Op dit adres zit nu: Brass Boer Thuis

GastroBras Da Nini in Zwolle

U kunt het beste parkeren bij parkeerplaats ''Burgermeester van Roijensingel''
    Vanaf hier is het vijf minuten lopen naar onze GastroBras.

• OV

1512048972 85
1520691485 85
1546619025 85

1. Mevr. de Boer

Heerlijk gegeten! Goede en vriendelijke service. Aanrader!

2. Willem-Jan

Erg lekker gegeten, mooi opgemaakt, bediening met verstand van zaken maar toch laagdrempelig!

3. Maaike Bakker

Geweldig lekker eten en top service.
    We komen graag weer!

4. Henk en Lydian Dijkstra-van den Berg

We hebben heerlijk gegeten. Het was erg druk door het mooie weer en daar was de bediening duidelijk (nog) niet op ingespeeld. Het duurde vrij lang voordat we onze bestelling konden opgeven. Wat heel netjes overkwam, was de melding dat er iets mis was gegaan met het hoofdgerecht en het wat langer duurde voordat dit uitgeserveerd kon worden. Een drankje van het huis werd ons aangeboden. Dat is goede service! Het eten was, zoals altijd, heerlijk. Goed van smaak, niet te zout en mooi gepresenteerd. We komen graag nog eens terug, ook al moeten we daarvoor uit Zuidlaren komen.

5. S.J.Schouwstra

We werden uitstekend ontvangen. Er werd bijna op sterren niveau gekookt. We hebben echt lekker genoten van een driegangen verrassingsmenu! We gaan zeker terug ook al moeten we daarvoor uit Haarlem komen.

6. van Munster

Heerlijk gegeten in ontspannen sfeer. Bediening prima, aanbod voldoende. Aanrader!!

7. Eten prima, bediening slecht. Het meisje dat ons bediende snapte het volgens ons niet helemaal. Geen vriendelijke dame, ze mag nog wel wat doen aan de ontwikkeling van haar hospitality-vaardigheden.

6,1
  8. Jan Kerssies

Eten was super, bediening heel goed, een mooi concept

9. Met een Social deal hebben we een verrassingsmenu gegeten bij Da Nini. Het personeel is bijzonder vriendelijk. De inrichting is gezellig en doet denken aan een bistro. Het voorgerecht carpaccio was heerlijk. Als hoofdgerecht kregen we een varkenslapje met bonenpuree, een aardappelwafel en een half witlofstronkje. Het varkenslapje was smakeloos en er zat veel vet aan. De rest op het bord was ook niet erg smaakvol. Op advies van de bediening patatje en schaaltje salade erbij besteld. Patatje met mayonaise was prima, de salade heel simpel. Als dessert kregen we de trifle, deze was lekker maar niet bijzonder. De wijn was goed. We wilden graag plat water erbij, kregen een fles waarvoor we €5,50 moesten betalen. Al met al matig, hadden anders verwacht.

10. Wij hebben weer een geweldige avond gehad en heerlijk gegeten.
    Verrassingsmenu gereserveerd via social deal.
    Alle keren als voorgerecht de carpaccio, weinig verrassend maar elke keer weer zo lekker.
    Tussengerecht, hoofdgerecht en dessert allemaal even smakelijk, lekkere wijn ook.
    Fijn restaurant met super vriendelijke enthousiaste bediening.

11. Heel gezellig gedineerd met vrienden.
    Lekker gegeten in een gezellige ambiance.
    Top avond gehad!

12. Marga Janssen

Uitstekende prijs / kwaliteit vehouding en super vriendelijke bediening.

13. Peter Moerdijk

Prima eten voor een leuke prijs. Geweldige wijn. Gezellig restaurant met een aardige bediening. Voor herhaling vatbaar.

14. Ab van Hell

We hebben heerlijk gegeten met een groep
    van 12 personen. Het eten was heerlijk, de bediening was goed met vriendelijke mensen die het erg goed deden en de sfeer was gezellig. Kortom een geslaagde avond. Net als eerdere ervaring bij da Nini, super.

15. Een super avondje gehad met familie en vrienden. Heerlijk gegeten in een mooi sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Je kan zien aan de presentatie van de gerechten dat het met liefde wordt gemaakt. Ook wordt er uitstekend rekening gehouden met dieetwensen. Zeker een aanrader!

