Op dit adres zit nu: Wanna Waffle

1427831909 84
1474920956 81
1522010003 85

1. Arnold Scheen

De ontvangst was meteen heel persoonlijk en warm. Je voelde je welkom. Het eten was subliem. Het tempo kon tussen de gangen steeds bepaald en aangepast worden. Ik heb in lange tijd niet zo heerlijk gegeten buiten de deur en voorlopig staat Gelagkamer Hoogh op eenzame hooghte bij mij. Ik kom er zeker weer en zal het mijn vrienden en familie aanraden of ze mee uit eten nemen. Tot ziens dus en heel erg bedankt!

2. Even spontaan uit eten op een dinsdagavond. Gezellig met twee personen een hapje doen bij gelagkamer Hoogh. We hebben voor dit restaurant gekozen na een keer proeven bij een wijn/spijs wandeling.

De bediening is attent en netjes. We werden warm welkom geheten.

We hebben het verrassingsmenu gekozen. Het was zeer smaakvol met diverse lekkere gerechten. Bij twee gangen hebben we beide een rozemarijnsaus gekregen. Een lekkere saus, maar twee keer is minder verrassend.
    Het eten op het bord was prima. Onder andere een stukje houtduif en een eendenborst op schorseneren.
    Zeker aan te raden.

3. Snelle en vriendelijke reactie op reservering. Goede ontvangst. Prima service! Borrelhap met brood en speciale olijven erg lekker. Voorgerecht tonijntartaar bijzonder lekker.
    Mijd de kipsaté: het vlees is goed maar de satésaus is bremzout en eigenlijk niet te eten. Prima tent om even een hapje te eten, maar je hoeft er niet speciaal een omweg voor te maken.

4. Met een grote groep wezen eten! Bediening was echt heel attent en super! Zeker een aanrader. Het eten was goed en de bediening liet geen wensen over. Zeker een aanrader! Complimenten voor dit team wegens de aandacht voor de klant, kwaliteit en de prijs.

5. Lekker gegeten met een goede sfeer en vriendelijke bediening. Vegetarische Stoofschotel met pompoen was speciaal.

6. Hugo 64 punten

Samen met met mijn vriendin bevrijdingsfestival gevierd in Zwolle en in dit restaurant een hapje gegeten. Het eten was goed voor de prijs die je betaalde. Amuse was aspergesoep die goed op smaak is. Daarna lamsham en eendenborst waar we allebei niet weg van waren. Hoofdgerecht voor mij een lekkere entrecote en voor de vrouw asperges met erg veel beenham. (3asperges en 8 plakken beenham). Het mocht de pret niet drukken want de bediening is goed en de wijn heerlijk! (Sauvignon uit ZA) nagerecht (kaasplank) was mooi uitgebreid en heerlijke kazen zoals het hoort. Voor de vrouw was de sabayon niet helemaal in verhouding met het rode fruit. Kortom goed gegeten, dit restaurant is aan te raden voor een prima hapje eten.

8. Vloedgraven

Heerlijk gegeten. Bediening super.. zie je niet veel meer, mensen met liefde voor het vak! Zeker een aanrader.

9. Sjors Bosma

10. Eind vorige maand hebben wij met ongeveer 40 volwassenen en 10 kinderen een feestje gevierd bij Gelagkamer Hoogh, waarbij een walking diner werd geserveerd. Na wat onderhandelingen kwamen we op een perfect bij ons passend menu uit, dat ook bij onze gasten in zeer goede aarde is gevallen, waarbij goed is geluisterd naar de dieetwensen e.d. We hebben alleen maar positieve reacties gehoord van onze gasten en uiteraard waren wij zelf ook helemaal tevreden. Het is voor ons een heerlijke, gezellig en vooral relaxte avond geweest, die helemaal is verlopen zoals we dit vooraf gedacht hadden. Alles was goed voor elkaar en er was goed overleg over en weer.

