Kota Radja laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma Gesloten
di 16:00 - 23:00

1205446183 85
1432054550 80

1. Eten was naar wens op 1 stukje aangebrand vlees na. Sfeer was slecht, luidruchtige dronken mensen. Bediening goed.

2. 23-1-2021 sushi besteld bij kota radja voor 18.00. 18.03 stonden ze voor de deur, met heerlijke sushi en gratis kroepoek. Erg van genoten👍🏻

3. Heerlijke sushi en vleesgerechten. Personeel is ontzettend vriendelijk.

4. Eveline

Van een van mijn favoriete restaurants van voor de corona tijd, naar een ongekend dieptepunt.
    Personeel is voor 80% vervangen voor jong onervaren, eigenaar die normaal altijd relaxt was loopt hele avond nerveus rond en bij je tafel te checken 'bij welke ronde je al bent want je moet opschieten want de tent gaat 22 uur sluiten'. Iedereen ergerde zich er kapot aan. Daarnaast was de huiswijn vervangen voor een niet lekkere wijn en het eten was duidelijk een stuk minder lekker (waarschijnlijk ook andere kok en gehaast klaar gemaakt). Alles was gehaast. Koffie durfden we niet meer te bestellen. Ik kwam er bijna maandelijks en met collega's was dit onze 'stam' restaurant om iets te vieren, als er een feestje was. Maar dit behoort nu absoluut tot het verleden. Leuk en gezellig eten hier zit er niet meer in. Als je van gehaast snel en niet lekker eten houdt, is dit the place 2 be.

4,7
  5. Ik was met 21 personen vrijdag wezen eten bij Kota Radja en vond het schrikbarend duur een fles wijn kost maar liefst 39 euro????
    Het eten was een chaos verkeerde bestelling aan tafel of niets
    Hele slechte ervaring en vooral dat 1 glas wijn a 4,50 kost belachelijk voor woorden!
    Het eten is goed als je het juiste krijgt.

6. Bij ontvangst was het een beetje vreemd dat niemand contact met ons zocht waardoor wij licht ongemakkelijk bij de deur moesten wachten. Oogcontact en of een seintje was fijn geweest zodat wij ons welkom voelden. Bediening was niet al te best. Duurde lang voordat wij drinken konden bestellen en toen onze fles wijn kwam, werd deze zonder enige kennis opengemaakt en ingeschonken. Was netjes geweest als ze de wijn lieten voorproeven of deze goed was en geen kurk bevatte (gelukkig was de wijn echt top!) . Gerechtjes werden jammer genoeg regelmatig bij de buren geserveerd waardoor wij onderling zelf aan het wisselen waren om de bestelde gerechtjes te eten. Verder waren sommige gerechtjes echt smaakvol maar sommige gerechtjes konden in onze ogen echt vele malen beter. Zelf kregen wij het idee dat de sushi al voorbereid en al in de koelkast stond waardoor die naar ons idee te koud geserveerd werd. Krokante kip was droog. De curry en de summer rol zijn echter wel aanraders! Al met al niet met een heel tevreden gevoel naar huis gegaan wat echt heel jammer is want het concept en de gerecht ideeën zijn heel leuk. Met iets meer aandacht voor training van personeel denk ik dat het al fijnere ervaring wordt.

5,9
  7. Erg lekker gegeten! Personeel was zeer vriendelijk en kon goed advies geven over bijpassende wijn bij het eten.

8. Heerlijke avond gehad en lekker gegeten. Bestellingen per ronde klopten en het was ruim voldoende om onze buik vol te eten en gezellig te kletsen met vrienden de hele avond.

9. Lekker gegeten met een uitgebreide kaart en een vriendelijke bediening.

10. Prima eten, goede bediening!

11. Erg vriendelijk personeel. Service was goed. Soms kwamen de gerechtjes wel wat verlaat, zodat je aan het eind heel veel eten in één keer hebt.
    Heerlijk eten. Kwaliteit is goed. Leuke sfeer.

