Kahve Deryasi in Zwolle

U kunt dichtbij aan de parkeerplaats Schuttevaerkade, parkeerterrein Hedon, Rembrandlaan en De Dijkstraat parkeren

Bezorgrestaurants in de buurt van Kahve Deryasi

1477200254 86
1512034000 85
1516132088 87

1. Maurice

Halve kaart is niet te bestellen, suggesties van het personeel van buiten de kaart om, prijs-kwaliteit verhouding is bijzonder scheef.

2. Op maandag waren we de enige gasten, al eerder geweest in het weekend was toen gezellig druk. Opnieuw een heerlijke high tea! Dol op de Turkse en Nederlandse lekkernijen die geserveerd worden.

3. High tea gedaan. Het eten was op zich prima, maar niet wat op de kaart op de website stond. De service was in die zin wel okee dat de meisjes erg hun best deden, maar een van hen had met het opdienen haar haar in de soep hangen(!), en een ander zei dat "de rest is wel te vreten hoor". Beetje genant. Soep was prima, maar we kregen opeens iets aangeboden terwijl we niet hadden gekozen.

De wraps en broodjes waren prima, maar wat eenzijdig. Ook waren de zoetigheden erg beperkt. Een koekje, brownietje en cakeje wat ze zeker niet zelf gemaakt hadden en wat daardoor ook absoluut niet echt lekker was. Het stukje baklava erbij was wel lekker, maar er was niks van de lekkere taarten waarmee gepromoot wordt te vinden. Al met al een enigszins teleurstellende ervaring.

4. Met 2 personen de high tea besteld. Erg lekker en veel. Heeft een Turks tintje en is niet te vergelijken met een 'gewone' Engelse high tea.

5. Ronald klaver

6. Het is er klein, maar er hangt een zeer relaxed sfeer, en gezellig ook. Wij hadden een high tea wat zeer goed was, alleen van het zoetige gedeelte had ik wat meer turkse gebakjes verwacht.

7. Heerlijke high tea gehad met mijn vriendin. 8 verschillende hartige hapjes en daarna 4 verschillende zoete hapjes. We zaten echt vol en hebben heerlijk genoten van alle lekkere dingen. Ook de sfeer was erg goed en het personeel super vriendelijk. Heerlijke middag dus!

8. Evan Emmink

9. De service en de prijs-kwaliteit zijn prima! Maar wat men op de site belooft bij een high tea hebben wij niet gezien. Wij hebben geen sandwiches met mozarella en pesto of brownies/muffins gezien. We kregen veel te eten, dat zeker, maar niet wat men op de site belooft en dat vind ik misleidend.

10. Hoewel gezegd werd dat het geen probleem was om een glutenvrije high tea te verzorgen, bleek dat een illusie. Er was alleen maar glutenvrij brood dat bovendien in de keuken door verkeerde behandeling besmet is geraakt met gluten. Men kon ook niet voor glutenvrije soep zorgen. Jammer. Voor mensen zonder eetbeperkingen was er voldoende keuze.

11. Zeer uitgebreide menukaart. Locatie is knus en heeft een gezellige sfeer. Döner is zeker aangeraden, zal zeker vaker komen.

12. Heerlijke hightea met een Turks tintje. Erg origineel! Meer dan genoeg eten... Wij konden het niet op. Kwaliteit prijs erg goed in verhouding!

13. Genoten van een heerlijke verrassende high tea. Personeel super vriendelijk, de high tea was erg lekker en compleet. Een aanrader op een leuke plek in Zwolle!

14. Heerlijke high tea gehad en vriendelijke bediening!

15. Samen met mijn vriendin high tea gehad. Lekkere hapjes en lekkernijen ook lekker baklava gehad.
    Vriendelijk personeel een goede service en goede sfeer. Zeker betaalbaar.

16. Een high tea gehad. Heerlijke hapjes met grote diversiteit aan lekkernijen. Een leuke mix van (midden) oosters en Europees.