We zouden het zo weer op dezelfde manier over doen, zeker in dezelfde zaak.

11. Gegeten in een lege tent, desondanks was de sfeer niet ongezellig. Vegetarische gerechten waren echt niet lekker. De bediening was een beetje stijf.

12. Echt een geweldige avond gehad!!
    Heerlijk gegeten en een erg leuke sfeer. Natuurlijk was niet alles "perfect" maar als je let op de prijs/kwaliteit verhouding dan weet ik niet waar je in Zwolle beter af bent. Alle gerechten goed op smaak en met liefde/passie klaargemaakt. Bediening zeer professioneel en de wijnspijs combinaties waren geweldig!
    We waren er met 6 personen op aanraden vd overburen en allen waren positief.

13. dianne nikkels

Heel goede service en erg lekker gegeten, voor herhaling vatbaar!

14. Na onze huwelijksvoltrekking hebben we met 26 personen heerlijk bij Gelagkamer Hoogh gegeten. Zo'n lieve gastvrouw die van te voren alles uitvoerig met ons had door genomen en zelf ook nog allemaal tips en leuke aanbevelingen kwam. De avond zelf was precies zoals we ons hadden voorgesteld. Alles was tot in de puntjes geregeld, het eten was heerlijk en verzoeken van de gasten werden allemaal geregeld (tot aan op het laatste moment een hotel regelen). De sfeer was heel gezellig en ongedwongen. De bediening was lekker spontaan! Na het eten zijn we lekker blijven borrelen.. Niets was te veel gevraagd!
    Kortom: Een top avond en zeker een aanrader!!

15. Eten is ons erg tegengevallen. "frisse"aardappelsalade proefde niet fris en was half gaar! Bijbehorende zalm wel erg zout, heeft denk ik onder een kilo zout gelegen.
    Hoofdgerecht sate net als thuis van de bbq, quiche veel te gewoon, zeewolf en kalfsvlees was goed, maar saai geserveerd. Bijgerechten bestonden slechts uit schaaltje gemengde slasoorten met wat croutons (kon zo uit koeling supermarkt komen( totaal geen fantasie door kok) en het schaaltje gefrituurde aardappelpartjes stelde al helemaal niets voor, veel te hard gefrituurd! Wbt nagerecht: creme brulee was te lauw, tarte tatin en citroencake beiden geserveerd met bolletje ijs ook te gewoon en laten we het over het kopje koffie maar niet hebben.
    Kortom geen gevoel gehad van een lekker avondje uit, alles vers uit de keuken zoals de site vermeld was ver te zoeken!
    We kwamen met een Sweetdealbon, je verwacht dan extra inzet om je klantenkring te mogen uitbreiden in de toekomst. Maar voor ons nooit meer de Gelagkamer Hoogh te Zwolle!

16. Een top tent om te eten en om gezellig (na) te borrelen. De rode huiswijn is een echte aanrader evenals de sukade.
    Attente bediening en verrassende kaart.

17. Heerlijk gegeten bij Hoogh. Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Er werd heel goed rekening gehouden met een dieet voorkeur/voorschrift wat we opgegeven hadden. Gezellige, attente bediening. Zeker aan te raden!

18. Met 6 personen zijn we er gaan eten. Bediening leek in het begin niet zo leuk, maar dat herstelde zich. Verder was het er door de vakantie erg rustig.

Het eten was er heerlijk! Goed verzorgd, smaak op en top. En dat voor deze kleine prijzen!

Ik raad het zeer zeker aan om eens te gaan eten!

19. Gisteravond weer gegeten bij Gelagkamer Hoogh. Het is nu de derde keer en het was weer geweldig! De bediening, het eten, en de sfeer is top. Onze tafelgenoten kenden deze zaak nog niet en zijn net zo positief als wij. Een aanrader voor iedereen! Hooghwerkers bedankt!

