Deal Genieten van verrukkelijke spaghetti parmigiana bij Fratelli d'Italia, nu voor maar 15,-!

Wij zijn de familie Cerchia, een traditoneel Napolitaanse familie. Een gezamenlijke passie voor eten is de fundatie van Ristorante Fratelli D’Italia. Kwaliteit, authenticiteit en gezelligheid is wat onze familie in dit restaurant nastreeft. Met vele jaren in de Italiaanse keuken en Nonna’s heerlijke recepten kenmerken wij onze authentieke Zuid-Italiaanse gerechten. Net als wij, zijn onze gerechten
temperamentvol en zullen wij u dagelijks verrassen met geweldige smaakcombinaties. Van antipasti, huisgemaakte pasta’s tot aan heerlijke vis- en vleesgerechten. Al onze producten zijn dagvers, en zijn zorgvuldig geselecteerd door onze chef. Met “liefde” bereiden wij onze gerechten voor u.

En bij deze deal kunt u meegenieten met onze liefdevolle kookkunsten, daar de spaghetti parmigiana aan tafel geflambeerd wordt in een grote parmezaanse kaas. Niet alleen een lust voor de mond maar ook voor het oog. Reserveer deze deal nu voor slechts 15,-!

19,50 15,00 -23%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-03-2019

q park op 100 m afstand

makelijk met openbaar vervoer te bereiken

*Actie: Spaghetti parmigiana (Spaghetti geflambeerd aan tafel in een grote parmezaanse kaas) van 19,50 voor maar 12,50!

Benvenutti

passie voor eten is de fundatie van Ristorante Fratelli D’Italia. Kwaliteit,
authenticiteit en gezelligheid is wat onze familie in dit restaurant nastreeft. Met vele jaren in de Italiaanse keuken en Nonna’s heerlijke recepten kenmerken wij onze authentieke Zuid-Italiaanse gerechten. Net als wij, zijn onze gerechten temperamentvol en zullen wij u dagelijks verrassen met geweldige smaakcombinaties. Van antipasti, huisgemaakte pasta’s tot aan heerlijke vis- en vleesgerechten. Al onze producten zijn dagvers, en zijn zorgvuldig geselecteerd door
onze chef. Met “liefde” bereiden wij onze gerechten voor u. Ook voor speciale wensen en feestjes bent u hier aan het juiste adres. Onze chef kan op elke wensen en behoeften inspelen.
Fratelli d'Italia verzorgt ook catering bent u van plan een mooie feest te geven en wilt u daar een warm en koud buffet bij,Bel dan voor meer info.

Alvast een buon appetito!! e a dopo!!

Buona sera!

1440020337 94
1442341922 93
1470200946 86
1486452043 80
1511989482 81
1535205335 87

1. Heerlijk gegeten! Mooie producten en verse ingrediënten! Sfeervol restaurant met super gastvrije gastvrouwen.

2. Wat een heerlijk eten en een goede sfeer bij dit restaurant.
    Je wordt hartelijk welkom geheten, tijdens het eten is er goede aandacht of je nog iets nodig hebt, heerlijke wijnen en erg goed authentiek eten, vaak door de kok zelf aan tafel gebracht.
    Na afloop heerlijke homemade limoncello, echt een aanrader, wij gaan hier vaker heen en blijven dat vast doen.

3. Marieke Kimm, reservering H. Koopman

We hebben heerlijk gegeten. Echte Italiaanse sfeer 🇮🇹 bijzondere warme vriendelijke bediening door de gastvrouw! Zeker een aanrader! Heerlijk eten en verrukkelijke tiramisu! We komen graag nog eens terug!

4. Rogier Hendriksen

Ontzettend lekker gegeten, en echt een overheerlijke huisgemaakte limoncello gehad. Zeker een aanrader! De eigenaren zijn zeker mensen die met passie en hart het restaurant runnen, en zijn niet vies van een gezellig praatje.

5. Dennis De waard

Ontzettend lekker gegeten. Geweldige pizza en als afzakkertje de limoncello gehad. Lekkerste Italiaan in de stad

6. Heerlijk gegeten met vrienden! Snelle service van mama en goede keuken van Luca. Erg genoten!

7. Super lekker gegeten, een groot menu keuze uit veel.
    Snel klaar.
    Gezellige sfeer met Italiaanse muziek en hele vriendelijke bediening.

