Deal Genieten van verrukkelijke spaghetti parmigiana bij Fratelli d'Italia, nu voor maar 15,-!

Wij zijn de familie Cerchia, een traditoneel Napolitaanse familie. Een gezamenlijke passie voor eten is de fundatie van Ristorante Fratelli D’Italia. Kwaliteit, authenticiteit en gezelligheid is wat onze familie in dit restaurant nastreeft. Met vele jaren in de Italiaanse keuken en Nonna’s heerlijke recepten kenmerken wij onze authentieke Zuid-Italiaanse gerechten. Net als wij, zijn onze gerechten
temperamentvol en zullen wij u dagelijks verrassen met geweldige smaakcombinaties. Van antipasti, huisgemaakte pasta’s tot aan heerlijke vis- en vleesgerechten. Al onze producten zijn dagvers, en zijn zorgvuldig geselecteerd door onze chef. Met “liefde” bereiden wij onze gerechten voor u.

En bij deze deal kunt u meegenieten met onze liefdevolle kookkunsten, daar de spaghetti parmigiana aan tafel geflambeerd wordt in een grote parmezaanse kaas. Niet alleen een lust voor de mond maar ook voor het oog. Reserveer deze deal nu voor slechts 15,-!

19,50 15,00 -23%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-10-2018

q park op 100 m afstand

makelijk met openbaar vervoer te bereiken

*Actie: Spaghetti parmigiana (Spaghetti geflambeerd aan tafel in een grote parmezaanse kaas) van 19,50 voor maar 12,50!

Benvenutti

passie voor eten is de fundatie van Ristorante Fratelli D’Italia. Kwaliteit,
authenticiteit en gezelligheid is wat onze familie in dit restaurant nastreeft. Met vele jaren in de Italiaanse keuken en Nonna’s heerlijke recepten kenmerken wij onze authentieke Zuid-Italiaanse gerechten. Net als wij, zijn onze gerechten temperamentvol en zullen wij u dagelijks verrassen met geweldige smaakcombinaties. Van antipasti, huisgemaakte pasta’s tot aan heerlijke vis- en vleesgerechten. Al onze producten zijn dagvers, en zijn zorgvuldig geselecteerd door
onze chef. Met “liefde” bereiden wij onze gerechten voor u. Ook voor speciale wensen en feestjes bent u hier aan het juiste adres. Onze chef kan op elke wensen en behoeften inspelen.
Fratelli d'Italia verzorgt ook catering bent u van plan een mooie feest te geven en wilt u daar een warm en koud buffet bij,Bel dan voor meer info.

Alvast een buon appetito!! e a dopo!!

Buona sera!

1450872015 86
1487120451 79
1499203263 81
1519341283 83

1. Maroussia

Top eten! Kan ook met grote groepen terecht, goeie bediening en gezellig personeel.

2. Vincent Meyer

Hele leuke gastvrouw
    Eerlijk eten
    Aanrader

3. Lekkere pizza’s en pasta’s voor een goede prijs! Erg vriendelijk personeel!
    Fijne plek om wekelijks een pizzatje te halen tijdens de koopavond👌

4. Mira Evers

Wat een gezellige sfeer. We waanden ons in Italië! Het eten was super! Hier gaan we heel snel nog een keer naar toe! 😍

5. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en echt goed eten.

6. Gerhard Mulder

Relatief aardig personeel, leuk voor een snelle hap! Niet sensationeel wel goed eten! Aanradertje voor een snel en lekker happie!

7. Vriendelijk personeel, maar ook een beetje 'vreemd'. Zo begon een een bijna schreeuwend verhaal vanaf de andere kant van de ruimte over de regen, en terwijl ze met andere klanten stond te praten wees ze naar onze tafel. Leuk om een snel hapje te eten. Niet heel bijzonder, gewoon prima.

8. w.hulsman

Heerlijk gegeten en een lieve bediening heel erg gezellig ❤💋💋💋

9. Heelijk gegeten goeie aanrading goede bediening aardige mensen.

10. Berthus en lisette

Top restaurant gezellig sfeer, super lkkr gegeten. Zeer klantvriendelijk, bediening was ook top. Tot de volgende keer.