12. Heerlijk gegeten en gedronken zoals altijd gastvrij en gezellig!

13. Kyra Jonker

Super lekker gegeten, hele leuke sfeer en fijne service. Alleen 1 van de gerechten werd niet geserveerd, na vragen natuurlijk wel. Hele leuke en lekkere avond gehad!

14. Voor mij blijft dit de beste chinees van zwolle. Goed eten maar de bediening laat vaak te wensen over.

15. Wij eten hier regelmatig. We worden altijd hartelijk begroet en de eigenaar komt altijd even een kort praatje maken. Super vriendelijk personeel en uiteraard heerlijk eten. Wij komen wederom terug!

16. Wederom heerlijk gegeten, nog altijd de fijnste sushi in Zwolle en ruime keus in de gerechten. Wel jammer dat, als je met 2 personen bent, je in een rijtje van 'tweetjes' zit waardoor je letterlijk verstaat wat je buren links en rechts van je zeggen. Ook als je even naar het toilet moet je je tussen de tafeltjes door moet wurmen, dit zal hooguit iemand met maatje 36 charmant lukken. Dit kan voor ons een reden zijn om niet samen meer daar te gaan eten tenzij wij een ander tafeltje kunnen krijgen.

17. Caroline

Voor de eerste keer daar gegeten, door anderen ons geadviseerd maar was super en vriendelijk personeel ondanks de drukte.

18. Ik eet hier regelmatig. Eten is heerlijk de bediening normaal ook. Gister was er wat chaos volgens mij. Kan gebeuren, het weerhoudt me niet om nog een x te komen.

19. F van den Elst

Gewoon heel goed en lekker!
    Top.

20. Hetty Holstege

Het was zoals altijd weer top! Het eten vers, de bediening snel en erg vriendelijk. We komen hier graag!

21. Zoals altijd bij kota radja helemaal top.

22. Heel erg lekker allemaal.

23. Het eten is heerlijk, de bediening liet te wensen over. Misschien omdat het terras buiten ook helemaal vol zat. De meisjes zijn vriendelijk, meneer was niet heel behulpzaam. Stress denk ik. Al met al wel een aanrader als je van sushi en Aziatisch eten houdt.

24. Gerard Herder

Heerlijk gegeten en een prima restaurant om vaker te bezoeken.

25. overmars

Zeer slecht eten, het eten was koud, bediening gehaast en geen contact met de klant het is gewoon een vreetschuur, binnen een tijdslimiet van 2 uur.

1,3
  26. Voortreffelijk gegeten. Sushi is prima van smaak en structuur. Vlees en salade’s ook prima.Bediening netjes vriendelijk. Zeer attent! Zeker een aanrader dit restaurant!

27. Prima gegeten hier met kerst! Heerlijke sushi vooral. Vond de sfeer niet leuk, gevoel alsof we n een kantine zaten heel erg ongezellig zitten. Service was goed al had ik wel het idee dat ze ons rond 22:30 heel graag weg wouden hebben.

28. Aty de Haas Vroom

Fantastisch! We hebben genoten.
    Zeer voor herhaling vatbaar.

29. E v Ommen

Vanavond voor de tweede keer hier gegeten. Op de vraag van mijn tafelgenote wat ik het lekkerste gerecht vond moest ik het antwoord schuldig blijven. Na lang nadenken kwam ik tot de conclusie dat niets de moeite waard was. Het eten was flauw, smakeloos en de geur van de gerechten was niet fris.
    Op de vraag door de ober of het gesmaakt had konden we helaas niets anders zeggen dan nee. Jammer genoeg werd hier niets mee gedaan. Reden voor ons om hier niet meer te gaan eten. Echter, de bediening heeft mijn inziens keurig werk verricht.

3,1
  30. 4 Tienen! Alles klopt de sfeer, gastvrijheid, het eten is heerlijk. Helemaal de birdsnest… aanrader. Als het kon zou ik nergens anders meer eten, dan bij Kota!

