Fratelli d'Italia in Zwolle

• do 10:00 - 22:00
  • vr 10:00 - 22:00
  • za 10:00 - 22:00
  • zo 10:00 - 22:00

Genieten van spaghetti parmigiana (spaghetti geflambeerd aan tafel in een grote parmezaanse kaas), nu voor maar 15,-!

Wij zijn de familie Cerchia, een traditoneel Napolitaanse familie. Een gezamenlijke passie voor eten is de fundatie van Ristorante Fratelli D’Italia. Kwaliteit, authenticiteit en gezelligheid is wat onze familie in dit restaurant nastreeft. Met vele jaren in de Italiaanse keuken en Nonna’s heerlijke recepten kenmerken wij onze authentieke Zuid-Italiaanse gerechten. Net als wij, zijn onze gerechten
temperamentvol en zullen wij u dagelijks verrassen met geweldige smaakcombinaties. Van antipasti, huisgemaakte pasta’s tot aan heerlijke vis- en vleesgerechten. Al onze producten zijn dagvers, en zijn zorgvuldig geselecteerd door onze chef. Met “liefde” bereiden wij onze gerechten voor u.

En bij deze deal kunt u meegenieten met onze liefdevolle kookkunsten, daar de spaghetti parmigiana aan tafel geflambeerd wordt in een grote parmezaanse kaas. Niet alleen een lust voor de mond maar ook voor het oog. Reserveer deze deal nu voor slechts 15,-!

19,50 15,00 -23%
Meer informatie Beschikbaar tot 01-02-2018

*Actie: Spaghetti parmigiana (Spaghetti geflambeerd aan tafel in een grote parmezaanse kaas) van 19,50 voor maar 12,50!

Benvenutti

passie voor eten is de fundatie van Ristorante Fratelli D’Italia. Kwaliteit,
authenticiteit en gezelligheid is wat onze familie in dit restaurant nastreeft. Met vele jaren in de Italiaanse keuken en Nonna’s heerlijke recepten kenmerken wij onze authentieke Zuid-Italiaanse gerechten. Net als wij, zijn onze gerechten temperamentvol en zullen wij u dagelijks verrassen met geweldige smaakcombinaties. Van antipasti, huisgemaakte pasta’s tot aan heerlijke vis- en vleesgerechten. Al onze producten zijn dagvers, en zijn zorgvuldig geselecteerd door
onze chef. Met “liefde” bereiden wij onze gerechten voor u. Ook voor speciale wensen en feestjes bent u hier aan het juiste adres. Onze chef kan op elke wensen en behoeften inspelen.
Fratelli d'Italia verzorgt ook catering bent u van plan een mooie feest te geven en wilt u daar een warm en koud buffet bij,Bel dan voor meer info.

Alvast een buon appetito!! e a dopo!!

Buona sera!

Diëten Glutenvrij
Bekijk onze menukaarten
Foto van Fratelli d'Italia in ZwolleFoto van Fratelli d'Italia in ZwolleFoto van Fratelli d'Italia in ZwolleFoto van Fratelli d'Italia in Zwolle

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
In het centrum
Toegankelijkheid
Rolstoeltoegang
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk, luxe, romantisch en zakelijk
Voorzieningen
Wi-Fi en afhalen
Kinderen
Kinderstoel aanwezig, vermaak en magnetron (voor kindervoeding)
90 zitplaatsen en maximaal 90 personen in één groep
Personeel