabeljauwrug met bloemkoolcrème, zilte plantjes en saus van colombo curry. Heel apart en lekker.

Wat opvalt in Os en Peper is de gastvrijheid en natuurlijke bediening. Dat gold ook bij het introduceren van de wijnen bij de gerechten. In veel restaurants heb je van die uit het hoofd geleerde informatie over wijn, maar Aniek en Thomas vertelden echt een natuurlijk verhaal en kwamen zelfs vragen of we nog een beetje wijn erbij wilden. De fles bleef zelfs op tafel staan. Dat maken we wel eens anders mee met wijnarrangementen waarbij het glas vaak zeer beperkt wordt gevuld.

Tussengerecht: gebraden filet en gekonfijte poot met witte asperges, meloeskes en saus van morieljes met een echt heerlijke pinot noir uit Roemenië (van Calusari). Nou, dat was voor het eerst dat we een Roemeense wijn hebben gedronken en totaal boven verwachting smaakte.

Wat ook zeer attent was van de bediening, was dat zij voor ons de tijd in de gaten hielden en kwamen vragen of we al toe waren aan de volgende gang(en). Dat natuurlijk omdat we naar de film moesten.

Het hoofdgerecht was een zacht gegaarde kalfssukade met knolselderij crème, diverse groene bonen en saus van bonenkruid. Het supplement van eendenlever erbij want dat konden we niet weerstaan. De kalfssukade was heerlijk mals en smolt op je tong. Thomas ging zelfs in de keuken het recept voor ons navragen.

Kortom, we hebben genoten van het eten, de wijn en de leuke bediening en komen zeker snel terug.

22. maryse

23. Altijd weer een feest om bij Os en Peper te dineren. Super bediening en bij ieder gerecht dat op tafel komt uitleg over de producten en de wijn keuze. Het wijnarrangement is een aanrader! Dikke pluim voor de kok met zijn heerlijke dressings bij de gerechten en de bediening is fantastisch.

Formidabel en ga zo door! Wij komen graag weer terug bij jullie.

24. Vanavond het restaurant week menu gegeten. Kan niet anders zeggen dan subliem!
    Relaxte sfeer en wat een smaakbeleving!
    Je proeft de bezieling van de chef kok in het eten!
    Petje af

25. Sfeer te gedwongen. Geen rust in de menu's...het voedsel is opgemaakt, er ligt weinig op de borden en alles is druk omgeven door liflafjess die de smaak niet altijd ten goede komen...geeft een to-much gevoel. Geen aanrader voor een ontspannen avodnje uit. Rekening is bijzonder hoog voor de kwaliteit van het eten en de ambiance.

2,1
  26. Afgelopen zaterdag, een heerlijke avond gehad bij Os en Peper.

Complimenten voor de bediening, correct, ontspannen met kennis. Geeft je als gast een heel fijn gevoel.

Het menu was ook erg smakelijk en helemaal met de bijpassende wijnen. Dank voor een heerlijke avond.

27. Via de webside "Glutenvrij serveren"kwamen we terecht bij.

Os en Peper.

Wat een sfeer en wat was het eten lekker, zoiets kom je niet vaak tegen.

Alle lof voor het hele team.

Als we weer in Zwolle komen is dit ons adres om lekker en vooral voor diegene die glutenvrij moet eten "veilig'een avond uit te zijn.

Ik geef een 9 voor de beoordeling.

28. Henry en Diede

Wij hebben heerlijk gegeten en de service was uitstekend. Zeker voor herhaling vatbaar!

29. Wat een genot om hier te mogen eten. Vorige week hebben we voor mijn verjaardag hier gegeten en we waren afgegaan op de recenties op deze website.

Het eten was geweldig, de bediening top en de hele sfeer was top. Als we weer naar het Noorden gaan, komen we zeker weer bij jullie eten.

Voor diegenen die hier nog niet hebben gegeten, echt een aanrader!

30. Bij elkaar wel een stuk of 10 keer gegeten met verschillende gasten. Unaniem zeer lovend. Maakt niet uit wat je kiest, vlees en vis, allemaal heerlijk en prachtig opgediend. De kok is vast bij Johnnie van de Librije in de leer geweest.

31. We were very pleasantly surprised by the excellent standard of cuisine & wine on offer. The staff were friendly professional & knowledgeable.....altogether a reccomendable evening.......we were even offered a green umbrella!

32. Piet 148 punten

Geweldig! Ik heb in redelijk veel restaurants gegeten, maar dit restaurant is een van de beste in mijn lijstje. De bediening was perfect, het eten uitstekend en de sfeer was top. Iemand vroeg me of ik er vaker ga eten. Je kunt beter vragen hoe vaak ga je er eten. Ik ben niet iemand die zo maar een uistekende score geeft, maar in dit geval kan ik echt niet anders. 10, 10, 10, 10!

33. Dir restaurant wordt alleen maar beter! Hoort absoluut bij de toch al hooggeklasseerde top van Zwolle.

Vriendelijke, niet formele, maar tegelijkertijd toch zeer profssionele bediening. Sommelier van bijzondere klasse!

34. Til Bosland

Een zeer gezellige ambiance, waar je heerlijk kunt eten en waar de gastheer door zijn prachtig pianospel er een romantisch tintje aangaf.

Een restaurant waar iedereen met hart en ziel voor staat, een adres om door te geven!

35. Paul Brand

voortreffelijk. Mooi puur eten zonder kapsones. Bediening door mensen met hart voor het vak. Heerlijk!

36. Mevr Kroes

gegeten op 7 maart, onbegrijpelijk dat dit restaurant niet meer aandacht krijgt. Geweldige wijn spijs combi. Fantastische ambiance. en dit alles voor een mooie prijs. waar voor je geld

37. W.J.A. Lucas

Ik heb daar met mijn partner op 14-2-2008 gegeten en niet voor het eerst. Het is een verademing voor die prijs. De ambiance is fantastisch met als verrassing, pianospel van de gastheer.Zo zijn er in Zwolle helaas steeds minder.

38. Paula Visser-Krone

Goed restaurant,fijne correcte bediening,persoonlijke aandacht!alles net even anders wat het zo bijzonder maakt. Prijs kwaliteit ook goed!

39. alexander van putten

Heerlijk restaurant.apperetief in lounge. heerlijk zelfgebakken brood met kummel. uitstekend eten. klein minpuntje..niet voor de kleine portemonnee