31. Melissa

Wij hadden eerst gebeld of we nog terecht konden, helaas werd ons verteld dat er geen plek meer was. Omdat ik echt heel erg graag hier wou eten zijn we toch voor de zekerheid langsgelopen en gelukkig was er toch een tafeltje vrijgekomen en wat ben ik blij dat dat het geval was. Wij hebben heerlijk gegeten! Papiertje waar we eten op bestelde werd echt super snel opgehaald en het eten werd ook snel gebracht en vieze bordjes werden ook snel weer meegenomen. Personeel was echt super aardig en beleefd en niet te opdringerig. Koffie kregen we van het huis, dit was echt heel aardig. Mijn enige tips zijn om iets aan de verlichting te doen, het is een hele mooie restaurant, maar door de felle verlichting word een beetje sfeer weggehaald en alles (bordjes, glazen, etc) werd al klaar gezet op de tafels ernaast om de nog bezette tafels later in de dekken, ik snap dat dit alleen zo word gedaan om zo efficiënt mogelijk te werken, maar toch kregen wij wel een beetje het gevoel dat we opgejaagd werden om weg te gaan. Wij komen absoluut snel weer een keer terug!

32. J Brands

Heb er al vaak gegeten. Het eten is heerlijk en de sfeer is ook heel gezellig. Eén van mijn meest favoriete restaurants in Zwolle.

33. Weer heerlijk gegeten bij Kota Radja met 2 vriendinnen. Het is er altijd gezellig druk en hier is het personeel duidelijk wel aan gewend. Personeel is erg vriendelijk, het eten erg lekker, sfeer is ongedwongen. Kortom, een fijne plek om goed te eten!

34. Afgelopen vrijdag voor het eerst hier gegeten. Ambiance is goed maar er komen veel groepen waardoor het erg rumoerig en allesbehalve sfeervol is.De gerechten smaakten op zich goede maar naderhand hebben mijn partner en ik zeker vijf dagen darmklachten gehad!
    Er was dus duidelijk iets niet in orde met de kwaliteit van het eten. Een keer maar nooit weer uit eten bij Kota Radja dus..

5,5
  35. Fred van den Broek

Wij hebben woensdag 1 juni heerlijk gegeten bij Kota Radja Zwolle, vriendelijk personeel, vlotte bediening, het eten was heerlijk. Wij kwamen in contact met 2 vriendelijke dames, waarvan er 1 in verwachting is, willen die contact met ons op nemen, wij vonden het zo gezellig, misschien kunnen we voor volgend jaar daar samen weer eten.

Fred van den Broek
    ffvandenbroek@planet.nl

36. Nieuwenhuis

Gezellig gezeten, leuke sfeer en vriendelijk personeel. Wel was het af en toe wat rommelig, gerechten kwamen bij andere tafels terecht of je kreeg iets anders dan wat je besteld had. Qua eten was het goed maar niet bijzonder. Voor lagere prijzen heb ik elders betere sushi gegeten.

37. Leuke avond gehad met heerlijk eten.

38. Carolien en Els

Wéér héérlijk gegeten bij Kota Radja Zwolle. Super aardig personeel!

39. Ik heb nog nooit zo slecht gegeten. Zalm wat niet naar zalm smaakt, currysaus wat vies was, maizena, uitgedroogde vis op de sushi. Erg slecht. Is het geld niet waard.

1,4
  40. 5 weken geleden gereserveerd, wilde het nu wel eens beleven. Wat vond ik dit een afgang, vis zat weinig smaak aan, sausjes waren gemaakt van kant en klaar produkten, de sushi, van de buurman, is vele malen beter. Ik heb al over de hele wereld gegeten, maar was hier totaal niet tevreden over. Dit is ook gemeld bij de bediening. Ik verdenk Kota Radja er ook van dat ze zalmforel serveren ipv echte zalm. Nooit meer Kota Radja, prijs kwaliteit is ver te zoeken. En om heel eerlijk te zijn vind ik de inrichting ook behoorlijk verouderd.