8. Super gezellige medewerkers! Leuke sfeer en heerlijke gerechten. Echt top.

9. Heerlijk gegeten. De spaghetti werd aan tafel geflambeerd in een parmezaanse kaas. Leuke sfeer, gewoon heel goed voor een prima prijs.

10. Gisteravond met z'n 4en hier geweest. We hebben een heerlijke avond gehad. Wat bij vele recensies staat over het wanen in Italië vinden wij helemaal kloppen. De Italiaanse sferen kloppen helemaal en de gastvrijheid is enorm. Wat dan nog een mooie extra was was dat het eten ook nog eens heerlijk smaakte ;-). Met liefde en verse producten gemaakt. 2 van ons hadden het 3-gangen gerecht met de tomatensoep, bruscetta als voorgerecht, spaghetti carbonara en pesto als hoofdgerecht en heerlijke tiramisu na (zonder alcohol zodat elke doelgroep mee kan eten). De andere 2 hadden carpaccio en de bruscette met ansjovis en kappertjes vooraf, salade met mozzarella en tomaat en spaghetti carbonara als hoofd en de chocoladetaart na. Alle smaken klopten en ook de porties waren precies goed. De limoncello na viel erg in smaak bij de mannen wat mama gelijk in de gaten had en ze er nog een in schonk. Het valt dus zeker aan te bevelen!!!

11. Verschrikkelijk lekker en erg gastvrij!

12. Wat n heerlijk gezellig familierestaurant!!
    Heerlijk gegeten en gelachen!

Hier wordt nog traditioneel met verse producten gekookt, echt heerlijk!

13. Wij hebben heerlijk gegeten bij Fratelli d´Italia. Een restaurant met authentieke sfeer, hartelijke bediening en heerlijk eten. De antipasto misto werd opgediend met een enthousiaste toelichting op de herkomst en bestond uit heerlijke vleeswaren en kazen. De pizza`s kun je bereid zien worden (onze kinderen mochten meekijken) en waren perfect, evenals de pasta. Ook de huisgemaakte limoncello is een aanrader. Wij komen zeker terug!
    Fam. Walta.

14. Robin Aarts

Bij binnen komst vriendelijk op z’n Italiaans gegroet. De kok komt aan de tafel zijn dag menu uitleggen. En geeft je daarna genoeg tijd om na te danken wat je wilt. Mijn eten werd in een grote parmesaansekaas bereid door die te flamberen, was prachtig en zo super lekker. Echt een aanrader.

15. Annette Bartels

Prima gegeten, leuke sfeer en prettige bediening

16. Echte Italiaanse mensen 👌

Prima eten! Ik zal zeker terug komen.
    En de mama super mens!

17. Mijn persoonlijke favoriet voor pasta in Zwolle! De tent zelf ziet er gezellig uit en de feel is erg authentiek Italiaans imo. Goede prijs voor een goed gerecht.

18. Debora Terpstra

Eten was superr lekker!
    Gezellig ingericht en goeie bediening!

19. Prijskwaliteitverhouding zeer goed.
    Gastvrije gastvrouw.
    Het eten was heerlijk.
    Zekere aanrader, wij komen gauw terug.

20. Ingrid Kerkdijk

De sfeer, het eten en de service was perfect.
    We hebben heerlijk gegeten👍🏻

21. Beste Italiaan van Zwolle en omgeving. Genoten van de Napolitaanse gerechten en de gezellig sfeer.

22. Erg lekker gegeten in dit restaurant. Heerlijke pizza en ontzettend vriendelijke bediening. We komen zeker nog een keertje terug :)

23. Fabienne

24. Hendrik Haverhoek

We zitten hier met een groep van 8 personen, met verschillende gerechten en alles is super lekker.

Het serveren gaat op het juiste tempo, en de gastvrouw is heel lief.

Binnen een hele fijne warme sfeer.

Echt een aanrader 😊

25. Heerlijk gegeten in een écht Italiaans restaurant. Alles vers, rijke smaken, mooie porties. Ook prima geschikt voor kinderen. Aanrader is de spaghetti parmigiano, die in een geflambeerde parmezaanse kaas aan tafel wordt bereid.

26. Weer heerlijk gegeten. Heel gezellig en knus.

27. Gisteravond een heerlijke pizza gegeten bij dit restaurant. Het was vrij rustig, maar de sfeer wordt al echt gemaakt door de bediening. Een vriendelijke jongeman en vooral de Italiaanse oudere dame zorgen zeker voor een goede sfeer. Voor weinig geld heb je even het idee op vakantie te zijn geweest!