16. Super avondje gehad bij Da Nini, fijne sfeer en ruimte om je te laten verassen door heerlijke en verassende gerechten waarbij je het gevoel hebt een avondje uit te zijn geweest.

17. Richard van den Berg

Heerlijk gegeten en gedronken. Leuke en vlotte bediening. Wij gaan zeker vaker hier naar toe.

18. Super ervaring, heerlijk gegeten fijne sfeer. Het eten voldoende en is goed op smaak en met liefde bereidt, kortom een echte aanrader en we komen zeker nog een keer terug.

19. Jaren geleden hier eens gegeten en wilde het nog een kans geven. Toen niet tevreden over timing, erg lang wachten bij matige gerechten. Helaas niet veel veranderd. Na 3 kwartier kwamen pas de matige broodjes met goede tapenade en daarna binnen 10 min het voorgerecht. Jammer. Voorgerecht met geitenkaas was echt heel lekker dus verwachtingen waren toch goed. Carpaccio (hapje geproefd) was wel aardig. Te veel sla er op en pestomayo vind ik niet zo lekker, maar dat is persoonlijk. Hoofdgerecht, kippendij, was wel aardig. Vlees zelf goed bereid maar helemaal overdekt met blokjes garnering en niet meer te zien. In totaal te vet en te veel. Salade was wel erg lekker met veel zure toevoegingen, augurkjes en uitjes. Dessert konden we niet meer op. Prijs vind ik wat aan de hoge kant, 130,95 voor 3 personen met 2 drankjes en koffie. Als ik nu heel erg lekker gegeten had, zou ik het niet als duur ervaren.

20. Heerlijk eten, goede prijs kwaliteit verhouding!

21. Positief: kwaliteit eten en drinken. Bediening was goed tot later op de avond, aantal medewerkers was toen klaar met werken en ging aan de bar zitten.
    Bediening verslapte (minder ervaren personeel was nog aan het werk) en er werd veel gekletst wat erg storend was voor ons en gasten die dicht bij de bar zaten.

22. M. Zwetsloot

We hebben afgelopen zaterdag met een groep van 7 man gegeten bij GastroBras Da Nini en waren het er allemaal over eens: het was weer perfect! Heerlijke verse producten, mooi en lekker verwerkt in de gerechten. We wonen niet in de buurt, maar komen graag weer terug!

23. Fantastisch gegeten op een sfeervolle lokatie. De bediening was top en het verrasingsmenu was van grote klasse. Gaan hier zeker naar terug.

24. Margadant

Uitstekende avond daar gehad. Echt lekker gegeten. Prima service.
    Absoluut een aanrader.

25. Heerlijk gegeten en goede en vriendelijke bediening. Aanrader!

26. Rob Neppelenbroek

Te duur en het was veel te rustig.

5,9
  27. We hebben heerlijk gegeten. De wijn spijs was fantastisch en de service zeer vriendelijk en leuk. Wij komen zeker terug!

28. Heerlijk gegeten op het terras. De witte huiswijn is een aanrader. Bediening is vriendelijk en attent, eten heerlijk! Ik kom hier zeker weer en kan iedereen een menuutje aanraden!

29. Heerlijk gegeten op het terras. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke en attente bediening.

30. Heerlijke gerechtjes, ondanks de flinke porties toch licht gegeten. De kok heeft verstand van garing van vlees en de smaken waren rijk en vol.

Voor de desserts alleen al zou je terug komen!

31. Erg goed! Wij hebben ontzettend lekker gegeten bij DA Nini. We zaten met heerlijk weer op het terras. Aanrader is het menu van de chef en de Carpaccio. Leuk personeel met goede service. Zeker nog een keer!

32. Wij hebben echt heerlijk gegeten bij Da Nini en een leuke avond gehad. De bediening weet goed te vertellen (en te promoten) wat ze op de kaart hebben en ze doen dit op een enthousiaste manier. Elke 6 weken wordt de kaart trouwens veranderd, reden om vaak te komen proeven ;).
    Als voorgerecht had ik Ceviche, wat heerlijk smaakte en een mooi portie was. Naar mijn smaak zat er alleen iets teveel dressing op, dus dat heb ik er wat afgeschoven.

