Mayur Kitchen in Zwolle

Mayur Kitchen, het India van Zwolle

Deal Beleef een traditionele Indiase 4-gangen proeverij, nu voor slechts 27,50!

Wij zijn Zaman en Asha Akther. Goed en lekker eten is voor ons zeer belangrijk en wij koken daarom graag voor u. Koken voor mensen vinden wij geweldig en dankbaar werk. Wij serveren u diverse gerechten uit de Indiase keuken, maar ook de keuken van ons vaderland Bangladesh. Deze heerlijke met verse groenten, vlees of vis bereide gerechten zijn authentiek, gevarieerd en met liefde bereid.

U heeft volop keuze uit vlees- en vis- en vegetarische gerechten. Bij veel gerechten hebben we de authentieke namen gebruikt. Bent u minder bekend met deze namen, dat vindt u bij elk gerecht een beschrijving. Laat het ons weten als u speciale dieetwensen heeft, dan houden wij daar rekening mee. Wij assisteren u graag bij het samenstellen van een heerlijk diner.

Geniet van de traditionele Indiase keuken van Mayur Kitchen met 15% korting op een 4-gangen proeverij. Nu van 32,50 voor maar 27,50!

32,50 27,50 -15%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

Parkeren kan bij de (betaalde) overdekte parkeergarage "Maagjesbolwerk" aan Maagjesbolwerk 54. Vanaf hier is het nog een paar minuten lopen tot de Melkmarkt 42 waar Mayur Kitchen zit.

Vanaf station Zwolle is Mayur Kitchen eenvoudig te bereiken met het openbaar vervoer:

Bus 141 richting Urk, uitstappen halte Eekwal/Centrum
    Bus 90 richting Apeldoorn, uitstappen halte Eekwal/Centrum
    Stadsbus 3 richting Berkum, uistappen halte Eekwal/Centrum

Vanaf de halte Eekwal/Centrum is het nog 4 minuten lopen tot de Melkmarkt 42 waar Mayur Kitchen zit.

Mayur Kitchen laten bezorgen?

Wat begon met een hobby aan de Obrechtstraat leidde in juni 2004 tot de oprichting van Mayur Kitchen. In 2006 zijn we bekend geworden met ons huiskamer-restaurant in de Pierik. Na dat een tijd met veel plezier gedaan te hebben, konden wij eind 2006 starten met een afhaal- en bezorgrestaurant aan het Diezerplein. In 2011 maken we de stap naar een eigen restaurant waar we erg trots op zijn! Mayur betekent niet voor niets pauw! Mensen uit de wijde omgeving komen af op de heerlijke geuren en smaken van de Indiase keuken. Naast het ontvangen van gasten in ons gezellige restaurant aan de Melkmarkt verzorgen wij ook de catering voor kleine of grote groepen. En wilt u ons gehele restaurant afhuren voor een besloten feest? Dat is natuurlijk ook mogelijk.

Wij heten u van harte welkom in ons restaurant en nodigen u uit uw ervaringen met ons te delen. Zo kunnen wij blijven werken aan de kwaliteit van Mayur Kitchen.

Zaman en Asha Akhter

1420413288 83
1432519415 71
1501120801 56
1509191553 56

1. Samen met een vriendin daar afgelopen Do gegeten. Wat verkeerd kon gaan ging verkeerd. Ruim een uur op eten zitten wachten, bleek dat er een fout was gemaakt. Onze buurtafel had ons eten gekregen. Toen we dan eindelijk eten kregen, ontbrak de ananas en cashewnoten in het gerecht. 5 hompen kipfilet met 2 brokken banaan en saus/garnelen kregen we... Geen personeelslid viel het op dat wij nog steeds niets hadden...
    Al met al slechte ervaring, en kom hier nooit meer, ook niet met die tegoedbon die we kregen.

