Op dit adres zit nu: Wasabi

Bezorgrestaurants in de buurt van Itoshii

1447206104 94
1521933734 68
1568193695 55

1. Afgelopen zaterdag middag gebeld voor een reservering. Ik belde rond 16.00 en ik werd zeer onprofessioneel aan de telefoon te woord gestaan. Ik kon volgens de ‘vriendelijke’ dame om 19.30 aan tafel. Om 19.30 stonden we dan ook buiten in de rij!! te wachten. Niemand werd te woord gestaan die in de rij stond. Personeel liep als een kip zonder kop te rennen en te vliegen, maar niemand kon de moeite nemen om te babbelen met de wachtende mensen. De mensen die aan het tafeltje bij de deur zaten moeten zich vreselijk ongemakkelijk hebben geboeld met al die wachtende mensen die bijna op hun schoot konden zitten. Na een half uur buiten te hebben gestaan zijn we door de rij heen naar binnen gelopen om te vragen hoe het zit als je hebt gereserveerd maar je al een half uur buiten staat. De serveerster gaf ons met een handgebaar aan...’daar is de rij’ Ik heb me laten vertellen door een meisje in de bediening dat deze dame de bedrijfsleidster is!!! Laat me niet lachen!! Ik heb haar nog even gewezen op het feit dat gastvrijheid ook een vak is... Wij gaan hier echt nooit meer eten. Wat een vreselijke vreetschuur! Als je de druk niet aan kan moet je ook geen gasten meer aannemen. Natuurlijk zat de tent ramvol, maar dat moet niet ten koste gaan van de kwaliteit en gastvriendelijkheid. Bij de mc drive voel ik me nog meer ‘welkom’ Wij zijn een deurtje verder gegaan en hebben een heerlijke avond gehad.

2. Angelique

Weinig wijn in glas, geen tegemoetkoming, geen leuk personeel.

3. Super gegeten, het personeel is mega vriendenlijk en meedenken met de gast. Als echt sushi liefhebber ook bij de concurrentie in Zwolle geweest en nog veel meer. Maar deze blijft mijn nummer één. Het eten is smaakvol. De sfeer is echt geweldig en zoals ik meekreeg is er ook een nieuwe manager (toffe gast) die grootse plannen heeft qua dining. Ik ben heel benieuwd hoe dit restaurant over een groot jaartje doet! En ik kom absoluut terug. Al is het niet met m'n vriendin. Dan is het wel met mijn familie!

4. Annie van Schaik

Zaterdag 3 februari met z, n vieren heerlijk gegeten op dit adres, er was heel veel keus en de bediening was snel. Voor mij de eerste keer maar dit gaan we zeker vaker doen.

5. Simone Zomer

Met familie heerlijk gegeten. Goede menukaart met veel variatie. De sushi is heerlijk, vers en de presentatie is goed.
    De salades en warme gerechtjes zijn van een prima kwaliteit, Ruime porties, dat wel. De nasi moet je zeker proberen. Het dessert buffet is een leuk idee waar veel gebruik van werd gemaakt. Ook wordt er een kwalitatief goede koffie geschonken. Al met al een restaurant waar we zeker terugkomen.

6. Rivierenlander

Nooit eerder heb ik een dergelijk positieve eetervaring beleefd. Met vrienden bij toeval bij Itoshii terecht gekomen. Wat een keuze, wat een gastvrijheid, wat een service en vooral (!) wat een onvolprezen kwaliteit! Alles wat we -in een zeer vlot tempo kregen- was overheerlijk, verrassend en vers.

Hoewel we uit het rivierenland op vakantie waren, komen we hier speciaal voor terug met andere vrienden. Iedereen gun ik een dergelijk voortreffelijke ervaring.

7. Normaal gesproken kom ik om de maand wel eten bij ithoshii (vooral op donderdag met de girls night voor 19,80 onbeperkt eten) het eten is altijd lekker maar de service kan nog wel eens tegenvallen. Gisteren was het dan ook drama! Het is mij wel eens vaker opgevallen dat het personeel niet vriendelijk is en met name de gastvrouw. Het was erg druk gisteren en de gasten moesten erg lang wachten, wij hadden daar helaas ook last van. Ik had samen met een vriendin om half 7 gereserveerd en we waren ietjes later aangekomen, er was nog geen tafel voor ons gereserveerd dus we moesten wachten tot er een tafel was schoongemaakt en opgemaakt. Vervolgens zaten we 15 min te wachten op personeel waar bij we drinken konden bestellen en ook zaten we te wachten op de ipad die maar niet kwam. Tijdens het eten moesten we ook erg lang wachten op het drinken en op de gerechtjes ze kwamen één voor één, heel irritant. In principe kan ik dat nog wel begrijpen als het restaurant bom vol zit en als je personeel er vriendelijk mee om gaat alleen dat gebeurde niet. Ik heb misschien 1 jongeman zien lachen. De rest smeet het eten neer en liep direct weer weg. Wat ons ook op viel was dat de gastvrouw alleen maar meer mensen naar binnen liet. Dit terwijl er 4 andere tafels aan het wachten waren op de ipad en het drinken. Waardeloos!
    De druppel voor mij was echt dat de gastvrouw aan het eind van de avond letterlijk de ipad uit mijn handen greep toen ik nog een paar laatste gerechtjes wilde bestellen en daarna pas vroeg of wij klaar waren. Mijn vriendin riep “nee eigenlijk niet” maar ik was er zo klaar mee dat ik zei “laat maar” vervolgens zei ze oké en nam alles mee. Totaal geen respect voor haar klanten. Naar mijn idee wilde ze ons zsm weg hebben zodat ze de volgende kon binnenlaten.
    Het eten is altijd lekker maar de sfeer viel zo erg tegen gister dat ik hier niet meer wil komen. Heel jammer. Zo ga je niet met je gasten om.