Na niet al te lange tijd volgde het hoofdgerecht. Een enorm bord pasta. Ik had de keus tussen een klein en groot portie. Klein werd omschreven als tussengerecht formaat, dat klonk als weinig, dus ben ik voor de grote portie gegaan, maar dat was echt veel te veel waardoor ik helaas veel heb moeten laten staan. Maar de smaak was geweldig! Lekker pittig, afgewisseld met de frisse citroenrasp , wat ik een heerlijke combinatie vond. De zalm die erin zat was goed bereid. Echt een topper, en wat een verschil met de pasta thuis!

Als nagerecht hadden we pannecotta gekozen, wat ook heerlijk van smaak was, lekker fris en een mooi portie, geserveerd in een weckpot. Het zag er mooi uit. Bij de pannecotta kleine schuimpjes, heerlijk. Er overheen wat (Ik geloof) notenkruimels, Dit vonden we wat te Veel. Maar toch een heerlijk toetje. Het is niet goedkoop, maar je krijgt er veel voor terug! We waren €95 met zijn tweeen kwijt, inclusief een aantal biertjes en wijntjes.

Oftewel, als je lekker en wat bijzonderder wil eten moet je hier wezen. Heerlijk eten en goede bediening, Wij komen zeker weer terug.

33. Lekker gegeten als vegetariër! Begin avond goede bediening, maar werd halverwege sterk minder. Lang zonder drank en lege borden. Ook zeker 4 verschillende bedieningsmedewerkers aan tafel gehad. Koelingen gaan bijvullen terwijl er nog mensen zitten te eten vind ik niet heel prettig, al dat gerammel van flessen. Alles niet zo erg maar wel wat puntjes om op te letten.

34. Gerolf Bouwmeester

Uitstekende lunch gehad met m'n moeder voor Moederdag. Lekker eten met een Italiaanse touch, superverse producten van hoge kwaliteit. De bediening was zeer correct en toch informeel op een hele prettige manier. Een ouderwets gastvrij onthaal! Top!

35. Prima gegeten, goede wijnen en een vriendelijke bediening.

36. Remco Lemstra

Zo lekker gegeten met bijpassende wijnen! Heel relaxt. 4,5 uur genoten. Voor herhaling vatbaar.

37. Arrangement A Tavola gehad met onze Italiaanse lesgroep. Lekker en gevarieerd eten. Verschillende gangen met keuze voor een ieder. Heerlijk gegeten. Goede wijn. Prettige bediening. Af en toe wat lawaai door vallende spullen. Maar prima Italiaans!

38. Fijne bediening, heerlijk gegeten!

39. Wij zijn in de middag op het terras komen zitten en genoten van een heerlijke witte huiswijn.
    Het 's avonds komen eten, een leuke enthousiaste bediening en een leuke ambiance in het restaurant.
    Lekker gegeten, de gerechten waren zeer smaakvol en met liefde bereid. Wij bevelen Da Nini zeker aan voor een lekkere en gezellige avond.

Hartelijke groet uit zuid-oost Brabant
    Hannie en Wim Sweegers.

40. Arjan Vermeulen

Op internet wordt er aangegeven dat het goed restaurant is, en dat klopt! Heerlijk gegeten met mijn vriendin!

41. Chris Lucassen

Het enige kritiekpunt van mijn vriendin was dat de pasta tekort gesneden was(ze heeft in Italie gewoond).
    Verder niets dan lof. Ik heb een heerlijke avond gehad, culinair zowel als ambiance dik voor elkaar.

43. Het is alweer een tijdje geleden dat we hier hebben gegeten, maar nog geen recensie geschreven.

We hebben een heerlijke avond gehad! Een fijne tafel waarbij je het gevoel hebt echt even met z'n tweeën te zijn en niet bij elkaar 'de aardappels van het bord kijkt'.

Fijne gastvrijheid en heerlijk gegeten! Voor ons een heel fijne avond!

44. Heerlijk gegeten! Kom zeker terug.

45. Afgelopen weekend erg lekker gegeten. Leuk restaurant, goede sfeer en lekkere gerechten.

Enige minpuntje, we hadden een 4 gangen verrassingsmenu van de chef met heerlijke wijnen erbij. Was allemaal prima, maar neem ook even wat tijd tussen de gerechten door. Het kwam iets te snel achter elkaar waardoor ik het idee had dat we in een sneltreinvaart aan het eten waren. Ik zou hier wel opletten anders gaat het ten koste van de beleving van een avondje weg!