11. We hebben hier heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Echt een aanrader !

12. Echt heerlijk genoten van de authentieke Italiaanse gerechten!

13. Heel leuk italiaans restaurant met een gezellige gastvrouw. Ook was het eten heerlijk en het portie eten was precies goed. 10 sterren voor dit restaurant!

14. Tijdje geleden (2 jaar alweer) al ooit eens wezen eten, was verrukkelijk en je waande je weer even helemaal in Italië. Helaas moeten we er een heel eind voor rijden (komen uit Brabant), anders zouden we zeker dit als één van onze favorieten bestempelen. Nu twee jaar later terug geweest met een medeliefhebber van de Italiaanse keuken.
    Fratelli is nog steeds een erg gezellig en knus restaurantje, gerund door een echte Italiaanse familie. Di Mama en dochter lopen rond in het restaurant, terwijl de zoons de keuken bestieren waar oa de recepten van di mama bereid worden.
    Ze hebben voor een Italiaans restaurant een kleine, maar erg gevarieerde kaart en serveren voornamelijk authentieke Italiaanse gerechten. De bruscetta is goddelijk, maar parmigiana di melanzano is pas een echte aanrader als voorgerecht! Ik lust echt geen aubergine, maar dit is wel zo verschrikkelijk lekker dat ik het zonder twijfel de volgende keer weer zou bestellen.
    Als hoofd hadden we pasta pesto, een risotto ai fungi en de specialiteit van de chef, kastanje ravioli met een Rib-eye en een frisse salade met volgens mij een amandel frambozen balsamico, om je vingers en je bord bij af te likken zo lekker.
    Als na de zelfgemaakte tiramisu, limoncello taart en een kop koffie, wij hebben weer heerlijk gegeten!
    Nu twee jaar later doet het ons goed om te merken dat er wat dat betreft niets is veranderd. Het eten is nog even lekker en men is er erg warm en gastvrij, wij komen zeker weer terug!

15. Lekkere bruchetta. Flauwe, bijna smakeloze pizza met waterige saus die vijf minuten later kwam dan de rest van de gerechten aan tafel. Prima tiramisu. Geen pinautomaat. Drie dankjes teveel op de bon.

16. Heerlijk eten, bereid en geserveerd door echte Italianen die weten wat ze doen!

17. Heerlijk écht Italiaans eten. Goed eten voor een prima prijs. Klasse

18. Culinaire en originele gerechten voor een heel redelijke prijs. Sfeervolle en warme inrichting. We voelen ons altijd heel welkom!

19. Was erg gezellig! En het eten was ook zeer lekker. Om aan te raden!

20. Super gezellige eet gelegenheid. Zeer smakelijke pizza gegeten. De pizza's worden vers gemaakt. Het wachten op je eten is zeer zeker de moeite waard duurt niet erg lang hoor overigens. Super gezellig familie bedrijf en dat hebben we ook echt hier gemerkt. Super top tent en zullen zeker het aanraden en kom zeker nog terug. Bedankt voor de gastvrijheid, gezelligheid en liefdevolle ontvangst. 👍🏻👍🏻

21. Zeer gezellig top kok koking en bediening

22. Christina

Wat een gezelligheid. Eigenaren gezellig om mee te praten.
    Eten was overheerlijk.
    Hier komen we zeker terug.

23. Rozanne morsink

Het eten was heel lekker. 1 Van de betere pizza' s gegeten in tijden.
    Mensen waren heel gastvrij. Leuke avond gehad.

24. Gretske Hoornstra

Lekker eten en gezellig

25. Gerrit en Ineke

Voor herhaling vatbaar! Eenvoudig, smaakvol. Betrokken personeel, ze nemen de tijd voor je!

26. Diego fransesco

Een enorm goed en gezellig familie restaurant! Niet alleen voor avondeten ook overdag rustig afhalen pizza pasta en vers. Heerlijk!

27. Dominique

Super lekker en gezellige avond gehad! Een Italiaans familiebedrijf waar het personeel ook gezellige een praatje komt maken! Ook het eten was super lekker, zit bomvol en dat voor een hele mooie prijs!