2,6
  41. Afgelopen donderdagavond, koopavond, gegeten bij Kota Radja aan de Melkmarkt in Zwolle. Was hier nog niet eerder geweest, maar had wel positieve reacties gehoord. Bij begin 18:00 was het nog erg rustig, maar rond 19:00 was de zaak leuk gevuld. Je krijgt een menukaart waar je per ronde(5x) 3 gerechten kan aanstrepen. Heerlijke sushi, kleine Chinese of Koreaanse gerechten. Heb genoten van de lekkere versheid en smaak. Vooral de sushi en de chili garnalen vond ik super. Zoals mijn cijfers aangeven, heerlijk eten voor 26 euro. Ga zeker nog eens terug.

42. Na aanraden van een vriendin voor dit restaurant gekozen. We gingen er wat twijfelachtig heen vanwege de verschillende recensies. Maar het heeft alles overtroffen. Het zag er binnen gezellig uit, sfeervol ingericht. Ook smaakte het eten heerlijk, en het is een keer wat anders met steeds wat uitkiezen. Erg leuk. Bij ons ging er niets mis, naast ons werd wel een aantal keer het verkeerde gerecht gebracht, maar dit werd goed opgelost. En eigenlijk is het bijna onmogelijk om geen fouten te maken met zo'n systeem. Dus dat moet je maar voor lief nemen. Zeer goed personeel en als je wat langer moest wachten boden ze hun excuses aan. Zeker aan te raden!! Wij gaan hier zeker vaker eten!

43. 17.30 uur gebeld en ik wilde reserveren voor 2 personen, helaas zaten ze vol. Nu kom ik zelf uit de horeca en ik weet als geen ander dat je baalt als je hele restaurant vol zit met tweetjes.

Aangezien ik vaker heb gehoord dat Kota Radja Zwolle zegt dat ze vol zitten (voor tweetjes) terwijl dit niet zo is, nam ik vanavond de proef op de som. Om 17.35 uur belde ik nogmaals naar Kota Radja Zwolle (onder een andere naam) en vroeg of ik een tafel kon reserveren voor 4 personen. Je raad het al, dit was akkoord.

Dit noem ik nou een slechte service!

44. Tanja 656 punten

Ik moet na mijn eerdere super positieve beoordeling een kritische noot laten vallen. We kwamen hier op ons eerste huwelijksdag. Het was (net als op onze trouwdag) een warme dag, maar we kozen er toch voor om binnen te zitten in de veronderstelling dat er wel airco zo zijn. (GEEN aanrader, er is dus geen airco).

Omdat we met z'n tweetjes waren kregen we een tafeltje aan de lange bank. Beetje klein voor 2 lange mensen, maar ach. "Gelukkig" weigerde een stel het tafeltje bij het raam omdat ze buiten wilden zitten. Ik gelijk aan de bediening gevraagd of wij dan hun tafeltje mochten hebben, omdat dit een ruimere tafel is. Geen probleem, we moesten alleen het tafelnummer op ons kaartje wijzigen: nummer 9 volgens de manager. En wat er toen gebeurde......

Wij hebben bijna 2 uur moeten wachten op onze eerste ronde sushi! Het was echt schandalig. Omdat het zo warm was hadden we al 3 rondjes drinken gehad en toen ik de serveerster meldde dat wij niet NOG een drankje wilden, maar gewoon erg graag eens een keertje wat wilden ETEN keek ze verbaasd en ging "het gelijk regelen". Andere gasten naast ons boden ons zelf excuses aan dat zij hun gerechtjes eerder op tafel hadden. Grote, grote schande: de manager had ons blijkbaar het verkeerde tafelnummer doorgegeven en daardoor is de hele wisseling niet goed gegaan.

We hebben 1 gratis drankje gekregen (het hadden er wel 3 mogen zijn met die hitte binnen) en dat was het. Ik ben er nog ziek van, onze eerste trouwdag zo verpest! En Kota Radja was nog wel ons favoriete restaurant!

