Mayur Kitchen in Zwolle

• za 16:00 - 22:00
  • zo 16:00 - 22:00

• Telefoon 038-4235531
  • Facebook Mayur Kitchen

Parkeren kan bij de (betaalde) overdekte parkeergarage "Maagjesbolwerk" aan Maagjesbolwerk 54. Vanaf hier is het nog een paar minuten lopen tot de Melkmarkt 42 waar Mayur Kitchen zit.

Vanaf station Zwolle is Mayur Kitchen eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer:

Bus 141 richting Urk, uitstappen halte Eekwal/Centrum
    Bus 90 richting Apeldoorn, uitstappen halte Eekwal/Centrum
    Stadsbus 3 richting Berkum, uistappen halte Eekwal/Centrum

Vanaf de halte Eekwal/Centrum is het nog 4 minuten lopen tot de Melkmarkt 42 waar Mayur Kitchen zit.

Wij zijn Zaman en Asha Akther. Goed en lekker eten is voor ons zeer belangrijk en wij koken daarom graag voor u. Koken voor mensen vinden wij geweldig en dankbaar werk. Wij serveren u diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook de keuken van ons vaderland Bangladesh. Deze heerlijke met verse groenten, vlees of vis bereide gerechten zijn authentiek, gevarieerd en met liefde bereid.

Wat begon met een hobby aan de Obrechtstraat leidde in juni 2004 tot de oprichting van Mayur Kitchen. In 2006 zijn we bekend geworden met ons huiskamer-restaurant in de Pierik. Na dat een tijd met veel plezier gedaan te hebben, konden wij eind 2006 starten met een afhaal- en bezorgrestaurant aan het Diezerplein. In 2011 maken we de stap naar een eigen restaurant waar we erg trots op zijn! Mayur betekent niet voor niets pauw! Mensen uit de wijde omgeving komen af op de heerlijke geuren en smaken van de Indiase keuken. Naast het ontvangen van gasten in ons gezellige restaurant aan de Melkmarkt verzorgen wij ook de catering voor kleine of grote groepen. En wilt u ons gehele restaurant afhuren voor een besloten feest? Dat is natuurlijk ook mogelijk.

U heeft volop keuze uit vlees- en vis- en vegetarische gerechten. Bij veel gerechten hebben we de authentieke namen gebruikt. Bent u minder bekend met deze namen, dat vindt u bij elk gerecht een beschrijving. Laat het ons weten als u speciale dieetwensen heeft, dan houden wij daar rekening mee. Wij assisteren u graag bij het samenstellen van een heerlijk diner.

Wij heten u van harte welkom in ons restaurant en nodigen u uit uw ervaringen met ons te delen. Zo kunnen wij blijven werken aan de kwaliteit van Mayur Kitchen.

Zaman en Asha Akhter

Diëten Vegetarisch en halal
Foto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in ZwolleFoto van Mayur Kitchen in Zwolle

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang en rolstoeltoilet
Ambiance
Romantisch, gezellig, luxe en klassiek
Voorzieningen
Terras, bezorgen, Wi-Fi, afhalen en catering
Kinderen
Magnetron (voor kindervoeding) en kinderstoel aanwezig
50 zitplaatsen
Personeel