20. Bediening fantastisch, daarom komen wij hier ook geregeld. Wij vinden dat de eigenaresse een negatieve invloed heeft op de sfeer, zij is nadrukkelijk aanwezig en laat zien wie de baas is. Dit is erg jammer want het eten en bediening is top.

21. We hebben hier in december al gegeten, voor ons 1 jarig huwelijks 'jubileum'.

Ik vond het erg gezellig, ook al waren er niet heel veel mensen op 4 December. Het eten was super lekker, kleine hapjes, maar precies genoeg. De wijn was ook erg bijpassend. Helaas vond ik die wel wat duur.

Niet alle bediening was even sterk, maar toen een serveerster een vork liet vallen kwam er direct een tweede serveerster met een nieuwe vork naar boven: 'Dat klonk als een vork.'
    Heel attent en we komen hier zeker vaker!

22. Afgelopen zaterdag hebben we met z'n 2-tjes gegeten bij Hoogh. De bediening (vriendelijk en spontaan) gaf aan dat ze net een nieuwe kaart hebben, dus we waren benieuwd... Het was lekker! Buiten dat was het heel gezellig en kregen we heerlijke wijnen, geschonken in mooie glazen. Uitendelijk moesten we 36 euro afrekenen per persoon, wat voor hetgeen we hebben gegeten en gedronken echt niet veel is. Conclusie: een nieuw favo restaurantje gevonden:-)

23. Esther Valk

Wij hebben 25/12/2010 met 14 personen hier gegeten. Bij binnenkomst kille ontvangst en wij voelden ons meteen niet welkom. Onze gastvrouw was zeer onaardig en alles leek haar te veel. Een e-mail verzoek voor een vegetarisch menu was niet gelezen en het, telefonisch, verzoek om een kindermenu leek te veel gevraagd. Bedienend personeel heeft - na een stroeve start - de kans laten lopen ons alsnog een plezierige avond te bezorgen. We zijn met weinig respect behandeld en vinden dit bezoek zonde van ons geld.

3,9
  24. Ron en Willy

Met een gezelschap van 9 personen hebben wij ons Kerstdiner mogen genieten in restaurant "Gelagkamer Hoogh" in Zwolle. En genieten was het: een sobere maar smaakvolle aankleding van het mooie pand, een uitstekend werkende keuken die in staat is, ook voor grotere gezelschappen, het eten gelijktijdig te serveren en dat op een kwalitatief hoog(h) niveau. Dat alles in combinatie met een prettige bediening. Kortom, beter hadden wij ons niet kunnen wensen!

25. Wij hebben met een gezelschap van 3 personen het Kerstdiner genoten. In een heel gezellige ambiance, waarbij de eigenaars ook nog even goededag kwamen zeggen, en een topbediening hebben we van de 4 gangen zeer genoten. We zaten boven waardoor we een mooie blik hadden op de zaak.

26. Jan Brink

Prettige entourage, soms wat over-enthousiaste bediening. Op zich prima gegeten, hoewel salade bij hoofdgerecht erg kaal was, geen dressing, weinig smaak. Na een opmerking hierover kreeg ik wel 1 cappuccino van het huis!

De wijn was lekker maar veel te duur; per glas 4,80 euro. Ook kaasplankje 11 euro was erg duur, maar lekker.

5,9
  27. Prettige ongedwongen en relaxte bediening, zelden zo goed! Eten was prima. Echter niet het voorgerecht , peterselie bij de garnalenkroketjes slap en vet. Deze boodschap werd prima ontvangen en teruggerapporteerd, was inderdaad niet oké, maar ik verwacht dan behalve excuses: bijvoorbeeld op de rekening een gratis cappuccino als geste. Bji de maaltijd mis ik toch écht naast de salade een warme groente. Het zijn maar kleine minpuntjes. Wij komen in ieder geval weer terug en zullen dit restaurant zeker aanraden. En eerlijk gezegd gebeurt ons dat niet zo heel vaak, dus!