Op het eten zelf overigens niets aan te merken.

45. Voor de tweede keer hier gegeten en ik moet mijn vorige beoordeling gelukkig herzien. Deze keer vele malen beter. Veel keuze en alles smaakte even lekker. Iedereen vond het geweldig. We zaten aan een gezellige ronde tafel. Alleen de site mag wel iets moderner en er wordt geen prijs genoemd op de site.
    Ga zo door. Vriendelijk personeel.

46. willem van schubert

Voor de verjaardag van onze dochter ruim van te voren gereserveerd. Toen ging het mis, schoonzoon die op zee verbleef komt onverwachts thuis dus die als vijfde man aangemeld een week van tevoren. Op de dag zelf werden we gebeld dat een vijfde man niet kon, we waren razend...

47. Super gezellig gezeten. En het eten was lekker. Wel was de ene portie groter dan de ander. Zoals de glasnoodels wat hier ook eerder genoemd was. En ik miste een paar nagerechten op de kaart. Natuurlijk geen grote sorbet. Maar een paar kleine hapjes was leuk geweest.

48. Hier laatst gegeten met 2 vriendinnen. Plekje vlakbij de deur toegewezen, dat was niet een al te fijne plek. Continu mensen naast onze tafel staan die aankwamen. Ik keek bij de buurman op zijn bord, tafel gedekt voor 3 en ook 3 stoelen dus mijn vriendin die aan de overkant van de tafel zat, zat wat ongelukkig in de midden.
    Het eten was hier heerlijk maar de tijd te kort. We hadden 2 uur de tijd. En onze laatste ronde kwamen we 10 voor 8 pas aan toe! Dus we hadden nog 10 minuten. Vriendelijke jongedame stelde ons gerust dat we wel rustig aan konden doen. Terwijl een andere bediende voor ons gevoel er haast bij had dat we vertrokken.

Wat ik wel asociaal vond is dat ze bij het afrekenen om fooi vroegen!!! Dit kan echter niet.

49. Cynthia

50. Jolien van Tilburg

Zojuist Chinees eten afgehaald. Wat was dat slecht. Alles smaakte vet en zat geen smaak aan. Tenzij je een pot zout onder smaak verstaat. Het begon met al met de loempia speciaal, altijd een goede graadmeter, deze was dan ook vet, bijna alleen gevuld met taugé en vooral weinig tot geen smaak. Alle zorg zal dan ook wel naar de sushi uitgaan. Jammer, jammer. Voor ons 1x nooit weer!

2,3
  51. Ontzettend genoten! We wisten niet dat het gerestyled was en het was een hele aangename verrassing. Het tapasconcept is dan misschien niet origineel maar de hapjes zijn echt super lekker. In een recensie las ik dat het vettig was, dat was in ons geval totaal niet!!! Alles was vers, knapperig, smaakvol en met zorg bereidt. Heerlijke lamspiesjes (Mongools), Thais, Koreaans en Chinese hapjes, echt heerlijk en elke keer weer een smaaksensatie.
    De bediening was vriendelijk en behulpzaam en er werd goed opgelet als je klaar was met een schaaltje of je glas leeg was zonder dat het irritant werd.
    Ons zie je hier weer!!!

52. Huismannen

Chinees restaurant dat is gerestyled en overgeschakeld naar zoveel sushi en oosterse gerechtjes eten als je wilt voor € 24,50.
    Veel voor weinig dus. We vonden de sushi goed (niet zo moeilijk als de rijst goed is), de Thaise en andere oosterse gerechten flauw en vettig (ververs de frituurolie wat vaker!). Een ander puntje: de menukaarten zijn versleten en te vies om aan te pakken. Conclusie (ook als je kijkt naar andere recensies) : Veel voor weinig, al gauw goed.