28. Super gezellig gegeten! Leuk personeel :)
    leuke prijzen om ergens te eten!
    Pasta was heel vers en lekker.
    Een terugkomertje wordt het zeker!

29. Heerlijk gegeten met bedrijfsuitje met 15 collega's, zeker een aanrader.

30. Gezellige ambiance met fijne muziek. Maar helaas niet wat we hadden gehoopt. Het voorgerecht prima, maar hoofdgerechten flauw, zonder groente (wat wel op de kaart stond) Nee, nooit meer. Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding

2,1
  31. Geesje kuper

Liggen met ons bootje in Zwolle. Vandaag twee pizza's afgehaald. De pizza die ik wilde bestellen (Sorrento) bleek niet meer op de kaart te staan. Maarrrrrr: mama werd gevraagd en zij wist welke ingrediënten er op de pizza zaten en zei dat de pizza nog wel gemaakt kon worden.
    De pizza was overheerlijk!!
    Bedankt voor de service!

32. Ina Helmich

Verrassend lekker gegeten. Vriendelijke bediening en een pizza om van te smullen. Een afsluiter met tiramisu gaf een voldaan gevoel

33. John 31 punten

Vandaag met het gezin een dagje Zwolle om te shoppen. We hebben een geweldige dag gehad en ons lekker verwend in een shop for yourself day. We wilden deze dag dan ook goed afsluiten en besloten om lekker samen Pizza te gaan eten bij FRATELLI D'ÍTALIA… en dat werd een shock in elk opzicht. De chef staat bij binnenkomst een sigaret te roken bij de ingang… zonder te begroeten zegt deze ons dat zijn zus ons wel zal helpen? Vervolgens gaat de zus bij ons aan tafel de bestelling opnemen zonder iets op te schrijven… het gevolg is dan dat er een verkeerde pizza wordt geserveerd aan mijn partner en we ook nog eens in 3 etappes onze pizza's kregen uitgeserveerd. Dan blijkt direct na de eerste hap dat letterlijk elke pizza niet te eten is vanwege een dikke laag zure tomatendrab. Bovendien zat er nauwelijks tot geen kaas op 2 van de bestelde pizza's en bij navraag zegt de chef (een ongemanierde en onverzorgde jongen van amper 20 jaar) "natuurlijk zit er kaas op, toe nou dat zie je toch" Vervolgens begint deze piepjonge chef mij uit te leggen dat hij eventueel wel wat suiker aan de tomatensaus kan toevoegen… En ja het wordt nog dwazer als mijn partner de chef er op wijst dat je als klant hierover toch mag vragen. Het antwoordt van deze zeer onervaren en ongemanierde chef was zodanig stuitend dat wij als gezin de niet te vreten pizza's hebben laten staan en zijn vertrokken. De chef gaf als antwoordt aan mijn partner (en in bijzijn van de kinderen) : Hoeren hebben klanten, wij hebben gasten… Ik heb mijn fatsoen wel gehouden, heb afgerekend en ben met het gezin vertrokken.

Dergelijk smerig en slecht verzorgde maaltijden serveren, de klanten/gasten afsnauwen en aan de tafel een vergelijking tussen hoeren en hun restaurant maken is zodanig totaal vulgair dat deze zaak geen plaats verdiend als restaurant.
    Het ergste is nog dat de moeder van de chef en mede eigenaar als een echte Ma Flodder ons bij het verlaten van het restaurant ordinair naschreeuwt (terwijl er nog klanten/gasten in de zaak zijn) los hiervan schreeuwden moeder, zus en Chef (broertje) luidkeels tegen elkaar in de zaak over de situatie bij ons aan tafel.

Wat een afknapper qua service, gedrag en bovenal kwaliteit van het eten, ronduit vies!

34. Samen met mijn vriend gegeten. Normaliter een goede eter, maar de Canelloni zat geen smaak aan. Bieden hiervoor bij het benoemen ook niet een oplossing. Vroeg me ook af wat voor drinken ze schenken. Dit was niet fanta zoals fanta normaal gesproken hoort te smaken!

1,1
  35. Was heerlijk, lekker gegeten! Vriendelijke service.