Ondanks dat het rustig was, vanwege maandag toch een goede sfeer. Vriendelijk en behulpzaam personeel en goede service.

Zeker een aanrader!

17. Wij hadden ook gereserveerd, na het lezen van al deze recensies! Toen we aankwamen waren de tafels nog niet eens gedekt. De tafels/stoelen waren niet goed schoon. We kregen gewoon twee vieze waterkokers op tafel staan. Hoe kan deze zaak zo goed beoordeeld zijn? Wij hebben besloten om ergens anders heen te gaan.

18. Prima gegeten in Kahve Deryasi! Je word snel geholpen, het eten laat ook niet al te lang op zich wachten en het is een gezellig plekje. Enige minpuntje was de Kofte die we bestelden: daar zou friet bij komen, maar die kwam niet.

19. Supergezellig gezeten met z'n vijven voor een high tea. We zaten boven, heel knus. De high tea bestond uit heerlijke hapjes, prima verzorgd, zeker gezien de prijs. Het pand zou wel een opknapbeurtje mogen krijgen, dat alles er net wat strakker uit ziet.

20. Ilja Sanders

1 punt
  21. Ik had samen met mijn moeder een hight tea daar, deze was voor de gegeven prijs ontzettend goed. De sfeer in de zaak was ook goed en we werden goed geholpen door de bediening. Dit is zeker voor herhaling vatbaar!

22. Op deze site gekeken voor een Glutenvrije high tea en hier staat dat er glutenvrij wordt gemaakt daarom een dag van te voren gereserveerd, de chef bevestigde dit nogmaals.

Tijdens de high tea duurde het erg lang, een medewerker die liep nog even langs de supermarkt om glutenvrij brood te halen. Na 1 uur kreeg de glutenvrije persoon alleen een broodje zalm en de normale persoon een wrap met zalm. 40 minuten later de "zoetigheid", dit was voor de glutenvrije persoon alleen een halve banaan, halve appel met een bolletje ijs. De normale persoon kreeg twee stukken taart en een klein hapje van bladerdeeg.

Voor ons nooit meer.

23. Erg lekker en voor een goede prijs high tea genoten.

24. Geweldige high tea, met heel vriendelijke bediening. Echt een aanrader!!

25. Super leuke high tea gehad met 9 personen! Werden zelfs gebeld of we op het terras wilde zitten dan konden ze dat in orde maken! Leuke bediening en meer dan genoeg lekkers!

26. Super goed restaurant.

Echt een super goede service kwaliteit. Heerlijk eten.

Echt een top restaurant. De beste van Zwolle

27. Henk W. Pol

Uiterst vriendelijke bediening. Op wensen werd uitstekend ingegaan. Het eten was heerlijk.

28. Paar weken geleden een heerlijke high tea met mijn moeder gehad bij Kavhe Deryasi! Uitgebreide en heerlijke hapjes voor heel weinig geld. Erg vriendelijk personeel! We willen zeker nog een keer komen!!

29. Met 5 dames hebben we genoten van de heerlijke high tea! Het personeel is heel vriendelijk en alert. We hoefden niet om nieuw theewater of schone bordjes te vragen, dat hielden ze goed in de gaten. De prijs van de high tea is echt heel goedkoop! We kregen zo veel en alles was zo lekker dat we het avondeten maar overgeslagen hebben. Leuk ook dat de High Tea niet bestond uit de standaard dingen maar verrassingen met een oosters tintje in het aanbod.

30. Menezes

Echt super lekker gegeten! Nog nooit zo'n lekkere high tea gehad. Ook goed veel eten. Gezellig personeel en voor een kleine prijs. Ik kom zeker nog een keer terug. Een tip, de tafel bij de paarse bankjes is te hoog/het bankje is te laag, als dat nog aangepast wordt is het top.