53. Hier vorige week gegeten. Het was helemaal vol, reserveren is daarom wel noodzakelijk.
    Het concept is dat je 5 gangen van max 3 gerechten per keer mag bestellen, wij zaten na 3 gangen al vol!
    Het eten was goed, de bediening attent en snel en de inrichting mooi. Toch gaan wij liever naar een andere gelegenheid, waar alles net iets verser en relaxter aandoet.
    Maar voor deze prijs en service zeker een restaurant waar ik ook nog een keer terug wil komen.

54. Alles klopt aan dit restaurant! Het eten is uit de kunst lekker, de bediening attent en vriendelijk, de inrichting is modern en ontspannend, en de prijs is belachelijk laag ten aanzien van de kwaliteit en hoeveelheid van het eten.
    Enige kritiekpunt: je kunt geen glas kraanwater bestellen naast de wijn.

55. We komen er bijna maandelijks. Heerlijk eten en de bediening is erg vriendelijk. Als gast voel je je welkom. Het is een genot om je avond door te brengen bij Kota Radja.

56. Iedere keer als je bij de Kota Radja gaat eten is het echt super lekker! Ook de service is top!

57. Ontzettend lekker gegeten. Ook een keer wat anders. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Alleen jammer dat de mensen die eten komen afhalen langs je tafel moeten lopen.

58. Geweldig restaurant, sinds opening hart verloren aan dit restaurant. Bediening helpt je vakkundig wanneer je iets niet snapt.

59. Heerlijke, lekkere lange avond getafeld. Al het eten smaakt goed, het is eens een keer wat anders dan de standaard kaart. De bediening is erg vriendelijk.
    Zelf ben ik nogal fan van meer idyllische aankleding van restaurants, maar de sfeer was in dit moderne restaurant gezellig.

60. Wauw! In 1 woord SUPER! We gingen vandaag voor het 1 een dagje Zwolle en via Eet.nu het beste restaurant gekozen! Maar we hadden vandaag zelf gereserveerd maar was volgeboekt maar toch was een gaatje voor ons te reserveren! Binnenkomst was de sfeer uitstekend eten super lekker en voor 24,95 is de eten te veel voor dat kleine prijsje! Service niet te klagen vriendelijk alleen hier en daar een paar kleine schoonheid foutje. Volgende keer als we weer naar Zwolle gaan zullen we zeker weer Kota Radja kiezen als Restaurant!

61. Hoe onZwols! Heerlijk eten en lekkere wijnen, moderne en sjieke inrichting, supergezellige sfeer, vriendelijke en vlotte bediening. De kwaliteit-prijs verhouding is bij dit restaurant wel scheef, uitstekende kwaliteit tegen een zeer lage prijs. Goed voor ons, kunnen we vaak terugkomen. Wat een aanrader!

62. Met een groep van 24 personen hier gegeten
    Heerlijk gegeten en leuk om op een andere manier je menu samen te stellen
    Ondanks de drukte en het weinige personeel(door ziekte) toch goede service

Een aanrader!

63. Heerlijk gegeten.
    Alles zo smaakvol.
    Meer dan genoeg keuze.
    Erg vriendelijk personeel en goede service.
    Ik zal er heel graag weer naar terug gaan. Jammer dat ik niet in de buurt woon. Maar we gaan zeker terug komen en hebben de 1,5 uur rijden er echt wel voor over.

64. Martin Reins

Héérlijk! Al in veel Aziatische landen geweest en gegeten en ik kan zeggen dat dit echt puur en erg goed is. Het is een high quality Aziatisch tapasrestaurant voor een zeer redelijke prijs. De bediening is familiair en betrokken. Echt een aanrader. Mijn complimenten. We waren voor de verbouwing nooit geweest (traditionele chinees) maar nu bezoeken we dit restaurant bijna 2 wekelijks, ook met buitenlandse zakenrelaties.

65. Heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant Kota Radja. Het ziet er trendy en gezellig uit van binnen. Zeer vlotte en attente bediening. Het eten was echt heerlijk, met name de sushi. Het all-you-can-eat-concept wordt hier echt goed opgepakt, bediening staat altijd klaar om je te helpen, en er wordt geen fout gemaakt bij de bestelling, wat nog wel eens gebeurd bij de grotere ketens.