36. Anita & Marjolein

Lekker eten en gastvriendelijk personeel! :)

37. Lekker voor een pizza, maar 3-gangenmenu voor 36 euro pp veel te duur. We kregen een drankje van het huis (2cl) 4 euro pp.

38. Tiny Bouwman

Wat vonden we het leuk en verrassend, toen we onverwacht in jullie restaurant kwamen. Met prachtige, magische groene en rode lichtpuntjes, in een fijne ongedwongen Italiaanse sfeer.
    Dank je wel ook voor de spontane en gezellige ontvangst. Aan te bevelen als je eens iets anders wilt. We wensen jullie vanuit Valburg (nabij Arnhem en Nijmegen) véél succes!!! En...als we in de buurt zijn, komen we zeker eens langs.

39. susan

40. We hebben erg lekkere pizza gegeten in dit echt Italiaanse restaurant. Het is erg gezellig en het personeel is ook aardig. Het is een sfeervol restaurantje.

41. Fantastisch gegeten. De geflambeerde spaghetti in een grote Parmezaanse kaas die aan tafel wordt bereid is een ontzettend leuke ervaring. En heel erg lekker. Goede bediening, zeer vriendelijk. Zeer enthousiaste familie die het restaurant runnen. Alles wordt vers gemaakt.
    Aanrader, kies het verrassingsmenu van de chef.

42. Fantastisch gegeten en gedronken, de enige ECHTE Italiaan in Zwolle

43. Geert-Jan

Hele fijne plek en de enige in Zwolle die geflambeerde spaghetti in een grote parmezaanse kaas klaarmaakt vers aan je tafel. Leuke vriendelijke bediening, heerlijk eten!

44. Svetlana

Gezellige sfeer, kindvriendelijk, goed kwaliteit, prima bediening.

45. P 7 punten

Echt lekker Italiaans eten!

De specialiteit spaghetti uit een parmezaanse kaas wordt ter plekke aan uw tafel gemaakt!

Is een Italiaanse familie, je waant je echt in een Italiaans dorpje! Eten is uitstekend.

46. Heerlijk echt origineel en traditioneel restaurant. Geweldige bediening, uitleg over bereidingswijze. Trots op hun product.
    Genoten van de uitleg.
    Heerlijk gegeten. Jammer dat we wat weinig tijd hadden. We komen zeker terug om hertenrugfilet te eten. Dag van tevoren bellen, dan marineren en weken ze hem in de rode wijn. Bijzonder!

47. Echt Napolitaanse familie met hart van goud. Voelen ons altijd zeer welkom. Het eten zelf is zeldzaam goed (niet alleen pizza en pasta zoals de meeste Italiaanse restaurants, maar vooral vlees en vis zijn uitzonderlijk). Echte aanrader.

48. Alles was top een leuke ervaring !
    Gastvrouw heel erg vriendelijk en heel erg vrolijk.
    Service was heel snel, Eten was heel erg lekker mijn complimenten naar de chef!

49. Mathilde de Jong

Vét gezellig en zeer welkom en de pizza was zaaaaaaaalig!

50. Goed en heerlijk gegeten. Alsof ik in Italië was zelfde vriendelijkheid en genot!!

51. Puur toevallig liepen wij op een dinsdag avond dit restaurant binnen. Het heeft een schattige familie sfeer. We dachten voordat we binnen liepen dat we voor pizza zouden gaan. Maar toen we de verse pasta's en geflambeerde spagettie op het menu zagen staan konden we het niet laten om te switchen. De in parmasaansekaas geflambeerde spagetti was leuk om te zien en ook nog eens heel erg lekker! De met peer gevulde pasta was ook lekker trouwens.
    Het was ontspannen en rustig en de bediening was heel vriendelijk.

Als je de prijs vergelijkt met een pizzaria die niet met ambachtelijke of verse producten werkt is het wat prijzig. Maar voor de producten die zijn gebruikt en presentatie is het waar voor je geld.

Ook de toetjes teramisu en chocoladecake met noten waren erg lekker.

Kleine aantekening is de kwaliteit van het slagroom en het gebrek aan droogdoekjes op het toilet.
    Maar zoals je aan mijn review kan lezen heeft me dat weinig gestoord.