31. Anneleen

We hebben heel lekker, gezellig en ontspannen van een high tea genoten! Aardig personeel, lekker eten, alle tijd voor weinig geld!! Een aanrader in de gezellige binnenstad van Zwolle!

32. Gisteren een heerlijke high tea gehad bij Kahve Deryasi! Alles was goed geregeld en ook het personeel is erg vriendelijk.

Eigenlijk hadden we voor 6 personen gereserveerd, maar uiteindelijk kwamen we met 3 en dit was helemaal geen probleem. Er werd heel flexibel op gereageerd!

Het restaurant ziet er mooi en netjes uit, wij hebben fijn buiten gezeten in de zon.

Zeker een aanrader!

33. J.g Alexandre Lourenço

Was een heerlijke high tea! Misschien tip dat het nog lekkerder zal zijn met echte, losse thee ipv gewone thee zakjes. Maar verder was alles goed verzorgd.

34. sabine bode

Super high tea! Hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader.

35. Verheggen

Aangegeven dat we met zijn tweeën kwamen voor de high tea waarvan 1 zwanger was. Ze hadden alles super geregeld en de meiden waren erg spontaan. Het is zeker een aanrader.

36. Het was een heerlijke ervaring! Het eten was lekker, het is allemaal vers en met liefde bereid, dat proef je! Top kwaliteit dus! Wij hebben een overheerlijke high tea gehad en deze high tea onderscheid zich van alle andere high tea's die ik ooit heb gehad. Naast het overheerlijke eten en drinken is de eigenaar en het personeel oprecht warm en hartelijk. Wij hebben besloten om min. 1x, max. 2x per maand heen te gaan. 10+

37. In 1 woord heerlijk! Vandaag als verrassing voor mijn tante wezen high tea-en. Super geslaagd. Voldoende lekkere hapjes! De bediening was vriendelijk en gastvrij! Echt de moeite waard! Je krijgt waarde voor je geld:)

38. Wildeboer

Het was erg gezellig, de hele bovenverdieping voor de high tea van ons zessen. Zeer gastvrij, vriendelijk en goede service!

40. Roely Molendijk

Voor ons theaterbezoek een heerlijke pizza gegeten. We hadden weinig tijd, maar alles kwam snel en zo konden we toch rustig genieten. Leuke bediening, prima prijs. Wij hebben ons nieuwe vaste theaterrestaurantje in Zwolle gevonden!

41. Esther

1 punt
  42. Annelies

Gisteren een high tea gehad samen met een vriendin! Het was uitstekend verzorgd, leuke locatie en er ontbrak ons niks! Zeker voor de prijs die ze vragen! Wij komen hier zeker terug en raden het iedereen aan!

43. Ik ben hier met mijn kinderen (11 en 2 jaar) geweest voor een high tea. Deze was heerlijk en meer dan genoeg te eten. Je wordt super gastvrij ontvangen door de gastheer en de bediening was ook super vriendelijk. Al met al een fijne gezellige middag met een heerlijke high tea. Dit is voor herhaling vatbaar, zullen we zeker nog een keer doen.

44. In de try-out weken. Vriendelijke bediening. Lekkere, goed bereide pizza. Het beleg had misschien iets royaler gekund.

45. Lekker eten, goede sfeer.

46. Heerlijk eten! ideaal om even bij te tanken na het winkelen. De service is super en het personeel is erg gezellig! Aanrader dus!

47. Lekkere pizza's en pasta's, vriendelijke bediening en een heel goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader!

48. Heerlijke high tea gehad, leuk personeel dat het je echt naar de zin maakt.

49. Ellen van Dam

Voor het eerst hier geluncht. Super smakelijk. Vriendelijke en correcte bediening. Diner ook eens proberen.