2. Sinds tijden weer eens geweest... Viel erg tegen... Entree zag er van buitenaf rommelig uit (dacht eigenlijk dat ze dicht waren, alleen de deur stond open vandaar toch maar naar binnen) Eenmaal binnen kwam er niemand naar ons toe. Toen maar naar de kassa achterin gelopen om te vragen of er plek was (wat wel het geval was). Liep weer terug naar mijn metgezel (een oudere heer van 89 jaar) en nam toen maar zijn jas aan (niemand die even meeliep) die ik probeerde op te hangen maar de kapstok was een rotzooi. Allemaal kussens waren er opgestapeld en kon de hangers niet van het haakje afkrijgen... Na veel getrek en gedoe lukte dat. Uiteindelijk een tafel gekozen. Ik was mijn metgezel aan het helpen om op de stoel plaats te nemen en er werd al gevraagd of wij wat wilde drinken... Ik werd een beetje kribbig en vroeg of we eerst een rustig mochten gaan zitten. Ober ging weer en hielp ons verder ook niet. Eenmaal geïnstalleerd een drankje besteld. Dit werd wel met wat papadam geserveerd met 3 verschillende sausjes. Toen de kaart bekijken. Geen uitleg of belangstelling vanuit de bediening (spreekt zeer gebrekkig Nederlands). Daar ik zelf met een Indieer getrouwd ben kon ik mijn metgezel adviseren wat te nemen. We hebben besteld en werd vrij snel uitgeserveerd. Voor het geld wat het kost vond ik het zeer kleine porties... (erg on Indiaas! De gemiddelde Indieer zou zich rotschamen voor zo'n kleine hoeveelheid). Het eten op zich smaakte wel goed. Geen toetje genomen. Afgerekend bij de kassa, zo'n 55 euro voor 2 personen 2x hoofdgerecht en 3x een drankje. Dit was het niet waard... mocht uiteindelijk nog wat "grabbelen" dit bleek een kortingsbon van 30% te zijn voor een volgende keer. Deze komt er ZEKER niet! Heel erg jammer want het restaurant heeft zoveel potentie!! Ik zal het restaurant dus aan niemand aanraden want voor dit geld kan je in Zwolle ook wel ergens anders lekkerder en beter eten.

3. Lekker gegeten, leuk geserveerd. Vriendelijk personeel.

4. Heerlijk gegeten, hebben ons laten verassen door de chef. Ook voor de kinderen waren er minder pittige gerechten.

5. Bij Mayur van Ah restaurantactie gebruik gemaakt. Geen waar voor je geld. Eten was te weinig voor het aantal personen en toetje heel klein. Bediening had geen aandacht voor ons.

6. Geweest met AH actie. Bediening was dramatisch, het eten was niet helemaal op smaak en de hoeveelheid was ook niet best. Het toetje was nog erger en was een minimaal stukje ijs met slagroom. Het personeel was wel erg vriendelijk, maar de AH actie kaart kan beter ergens anders worden gebruikt waar je meer krijgt voor minder en vooral lekkerder. En het was warm.

2,1
  7. Wij hebben heerlijk gegeten. Bediening leek wat onzeker, maar het ging uiteindelijk wel goed. Restaurant was vol, wij waren zes uur aanwezig.
    We moesten tijdje wachten op het eten, maar dat is mijns inziens een goed teken, dan wordt er vers gekookt. Indiaas hoort niet snel klaar te zijn.
    Top restaurant! Jammer dat we zo ver weg wonen.

8. Jan Ebskampen

Het eten was voortreffelijk. Ook de bediening was prima.

9. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH-restaurantactie. Het eten is redelijk, echter het verbaasde ons dat wij niet mogen kiezen uit het menu. De keuze voor het eten wordt bepaald door de Chef. Wij konden niet van te voren ergens lezen dat dit zo zou gaan. Een hele teleurstelling!