52. Pleijsier

Gezellig restaurantje, in zijstraat van de winkelstraat in Zwolle. Heel vriendelijk personeel, prima eten. Zeker de tiramisu is een aanrader! Als je er met een Social Deal gaat eten, heb je niet de beste plekken, maar je kunt niet alles hebben. :) Leuke Italiaanse sfeer (muziek, Italiaanse eigenaren en Italiaanse gesprekken van het personeel op de achtergrond).

53. Heerlijke authentieke gerechten en super vriendelijke bediening. We komen er regelmatig.

54. Via Social Deal hier terecht gekomen, ontvangst was in begin vriendelijk, doch toen we zeiden dat we via social deal hier waren, werden we naar boven gestuurd en werden we aan ons lot over gelaten. Er waren veel tafeltjes voor een te kleine ruimte. De stoel ruimte was daardoor erg krap. Het bedienend personeel was vriendelijk. De eigenaresse was pittig en kortaf. De menukaart was sober, voorgerecht keuze uit twee dingen evenals het nagerecht. en het hoofdgerecht kon je alleen maar uit pizza's kiezen. Iets wat we niet zo hadden begrepen uit de menulijst die we via internet hadden bekeken. De toast van net voorgerecht was aangebrand. De pizza's waren aangebrand en de structuur was slap. meer dan de helft niet opgegeten. Na dit gemeld te hebben werd ons door de eigenaresse verteld dat ze zorg zou ragen voor het nagerecht en dat we alleen het drinken hoefde te betalen, Nou dit was een raar argument, daar we toch al voor het drinken alleen hoefden te betalen, omdat de rest via social deal was betaald. Het nagerecht was in orde. Kortom geen aanrader.

55. Fantastisch, echt Italiaans gegeten!!! Geweldige sfeer en uitstekend bediening!! Aanrader voor een ieder die van authentiek Italiaans eten houdt!

56. Via Social Deal app kwamen we hier vrij spontaan uit. Lekker en gezellig gegeten. Vriendelijke bediening, die het onderling ook gezellig en goed met elkaar leek te hebben.

57. Lekker gegeten en een leuke sfeer.

58. Erg knus en sfeervol restaurantje met super vriendelijk personeel! Lekker gegeten voor weinig geld! Zeker een aanrader!

59. Onbeschoft personeel, een rekening krijgen van 95 euro voor voorgerechten terwijl we dit niet hebben besteld. (7 personen terwijl we met 5 waren). Dit uitgelegd hebbende te horen krijgen dat we pech gehad hebben en dat ze niet in discussie gaan. Pizza was ook nog eens lauw. Al met al erg onbeschoft en brutaal "personeel"

60. Jan Willem

Omdat er nogal wat wisselende recensies over dit restaurant staan, wisten wij niet wat wij konden verwachten. Ik vond dat het personeel erg hun best deed. Wij hadden gegeten via social deal. Voor-, hoofd- en nagerecht waren top. Echte Italianen, wat mij betreft een goede sfeer. Zeker een keer het proberen waard.

61. Ruud van den Heuvel

Gek dat de beoordelingen soms extreem laag zijn of een 9 of 10 scoren. Wij behoren na vanavond tot de laatste categorie. Heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Absolute aanrader voor wie van authentiek Italiaans houdt.

62. Heb er vanavond gegeten en het was lekker eten in een gezellig echt Italiaans restaurant. Vooral de bruschetta Napoletana is een aanrader als voorafje.

63. Goed eten, authentiek italiaans, leuk personeel, sfeer ambiance kan beter.

64. Eindelijk weer eens gegeten zoals ik gewend ben in Italië. Gezellige sfeer, eten van kwaliteit en zeer gastvrij. A presto

65. Té triest voor woorden. We zijn wel wat gewend, maar dit sloeg alles. Het eten is smakeloos, bediening schreeuwerig. Na het eten vraagt men of het gesmaakt heeft. Als je eerlijk aangeeft dat dit niet zo is (borden zijn nog half vol...), geven ze doodleuk als reactie dat smaken nou eenmaal verschillen.
    Er staat hierboven trouwens dat je met pin kunt betalen: dus niet. Je wordt vervolgens naar buiten, de vrieskou ingestuurd (in ons geval dan), naar een pinautomaat die het vervolgens niet eens doet.