28. Lekker avondje gegeten. Goed geholpen door echte Italianen met veel enthousiasme.

29. Sylvia Polderdijk

Heerlijk gegeten. Fijn en vriendelijk personeel. Eten is snel klaar waarvan veel gerechten in eigen keuken zijn gemaakt.
    Goede prijs kwaliteit verhouding en dit is het zeker waard om weer te komen eten.

30. Wim Rodenburg

Echt heerlijk gegeten en voor een prima prijs. Het is een echte Italiaanse familie restaurant die alles vers in hun eigen keuken berijden. De pasta was niet in huis gemaakt maar wel van hele hoge kwaliteit en netjes aldente en mooi gepresenteerd op het bord. Porsie verhouding is prima. Geen mega grote lading of mini porsie maar gewoon goed gebalanceerd.

31. Bij deze restaurant is wel goed te overleggen en deze mensens zijn zeker goed voor de klanten, de gastvrouw en de chef-kok zei maken veel plezier in de restaurant , en ze hebben respect voor iedereen . De beste van deze restaurant is ... dat een echte Napolitaans manier word geserveerd en gekokt . Dus wel aanraden om te ondekken de traditie van zuid Italiaanse land .

32. Altijd een hartelijk ontvangst en bovenal heerlijk eten! De authentieke Italiaanse keuken in Zwolle.

33. We zijn warm ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Ontzettend leuke en lieve mensen en er hangt een hele gezellige sfeer. Ook het eten smaakte voortreffelijk en is niet duur.

34. Absoluut het beste Italiaanse restaurant van Zwolle! Wat hebben wij lekker gegeten bij deze lieve mensen!

35. Wij hebben heerlijk gegeten en de bediening was super! Wij komen zeker nog een keer terug.

36. Geweldig restaurant met een authentiek Italiaanse sfeer, we hebben hier weer heerlijk gegeten, de eigenaresse geeft je een gevoel van thuiskomen, erg prettig, voor ons met stip nummer 1 beste Italiaan van Zwolle. We komen hier zeker weer terug voor de ultieme Italiaanse smaakbeleving!

37. Erg lekker gegegeten. We werden leuk en gepassioneerd geholpen. Hier krijg je echt Italiaans eten.

38. Heerlijk gegeten met goed advies.
    Leuke sfeer en plezierige bediening.
    Persoonlijke benadering en komen zeker terug.

39. Wij hebben hier vanavond met vrienden gegeten. Het eten was erg goed. Vriendelijk en vrolijk personeel die alles voor je willen doen. Onze kinderen waren er ook bij en die werden betrokken bij het maken van hun pizza. Wij hebben heerlijk gegeten!

40. Ik vond het erg lekker. Ik zou hier zo nog een keer gaan eten. Fijne bediening en niet duur. En wij komende uit dus wij weten wel wat lekker is.

41. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en hele vriendelijke bediening!

42. Ella Bootsma

Heerlijk gegeten vanavond. Gezellige bediening.

43. Authentiek Italiaans eten. Heerlijk gegeten en fijne sfeer.

44. Erg lekker en gezellig gegeten
    Gr uit Holten

45. Saskia van Gijn

Goed eten en een fijne Italiaanse sfeer.
    Vriendelijk personeel.

46. Leuke en gezellige mensen. Eten was top! Zeker leuk om nog een keer heen te gaan.

47. Heerlijk gegeten.
    Pasta besteld met 2 borden omdat we wilden delen, daarna de risotto (weer met 2 borden) geen probleem n extra bord erbij.
    Super smakelijk en heerlijke rode wijn erbij.

48. Heel erg lekker gegeten, we kwamen met 6 personen en wouden graag buiten zitten maar er was geen plaats, speciaal voor ons extra tafels buiten gezeten. Zeer goede en erg vriendelijke gastvrouw. We gaan zeer zeker weer.

49. Stef wesseling

Goed restaurant,
    Goed eten,
    Zeer vriendelijke mensen👍

50. Heerlijk gegeten.
    Leuke gastvrouw.
    Fijne sfeer.

51. Heerlijke pizza gegeten en erg gezellig. Echt een aanrader

52. Gezellig met mijn vriendinnen wezen eten bij dit heerlijke restauraunt. Ik heb een drie gangenmenu gehad voor een voordelige prijs. De wijn was heerlijk. De service was perfect en alles kwam op tijd. Zeker een aanrader.