50. Op het eerste gezicht een leuk knus gezellig café. Zeker een keer de moeite waard om langs te gaan. Personeel zag er goed verzorgd uit, strak in uniform. Helaas was de service zelf niet optimaal, lang moesten wij wachten op een kop cappuccino die inmiddels zodanig was afgekoeld dat de cappuccino lauw warm was. Een café die nog efficiënter zou kunnen werken. Hier en daar hadden ze wat schoonheidsfoutjes zoals afreken met een gast terwijl je het eten voor een andere gast nog in je hand hebt. In mijn ogen ontbrak er een systeem in de samenwerking. Het eten was lekker en een mooie grote portie.

51. We zijn vlak in de buurt komen wonen en we hebben er een paar keer gegeten. Altijd smakelijk en een vriendelijke bediening. De salami-pizza is heerlijk pittig.

52. Arjen en Andrea

Heerlijk gegeten vanavond bij Kahve Deryasi! Stokbroodje met kruidenboter stond niet op de kaart, maar werd meteen overlegd. Even later hadden we stukjes Turks brood met olie en kruiden geroosterd: superlekker. Dan een pizza en de lasagne, duidelijk met liefde bereid en natuurlijk met verse ingrediënten. Bediening en kok zijn ontzettend aardig, elke wens kan besproken. Wij zijn bijzonder enthousiast en komen ook zeker een keer de lunchkaart uitproberen!

53. S.L. de Zwaan

Hele lieve ober, leuke en enthousiaste man. Goeie prijs ook en vers eten. Op mijn pizza zat misschien wat teveel peper maar verder smaakte alles prima. Aanrader is de pizza met geitenkaas en walnoten!

54. Jacqueline

Super lekker, niet duur en zeer vriendelijk personeel!

55. Zeer vakbekwame mensen, laat je gewoon compleet verrassen en je zult heerlijke nieuwe delicatessen ontdekken. Echt een grote aanrader voor iedereen!

56. Erg lekkere pizza's. Verder zijn we goed geholpen en konden we hetgeen wat we niet op kregen gewoon mee nemen.

57. Heerlijk gegeten met vriendinnen! Goede service, lekkere pizza en een zalig wijntje erbij :) Voor studenten de pizza slechts €4,95! Een aanrader!!

58. Gezellig en sfeervol tentje, leuk voor een kopje koffie 's middags of een pizzaatje 's avonds!

59. Hans en Carola

Een bijzonder restaurantje met een enorm sterke prijs/kwaliteit verhouding. In een stad als Zwolle, waar uit eten sowieso vaak heel erg goed is, springt Kahve Deryasi er toch uit. De sfeer is zeer toegankelijk voor iedere gelegenheid, knus, gezellig. Het eten is van zeer goede kwaliteit en smaak en de prijzen zijn laag. En ook al kwamen we dichtbij sluitingstijd, we waren van harte welkom en werden vlot bediend zodat we nog even optimaal konden genieten.

60. Leuk gezellig klein restaurant. Heerlijk gegeten voor een leuk prijsje. De sfeer en de service was prima. Nog een gratis drankje gekregen omdat we wat langer op onze pizza moesten wachten omdat er iets mis was gegaan in de keuken. Een aanrader voor iedereen die lekker ergens een hapje wat wil eten.

61. Kahve Deryasi

62. Afgelopen weekend heb ik hier erg gezellig en leuk gegeten. Het eten is van hoge kwaliteit en smaakte erg goed. Daarbij krijg je een erg goede service tegen een mooie prijs.

63. Goed eten en gezellige gastheer. Zeker voor een doordeweekse avond een heerlijke pizza met een smakelijk toetje.

64. Prima eten en drinken in een goede sfeer met een uitstekende service gerichte bediening. Wij komen graag terug. En nog bedankt voor de chocolaatjes.

65. M. Jouwsma

Een super heerlijke high-tea gehad met een vriendin, we begonnen binnen en konden erna in de zon op het terras heerlijk zitten en genieten! Een mooie plek in het midden van het centrum! Heerlijke, afwisselende hapjes met thee zoveel we wilden! De koffie en de bagels zijn erg aan te raden!