8. Voor het eerst hier gegeten. Wij hebben diverse sushirestaurants in Nederland bezocht. We kunnen niet anders zeggen dan dat het hier een fijne ervaring was. Bediening is vriendelijk en snel. De sfeer is rustig en gemoedelijk. Het eten was werkelijk top! Heerlijke sushi. Sashimi salade met veel vis (dat zien we vaak anders) gember en wasabi wordt gratis aangevuld. De biefstuk was botermals (maken we ook vaak minder mee) kortom top! Wij komen zeker terug als we in Zwolle zijn.

9. M 11 punten

Gister avond wezen eten, vieze toiletten geen zeep, plakkerige eettafel. Champignons gebakken in oud vet. Garnalen vol met eitjes. Eend niet gaar en vette stukken erin. Weinig keus menu kaart. Bediening kon zich niet vinden in de klachten. Wij eten sushi in heel Nederland en hebben een hoop geproefd en gezien, dit sloeg alles. Het was een niet gezellige tent, slechte bediening en het eten was gewoon vies! Voor ons nooit weer hier eten!

10. Leuke actie (Ladies Night) en echt aanrader voor sushil en typanyakigerechtjes lifehebbers!

11. Goed bediend en de sushi was heerlijk!

12. We kozen voor het arrangement met drank all-in. Maar het bedienend personeel hield niet in de gaten of de glazen leeg waren. We hadden feitelijk een te duur arrangement gekozen en toen we na 2 (niet volledige) rondjes sushi nog koffie wilden werd ons verteld "Dat moet u apart betalen". Dat we maar een beperkt aantal sushi en maar 3 drankjes hadden gehad (waar we steeds zelf om moesten vragen) maakte de serveerster niets uit. Zeer klantonvriendelijk en wij komen er niet meer.

13. Vandaag hier wezen eten. wilden een tafel voor 6 uur wat niet kon. moesten kiezen tussen 5 of 8 uur. met tegen zin 5 uur gedaan. om 17.15 uur lopen wij naar binnen. bij binnenkomst werd ons vriendelijk verzocht om voor 19.15 uur te vertrekken omdat de tafel gereserveert was voor half 8. Dus even snel alles naar binnen werken en weg wezen. Weg gezellig avond. ik kom hiet NOOIT meer.

14. Prima gegeten. We hadden de sushilunch en vonden het jammer dat we niet alle sushi/gerechten konden kiezen. Alles wat wij bestelden kwam er vlot aan. De bediening was prima, had wellicht iets gastvrijer gemogen.
    Het restaurant is erg mooi van binnen. Wat een top locatie! Een gezellige avond gehad en lekker gegeten!

15. Twee weken geleden geweest met een groepje vriendinnen. Lekker gegeten en gedronken. Hele mooi zaak!

16. Gisteravond wezen eten met mijn vriendin bij Itoshii. Helaas viel dit ontzettend tegen. De bediening kan het volle restaurant niet aan, gerechten worden verkeerd of niet gebracht. Ook het all-inclusive drinken is leuk bedacht, maar niet als je op elk drankje meer dan tien minuten moet wachten. Dit ook aangegeven bij een bediende, waarop werd geantwoord: "Alles komt nu eenmaal op ons af, dat is erg druk." Excuses werden niet aangeboden. Niet erg professioneel. Toen op het eind mijn vriendin was uitgegeten en ik nog niet, werd zo zonder het te vragen mijn bordje onder mijn neus vandaan gehaald. Kortom, voor ons nooit geen Itoshii meer!

17. Eten was heerlijk! Veel keus en goed op smaak.
    Ik moest alleen overal om vragen. Om nog een drankje en het toetjes buffet was slecht bijgevuld.
    Uiteindelijk hadden ze alleen het fruit bijgevuld. Wij kwamen om 19.30 dus hadden recht om tot 22.00 te eten. Maar veel was al weg en er werd gezegd om 21.30 dat we niet meer konden bestellen. Niet erg klantvriendelijk. We voelden dat we weggekeken werden. Nee beetje jammer!

18. Na 2 jaar wilde ik weer een poging wagen. Helaas wéér zonder succes. Personeel kan het volle restaurant niet aan. 20 minuten moeten wachten op onze gereserveerde tafel. Daarna nog eens 40 minuten gewacht op eten dat niet kwam. We zijn maar ergens anders naartoe gegaan.

19. Zeer slechte bediening en service. Vanavond gereserveerd om 19:30. 19:50 pas aan tafel en om 20:30 nog geen eten. Alleen goed restaurant als het niet druk is.

20. Heerlijk gegeten met ons zoontje, supervriendelijk en behulpzame bediening! Door de goede aankleding en goede floorplan absoluut geen 'onbeperkt' sfeertje! Aanrader! Wij komen zeker vaker!

21. Zijn hier nu een aantal keer geweest en ondanks het onbeperkt eten concept echt geen vreetschuur gevoel.

Lekkere sushi, leuk concept met bestellen via iPads en snelle bediening.

Kortom, we komen zeker terug!

22. Heerlijk eten, lekkere hapjes, snelle bediening.

23. Gweneira

Leuk concept en super lekker eten. Heb genoten van de avond.