53. Fam. Klein

Bij toeval liepen we gisteren het terras op bij Fratelli d’Italia. Gezellige sfeer, pizza en pasta waren uitstekend. Wanneer we weer in Zwolle zijn komen we zeker langs.

54. Angelique Van Der Vaart

Heerlijk gegeten. 👌
    Echt genieten!
    Gastvrije bediening.
    Aanrader!

55. Anne-Els Van der Wee

Heerlijk puur eten bij deze super gastvrije Napolitaanse familie in Zwolle. Love It! :-) wij komen zeker terug. Xxx.

56. Lenie van der Enden

Gister daar even snel een pizza gegeten met man, zoon en kleinzoon, we moesten naar het theater, dus helaas geen tijd om uitgebreider te eten.
    Pizza’s waren erg lekker, zeker omdat kleinzoon ze zelf heeft helpen beleggen 😋😋. Vriendelijke ontvangst en bediening. Jammer dat we zo ver weg wonen, anders gingen we zeker vaker langs om een hapje te eten.

57. Heerlijk eten en mamma is altijd in voor een praatje en om menu aan te passen aan de wensen, wij vinden de melanzane di parmigiano altijd goed, deze werd toegevoegd aan de antipasto op ons verzoek. De flexibiliteit vinden we erg fijn in de service! Fijne huiswijn en huisgemaakte dessert ook niet te versmaden. Niet onze eerste keer niet en ook zeker niet de laatste!

58. Maroussia

Top eten! Kan ook met grote groepen terecht, goeie bediening en gezellig personeel.

59. Vincent Meyer

Hele leuke gastvrouw
    Eerlijk eten
    Aanrader

60. Mira Evers

Wat een gezellige sfeer. We waanden ons in Italië! Het eten was super! Hier gaan we heel snel nog een keer naar toe! 😍

61. Vriendelijk personeel, gezellige sfeer en echt goed eten.

62. Gerhard Mulder

Relatief aardig personeel, leuk voor een snelle hap! Niet sensationeel wel goed eten! Aanradertje voor een snel en lekker happie!

63. Vriendelijk personeel, maar ook een beetje 'vreemd'. Zo begon een een bijna schreeuwend verhaal vanaf de andere kant van de ruimte over de regen, en terwijl ze met andere klanten stond te praten wees ze naar onze tafel. Leuk om een snel hapje te eten. Niet heel bijzonder, gewoon prima.

64. w.hulsman

Heerlijk gegeten en een lieve bediening heel erg gezellig ❤💋💋💋

65. Heelijk gegeten goeie aanrading goede bediening aardige mensen.

66. Berthus en lisette

Top restaurant gezellig sfeer, super lkkr gegeten. Zeer klantvriendelijk, bediening was ook top. Tot de volgende keer.

67. We hebben hier heerlijk gegeten! Gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Echt een aanrader !

68. Echt heerlijk genoten van de authentieke Italiaanse gerechten!

69. Heel leuk italiaans restaurant met een gezellige gastvrouw. Ook was het eten heerlijk en het portie eten was precies goed. 10 sterren voor dit restaurant!

70. Tijdje geleden (2 jaar alweer) al ooit eens wezen eten, was verrukkelijk en je waande je weer even helemaal in Italië. Helaas moeten we er een heel eind voor rijden (komen uit Brabant), anders zouden we zeker dit als één van onze favorieten bestempelen. Nu twee jaar later terug geweest met een medeliefhebber van de Italiaanse keuken.
    Fratelli is nog steeds een erg gezellig en knus restaurantje, gerund door een echte Italiaanse familie. Di Mama en dochter lopen rond in het restaurant, terwijl de zoons de keuken bestieren waar oa de recepten van di mama bereid worden.
    Ze hebben voor een Italiaans restaurant een kleine, maar erg gevarieerde kaart en serveren voornamelijk authentieke Italiaanse gerechten. De bruscetta is goddelijk, maar parmigiana di melanzano is pas een echte aanrader als voorgerecht! Ik lust echt geen aubergine, maar dit is wel zo verschrikkelijk lekker dat ik het zonder twijfel de volgende keer weer zou bestellen.
    Als hoofd hadden we pasta pesto, een risotto ai fungi en de specialiteit van de chef, kastanje ravioli met een Rib-eye en een frisse salade met volgens mij een amandel frambozen balsamico, om je vingers en je bord bij af te likken zo lekker.
    Als na de zelfgemaakte tiramisu, limoncello taart en een kop koffie, wij hebben weer heerlijk gegeten!
    Nu twee jaar later doet het ons goed om te merken dat er wat dat betreft niets is veranderd. Het eten is nog even lekker en men is er erg warm en gastvrij, wij komen zeker weer terug!