Nooit weer!

66. Ik dacht, een restaurant dat 8,4 scoort, dat zit wel goed... Nou dat viel vies tegen! Een pizza quattro stagioni met 1 plakje ham en 1 plakje salami, 3 reepjes paprika en een half champignonnetje... En als er nou lekkere kruiden door de tomatensaus zaten, was het misschien nog best aardig geweest, maar dit was dus oersaai. Op de helft van de pizza zat gewoon alleen maar saus en kaas. En de canelloni was al net zo erg, dreef in de kaas wat er dan tenminste nog een beetje smaak aan gaf. En dan denk je dat het niet triester kan, blijkt er niet eens een mogelijkheid te zijn om te pinnen!!! Het is 2017!

67. Pizza di mamma is erg lekker.
    Eten is heel goed.

68. Heerlijke Italiaanse sfeer, fantastisch eten. Gemoedelijk en zeer gastvrij! Aanrader!

69. Lindsay Adams

We were visiting Zwolle from Australia with friends and wanted a nice Italian meal. We sure got what we asked for here. The food was superb, the service great and the atmosphere was almost like we were in Napoli in Italy...almost!

The night we visited was quiet and we were served by the owner and the chef, which was great. We ordered spaghetti parmigiana for starters and it was cooked in a parmigiana cheese wheel at the table, a great spectacle as the chef lit the alcohol in the cheese wheel to soften the cheese, then mix the spaghetti in to be coated by the melted cheese...YUM

Next we ordered Deli Chef, the chef's plate and we received two plates of fish and two of meat for the four at our table. A lovely mix of food and each plate was different and special. Finally a platter of sweets and again delightful food.

A great evening and I highly recommend this restaurant.

70. Samen met Australische vrienden op vrijdagavond gaan eten bij Fratelli d'Italia; we worden zeer vriendelijk ontvangen en de kok komt even langs. We kiezen voor de huis specialiteiten: Spaghetti Parmignano en Dello Chef. De spaghetti is een feest vooral met het vuurwerk. Alle vier een ander hoofdgerecht; 2x vlees en 2x vis. Zeer goed verzorgde opmaak en heerlijk eten; even gewisseld met elkaar, zodat we alles proeven. We willen de kaart voor het nagerecht maar zitten bijna vol, dus wordt er een plankje gemaakt met wat proeverijen. Wat een geweldige Napolitaanse gastvrijheid. Zeer de moeite waard dus.

71. Vandaag, 25.11.2016 er heel lekker gegeten. De bediening was zeer vriendelijk. De wijn was lekker. Alle 3 de gerechten smaakten heerlijk.

We gaan er zeker nog een keer eten.

72. Gezellig restaurant met vriendelijke en correcte bediening. Ik kwam "slechts" voor een kop koffie en een snelle hap, maar er werd veel zorg aan besteed! Een restaurant waar de klant echt gast is. Een aanrader.

73. Van alle Italianen van Zwolle is dit echt de allerslechtste. Eten niet goed, service beneden peil en ongezellig!

74. Gisteren heerlijk met vier personen gegeten. Met name de pasta's vielen erg goed in de smaak. Alles huisgemaakt, echt Italiaans, en dat proef je. De pasta Garganeli was mijn persoonlijke topper.

75. Als je echt italiaans wilt eten moet je hier heen! Vriendelijke mensen en de gerechten zijn top!! Beste restaurant van Zwolle :)

76. Heerlijk gegeten. De bruschetta was heel lekker. Alles was goed warm. Goede bediening. Heerlijke wijn. Kortom: Wij komen zeker terug!

77. B El hamdouni

Een tradioneel Italiaans knus restaurant. Wordt gerund door een gezin, vriendelijke mensen. Leuk om een gesprek mee te voeren. De ingrediënten en smaak top. Zodra ik weer in Zwolle ben, dan bezoeken we zeker weer Fratelli D'Italia.

78. Gijs en Renee uit Nijmegen

Lekkere pasta parmezaan (aan tafel bereid) op. Gemaakt en geserveerd door de uiterst vriendelijke eigenaar. Aanrader!