10. Dinsdag bij mayur Kitchen gegeten met 5 personen waarvan 2 volwassenen. We namen een voor- en hoofgerecht wat in prettig tempo op elkaar volgde. Natuurlijk hebben we elkaars gerechten geproefd, het was allemaal even lekker en smaakvol opgediend en het was dusdanig veel dat een nagerecht er niet meer inzat.
    De bediening was erg vriendelijk, en attent, de muziek en verlichting was ook aangenaam. Ze ontdekten dat we een jarige aan tafel hadden en die kreeg tot slot een ijsje met sterretjesfontein van het huis. Kortom het was een feestje op zich om daar te eten en we raden het iedereen aan.

11. T. Van Olst

Heerlijk gegeten in een prettige, gezellige sfeer. De bediening was heel vriendelijk. De kok kwam een paar keer vragen of er genoeg was en anders werd het aangevuld. Tot slot zelfs nog een drankje van de zaak. Kortom een aanrader voor een goed en gezellig avondje uit eten.

13. Eten niet bijzonder en ondanks veel personeel moesten we erg lang wachten en voelden we ons regelmatig totaal genegeerd. Wel heel netjes: we hadden een nogal pittig gerecht besteld en hadden er weinig van gegeten. We kregen toen een gratis nieuw gerecht aangeboden. Ook een sfeervol restaurant. Maar al met al voor mij onvoldoende.

14. Wij hebben eten besteld en laten bezorgen bij Mayur. Wij dachten eens wat lekkers te proberen bij een voor ons nieuw Indiaas restaurant. Wat dus uiteindelijk Mayur is geworden. Helaas is ons dit erg slecht bevallen. De berzorging kwam te laat en de kip was niet gaar, daarbij was de lam erg taai en er zat geen groentecurry als bijgerecht bij, terwijl je bij de concurrent altijd een groentecurry krijgt bij een wat droger gerecht zoals een tandoori (Die wij dus ook hadden besteld).

Al met al was het zo slecht en weinig dat wij tot overmaat van ramp maar een tosti hebben gemaakt.

15. Moesten lang wachten op bediening. Vond het eten mwah. Hier ga ik niet meer heen.

16. Cor en Corry Koster Zwolle

Op dinsdag 16 december 2014 met 4 personen gegeten. Wat een beleving in services en in de gerechten. Top.

17. Slechte ervaring bij dit restaurant. Speciale viering op deze dag, ok luxe prosecco en champagne niet in huis prima, maar ook niet eens zoete witte wijn!
    Voorgerecht prima, hoofgerecht hebben echt lang moeten wachten op wat extra rijst. Geen enkele bediende die ook maar iets in de gaten had, uiteindelijk er maar heen gelopen. Rest van het eten inmiddels bijna koud.
    Een bon van de spaaraktie van AH, daardoor werd er ook een toetje gefabriceerd wat echt nergens op leek: koude rijst in 1 of ander zoet papje wat met 1 lepel weg was. Dit maar laten staan, aangezien het niet lekker was en er zelfs onsmakelijk uitzag en dit ook aangegeven. Hadden hier meer verwachtingen van, maar helaas. Wij gaan hier niet meer weer eten.

18. Hanneke

Vanavond gegeten daar via de speciale actie van AH. Het was een driegangen verrassingsmenu.
    Eerst een linzensoep die zo wat koud was, daar wat van gezegd, werd teruggebracht naar de keuken! Daarna lekkere, warme soep.
    Toen het hoofdgerecht, werd geserveerd op een tableau van 5 schaaltjes, waarvan twee met kip in verschillende sauzen en drie schaaltjes groenten en rijst. Wij vonden het niet zoveel, de kok kwam langs onze tafel om te vragen hoe het was, gezegd dat we het erg weinig vlees vonden. Er werden twee nieuwe schaaltjes met vlees (kip) gebracht en nog rijst. Waarom alleen kip! Volgens ons moest het uit de lengte of breedte met dit menu!
    Het nagerecht was 1 bolletje vanille ijs en aardbeien ijs en slagroom, de slagroom was uit een spuitbus! Waarom geen echte slagroom? We maken dit vaker mee bij restaurants dat er spuitbussen slagroom gebruikt worden. Heren/dames van de keuken: gebruik echte slagroom, wij gaan vaak uit eten en verwachten dan dat het nagerecht het helemaal goed maakt! Jammer dan.
    Het eten was wel heel smaakvol!