71. Lekkere bruchetta. Flauwe, bijna smakeloze pizza met waterige saus die vijf minuten later kwam dan de rest van de gerechten aan tafel. Prima tiramisu. Geen pinautomaat. Drie dankjes teveel op de bon.

72. Heerlijk eten, bereid en geserveerd door echte Italianen die weten wat ze doen!

73. Heerlijk écht Italiaans eten. Goed eten voor een prima prijs. Klasse

74. Culinaire en originele gerechten voor een heel redelijke prijs. Sfeervolle en warme inrichting. We voelen ons altijd heel welkom!

75. Was erg gezellig! En het eten was ook zeer lekker. Om aan te raden!

76. Super gezellige eet gelegenheid. Zeer smakelijke pizza gegeten. De pizza's worden vers gemaakt. Het wachten op je eten is zeer zeker de moeite waard duurt niet erg lang hoor overigens. Super gezellig familie bedrijf en dat hebben we ook echt hier gemerkt. Super top tent en zullen zeker het aanraden en kom zeker nog terug. Bedankt voor de gastvrijheid, gezelligheid en liefdevolle ontvangst. 👍🏻👍🏻

77. Zeer gezellig top kok koking en bediening

78. Christina

Wat een gezelligheid. Eigenaren gezellig om mee te praten.
    Eten was overheerlijk.
    Hier komen we zeker terug.

79. Rozanne morsink

Het eten was heel lekker. 1 Van de betere pizza' s gegeten in tijden.
    Mensen waren heel gastvrij. Leuke avond gehad.

80. Gretske Hoornstra

Lekker eten en gezellig

81. Gerrit en Ineke

Voor herhaling vatbaar! Eenvoudig, smaakvol. Betrokken personeel, ze nemen de tijd voor je!

82. Diego fransesco

Een enorm goed en gezellig familie restaurant! Niet alleen voor avondeten ook overdag rustig afhalen pizza pasta en vers. Heerlijk!

83. Dominique

Super lekker en gezellige avond gehad! Een Italiaans familiebedrijf waar het personeel ook gezellige een praatje komt maken! Ook het eten was super lekker, zit bomvol en dat voor een hele mooie prijs!

84. Super gezellig gegeten! Leuk personeel :)
    leuke prijzen om ergens te eten!
    Pasta was heel vers en lekker.
    Een terugkomertje wordt het zeker!

85. Heerlijk gegeten met bedrijfsuitje met 15 collega's, zeker een aanrader.

86. Gezellige ambiance met fijne muziek. Maar helaas niet wat we hadden gehoopt. Het voorgerecht prima, maar hoofdgerechten flauw, zonder groente (wat wel op de kaart stond) Nee, nooit meer. Zeer slechte prijs kwaliteit verhouding

2,1
  87. Geesje kuper

Liggen met ons bootje in Zwolle. Vandaag twee pizza's afgehaald. De pizza die ik wilde bestellen (Sorrento) bleek niet meer op de kaart te staan. Maarrrrrr: mama werd gevraagd en zij wist welke ingrediënten er op de pizza zaten en zei dat de pizza nog wel gemaakt kon worden.
    De pizza was overheerlijk!!
    Bedankt voor de service!