46. Vorige week lekker gegeten bij deze Italiaan. Goede sfeer en leuke bediening met kennis van hun gerechten en wijnen. Ben een echt toetjespersoon en vond het grand dessert heerlijk! Kortom een echte aanrader.

47. Gegeten met ons zoontje van 2. Lekker eten, goede service en kindvriendelijk.

48. Lekker gegeten bij Da Nini. Simpele kaart, vriendelijke ontvangst! Het is een knusse zaak, ik kom hier zeker een keer terug.

49. Goede service, fijne sfeer en lekker eten. We komen vast nog een keer terug.

50. Sytske Sötemann

In alle opzichten een heerlijk Italiaanse afsluiting na een schitterende middag bij Marini in De Fundatie!

51. Asjen van Dijk

Mooie locatie, weer was goed, konden op terras, goede bediening, maar tapasachtig gerecht was onder de maat. Zeer kleine porties voor 23.50 pp. Ik vind dat erg duur.Het smaakte wel goed.

52. Rik Boersma

Italia!

Dat is het enige woord wat van toepassing is op dit geweldige restaurant. Italiaanse keuken zoals in Italië. Geen poespas, niet te gek, maar gewoon eerlijke, verse producten.

Veel meer kan ik er niet aan toevoegen. Gewoon proeven en in je op een normale avond in dit prachtige zuid Europese land wanen.

Vergeet ook vooral de prachtige, betaalbare wijnen niet te proeven. De gastheer weet deze perfect te combineren bij de tapas-achtige gerechtjes.

53. Gezien de recensies dachten wij eindelijk een goede Italiaan in Zwolle! Nou dat viel even vies tegen. Bediening en sfeer zijn goed! Het eten was een regelrechte teleurstelling. Gekozen voor Tigelle en Gnocco, niet doen dus! Het komt neer op een paar stukjes vleeswaren en vier flinterdunne stukjes kaas. Zo uit de supermarkt en geen bijzondere smaken! Verder bestaat het uit ui, sjalot, olijf en tomaat waarvoor we dus wel 50,- € kwijtwaren. Hier zat dan nog Penne carbonara bij, pasta helaas zacht gekookt! De 4 kleine gamba's hebben we laten staan, de geur was erg sterk! Gegrilde groente heb ik niet gezien, wel een bakje salade die al te lang gestaan had! Personeel was het met ons eens en gaf min of meer aan dat het concept niet lang meer op de kaart zal staan. Had Italiaanse geuren en smaken verwacht maar alles smaakte flauw en laf. Jammer,jammer uiteindelijk al met al met z'n tweeën honderd euro kwijt voor een schaaltje vleeswaren! Ik zou haast zeggen dat wanneer u Italiaans wilt eten: kom bij mij langs, ik kook namelijk zonder moeite beter en lekkerder Italiaans dan de koks bij Da nini!

54. Het was een heerlijke avond; zon, mooi weer,
    heerlijk eten, goede bediening

55. Hans en Miny

Eerste kennismaking met dit leuke en gezellig ingerichte restaurant. Alles klopte, vriendelijke ontvangst en goede bediening. Het eten was Italiaans maar dan net even anders, voortreffelijk bereid en mooi geserveerd. Een echte aanrader voor wie houdt van een goede kwaliteit.

56. G. Holstege

Ik hou het voorlopig op vier negens, want tja ik ben nu eenmaal een Nederlander en wacht heel even met een 10. Maar wat een fantastisch restaurant zeg. Alles klopt en de bediening is absoluut top! Ik raad het iedereen aan en ik neem graag vrienden mee naar dit restaurant.

57. Miranda Donk

Vriendelijke bediening en lekker eten. Echt op een andere manier Italiaans eten dan gebruikelijk.

58. Dirk Zwamenburg

Frisse inrichting, prettige ontvangst, lekker gegeten, goede huiswijn, tussen de gangen wel veel geduld vragend (kom toch nog even een tussendoortje presenteren of zo!) Prijs redelijk!

59. Uitstekend gegeten. Echt authentiek. Verse producten. Vriendelijke bediening die precies weet wat ze serveren. Aanwinst voor Zwolle.

60. In tijden niet meer zo lekker italiaans gegeten. En dan bedoel ik authentiek italiaans. Aardige en attente bediening.