19. Fantastisch eten, goede combinatie van smaken, attente, nette bediening, gezellige sfeer én inrichting. Kleine domper door de karaf kraanwater (!) voor € 1,25 te vermelden op de rekening, jammer!

20. We hebben er heerlijk gegeten. Bediening was erg aardig en legde heel uitgebreid uit wat er allemaal te eten was (het was voor ons de eerste keer dat we Indiaas buiten de deur aten). Geen enkel gerecht was te scherp overigens, en er was meer dan genoeg. Er is een leuke sfeer en nogmaals het personeel is top!

21. Lekker eten en mooi ingericht. Bediening was erg vriendelijk. De kaart is gevarieerd en beter dan op internet staat. Lekker gekruid maar zeker niet té voor Nederlandse begrippen. Een aanwinst voor Zwolle naast alle welbekende keukens.

22. Joris

1 punt
  23. Mooi ingericht restaurant maar het eten is echt flauw en smaakloos. Bovendien veel te veel lawaai vanuit de keuken.
    Bediening is wel altijd attent en echt professioneel.

24. Het eten was heerlijk, lekker warm en goed op smaak, en de presentatie van het eten was perfect! Door de mooie inrichting en de Indiase achtergrondmuziek was de sfeer in het restaurant erg goed. De service was in orde en over de prijs/kwaliteit valt ook niet te klagen.

25. Gister heerlijk bij Mayur Kitchen gegeten. De inrichting is prachtig, echt verbluffend. Het eten is overheerlijk, de bediening was over het algemeen goed, en de prijs is ook prima! Echt een aanrader voor een heerlijke avond!!

26. Jannette

We hebben heerlijk gegeten bij Mayur. Veel keus aan smaken en gerechten. Merkbaar met liefde en aandacht bereid. Vriendelijke en zorgzame bediening. Moderne inrichting die toch ook gezellig en sfeervol aandoet. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Zeker voor herhaling vatbaar. In de tussentijd kunnen we de afhaal van Mayur een keer proberen!

27. Wij zijn met zijn vieren hier geweest voor de eerste keer en tevens de laatste keer bij dit restaurant. Om te beginnen was het voorgerecht nog bevroren (2 van de vier) de tafels werden niet afgeruimd de drankjes bleven uit. Het personeel weet absoluut niets van bedienen af.

Kortom zonde van je euro's

28. Heerlijk gegeten! Service was goed, mooi restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar voor ons!

29. Leuke ambiance. Prettige bediening. Eten niet bijzonder. In het vegetarische hoofdgerecht waren de in het menu beloofde exotische vruchten en noten nauwelijks terug te vinden.

30. Alies Blok

Prima gegeten en voor een goede prijs. Leuk modern ingericht.

31. Heerlijk gegeten met vrienden, erg sfeervol en stijlvol ingericht. Het eten en opdiening was verbluffend: Wat een heerlijke smaken, ruime keuze. Wij hadden van alles wat.

32. Wauw, wat een warme ontvangst, vandaag bij Mayur Kitchen.
    We kenden Mayur al van hun afhaalservice, maar door het proeven van de gerechten in dit prachtige restaurant komt deze heerlijke Indiase keuken nog meer tot zijn recht. Dit restaurant verdient absoluut de naam: " Het India van Zwolle". We komen hier nog eens terug!

33. Heerlijke Indiase gerechten! Gezellige sfeer. Stijlvol en chique ingericht maar toch ook gezellig. Ontvangst door de gastvrouw zelf: persoonlijke & vriendelijke bediening.
    Echt een aanrader!