79. Heerlijke pizza's, hele vriendelijke familie en raad mensen zeker aan hier een keer te komen eten!

80. Heerlijke pizza's gegeten. Vriendelijke bediening.

81. Ineke Jousma

Echt Italiaans gegeten! Een echte aanrader. Komen zeker vaker eten!!

82. Het was heerlijk en lekker vers, echt een aanrader!!

83. Heerlijk gegeten met mijn twee dochters, overheerlijke pizza's de bediening was oke. Zeker een aanrader voor nog meer avondjes uit naar de echte italiaan.

84. Erg prettige sfeer, zalige pizza gehad. Niks te klagen! Bedankt ga er zeker vaker eten!

Groet Shanty

85. Heerlijk gegeten, ontzettend sympathieke bediening! Ik kom zeker nog terug.

Groet Chiara

86. Emirhan Mete

Toppie toppie, heerlijke keuzes en smaak is perfect!!

87. Service en bediening vonden we erg tegenvallen net als het eten.
    Zouden hier niet weer terug naar toe gaan of aanbevelen bij anderen

88. Het was een heerlijke ervaring om hier te eten. De sfeer was geweldig. Deze Italiaanse familie gaf ons het gevoel meer dan welkom te zijn. De wijn was uitstekend en eten was uitermate lekker. Kortom we gaan hier zeer zeker vaker eten. Top!

89. Dit restaurant weet duidelijk niet hoe ze mensen moeten vermaken met authentieke Italiaanse smaken.. Maar afgerekend omdat ik nogal bang werd van het personeel... Inspiratieloos eten wat de Italiaanse vlag niet eens waardig is en wat gastvrijheid betreft wat een asociaal volk... Ga dus in Zwolle niet naar dit restaurant. En over het decor te zwijgen... Een bij elkaar geraapte Action ambiance...

90. Authentieke culinaire gerechten in een authentieke italiaanse sfeer.

91. Gezellig familie restaurant. Met lekker eten en heerlijke limoncelo van het huis. Je wordt daar altijd heel hartelijk ontvangen door de familie. We zijn er regelmatig geweest en we gaan altijd met een goed gevoel na huis. Altijd leuk en lekker in dit restaurant.

92. Gewoon super gegeten en wat een lieve bediening echt een familie bedrijf. Echt een aanrader

93. Heerlijk gegeten! Vriendelijk en meedenkend personeel en het eten was echt perfect! Zeker een aanrader voor iedereen! Tot de volgende keer☺️

94. Bediening slecht en onbeschoft. Eten viel zwaar tegen. Nadat er wat fout ging met bestelling van het hoofdgerecht (wat aan hun kaart lag) werden we door bediening, eigenaar en eigenaresse achtereenvolgens uitgekafferd dat we duidelijker hadden moeten zijn in onze bestelling. Hierna zijn we opgestaan en weg gegaan. Alle 6 nog nooit zo iets mee gemaakt. Denk dat alle recensies zelf zijn geschreven. Op andere sites zelfde ervaringen gelezen. Kortom: nooit heen gaan!

95. Helaas voor ons de eerste en laatste keer. Er gaat veel fout en de gerechten bevatten niet veel smaak. Ondanks dat dit restaurant gerund wordt door een Italiaans familie, kloppen de verwachtingen helaas niet. Jammer. En pinnen is niet mogelijk.

96. Laurens Lucas

Erg leuk restaurant, een echt familiebedrijf. Vriendelijke bediening en een showtje aan tafel met het opwarmen van verse kaas met een vlam in de pan. Echt een aanrader.

97. Can & Sha Shong

Jammer, teleurstellend. De basics, zoals verse pasta als bijgerecht was zelfs niet in orde.

98. Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

99. Het eten was lekker, goede service en niet lang hoeven te wachten op het eten. Bedankt voor het eten/drinken. Tot de volgende keer. Gr Maick

100. Heerlijk gegeten en een echte Italiaanse sfeer! De bediening was heel vriendelijk en raadde ons heerlijke gerechten aan. Wij komen zeker een keer terug!

Volgende pagina