61. Tigelle @ Gnocco. Tot voor kort hadden we hier nog niet van gehoord. Omdat we goede eters zijn ligt deze keuze niet direct voor de hand. Maar het was heerlijk en was er niet genoeg dan werd er bijgevuld maar dat was bijna niet nodig. Perfecte bediening en uitstekend advies over eten en wijn.
    En gastvrij. Hier is de klant nog koning.
    Wij zeggen: DOEN!!!

62. Gisteren heerlijk gegeten! konden helaas niet de broodjes uitproberen i.v.m. te weinig tijd van onze kant, maar prima bella! Heerlijke huiswijn trouwens, fijne bediening met veel menu kennis. kortom fijn bezoek en zeker voor herhaling vatbaar! dank jullie wel!!

63. Stephan van der Veen

Vorige week weer met mijn vriendin wezen eten. We werden keurig ontvangen. Leuke, gezellig sfeer. Spontaan, aardig personeel met veel product kennis. Heerlijke huiswijn. Eindelijk een italiaan zonder pizza. We hebben Tigelle en gnocco geprobeerd, aanrader! Het leuke hiervan is dat je zo nieuwe dingen kunt uitproberen. De eigenaar kwam ons nog een huis gemaakte Limoncello inschenken. Nette prijs kwaliteit. Kortom wij hebben een leuke avond gehad en komen zeker snel terug.

64. We waren met 18 personen, we werden vriendelijk ontvangen.
    Het eten was top!!! En we komen zeker terug.

65. Vorige week heerlijk gegeten in dit restaurant.
    Een prettige ambiance en leuke bediening.
    We komen hier zeker weer.

66. Zaterdag voor het eerst gegeten bij Da Nini en wij vinden het echt een aanrader! Een beperkte kaart, maar met die variatie moet het voor niemand moeilijk zijn om wat te kiezen. Fantastisch lekker eten, weinig fratsen, gewoon good food!!
    Sfeer in restaurant is prima (verlichting mag wel iets worden gedempt), heel aardige bediening en fijne locatie.
    Wij komen hier zeer binnenkort nog eens eten!!

67. Bob van Dijk

Een prettig en sfeervol restaurant, enthousiaste en sympathieke bediening. Tigelle en Gnocco,de specialiteit, is een aanrader. Circa 10 schaaltjes met gerechten en een kaas of vleesplankje. Ideaal als je lekker wil doorkletsen tijdens het eten. De huisgemaakte limoncello was apart, maar wel erg lekker.

68. Theo en Mirjam

Aangetrokken door de leuke ligging gingen wij hier onbevangen en met de verwachting die past bij een Italiaans restaurant eten. De ondertitel van het restaurant had ons alert moeten maken: "Italiaans, máár dan anders". Helaas, het was "Hollands, maar dán anders " : de saltimbocca was prima, maar de vis (pesce al salmone) was droog. Met aardappels en salade erbij, wel lekker maar hartstikke hollands. Hard werkende jongens, maar geen verstand van de italiaanse keuken, taal ("peske", capuccino wordt koffie) of drankjes (advies van ober als tafeltje naast ons om iets lekkers vraaagt: een wijntje).

6,5
  69. Wat een aanwinst voor Zwollywood! Op een vrijdagavond met z'n tweeen hier gegeten. Erg sympathieke ontvangst en bediening, terwijl er die middag een bruiloftfeest was geweest. Geen spoor van vermoeiing, integendeel hartelijk en enthousiast. Iets minder vaak vragen of alles naar wens is mag wel, want het is gewoon goed. Leuk concept met beperkte kaart die iedere 6 (?) weken wisselt. Geen fastfood Italiaan maar echt heerlijk eten! Het was alleen een beetje rustig voor een vrijdagavond, maar als we met z'n allen er voor zorgen dat deze startende jonge eigenaren veel omzet mogen draaien, dan hebben we er een pareltje bij in Zwolle! Boeken en genieten dus!

70. Heerlijk eten bij Da Nini!

Tigelle en Gnocco gehad: kleine hapjes met vlees, groente, kaas, vis en nog veel meer, waar je de hele avond van kan genieten! Gezellig een avondje uit! Leuk en gezellig personeel, wat natuurlijk goed doet aan de sfeer!

71. Een tijdje geleden hier gegeten (mei). Was echt super. Kon wel merken dat het nieuw was.

We hadden de Tigelle & Gnocco, met 4 personen, we konden steeds vragen om meer. Je krijgt verschillende hapjes, op z'n italiaans. Heerlijk!

We hebben toen lekker buiten gezeten op t terras, was lekker.