88. Ina Helmich

Verrassend lekker gegeten. Vriendelijke bediening en een pizza om van te smullen. Een afsluiter met tiramisu gaf een voldaan gevoel

89. John 31 punten

Vandaag met het gezin een dagje Zwolle om te shoppen. We hebben een geweldige dag gehad en ons lekker verwend in een shop for yourself day. We wilden deze dag dan ook goed afsluiten en besloten om lekker samen Pizza te gaan eten bij FRATELLI D'ÍTALIA… en dat werd een shock in elk opzicht. De chef staat bij binnenkomst een sigaret te roken bij de ingang… zonder te begroeten zegt deze ons dat zijn zus ons wel zal helpen? Vervolgens gaat de zus bij ons aan tafel de bestelling opnemen zonder iets op te schrijven… het gevolg is dan dat er een verkeerde pizza wordt geserveerd aan mijn partner en we ook nog eens in 3 etappes onze pizza's kregen uitgeserveerd. Dan blijkt direct na de eerste hap dat letterlijk elke pizza niet te eten is vanwege een dikke laag zure tomatendrab. Bovendien zat er nauwelijks tot geen kaas op 2 van de bestelde pizza's en bij navraag zegt de chef (een ongemanierde en onverzorgde jongen van amper 20 jaar) "natuurlijk zit er kaas op, toe nou dat zie je toch" Vervolgens begint deze piepjonge chef mij uit te leggen dat hij eventueel wel wat suiker aan de tomatensaus kan toevoegen… En ja het wordt nog dwazer als mijn partner de chef er op wijst dat je als klant hierover toch mag vragen. Het antwoordt van deze zeer onervaren en ongemanierde chef was zodanig stuitend dat wij als gezin de niet te vreten pizza's hebben laten staan en zijn vertrokken. De chef gaf als antwoordt aan mijn partner (en in bijzijn van de kinderen) : Hoeren hebben klanten, wij hebben gasten… Ik heb mijn fatsoen wel gehouden, heb afgerekend en ben met het gezin vertrokken.

Dergelijk smerig en slecht verzorgde maaltijden serveren, de klanten/gasten afsnauwen en aan de tafel een vergelijking tussen hoeren en hun restaurant maken is zodanig totaal vulgair dat deze zaak geen plaats verdiend als restaurant.
    Het ergste is nog dat de moeder van de chef en mede eigenaar als een echte Ma Flodder ons bij het verlaten van het restaurant ordinair naschreeuwt (terwijl er nog klanten/gasten in de zaak zijn) los hiervan schreeuwden moeder, zus en Chef (broertje) luidkeels tegen elkaar in de zaak over de situatie bij ons aan tafel.

Wat een afknapper qua service, gedrag en bovenal kwaliteit van het eten, ronduit vies!

90. Samen met mijn vriend gegeten. Normaliter een goede eter, maar de Canelloni zat geen smaak aan. Bieden hiervoor bij het benoemen ook niet een oplossing. Vroeg me ook af wat voor drinken ze schenken. Dit was niet fanta zoals fanta normaal gesproken hoort te smaken!

1,1
  91. Was heerlijk, lekker gegeten! Vriendelijke service.

92. Anita & Marjolein

Lekker eten en gastvriendelijk personeel! :)

93. Lekker voor een pizza, maar 3-gangenmenu voor 36 euro pp veel te duur. We kregen een drankje van het huis (2cl) 4 euro pp.

94. Tiny Bouwman

Wat vonden we het leuk en verrassend, toen we onverwacht in jullie restaurant kwamen. Met prachtige, magische groene en rode lichtpuntjes, in een fijne ongedwongen Italiaanse sfeer.
    Dank je wel ook voor de spontane en gezellige ontvangst. Aan te bevelen als je eens iets anders wilt. We wensen jullie vanuit Valburg (nabij Arnhem en Nijmegen) véél succes!!! En...als we in de buurt zijn, komen we zeker eens langs.

95. susan

96. We hebben erg lekkere pizza gegeten in dit echt Italiaanse restaurant. Het is erg gezellig en het personeel is ook aardig. Het is een sfeervol restaurantje.

97. Fantastisch gegeten. De geflambeerde spaghetti in een grote Parmezaanse kaas die aan tafel wordt bereid is een ontzettend leuke ervaring. En heel erg lekker. Goede bediening, zeer vriendelijk. Zeer enthousiaste familie die het restaurant runnen. Alles wordt vers gemaakt.
    Aanrader, kies het verrassingsmenu van de chef.

98. Fantastisch gegeten en gedronken, de enige ECHTE Italiaan in Zwolle

99. Geert-Jan

Hele fijne plek en de enige in Zwolle die geflambeerde spaghetti in een grote parmezaanse kaas klaarmaakt vers aan je tafel. Leuke vriendelijke bediening, heerlijk eten!

100. Svetlana

Gezellige sfeer, kindvriendelijk, goed kwaliteit, prima bediening.

Volgende pagina