66. Jean-Pierre

Werkelijk heerlijk gegeten voor een supergoede prijs. Leuke formule ook met het all-you-can-eat principe.

De sushi is heerlijk en je proeft ook dat er dagverse producten gebruikt worden. Maar ook de andere dingen zijn werkelijk super. En daarnaast is de bediening ook nog en erg vriendelijk en oplettend.

Absoluut een aanrader!

67. Geweldig lekker gegeten! Fantastisch dat de oude chinees weg is, die rommel is er genoeg. Dit is zeer verfijnd, ruime keuze, goede formule met kleine gerechtjes en zó lekker. Alleen de prijs-kwantiteit verhouding is wat scheef. Je krijgt namelijk veel teveel eten voor je geld :) Welkome aanvulling in het Zwolse restaurantspectrum.

68. Geweldig eten, leuk concept ook. Uitstekende service ook, je krijgt echt het idee dat ze het naar je zin willen maken, heel vriendelijk. En daarnaast kreeg ik als jarige ook nog eens een leuk cadeautje als bonus.

69. Komen er al meer als 30 jaar nooit geen klachten gehad maar sinds de nieuwe opening met ophalen niks dan klachten over het eten jammer het was altijd zo goed voor elkaaar.

70. We lagen met de boot in Zwolle en zijn op de bonnefooi binnen gelopen. Wat een goede ingeving was dat! Sfeervolle, rustige ambiance, geweldig eten en bijzonder vriendelijke en attente bediening!

71. Willem/Susan

Na een metamorfose is het traditioneel Chinese restaurant veranderd in een prachtig gestileerd Aziatisch designrestaurant. Wel is de ' ouderwetse' gastvrijheid gebleven. Het eten is meer dan voortreffelijk, de beste sushi, overheerlijke vis- en vleesgerechten enzovoort. We wensen de familie Chan alle succes toe, dit restaurant is een aanwinst voor de stad! Wij gaan er nog vaak genieten.

72. Het eten is echt heel lekker. Zoveel keus, heel vers en goed van smaak! Echt nog nooit zo lekker aziatisch gegeten! Ik vind het geen chinees restaurant. Het is heel modern stylistisch ingericht, echt goed over nagedacht. Het personeel is erg vriendelijk, wij waren met ons vieren en we hadden de zelfde mening, en komen zeker terug. Echt een aanwinst voor Zwolle!

73. Het eten is heel goed en een constante kwaliteit en prijs verhouding is goed.

74. De beste Chinees van in ieder geval Zwolle.

75. Wat een SUPER ervaring! De verbouwing is zeker geslaagd, en het eten is erg smakelijk. De bediening uiterst vriendelijk en gastvrij. We hebben genoten.

BEDANKT!!!

Corry & Elly (24-06-2011)

76. Al jaren komen we hier en halen we hier ons eten. Vergeleken met alle andere Chinese restaurants is dit echt de beste, met bovendien een prettige en vriendelijke service.

Ook goed dat ze je het uitrijkaartje van qpark betalen wanneer je eten komt afhalen.

77. Dit is één van de beste Chinese restaurants waar ik in de loop der jaren heb gegeten. Heerlijk kruidig klaargemaakt eten. De bediening is ook vriendelijk.

78. Topkwaliteit, altijd constante kwaliteit!

Kan geen enkel Chinees restaurant aan tippen!

79. Super! Wij gaan er altijd heen & die mensen herkennen ons. Erg aardige mensen & de tomatensoep [zonder vlees&zo] is echt lekker! & loempia's & het vlees is ook super.

80. Mijn man en ik hebben hier laatst echt heerlijk gegeten. We hadden op aanraden van vrienden een menu door de chef laten samenstellen. De ene verrassing na de andere, een voor een verrukkelijk. We gaan dat zeker nog eens doen!