Een echte aanrader! En in de stad!

72. Gisteren heerlijk gegeten bj Da Nini in Zwolle.

Een echte aanrader als je eens iets anders wil. Er heerste een gezellige sfeer. Het eten was heerlijk en ruim voldoende.

Ga zeker nog eens terug.

73. Heerlijk gegeten bij Da Nini.

Leuk dat de kaart regelmatig wisselt.

Binnenkort serveren ze ook pasta als lunch-gerecht, super ideé. Wij komen vaker hier.

74. Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Da Nini. De Tigelle & Gnocco is een echte aanrader. Een soort Italiaanse tapas waar we de hele avond van hebben zitten smullen samen. We komen zeker weer!

75. Heerlijk in het zonnetje gezeten voor het restaurant en genoten van een koud biertje en een prosecco en een voorgerecht, met uitzicht op de nieuwe Nieuwe Markt. Binnen genoten van het bijzondere hoofdgerecht: Tigelle & Gnocco. Een aanrader. Wel veel Italiaanse vleeswaren. Tip: als je geen enorme vleeseter bent, even doorgeven, dan kunnen ze wellicht wat meer kaas o.i.d. serveren en wat minder royaal met de vleeswaren. Maar ook al hebben wij amper van de vleeswaren gegeten, we hadden nog ruim voldoende. Eigenlijk was er geen ruimte meer voor het dessert, maar toch geprobeerd en geen spijt van. Om je vingers bij op te eten.

Vriendelijke bediening en het restaurant ziet er érg mooi en stijlvol uit.

76. Berry Bulder

77. Ik had een lasagne met zalm en gorgonzola en het was te erg! De lasagne bladeren waren papperig en moest echt zoeken naar de zalm. De saus moet zeker uit een pakje komen; neem de bloemkoolsaus van knorr en je weet precies wat ik bedoel. Mijn vriend had een overgekookte pasta die exact hetzelfde smaakte. Ook veel te melkerig. We hebben het zelfs niet opgegeten en dat wil wat zeggen als je ons zou kennen!

De bediening was wel vriendelijk maar uiteindelijk moesten we wel de " volle mep" betalen. Oja, er werd ons wel een kopje koffie aangeboden maar daar hebben we voor bedankt.

Het spijt mij vreselijk. Had echt zin in een avondje lekker tafelen.

Wij raden het dus ook ten sterkste af!

2,2
  78. 3 weken geleden fantastisch gegeten bij Da Nini.

We kozen voor de Tigelle & Gnocco (€ 20,00 p.p.). Dit gerecht wordt inclusief voorgerecht geserveerd. We konden kiezen uit een soepje, pasta of salade.

Na het voorgerecht werd het hoodgerecht geserveerd. Vers gebakken warme broodjes ( twee soorten) met diverse Italiaanse tapas voor op de broodjes.

Als nagerecht kozen we de chocoladetaart ( € 5,00). Deze was helaas een beetje droog maar wel erg lekker.

Het was vrij rustig in het restaurant wat in onze optiek niet bijdraagt aan een gezellige sfeer. De bediening was zeer vriendelijk en bijna nederig. We kregen een korte uitleg bij alle gangen en bij gekozen rose.

Wij gaan zeker nog een keer terug!

79. Geen lang verhaal dit is gewoon smaakvol eten, je proeft wat je ziet. Klasse.

80. Culinair zeer verrassend. Het eten zorgde voor een minireis door de prachtige Italiaanse keuken. Het personeel was erg gastvrij en behulpzaam. Een echte aanrader voor mensen die eens wat anders dan pizza willen.

81. Super gegeten bij Da Nini..!

Vind dat ze er iets heel erg moois van hebben gemaakt.

Restaurant van binnen erg chique en gezellig, eten was heerlijk, opmaak van de borden super mooi en de service was helemaal super!

Concept is erg leuk bedacht en de medewerkers zijn allemaal super enthousiast hierover.

Ga hier zeker vaker eten!

82. Heerlijk gegeten, erg apart. Wat vooral lekker is zijn de gnoggi of zo, lekkere luchtig.

De pasta vooraf was goed van smaak.

Lekkere wijnen en een goede service.

Vraag me wel af of dit concept toekomst heeft, het is volgens mij te minimaal. Zo'n zaak moet toch echt vol zitten op zaterdagavond.

Prijs/kwaliteit is prima.