28. Weer een heerlijk gezellig en culinair avondje gehad. De ontvangst was zeer vriendelijk en de behulpzaamheid bij het kiezen van de gerechten met de bijpassende wijnen was super!

Het eten was heerlijk (en de wijntjes...) en daarna zijn we lekker blijven borrelen. Een echte aanrader!

29. Afgelopen vrijdag zeer lekker gegeten.

Prijs kwaliteit verhoudingen waren erg goed!

We waren er met zijn 4en, en de gerechten gingen mooi achter elkaar door!

Wel vond ik de bediening onprofessioneel in sommige opzichten.

Ook werd er gerookt, wat ik erg jammer vond!

30. Peter den Braber

Zaterdag 13 maart 2010 hebben wij hier gegeten.

Een prima en gezellig resaurant. Vriendelijke bediening, niets was teveel. Eten was overheerlijk! Wij hebben met zijn vieren boven gezeten en dat is gewoon heel erg sfeervol.

De bereikbaarheid is uitstekend. Ondanks het feit dat het in de binnenstad niet altijd makkelijk is een plaatsje voor de auto te vinden konden wij de auto dichtbij het restaurant parkeren. Een aanrader!

31. Ik heb hier een paar weken geleden met 2 vriendinnen gegeten.

Wat fijn dat de bediening je echt de tijd geeft om de kaart rustig te laten bekijken en dat ze deze ook duidelijk toelichten.

Nette, goed bediening! Het eten was ook echt super! Heerlijk gegeten in een restarant dat een heel fijne relaxte sfeer uitademt. We zaten boven, dat is echt een aanrader!

32. Wij waren hier al wat vaker geweest en altijd goed ontvangen door de (ik denk) eigenaresse.

Afgelopen zondag zijn we weer geweest en het viel wat tegen. Met name de service was niet van het niveau wat wij normaal gewend waren. Een aandachtspuntje voor de dames.
    Voor het overige was het weer uitstekend.

33. Wat een leuke zaak! Het eten was erg goed, het kostte ook niet veel. Na het eten werden we ook niet weg gekeken: het restaurant werd een gezellig cafe! De dames van de bediening waren vriendelijk en gastvrij. Hier gaan we snel weer heen!

34. Heerlijk gegeten met vrienden. Echt alles(!) was heerlijk! Bediening was ook zeer vriendelijk. En de wijn was topkwaliteit!

35. Ik heb hier een tijdje geleden met een groepje gegeten op een donderdag. Fijn dat ze ook dan geopend zijn. Vriendelijk personeel en heerlijk eten! Heerlijk. Een aanrader voor een ieder.

36. Je kan er idd leuk zitten en lekker eten. Bij ons was de bediening wel wat eigenaardig. De serveerster ging naast ons zitten op het terras en luisterde en lachte zelfs mee met onze gesprekken!

Ging ook wat moeilijk met een dessert omdat er geen mango was, ander fruit was er niet?

Maar goed, we gaan er nog wel vaker heen, aangezien de ervaring van afgelopen zaterdag erg goed was!

37. carla en bert

Kadootje van vrienden voor verjaardag van Carla. We hebben heerlijk gegeten met zeer verrassende gerechten. Prachtig opgemaakte borden en alles vers bereidt. De bediening was ook zeer attent en zeer behulpzaam bij de keuze die we wilden maken. En ook voor de wijnen! Lekker bijkletsen, de muziekkeuze was goed en niet te hard. Dit gaan we zeker vaker doen.

38. Erg lekker gegeten met 2 kinderen.
    Zeer kindvriendelijk met een aparte menukaart.

Lekkere wijn. Zelfs even proeven om een keuze te maken.

Aanrader.

39. Nathalie en Wim

Enthousiaste en uiterst vriendelijk ontvangst. Wij waren zeer aangenaam verrast door de creativiteit vanuit de keuken. De gangen kwamen vlot, niet te snel, en de gerechten waren vernieuwend, net weer even iets anders!